Viszont Kínának ez a helyzet nem tetszik, sosem tetszett - és most kezdenek abba a helyzetbe kerülni, hogy egyre inkább tenni is tudnak ellene.
Azt meg Kína nagyon jól érzi, hogy a hagyományos autóipari szegmensekbe nagyon nehezen tud sikeresen betörni a piacra (bár a kínai kocsik egyre jobbak, lassan megtanulják, amit kell, és most már vannak tényleg komolyan vehető autóik, viszont ezeket egyelőre simán felszívja a saját piacuk is) - ám pont az elektromos autók terén van sanszuk globálisan is autóipari tényezővé válni.
Az nyilvánvaló, hogy nem mondjuk a német prémium-szegmensnek kell rettegnie tőlük, de a volumengyártóktól vehetnek el piacot.
A helyzet valojaban az hogy a nemet autoipar hulyere keresi magat Kinan, es ez mar legalabb 20 eve tart, es minden evben egyre tobb penzt szivattyuznak ki onnan, es ez meg jo ideig igy is marad.
A Tesla loszart sem katalizal, Bélám, plane nem Kinaban.
"a használatot korlátozzák behajtási tilalommal... "
De igen, sért jogot, és ezt neked is értened kellene. Olyat lehet mondani, hogy rendkívüli vészhelyzetet hirdetünk, mert elviselhetetlenné vált a szmog egy városban, és átmenetileg felfüggesztjük teljesen a közlekedést, amíg kitisztul legalább a határértékig - de akkor ez mindenkire vonatkozik. Vagy csillapítjuk a forgalmat (jön például a páros/páratlan rendszámos móka), de akkor az is mindenkire vonatkozik.
Még az is beleférhet, hogy a régi, a mostani légszennyezési normáknak közelében sem járó járműveket valóban átmenetileg kitiltjuk - már csak azért is, mert erre fel lehetett készülni, ennek a lehetősége már nagyon régóta a legtöbb fejlett országban közismert.
De az, hogy egy újonnan vett Euro6-os dízelt kitiltasz, egy ugyanilyen benzinest meg nem - nincs az a bíróság, ami előtt megáll. Tetszik vagy sem, ilyen változtatásoknak normális átfutási időt kell hagyni - vagy összedöntöd mind a jogrended, mint a gazdaságot.
Mármint hogy a német autóipar letérdelteti Kínát? Ugyanis erről beszélek. A helyzet egyelőre az, hogy a németek farokfelvágva pitiznek Kínának autóipar ügyben és már egy kisebb kacsintásra is mélytorokig szopnak. A kínai villanyautó ipart pedig egészen határozottan a Tesla katalizálta.
Nemreg ment el ket vezeto a Teslatol, akik a gyartasert/automatizalasert voltak felelosek. Nagyon ugy tunik hogy hasonlo jatszodik le ott is mint az autopilotnal.
Nehezemre esik beismerni, de mostanában egyre kevésbé látom annak a Teslát, mint másfél vagy két éve... (a Masterplan végigolvasása eléggé kijózanító volt)
... HA fel is tudják skálázni a gyártást idén évi 250 ezerre... akkor is sokkal több autót fog eladni a kínai konkurencia és a Nissan...évközben pedig meglátjuk, hogy mennyire gondolják komolyan a német gyártók...
És mindez nagyon jót tesz az autógyáraknak, felébreszti csipkerózsika álmukból, rájönnek, hogy szép lassan végetér az összekacsintgatás korszaka a politikusokkal, lépniük kell.
Ez levegőminőségről szól.... nem fogják betiltani az árusítást... a használatot korlátozzák behajtási tilalommal... nem ugyanaz. Azt akármikortól, akármikori hatállyal bevezethetik... nem sért jogot... ahogy az sem sértett, hogy a nemdohányzók, nők, gyerekek védelmében kitiltották a dohányosokat, így a magas NOx miatt akármikor és akármeddig ki lehet tiltani a dízeleket...
Nem úgy lesz, hanem az autókat felgyújtják és a háború a társadalmi krízis után nem is tudják már újra csinálni őket, az elektromosak fognak terjedni. Úgy gyártják majd mint a ládát a videon amit az előbb osztottam meg.
Ja, lesz, csak mikor? Mert kb: 6-10 évnél nem hamarabb, az biztos...
Ha lesz is ilyen, úgy fog kezdődni, hogy megtiltják az új dízelautók forgalomban helyezését/eladását. Aztán utána fog jönni 8-15 év türelmi idő, hagyva, hogy ezek kifussanak a forgalomból.
Tetszik vagy sem, egy jogállamban olyan állat egyszerűen nincs, hogy ami ma minden hatósági előírásnak megfelel, teljesen jogszerűen vásárolható és teljes körűen használható - azt "csak úgy" betiltják/kitiltják bárhonnan is. Vagy, ha ilyen előfordul - akkor teljes körű állami kártérítés jár vele együtt, akkor az összes mondjuk Euro 4-6 közötti dízelkocsit (általában mindent, ami itt és most korlátozás nélkül használható) az állam teljes áron meg kell, hogy vegye...
Ha nem - be fogják perelni a tulajdonosok, és meg is fogják a pereket nyerni. Mindet.
Kicdit buláros ez a cikk "a templom bontásal"(?) meghogy bazi szénbánya lesz? nemvagyok menö a német energia termelésbe, de ugytudom, hogy miljöbuzik és drága a áram
de ha mégis nyitnának szénbányát? akkor tényleg elmet a eszük
ahelyet, hogy bestartolnák azt a nyolc rektort amit pánikbol lekapcsoltak, Fukushima miatt (németbe nincs cunami)
Nyelvtanulás például angol, tanulj sosok kifejezéseket, mind szavaket kifejezések nélkül.
az angol a legbitoroltab nyelv a világon, a nyelvtanba nemkell bemélyedni, hiszen még egy angol sem használja mind a nyelvtankönyvet 300 szavat jo tudni, de 100 kifejezés sokkal többet ér
Nem kell hazudozni, és egy második Nagymarost csinálni a kormány egyetlen értelmes beruházásából, ami egyébként 80 évig fog üzemelni, legalább, ha nem leszünk olyan hülyék, mint a vízerőmű esetében, a szlovákok azóta is röhögnek a markukba, mi meg fizetjük a meg nem valósult beruházás kamatait, az idők végezetéig, mert a nem működő erőmű a leges legdrágább, az tényleg nem hozza vissza az árát.
áll abban az elemzésben, amely az Európai Parlament zöldfrakciójában ülő Jávor Benedek kezdeményezésére készült el a tervezett paksi bővítés állami támogatását engedélyező bizottsági döntésről.
A dokumentum megállapítja, hogy az Orbán-kormánynak sikerült rávennie az Európai Bizottságot, hogy az orosz Roszatom érdekében térjen el az írott uniós jogtól.
A jelentés kiemeli azt is, hogy Paks II. teljes egészében állami támogatásból épül, amit az Orbán-kormány mindvégig tagadott, tőkeköltsége pedig magasabb a várható hozamnál, ami a tízéves építési és a hatvanéves üzemelési időtartam alatt ezermilliárd forintos nagyságrendű veszteséget jelent, ezt a veszteséget pedig állami támogatással kell kompenzálni.