Az alapvető folyamatok nyilván ugyanazok mindenütt, csak a forgalom mértékében van különbség - itt viszont tényleg a ritka célország lehet a magyarázat
Érdekes lenne ismerni a logisztikai folyamatokat ilyenkor... mert biztosan van egy rakás olyan célország, ahová egyáltalán nincsenek innen járatok, tehát vmi külföldi elosztóba kell továbbítani a levelet - de olyankor hogyan működik a költségek elszámolása (hiszen csak a hazai postának fizet a feladó), stb stb
Szerintetek az hogy a büdös francba lehet, hogy ellküldök egy ajánlott elsöbbségi levelet szept.30.-án reggel 8-kor a Fülöp szigetekre és október 5.-én éjjel 23-kor lép ki az országból? (tracking szerint.)
Köszönöm a válaszod. Ha jó olvastam valahol akkor még akkor is feloldják ezt a nemzetközi limitet ha az első eladástól számított 90 napon belül eladok további 9 terméket és ezekre + visszajelzést kapok. Valóban így van?
Azt miért csinálja pár eladó, hogy irreálisan magas árat ad meg a termégnek. Pld. egy telefontokért 100.000Ft.-nál is több az ára. Ha úgysem kel el így akkor minek teszi fel? A hirdetés feltöltéséért is kell neki fizetni nem?
We accept all forms of PayPal payments including eCheques. Please be aware that eCheques may take several working days to process (usually between 3-7 working days). Due to PayPal’s Protection Policy, we can only ship to the account holders confirmed address/es registered in PayPal. Please DO NOT ASK US to send to any other address or to collect your order, when paid through PayPal.
1. Nem véletlenül nem szokták mondjuk az angol eladók sokszor már a termékleírásban is kikötni, hogy ne is adj meg más címet, mert csak a PayPal-esre hajlandóak elküldeni.
2. Partnere válogatja, ha nem vág földhöz (mármint nem horribilis) az eredeti postaköltség, én visszaadnám azt is. Az áruvisszaküldés költsége az már általában őt terheli.
Két egymáshoz nagyon hasonló esetben szeretnék segítséget kérni Ebay-en eladtam:
1. A vevő címe az Ebay-en más volt mint a Paypal értesítőben, de a Note-ban küldési címként az Ebay-on szereplöt jelölte meg. Elküldtem tehát az Ebey-es címére. 20 nap múlva case-t nyitott hogy nem kapta meg. Tracking szerint már régesrég volt sikertelen kézbesítés (gondolom valami régi címe lehetett). Írtam neki hogy miért a másik cím szerepel, erre elküldte a Paypalon regisztrált cimet (nem note) hogy oda küldjek egy másikat. Tehát most se árú, se pénz. Az áru valószínűleg vissza fog jönni hogy nem kereste, így az megtérül, ha most küldök egy másikat akkor utólag ki fogja fizetni? És ha közben a másikat is átveszi? És akkor mi van a postaköltséggel? Ha a posta visszahozza azért nekem fizetnem kell?
2. A vevőnek elküldtem az árut, de neki nem felelt meg, és visszaküldte. Refundot nem nyitott én szeretném visszaadni a pénzét, de azt nem tudom ilyenkor csak a vételárat kell visszaadnom, vagy a postával növelt vételárat?