Keresés

Részletes keresés

fantal Creative Commons License 2015.10.29 -2 0 60110

Mindig ilyen "horpadt" volt. A magyar járműgyártó ipar sosem tudott sima lemezt gyártani... 

Előzmény: krikori (60101)
262 Creative Commons License 2015.10.29 0 1 60109

"üzemképes gőzmozdony"

Ez igen tág fogalom. Mire vagy kíváncsi, hogy hány mozdonnyal tudnak tilitolizni a Parkban, vagy hogy hány gőzmozdony közlekedhet a Parkon kívül, nyílt pályán?

 

 

 

Előzmény: 324540 (60104)
zsiráftotya Creative Commons License 2015.10.29 0 1 60108

Ha belegondolsz,Istvántelken van még olyan roncs,amiről le lehet szerelni a füstterelőt , ha éppen muszály

Előzmény: division by zero (60106)
V43-1379 Creative Commons License 2015.10.29 -1 0 60107

Pénz beszél, kutya ... :--)

Előzmény: Ep128 (60103)
division by zero Creative Commons License 2015.10.29 0 1 60106

A leszerelés az könnyen visszafordítható dolog. A rongálás az nem.

Előzmény: K.O. Lompos (60105)
K.O. Lompos Creative Commons License 2015.10.29 -1 0 60105

Pár éve egy film forgatás kedvéért le is szerelték a füst terelőket...., szóval ? :-)

Előzmény: Ep128 (60103)
324540 Creative Commons License 2015.10.29 -1 0 60104

Hány üzemképes gőzmozdony van most a parkban?

Ep128 Creative Commons License 2015.10.29 0 1 60103

Azért elég durva lenne egy muzeális gép bármilyen részét bármennyire is direkt behorpasztani egy forgatás kedvéért...

Előzmény: 324540 (60102)
324540 Creative Commons License 2015.10.27 0 1 60102

Filmforgatáson volt, lehet, hogy direkt horpasztották be.

krikori Creative Commons License 2015.10.27 -1 0 60101

Eléggé viharvertnek tűnnek a füstterelő lemezek, nem lehetett volna ezt rendbe hozni? Egyáltalán mitől válhatott ilyen  horpadtá? 

Előzmény: 324540 (60099)
324540 Creative Commons License 2015.10.27 0 1 60100

324540 Creative Commons License 2015.10.27 0 2 60099

324540 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 60098

A 424.247-es, és az MDmot Martfűn.

Ep128 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 60097

Kár, hogy ez (meg a 001, 009) ha már "megvannak", nem működőképesek! (Mégis egy tekintélyes számban létezett sorozat első darabjai közül való mind!)

Előzmény: division by zero (60096)
division by zero Creative Commons License 2015.10.26 0 0 60096

1985 május

rezgaras Creative Commons License 2015.10.26 0 0 60095

1990-ben körbefényképeztem Rákosrendezőn a 005-öst, már nem volt igazán szép állapotban. Ha érdekelnének képek, küldhetek. Sajnos nincs mind beszkennelve.

 

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/424/424005A.JPG

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/424/424005C.JPG

 

Előzmény: saruzó (60084)
manhattani Creative Commons License 2015.10.24 0 1 60094

Jé, több dolgozón is piros nyakbavaló van. Ez Amerikában is szokás, gőzös vezéreknél.

Magyarországon nem láttam ilyet.

Előzmény: Felek Ferenc (60093)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.10.24 -1 0 60093

És egy ilyen csodálatos csöpség rozsdásodik Kabán...

 

wiesel Creative Commons License 2015.10.23 0 0 60092
Már most elvesztettem a fonalát. De egy a lényeg, ebből sem lesz parádés mozdony.

Ami a furcsa volt a számomra, hogy a német mivoltára sem akadtam rá, igaz, nem is nagyon ástam bele magam a témába.
Köszönöm a választ!
Üdv:

wiesel
Előzmény: k.novotny (60087)
1435mm Creative Commons License 2015.10.23 0 1 60091

Kedves Saruzó!

 

Talán tudod használni a csatolt két képet. Az egyiken még "fénykorában", kiállított szobormozdonyként látható Rákosrendezőn. A másikon már lerongyolódottan sorsára vár Istvántelken. (A képek csak itt csonkolódtak.)

 

Előzmény: saruzó (60084)
alkotasu Creative Commons License 2015.10.23 0 0 60090

Igazad van, ezt csúnyán benéztem... :-(

Előzmény: k.novotny (60089)
k.novotny Creative Commons License 2015.10.22 0 0 60089

Ugyanis ha '45. október 12-én 437.0500-as CSD pályaszámot kapott, akkor nem lehetett rajta ipari mozdonyként a DRG-s pályaszám.

 

Isten őriz, hogy véletlenül arra gondolj hogy a modell az 1945-1948 közti álapotott tükrözi, és nem az ipari mozdonykénti állapotát, ugyanis 1948-ig a CSD meghagyta az eredeti számát is a német mozdonyoknak

 

Az ipari mozdonyok esetében a mozdonyok pályaszámai megmaradtak, de a CSD jelőlést levették anno

Előzmény: alkotasu (60088)
alkotasu Creative Commons License 2015.10.22 0 0 60088

Hmmmm...

Ezek szerint a modell csak fantáziamodell - ebben a köntösben.

 

Ugyanis ha '45. október 12-én 437.0500-as CSD pályaszámot kapott, akkor nem lehetett rajta ipari mozdonyként a DRG-s pályaszám.

 

Na, ennyit a nagy gyártók drága mozdonyairól. (A keletnémet festésű-feliratozású régi PIKO E69 színvonalát üti.)

Előzmény: k.novotny (60087)
k.novotny Creative Commons License 2015.10.22 0 0 60087

van valakinek fogalma az alábbi masináról

 

akad egy picike

 

Mert eddig a valódi kilétéről nem találtam semmi infót...

 

Mert rossz helyen kerestél, én a spájzban a lekváros bödön mellett találtam :-)))

 

 

tehát létezett a mozdonyod

 

Előzmény: wiesel (60086)
wiesel Creative Commons License 2015.10.22 0 0 60086

Üdv a Fórumnak!

 

Fél-OFF-kérdés: van valakinek fogalma az alábbi masináról ( CSD 437 / BR56)? Mert eddig a valódi kilétéről nem találtam semmi infót...

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv:

 

wiesel

K.O. Lompos Creative Commons License 2015.10.22 0 1 60085

A Korhánközi balesetes gép, a 424 - 021 a hetvenes évek elejétől a selejtezéséig kecskeméti gép volt..., mégis jártam vele -, egyszer -, Hidasnémetiben :-)

Előzmény: Bárdos Imre (60081)
saruzó Creative Commons License 2015.10.22 0 0 60084

Nagyon koszonok minden hozzaszolast a 005-ossel kapcsolatban. Ha sikerul osszegyujtenem a hozzavalot, egyszer vasutmodell lesz belole, de addig is igyekszem a legtobbet megtudni rola. Miert a 005? Mert a kilencvenes evek elejen Rakosrendezon a vonatra varva erre kapaszkodtunk fel Edesapammal. Ez ma mar tobb okbol is megismetelhetetlen elmeny marad.

 

Udvozlok mindenkit!

 

 

Előzmény: Mágus23 (60083)
Mágus23 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 60083

 

  Tisztelt fórumtárs

  kérem vegyük fel a kapcsolatot kérése tárgyában. 

  Üdvözlettel : Molnár Tibor

 

 

 

Előzmény: saruzó (60076)
C50 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 60082

Persze, igazad van, én a kérdezett időszakra gondoltam. Bár a 70-es években nem vagyok biztos.

Előzmény: Bárdos Imre (60081)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.10.20 0 1 60081

Inkább úgy fogalmaznék, hogy a végén Dorog gépe volt. 1953-ban pl. Vámosgyörkön volt ütközéses balesete, dorogiként pedig arra nem igazán járt.

Előzmény: C50 (60077)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!