Keresés

Részletes keresés

zlaci88 Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39558

A Ksz részéről és legyen ennyi elég.......

Előzmény: 9312255016 (39547)
M.VIII Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39557

Bazze, elôszôr fejezzék be azt a kurtára sikerult 4-est...5-ôs metró....majd ha nyugdíjas leszel, akkorra lesz kiírva a tender.

Előzmény: Törölt nick (39551)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39556

Én úgy tudom, még kb. 20 évig is ezek fognak járni. Bírják ők, főleg ha rendesen karban vannak tartva. Sajnos előfordul selejtezés/elfüstölés (bár ez utóbbi mostanában nemigen), de szerintem nem több mint az orosz metróknál, sőt...

A BKV legöregebb járművei közül szerintem a hévek (meg tán a fogas) vannak a legjobb állapotukban (nem nagyon rohadnak, belül sem esnek szét és azért annyira nem gyakori a ledöglés), én igazából csak attól félek hogy a pálya rázza őket sz@rrá, aztán az lesz mint a fogasnál, tengelytörés.

Szeretem az új járműveket és örülnék neki ha itt is történne már valami fejlődés, de az MX(A)-MIXA-kra tényleg azt mondom hogy igen bevált járművek, még mindig elég strapabírók és őket nagyon fogom majd hiányolni ha egyszer talán eljön a selejtezés időpontja. Főleg ha valamelyik frissen megérkezik a főjavításról, gyönyörűen néz ki, mintha új lenne, olyankor néha azt mondom, jók ezek ide továbbr is, csak így tovább a karbantartással. :)

Előzmény: Törölt nick (39553)
9312255016 Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39555

"szentendrei következik, hiszen az elkövetkező 10-15 évben az is le fog pusztulni"
Le vagy maradva 10-15évvel, bátran kijelenthetem :-)

Előzmény: BCsG (39550)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39554

Bírni fogják azok.

És tudod miért? Mert nem lesz másik... Muszáj lesz bírniuk..

Előzmény: Törölt nick (39553)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39553

Ha 10 év múlva is ugyanezek a vonatok járnak, akkor az már régen rossz,akkor már mindennaposak lesznek a HÉV-en is leállások, füstöl, kigyullad, lerobban stb. Már 10 éve is elavultak voltak az MXA-k még 10 év és már nem is bírják tovább, bőven túl a 40-en, közeledve az 50-hez, felújítani pedig nem érdemes őket.

Előzmény: Fradista Utazó (39552)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39552

>Amúgy meg a másik 3 HÉV része az M5 projektnek, vagyis ha az indul akkor fel kell úket úgyis újítani, vagyis 5-ös metró részeként integrálva lesz egymással a 3 HÉV a gödöllői meg beleolvad az M2-be.

De ezt azért többségünk nem fogja megérni, attól tartok. Én inkább arra számítok, hogy tíz év múlva 30-40 km/h sebességgel fognak járni ugyanezen az MXA-k, ugyanezeken a síneken.

Előzmény: Törölt nick (39551)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39551

A Szentendrei fel lett újítva úgy 10 éve talán, új bizt. ber (tengelyszámlálók végig a békásmegyeri szakaszon), még kijelzőket is raktak ki, ami mutatja mikor jön a vonat (az más kérdés hány működik ma is).

 

Amúgy meg a másik 3 HÉV része az M5 projektnek, vagyis ha az indul akkor fel kell úket úgyis újítani, vagyis 5-ös metró részeként integrálva lesz egymással a 3 HÉV a gödöllői meg beleolvad az M2-be.

Előzmény: BCsG (39550)
BCsG Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39550

S tegyük hozzá: a ráckevei vonal kritikán aluli állapotban van...

Azaz a felújítás időrendben: 3-as metró -> Ráckevei HÉV -> ezután természetesen a szentendrei következik, hiszen az elkövetkező 10-15 évben az is le fog pusztulni -> s esetleg ezek után jöhet szóba a gödöllői vonal. De azért legyünk optimisták; hátha párhuzamosan fognak menni a projektek! :)

Előzmény: 9312255016 (39549)
9312255016 Creative Commons License 2013.08.08 0 0 39549

nem csak ezt kell kiemelni, amit írsz az általános szinte az összes vonalon.. vszinűleg most a 3as  metróra kell a píz :)

Előzmény: BCsG (39548)
BCsG Creative Commons License 2013.08.07 0 0 39548

S a legszebb: többek között Örs-Cinkota és Ilonatelep-Kerepes között - kivéve az M0 hídjának egy kis környezetét - végig 50km/h lett a megengedett legnagyobb sebesség; Örsön három váltón max. 10-zel hasíthatunk.

Attól tartok, ez csak a kezdet...

9312255016 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 39547

kinek a részéről ?

Előzmény: zlaci88 (39546)
zlaci88 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 39546

Igen csak itt emberi "mulasztás" történt.....és nem pályahiba vagy vonat hiba.

Előzmény: LoviGabi (39545)
LoviGabi Creative Commons License 2013.08.07 0 0 39545

"A H9-es hév helyett Cinkota és Csömör között pótlóbuszok közlekednek, a H8-as hév pedig 6 kocsis helyett 3 kocsis szerelvényekkel jár, mert a cinkotai telephelyen kisiklott egy szerelvény." (BKK info)

Ez most a siklások hete lesz...? :o

D. Belloq Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39544

A H8-ason a Cinkotáig közlekedő járatokon a célfilmen egymás mellett van a 8-as meg a 9-es, két kis karikában, nem?
Vehetjük ezt külön járatszámnak?

Fradista Utazó Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39543

>Az a baj, hogy Berlinben ilyen olyan okok miatt folyton változik a viszonylatok végállomása útvonbala stb.

Ez egy dolog, nem gondolom, hogy a berlini S-Bahn utóbbi négy évét pozitív példaként kell nézni; meg itt alapvetően offtopic is. A lényeg, hogy akármennyit variáltak, a betétjáratoknak sosem volt külön számjelzésük ;-)

Előzmény: v805 (39541)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39542

Üdözlet!

 

Én a Berlinben töltött két év alatt soha, de soha nem tudtam, hogy melyik viszonylat hova megy. Mert egyszerűen nem kellett tudnom, hála a megfelelő utastájékoztatásnak. Volt a Potsdam-i S-Bahn, meg a Spandau-i, meg az Ahrensfelde-i, meg a többi. Hogy milyen számmal illették? Kit érdekelt? Ha felszáltam a vonatra a hangosbeszélő úgyis rögtön mondta, hogy "Zug nach Spandau"... Ha a peronon nem hallottam volna ugyanezt...vagy nem láttam volna kiírva...

 

Üdv

e94

 

Előzmény: v805 (39541)
v805 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39541

Az a baj, hogy Berlinben ilyen olyan okok miatt folyton változik a viszonylatok végállomása útvonbala stb.

Pl három éve mikor kinnt voltam még az S7 ment Potgsdamba, most - nem vagyok benne biztos hogy a vágányzárak miatt - az S1 megy oda. Csoda hogy az ember megkavarodik...:)

 

A társasjáték egyébként marha jó, szétröhögtük rajta magunkat.

Előzmény: Fradista Utazó (39537)
motorasz89 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39540

Benne dolgozok. Egyebet nem mondanék mert semmi pontosat nem tudok, mert az elmúlt néhány napban Csepelen vezettem, illetve ha kiderül valami is, nem feltétlenül publikus.

Előzmény: 9312255016 (39512)
motorasz89 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39539

Javítom magam, valóban a sarka fent volt a járda szélén, kb pont a korlátig ért be. 

Előzmény: _Nyuszi (39513)
padorjan Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39538

Az S3 jelenleg (R)Ostkreuz végállomással él, tehát jó régi képek.

A társasjáték a 2009 óta tartó káosz miatt készült. Mellesleg zenei album is van a témában.

Van hozzá perctérkép is, azon még jobban elkülönek a járatok.

Előzmény: v805 (39535)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39537

>Kérdés, hogy egy időben készültek-e a képek

Láthatóan nem (az egyik nyáron, a másik télen), de készülhettek volna akár egy időben is.

 

>Arra gondolok, hogy pl az S2-nek S25 a sűrítő/betétjárata stb.

De ez nem igaz, az S2 és az S25 nem azonos útvonalon közlekedik.

Érdemes EZT a téképet nézni Berlinnel kapcsolatosan. Ez elsőre nehezen áttekinthető, mert nem vázlatos, hanem méretarányos, viszont, éppen ezért, nagyon látványosan kijön, hogy az S2 és az S25 útvonala közt milyen óriási különbség van, és, hogy a két viszonylat csak az útvonal egy kisebb részén erősíti egymást. Ráadásul a bal felső sarokban ki vannak listázva a betétjáratok is, valamint a térképen fordított színezéssel jelölve is vannak a betétjárati végpontok.

Előzmény: v805 (39535)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39536

A HÉV éppen az elmúlt években vezette ki a vonatszámokat az utastájékoztatásból. A vasútnál meg... Hagyjuk. :)

(Az mondjuk tetszett, amikor komoly ötletként felmerült a mobil helyjegyrendeléshez a háromjegyű állomáskódok használtatása az utasokkal. :) - menetjegyhez meg az ötjegyű statkódok?! :) )

Előzmény: FOMA (39526)
v805 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39535

Kérdés, hogy egy időben készültek-e a képek mert ott állandó a kavarás, társasjáték is lett belőle... :)

Arra gondolok, hogy pl az S2-nek S25 a sűrítő/betétjárata stb.

Előzmény: Fradista Utazó (39530)
V46 021 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39534

 

 

 

...Pont, ahogy a számjelzések bevezetése előtt is :-)...

 

Akkor minek a számjegy? :)

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (39527)
NZA Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39533

Lehet valamit tudni a Soroksári úton a HÉV siklásának okáról?

 

Volt valami jelentős pályahiba, vagy a szuper rugózású M X-es forgóvázakban kell keresni a hibát?

Előzmény: Törölt nick (39507)
D. Belloq Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39532

Hogy szokd.

Előzmény: GARFIELD (39531)
GARFIELD Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39531

Már, bocs de annak mi értelme lenne? A vonatszám amúgy is egy vonatra vonatkozik. 

 

Gondold el, a bemondó: tirürirűrürirű A 3245.számú vonat a 3. vágányról azonnal indul. Kérjük szálljanak fel a vonatra!

 

Meg a reptéren is járatokkal kellene megnevezni: plimmm plimmm Kérjók, hogy a bluebird 4356-os számú járatához a 23-as beszállókapunál kezdjék meg a beszállást!

 

Jó hívják H65-nek, semmi baj. De miért kell ez a buzulás, hogy kisiklott a Hx hév? Miért nem lehet leírni, hogy a ráckevei (Hx) hév siklott ki?

 

 

Előzmény: FOMA (39526)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39530

Ez mindkettő Erkner felől jön, az egyik egy csúcsidei sűrítő, csak Ostbf-ig, a másik Spandauig:

 

 

A Flickr-n találtam ezeket most.

Előzmény: v805 (39528)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.08.06 0 0 39529

>Vagy a berlini S-bahn-hot hasonlóan a "betétjáratokat" két számjeggyel jelölni.

A berlini S-Bahnon NEM jelölik a betétjáratokat külön számmal.

Előzmény: v805 (39528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!