Ez igen tág fogalom. Mire vagy kíváncsi, hogy hány mozdonnyal tudnak tilitolizni a Parkban, vagy hogy hány gőzmozdony közlekedhet a Parkon kívül, nyílt pályán?
1990-ben körbefényképeztem Rákosrendezőn a 005-öst, már nem volt igazán szép állapotban. Ha érdekelnének képek, küldhetek. Sajnos nincs mind beszkennelve.
Talán tudod használni a csatolt két képet. Az egyiken még "fénykorában", kiállított szobormozdonyként látható Rákosrendezőn. A másikon már lerongyolódottan sorsára vár Istvántelken. (A képek csak itt csonkolódtak.)
Ugyanis ha '45. október 12-én 437.0500-as CSD pályaszámot kapott, akkor nem lehetett rajta ipari mozdonyként a DRG-s pályaszám.
Isten őriz, hogy véletlenül arra gondolj hogy a modell az 1945-1948 közti álapotott tükrözi, és nem az ipari mozdonykénti állapotát, ugyanis 1948-ig a CSD meghagyta az eredeti számát is a német mozdonyoknak
Az ipari mozdonyok esetében a mozdonyok pályaszámai megmaradtak, de a CSD jelőlést levették anno
A Korhánközi balesetes gép, a 424 - 021 a hetvenes évek elejétől a selejtezéséig kecskeméti gép volt..., mégis jártam vele -, egyszer -, Hidasnémetiben :-)
Nagyon koszonok minden hozzaszolast a 005-ossel kapcsolatban. Ha sikerul osszegyujtenem a hozzavalot, egyszer vasutmodell lesz belole, de addig is igyekszem a legtobbet megtudni rola. Miert a 005? Mert a kilencvenes evek elejen Rakosrendezon a vonatra varva erre kapaszkodtunk fel Edesapammal. Ez ma mar tobb okbol is megismetelhetetlen elmeny marad.