Ja, lesz, csak mikor? Mert kb: 6-10 évnél nem hamarabb, az biztos...
Ha lesz is ilyen, úgy fog kezdődni, hogy megtiltják az új dízelautók forgalomban helyezését/eladását. Aztán utána fog jönni 8-15 év türelmi idő, hagyva, hogy ezek kifussanak a forgalomból.
Tetszik vagy sem, egy jogállamban olyan állat egyszerűen nincs, hogy ami ma minden hatósági előírásnak megfelel, teljesen jogszerűen vásárolható és teljes körűen használható - azt "csak úgy" betiltják/kitiltják bárhonnan is. Vagy, ha ilyen előfordul - akkor teljes körű állami kártérítés jár vele együtt, akkor az összes mondjuk Euro 4-6 közötti dízelkocsit (általában mindent, ami itt és most korlátozás nélkül használható) az állam teljes áron meg kell, hogy vegye...
Ha nem - be fogják perelni a tulajdonosok, és meg is fogják a pereket nyerni. Mindet.
Kicdit buláros ez a cikk "a templom bontásal"(?) meghogy bazi szénbánya lesz? nemvagyok menö a német energia termelésbe, de ugytudom, hogy miljöbuzik és drága a áram
de ha mégis nyitnának szénbányát? akkor tényleg elmet a eszük
ahelyet, hogy bestartolnák azt a nyolc rektort amit pánikbol lekapcsoltak, Fukushima miatt (németbe nincs cunami)
Nyelvtanulás például angol, tanulj sosok kifejezéseket, mind szavaket kifejezések nélkül.
az angol a legbitoroltab nyelv a világon, a nyelvtanba nemkell bemélyedni, hiszen még egy angol sem használja mind a nyelvtankönyvet 300 szavat jo tudni, de 100 kifejezés sokkal többet ér
Nem kell hazudozni, és egy második Nagymarost csinálni a kormány egyetlen értelmes beruházásából, ami egyébként 80 évig fog üzemelni, legalább, ha nem leszünk olyan hülyék, mint a vízerőmű esetében, a szlovákok azóta is röhögnek a markukba, mi meg fizetjük a meg nem valósult beruházás kamatait, az idők végezetéig, mert a nem működő erőmű a leges legdrágább, az tényleg nem hozza vissza az árát.
áll abban az elemzésben, amely az Európai Parlament zöldfrakciójában ülő Jávor Benedek kezdeményezésére készült el a tervezett paksi bővítés állami támogatását engedélyező bizottsági döntésről.
A dokumentum megállapítja, hogy az Orbán-kormánynak sikerült rávennie az Európai Bizottságot, hogy az orosz Roszatom érdekében térjen el az írott uniós jogtól.
A jelentés kiemeli azt is, hogy Paks II. teljes egészében állami támogatásból épül, amit az Orbán-kormány mindvégig tagadott, tőkeköltsége pedig magasabb a várható hozamnál, ami a tízéves építési és a hatvanéves üzemelési időtartam alatt ezermilliárd forintos nagyságrendű veszteséget jelent, ezt a veszteséget pedig állami támogatással kell kompenzálni.
Az összes autó leselejtezésénél az is olcsóbb lenne, hogy tenni bele nagyobb levegőszűrőt (mint a fél csomagtartó) és akkor oxigénben dúsabb nitrogénben szegényebb levegőt szív.
Az a baj, hogy te totálisan összekevered a diagnózist a terápiával.. Az általad firtatott dolgok zöme valós probléma, létező gond. Az általad a megoldásukra szorgalmazott terápiák viszont teljesen alkalmatlanok, értelmetlenek, zömükben még súlyosabbá tennék végül a problémát...
A mi helyzetünkben lévő országban pedig bizonyosan nem az a megoldás a globális, külső piaci kihívásokra, hogy akkor megpróbálunk haveri kapitalizmust csinálni, és egyszerűen szétosztogatjuk saját klientúránkban a nemzeti vagyont, mert ezzel jó eséllyel még versenyképtelenebbé tesszük végül magunkat. Ilyen helyzetben a legszigorúbb meritokratizmus a jó válasz, az ország humán erőforrásait kell erősíteni, jó versenyszellemet kialakítani, jól működő intézményekkel, közigazgatással támogatni a hazai szereplőket, az adott helyzetben létrehozható legjobb oktatást, egészségügyet kialakítani - mert nem egy ország a versenyképes vagy versenyképtelen - hanem a társadalma, a népe. A gazdaságot is emberek működtetik, és jól látható, hogy megfelelő képzettség és hozzáállás, megfelelően működő háttérintézmények nélkül nem fog ez működni akkor sem jól, ha erőforrások korlátlanul vannak - mutass nekem egy jól működő olajsejkséget, ami nem fog összecsuklani az olaj elfogytával...
Javaslom figyelmedbe az Acemoglu-féle "Miért buknak el a nemzetek" könyvet, talán bővítené a látókörödet - ráférne...
Ez előtt tizen valahány évvel sem voltam az. Jahh 2006 ban volt.
Mikor már arról írtam és vitatkoztam veled hogy a globalizmust nem hogy lehet vagy sem szabályozni, hanem szükséges! Hogy valójában baj lesz abból hogy a tőke lassan kizabálja maga alól a bérek csökkentésével, a közép osztály kinyírásával.
Akkor a nemzetközinek le kell mondani a hasznáról és pont!
...és kialakul egy földesúri gondolkodású elit amelynek a stagnálás, a lakosság csökkenése az érdeke. Gyanús kezd lenni ez a kivándorlás, mert a 19 századi úri osztály is sajnálkozott de valójában támogatta az amerikázást. Ha elmennek a szegények, megszűnik a szegénység, dereng most is ilyesmi. Ez a nemzeti burzsoázia olyasmikre alapozza az egzisztenciáját mint pl a trafikok.
(ezek nem cikkek, csak hozzászólások, nyilván szoktunk túlozni, de jellemző)
Szerintem a közbeszerzésen nyeri ami mögött eu pénz van és állami tulajdonú bank adja a finanszírozást, amit majdnem mindegy is, hogy vissza fizet vagy nem. Inkább nem, hanem mint a nagyoknak általában, az idők végezetéig növekedik a hitel állománya, törlesztik is, de a tömege csak növekedik.