Keresés

Részletes keresés

advocatusdiaboli Creative Commons License 2018.01.22 -1 1 317600

Viszont Kínának ez a helyzet nem tetszik, sosem tetszett - és most kezdenek abba a helyzetbe kerülni, hogy egyre inkább tenni is tudnak ellene.

Azt meg Kína nagyon jól érzi, hogy a hagyományos autóipari szegmensekbe nagyon nehezen tud sikeresen betörni a piacra (bár a kínai kocsik egyre jobbak, lassan megtanulják, amit kell, és most már vannak tényleg komolyan vehető autóik, viszont ezeket egyelőre simán felszívja a saját piacuk is) - ám pont az elektromos autók terén van sanszuk globálisan is autóipari tényezővé válni.

Az nyilvánvaló, hogy nem mondjuk a német prémium-szegmensnek kell rettegnie tőlük, de a volumengyártóktól vehetnek el piacot.

Előzmény: Törölt nick (317599)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.22 0 0 317599

A helyzet valojaban az hogy a nemet autoipar hulyere keresi magat Kinan, es ez mar legalabb 20 eve tart, es minden evben egyre tobb penzt szivattyuznak ki onnan, es ez meg jo ideig igy is marad.

 

A Tesla loszart sem katalizal, Bélám, plane nem Kinaban.

 

 

Előzmény: Pomber Béla (317597)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2018.01.22 -1 2 317598

"a használatot korlátozzák behajtási tilalommal... "

 

De igen, sért jogot, és ezt neked is értened kellene. Olyat lehet mondani, hogy rendkívüli vészhelyzetet hirdetünk, mert elviselhetetlenné vált a szmog egy városban, és átmenetileg felfüggesztjük teljesen a közlekedést, amíg kitisztul legalább a határértékig - de akkor ez mindenkire vonatkozik. Vagy csillapítjuk a forgalmat (jön például a páros/páratlan rendszámos móka), de akkor az is mindenkire vonatkozik.

Még az is beleférhet, hogy a régi, a mostani légszennyezési normáknak közelében sem járó járműveket valóban átmenetileg kitiltjuk - már csak azért is, mert erre fel lehetett készülni, ennek a lehetősége már nagyon régóta a legtöbb fejlett országban közismert.

 

De az, hogy egy újonnan vett Euro6-os dízelt kitiltasz, egy ugyanilyen benzinest meg nem - nincs az a bíróság, ami előtt megáll. Tetszik vagy sem, ilyen változtatásoknak normális átfutási időt kell hagyni - vagy összedöntöd mind a jogrended, mint a gazdaságot.

Előzmény: Auralianus (317590)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.01.22 0 2 317597

Mármint hogy a német autóipar letérdelteti Kínát? Ugyanis erről beszélek. A helyzet egyelőre az, hogy a németek farokfelvágva pitiznek Kínának autóipar ügyben és már egy kisebb kacsintásra is mélytorokig szopnak. A kínai villanyautó ipart pedig egészen határozottan a Tesla katalizálta.

Előzmény: Törölt nick (317596)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.22 0 0 317596

"Nem ő fogja letérdeltetni a német autóipart"

 

Persze. Forditva lesz.

Előzmény: Pomber Béla (317595)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.01.22 0 0 317595

A lavinát már elindította Musk. Nem ő fogja letérdeltetni a német autóipart, de ő indította el a folyamatot.

Előzmény: Auralianus (317593)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.22 0 0 317594

Nemreg ment el ket vezeto a Teslatol, akik a gyartasert/automatizalasert voltak felelosek. Nagyon ugy tunik hogy hasonlo jatszodik le ott is mint az autopilotnal.

 

Előzmény: Auralianus (317593)
Auralianus Creative Commons License 2018.01.22 0 0 317593

Nehezemre esik beismerni, de mostanában egyre kevésbé látom annak a Teslát, mint másfél vagy két éve... (a Masterplan végigolvasása eléggé kijózanító volt)

... HA fel is tudják skálázni a gyártást idén évi 250 ezerre... akkor is sokkal több autót fog eladni a kínai konkurencia és a Nissan...évközben pedig meglátjuk,
hogy mennyire gondolják komolyan a német gyártók... 

Előzmény: Törölt nick (317592)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.22 0 0 317592

Ilyet szol a focus hogy "Aus panik vor Tesla" MEGALOL :)

 

Biztos nem hallottak rola hogy a VW lett tavaly a vilag legnagyobb autogyartoja, dizelbotrany ide vagy oda.

Előzmény: szilvatövis (317591)
szilvatövis Creative Commons License 2018.01.22 0 1 317591

Érik.... nagyon érik a gyümölcs és ahol a legérettebb ott kezdik szüretelni. A németeknél.

 

A dízelbotrányoknak sosem lesz vége... illetve hamarosan, a dízelekkel együtt.

https://www.focus.de/finanzen/news/zwangsrueckruf-fuer-audis-audi-verwendet-unzulaessige-abschaltvorrichtungen-in-neuen-dieselmodellen_id_8335858.html

 

A németek most még próbálkoznak elkerülni az elkerülhetetlent, de egy jogállamban folyamatosan nem lehet áthágni a környezetvédelmi szabályokat.

https://www.focus.de/auto/news/abgas-skandal/carsharing-jobticket-neue-busse-staedte-stemmen-sich-gegen-diesel-fahrverbote_id_8122772.html

 

És mindez nagyon jót tesz az autógyáraknak, felébreszti csipkerózsika álmukból, rájönnek, hogy szép lassan végetér az összekacsintgatás korszaka a politikusokkal, lépniük kell.

https://www.focus.de/auto/elektroauto/vw-i-d-crozz-aus-panik-vor-tesla-vw-verschiebt-elektro-suv-ein-jahr-nach-vorn_id_8206204.html

 

Ha pedig midenkinek lépnie kell aki piacon akar maradni, akkor összességében csökken az átállással járó kockázat is.

 

Előzmény: Auralianus (317590)
Auralianus Creative Commons License 2018.01.22 -2 0 317590

Ez levegőminőségről szól.... nem fogják betiltani az árusítást... a használatot korlátozzák behajtási tilalommal... nem ugyanaz. Azt akármikortól, akármikori
hatállyal bevezethetik... nem sért jogot... ahogy az sem sértett, hogy a nemdohányzók, nők, gyerekek védelmében kitiltották a dohányosokat, így a magas
NOx miatt akármikor és akármeddig ki lehet tiltani a dízeleket...

 

 

... szerintem ;)

 

 

 

Előzmény: advocatusdiaboli (317587)
lahuba Creative Commons License 2018.01.22 0 0 317589

Azért az, amit a lignites erőművekről írsz, az ma már nem probléma, ezt a technika már rég túllépte. Főleg egy német környezetben.

Már Magyarországon is rég be kellett zárni azokat az erőműveket, amelyek nem tudják teljesíteni a szigorúbb por-és kéndioxid kibocsátási előírásokat.

Ami tényleg probléma, az csak a CO2, de az nagyon...

Előzmény: GPS (317581)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.01.21 -1 0 317588

Nem úgy lesz, hanem az autókat felgyújtják és a háború a társadalmi krízis után nem is tudják már újra csinálni őket, az elektromosak fognak terjedni. Úgy gyártják majd mint a ládát a videon amit az előbb osztottam meg.

Előzmény: advocatusdiaboli (317587)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2018.01.21 -1 1 317587

Ja, lesz, csak mikor? Mert kb: 6-10 évnél nem hamarabb, az biztos...

Ha lesz is ilyen, úgy fog kezdődni, hogy megtiltják az új dízelautók forgalomban helyezését/eladását. Aztán utána fog jönni 8-15 év türelmi idő, hagyva, hogy ezek kifussanak a forgalomból.

 

Tetszik vagy sem, egy jogállamban olyan állat egyszerűen nincs, hogy ami ma minden hatósági előírásnak megfelel, teljesen jogszerűen vásárolható és teljes körűen használható - azt "csak úgy" betiltják/kitiltják bárhonnan is. Vagy, ha ilyen előfordul - akkor teljes körű állami kártérítés jár vele együtt, akkor az összes mondjuk Euro 4-6 közötti dízelkocsit (általában mindent, ami itt és most korlátozás nélkül használható) az állam teljes áron meg kell, hogy vegye...

Ha nem - be fogják perelni a tulajdonosok, és meg is fogják a pereket nyerni. Mindet.

Előzmény: Auralianus (317565)
,m,1710 Creative Commons License 2018.01.21 0 1 317586

Kicdit buláros ez a cikk "a templom bontásal"(?) meghogy bazi szénbánya lesz? nemvagyok menö a német energia termelésbe, de ugytudom, hogy miljöbuzik és drága a áram

 

de ha mégis nyitnának szénbányát? akkor tényleg elmet a eszük

ahelyet, hogy bestartolnák azt a nyolc rektort amit pánikbol lekapcsoltak, Fukushima miatt (németbe nincs cunami)

Előzmény: zöldkomcsi. (317580)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.01.21 0 0 317585

Legyen egy kis betekintésetek a jövőbe:

 

 

https://www.facebook.com/nyitottszemmel2018/videos/389921354784790/

 

Peak Oil --- Egy Korszak Vége ---

zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.01.21 0 0 317584

Hosszabb távon szerintem az orosz gázvezetékekben gondolkodnak, de most amint látjuk ez van.

Előzmény: GPS (317581)
z_a_p Creative Commons License 2018.01.21 0 0 317583

Miért pont január 30? Valami határidő?

Mióta rebesgetik ezt a kitiltjuk a dizel nótát, közben pedig a VW kacag a markába.

Előzmény: Auralianus (317565)
szilvatövis Creative Commons License 2018.01.21 0 0 317582
Előzmény: GPS (317581)
GPS Creative Commons License 2018.01.21 0 1 317581

 

Szerintem aki a szenet (ezen belül is a mocsadék lignitet) egy előremutató, korszerű megoldásnak tartja - az szerintem nincs észnél.

 

Az addig oké, hogy az atom ellen tiltakozni menő dolog manapság... na de szénnel (lignittel) helyettesíteni?

 

Ezek után felmerül a kérdés, hogy ezek a méregzöldek valóban a környezetet féltik-e... avagy csak a "bármi ellen tiltakozás" a céljuk?

 

Aki nem lakott még egy városban lignites erőművel...annak könnyű, mert fingja sincs miről beszél.

De ha a hétfőn lemosott autója szerdára úgy néz ki, mint ha 3 éve hideg-parkban állt volna - egyből nem lenne annyira lignit-párti.

Persze, az autón látszik hogy mi száll a levegőben - de ha továbbgondolja, hogy azt a levegőt tüdőzze le napi 24 órában.....

.

Előzmény: zöldkomcsi. (317580)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.01.20 0 1 317580
,m,1710 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 317579

bocs nem ide szantam

Előzmény: ,m,1710 (317578)
,m,1710 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 317578

Nyelvtanulás például angol, tanulj sosok kifejezéseket, mind szavaket kifejezések nélkül.

 

az angol a legbitoroltab nyelv a világon, a nyelvtanba nemkell bemélyedni, hiszen még egy angol sem használja mind a nyelvtankönyvet 300 szavat jo tudni, de 100 kifejezés sokkal többet ér

zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.01.20 0 0 317577

Lehet belőle az egyébként, versenyfutás van az idővel, nem akarnám de lehet.

Előzmény: Rangun (317576)
Rangun Creative Commons License 2018.01.20 0 1 317576

Nem kell hazudozni, és egy második Nagymarost csinálni a kormány egyetlen értelmes beruházásából, ami egyébként 80 évig fog üzemelni, legalább, ha nem leszünk olyan hülyék, mint a vízerőmű esetében, a szlovákok azóta is röhögnek a markukba, mi meg fizetjük a meg nem valósult beruházás kamatait, az idők végezetéig, mert a nem működő erőmű a leges legdrágább, az tényleg nem hozza vissza az árát.

Előzmény: _Berci (317571)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.20 -2 0 317575

Ja, bolond lyukból bolond szél fúj!

Előzmény: _Berci (317574)
_Berci Creative Commons License 2018.01.20 -7 0 317574

Ne azt nezd, hogy ki irta, hanem azt, hogy mit irt. Ne a szemelyt kritizald, hanem a tartalmat!

Előzmény: Törölt nick (317573)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.20 0 0 317573

áll abban az elemzésben, amely az Európai Parlament zöldfrakciójában ülő Jávor Benedek kezdeményezésére készült el a tervezett paksi bővítés állami támogatását engedélyező bizottsági döntésről.

 

 

 

 

Előzmény: _Berci (317571)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.01.20 0 0 317572

A zöldkomcsi most már tényleg nagyon kezdi nem érteni, összeesküvés van? Miért mondják, hogy a megújuló energiák tárolására nincs lehetőség?

_Berci Creative Commons License 2018.01.20 -9 0 317571

 

A dokumentum megállapítja, hogy az Orbán-kormánynak sikerült rávennie az Európai Bizottságot, hogy az orosz Roszatom érdekében térjen el az írott uniós jogtól.

 

A jelentés kiemeli azt is, hogy Paks II. teljes egészében állami támogatásból épül, amit az Orbán-kormány mindvégig tagadott, tőkeköltsége pedig magasabb a várható hozamnál, ami a tízéves építési és a hatvanéves üzemelési időtartam alatt ezermilliárd forintos nagyságrendű veszteséget jelent, ezt a veszteséget pedig állami támogatással kell kompenzálni.

 

https://hirtv.hu/ahirtvhirei/ezermilliardos-veszteseget-hoz-paks-ii-2441361

 

(Persze a 60 eves üzemeltetesre vonatkozo 5letek elegge legbölkapottak ... mert meg azt se tudjuk pontosan, hogy mi lesz 1-2-3 ev mulva.)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!