még valami a működésbe beleszól a végállás érzékelők helyzete is mivel kereszt reteszben vannak. Ha elvágod a vezetéket nem biztos hogy akkor működni fog, mert megszakítod pluszban még egy helyen.
ha bekapcsolod a klímát az bekapcsolja a ventillátor legkisebb fokozatát. Ha nem tudja bekapcsolni a ventilátort akkor letiltja a klímát, minek hűtsön ha nem tudja befújni.
Bocs nem akarlak megbántani de egy pár ezer forintos alkatrészt nem akarsz cserélni és minden fasza lesz, hanem inkább szétbaszod az egész rendszert, komolyan nem értelek?
Lexiaval ránéztem mégegyszer, és a légkondi résznél ezek vannak, hiába törlöm mindig vissza jönnek. Mik ezek pontosan? Az előtétellenállás cserélve lett nekem tavaly, lehet tönkrement megint?
Megpróbálom kimatekozni, hogy melyik kábel megy oda. Az enyémen az egész bal oldala le van bontva. És hol akarod elvágni? Az ajtóba vagy még a kaszniba? Bár nekem 5ajtós van de gondolom ugyanaz a vezeték.
Igen a balos ajtóval van gond az biztos és tényleg zárhiba. Sajnos nem lehet külön mikrokapcsolót csrélni benn, csak komplett zárat, azt meg nem akarok. 5 vezeték megy a zárra, ebből kellene annak a kettőnek a színe amelyik a mikrokapcsolóra megy (amelyik a nyitott-zárt állást figyeli), mert ha ezeket elvágom akkor elvileg jó lesz, csak nem jelzi vissza a műszerfalon a balos ajtó nyitott helyzetét. De legalább működne.
Biztos, hogy bal ajtó csinálja? Nekem is volt ilyen gondom, az szerencsére amikor kiszedtem a csatit a két ajtó közötti gumiharangból és leerőszakoltam róla egy kicsit a vezetéket akkor egy jó vastag zöd kábl látványosan el volt nyíródva. Most sajnos nincs ilyen szerencsém az ablakemelővel. :(
Viszont lehet ez a hiba maga a zárszerkezet hibája is. Mert nekem a bal hátsó ajtóm ezzel tréfált meg. Az pedig úgy derítettem ki, hogy finoman odaütöttem a kaszninak a zár környékére. és abban a pillanatba kinyílt.
Meg tudná mondani véletlen valaki, hogy melyik 4 kábel megy a bal ajtóba az elektromos ablakoknak? A kapcsoló tuti jó és az ablakom meg se moccan. Azt hittem kábelszakadás, de nem látom melyik, mert mintha egyiknek se volna baja viszont nem nagyon akarom az összes kábelt szétforrasztgatni. És az a bajom, hogy se le se fel. Meg se mukkan. Lehet csak a test adta meg magát, de az ajtóba minden más elektromos kütyü működik.
Fájó szívvel, de eladósorba került szeretett Xsaránk. 2004 óta van a családban, valós 158e km-rel, szép állapotban. Az autó előélete nyomon követhető itt a fórumon.
Nekem Szatuna van fent. Már jól zár, elektromos ablakot sem zavarja. Az elején volt vele gondom, el is voltam keseredve, hogy kidobott pénz, mert nem akart az istenért sem felmenni az ablak. Mindig megakadt és lejjebb ment az automata.
Megoldást egy itt kapott tipp hozta el. Fel kellett segíteni az ablaküveget kézzel végállásig és úgy hagyni pár napot. Ez idő alatt beállt a tömítés és könnyebben fel tudott menni az ablak. Én még megsegítettem a végén szilikon sörétes, ahol érintkezik az üveg a műanyaggal. Azóta hibátlanul teszi a dolgát a terelő is és az ablakemelő is.
Elnézést, hogy belekotyogok, de úgy néz ki, hogy nekem is fűtőradiátor problémám van és cserélni kellene.
Valóban ki kell szerelni a komplett műszerfalat, hogy hozzá lehessen férni? Ez nem valami jó hír, mert nem bízok benne, hogy normálisan össze is tudják rakni utána, vagy hogy egyáltalán sérülés nélkül szét tudják szedni.
Milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatban? Mekkora munka vagy kb. mennyi idő ez a művelet? Aki sohasem csinált ilyet, még ha autó szerelő is, annak mennyire komplikált ezt normálisan megcsinálni?
Ha szervizben csináltatom, kb. mekkora költségre lehet számítani?
3 hónapja vagyok xsara tulaj, kezdenek nálam is előjönni az elektromos problémák. Légzsákvisszajelzőt már megoldottam, most a központi zár nyit vissza mikor úgy tartja kedve. Nem tudja valaki milyen színű kábelek mennek a nyitott-zárt állást figyelő mikrokapcsolóra? (balos ajtó)
Ahogy Jaki mondta, nézz rá a BSM-re is ! Minden bizti rendben van benne ?
Elvileg a fekete 16 lábú csati 7-es lábán kéne kijönnie az áramnak a klímakompresszorhoz. (pontosabbhoz alvázszám kéne) Néha a csati is szokott vacakolni. Egy Berlingo-n pl. egy tűt kellett benyomjunk ideiglenesen a csati érintkezője mellé, hogy működjön az ablakmosó. (mert kapásból nem volt megfelelő sorcsatink oda)
Szia! Nekem az alsó motorkitámasztó bak cseréje segített a remegésen. Aknából nem látszott, hogy baja van de mikor kifordította a szerelő akkor vált világossá, hogy "belül" már át van szakadva..