C5 2,2 Hdi-n a hátsó fékmunkahengereket javítottam. A hátsó két oldalt légtelenítettem, de nem lett jó a fék. Az első munkahengereken nem találtam légtelenítő csavart. Segítsetek! Hogy kell csinálni. Kell hozzá féklégtelenítö berendezés? Vagy hagyományosan is meg tudom csinálni?
Köszönöm a segítséget, lehet érdekelni fognak a gömbök, majd jelentkezek 1-2 héten belül.
Még 1 kérdés csak azt a számút szabad belerakni, mint ami bele van gravírozva? Vagy +/- 2-3 bar eltérés lehet? Gondolom itt keményebb vagy lágyabb lesz az autó rugózása.
hát, az enyém automata és nagyon megszoktam: 6fokzatú, behúzom D-be, aztán kapcsolgat szorgalmasan fel-le. Van "tiptronic" funkciója, vagyis kézzel is lehet fel-le váltani vele (tudsz motorfékezni hegyről lefelé, vagy nekikészülni az előzésnek), van téli (3.ból indul és hamarabb felkapcsol) és sport-üzemmódja (engedi elforogni pirosig, hamarabb visszakapcsol), de kuplung nincs, így dugóban araszoláskor csak nyomod a féket vagy elengeded a féket. :)
A HDI 140 az 140 lovat jelent (meg asszem 380Nm-t).
Szia így látatlanban csak találgatni tudok , ha elhozod akkor meg is tudom csinálni van hozzá minden , ha érdekel az adatlapomon megtalálod a számomat.
Bocsánat a késői reagálásért, de az iker unokákkal nyaraltam, ahol nem volt net .Használt érdekelne.Automata sebváltótól idegenkedem. A dizel mellett talán a kisebb fogyasztás szólna?