Üdv mindenkinek, gyakran benézek ide, különösen most, a katasztrófák idején.
Sajnos a magyar utazási irodák mentalitását nagyobb katasztrófának tartom, mint egy kis szökőárat.
Van itt egy topik korrekt utazási irodák címmel és húsz bejegyzéssel és nulla egyetértéssel.
Nincs viszont feketelista.
Legyen!
Hajni ne aggódj.Tavaly voltunk Paralián az Apollon Travellel.A buszok és a sofőrök tökéletesek voltak.A szállásunk is jó volt és az idegenvezetők is segítőkészek voltak.Annyit fűznék csak hozzá,hogy a munkatársam június végén főszezonban volt mi pedig június elején előszezonban és azért előszezonban nincs akkora felfordulás a fakultatív programoknál.Egyébként én tökéletesen meg voltam elégedve ezzel az utazási irodával.Én régen is voltam velük az akkori Jorgos Travellel,de akkor is tökéletesen meg voltunk velük elégedve. Aki nem bírja a gyűrüdést és nem tud alkalmazkodni,meg a kákán is csomót keres az ne menjen busszal nyaralni.A mi utitársaink szerencsére normálisak voltak és ezen nagyon sok múlik. Tehát mégegyszer ne aggódj,ha kérdésed van nyugodtan írj.
Sziasztok! Az Apollon engem is érdekelne...ne idegesítsetek!!!:((( Mi is velük megyünk most a nyáron....de bizti majd+írom a tapasztalataimat..(remélem jókat)
Tavaly a Világlátó.hu-n keresztül utaztunk a Gulettel Kosra , nekem semmi bajom nem volt velük, az mondjuk nekem is furcsa volt, hogy befizettem 282 ezer ft-ot és csak egy nyugtát kaptam semmi többet.... és a repjegy se érkezett meg időben késtek vele vagy 1 hetet ...de ez idő alatt végig rágtam 50x a körmeimet!
Ami nekem negatívum volt még , hogy nekem kellett hivogtanom őket , hogy mi van már....pedig ez az ő dolguk lett volna ,ha már késnek vele!
Én is szeretném hozzátenni ehhez a topic-hoz a mi történetünket a Gulet utazási irodával. Tavaly nyáron utaztunk velük Görögországba, Kos szigetre, a Marmari településen található Pyli Bay hotelbe. A szálloda katalógusa szerint a hotel 3*-ra van minősítve. A megérkezésünk napján a recepció az új épületrészbe sorsolt minket, ennek megörültünk, gondoltuk, biztosan újabb, szebb a berendezése. És akkor jött a feketeleves: amikor beléptünk a szobába, olyan kép fogadott, amit legutoljára 10 évvel ezelőtt tapasztaltam a tiszalöki gyermektáborban: vasból készült faszínre festett ágyak, a szoba négy sarkából hármat a penész evett, a falak mocskosak voltak, ahogyan a kb. 30 éves bútorok is. A szoba ajtaja alatt 5 centi rés volt a padlóig - nem volt küszöb, így sokszor olyan érzésünk volt, mintha a folyosón aludnánk. A pléd, amit az alváshoz adtak dohos, poros volt és szanaszét volt égetve cigarettával. Ezzel kellett takaróznunk.
Másnap reggel az iroda helyi képviselője tájékoztatást tartott. A tájékoztatást végén odamentem hozzá és jeleztem neki a problémánkat, miszerint nem vagyunk megelégedve a szállodával, a szobával, kértem tőle, hogy tegyen át minket egy olyan szállodába, amely valóban 3*-os fokozatú. Megtagadta ezt a kérést, azt mondta, hogy ő nem ér rá ilyenekkel foglalkozni. Ekkor mondtam neki, hogy szeretném, ha jegyzőkönyvbe venné a problélmát, ragaszkodom hozzá. Hát így nem láttatok még ember menekülni, mint Németh Petrát (így hívják). Felkapta a táskáját és szó szerint elkezdett loholni kifelé, miközben én mellette kocogtam és kértem a jegyzőkönyvezést, amit végül nem tett meg. Fizikai erőszakot mégsem alkalmazhattam, így maradnunk kellett. Két nap múlva begyulladt a férjem füle és mivel rosszabbodott az állapota, kórházba kellett mennünk. Felhívtam Németh Petrát, hogy merre találjuk az egyetlen kórházat a szigeten. Erre azt a választ kaptam, hogy ő nem tudja, menjünk be Kos városba a kikötőbe és kérdezzük meg a helyieket. Kövezzen meg bárki, de nem hiszem, hogy ez kielégítő válasz egy idegenvezetőtől... A nyaralást úgy töltöttük, hogy reggel felpattantunk motorra és egész nap jártuk a szigetet, csak estére mentünk vissza a szállodába, jóformán csak aludni. Egyik nap elhatároztuk, hogy átmegyünk hajóval Rodoszra. Mivel Németh Petra a tájékoztatáson elmondta, hogy az utazás előtti este jelezzük a recepción, hogy másnap kérünk csomagot, ezt este meg is tettem. Azonban közölték, hogy 40 perce lejárt a határidő, már nem tudják fogadni a rendelést, de másnap reggel hét előtt menjünk be az étterembe (7-kor vett fel minket a busz), és nyugodtan reggelizzünk. Másnap reggel 6 magyar várakozott az étterem előtt 6:45-kor. A pincér már pakolgatta ki a reggelit, mi a biztonság kedvéért megkérdeztük a szakácsot, hogy ehetnénk-e egy kicsit, mielőtt elindulunk Rodoszra. Ő azt mondta, hogy persze, semmi akadálya. De a pincér sajnos nem így gondolta, így elkezdett kiabálni és szitkozódni, amikor neki is elmondtuk ezt. Nagyon gusztustalanul viselkedett, csapkodott, minket szidott, kiabált. Itt jegyezném meg, hogy a szálloda alkalmazottainak nagy része képtelen a normális viselkedésre, pedig velünk igazán nem volt sok gondjuk, egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány üdítőt kértünk tőlük a nyaralásunk alatt, de csapkodás és görög megjegyzések nélkül képtelenek voltak kiszolgálni. A szállodában sok magyar volt, akik szinte kivétel nélkül mind panaszkodtak a szobára, a személyzetre, a kajára, a piára. Igazából az bosszantott fel mindenkit, hogy az ár-érték arány hogy finoman fogalmazzak: nem megfelelő, kettőnknek közel 300 e Ft-ot fizettünk ezért az élményért. A nyaralásunk negyedik napján elromlott a WC és a légkodicionáló. Ezt jeleztük a recepción, beírták egy füzetbe és azt mondták, hogy majd megcsinálják. Ez volt reggel, mire este visszaértünk, még mindig nem volt jó a WC, amit szintén jeleztünk. Azt mondták, hogy addig használjuk a recepció melletti, mozgáskorlátozottak részére kialakított mosdót. Minő véletlen, ez is elromlott, a második alkalommal már állt a víz odabent. Mivel következő napra sem javították meg a mi WC-nket, ismét szólni kellett, ismét dokumentáltak. Így estére megjavult.
Hazaérkezés után felvettem a kapcsolatot a Gulet magyarországi központi irodájával és elindult a lavina... Levelet írtam, fényképeket csatoltam és kártérítést kértünk. Ez volt szeptember 8-án. Kb. 15 levélváltás után tegnapelőtt fejeződött be az ügy (6 hónap!!!), 24 e Ft kártérítést fizet a Gulet... Sajnos a Fogyasztóvédelemhez már nem lehet fordulni, mert egy jogszabály megváltoztatása miatt Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek nincs olyan jogköre, amellyel bármire is kötelezhetné az utazási irodát, mindössze javasolni tudja az ügy felülvizsgálatát, ami a hat hónap alatt háromszor megtörtént. Egyet értünk el: az idegenvezető Németh Petra a TUI cégcsoportnál többet nem dolgozhat.
Ismét felírnám az Aerovivát. Miután törlik a járatot, és nem fogadjuk el a korábbit, amit felajánlanak, nem adják vissza a pénzt. Illetve nem is mondanak semmitsenem. Csak azt, hogy amint megvana döntés, azonnal szólnak.
Az eőbbivel már utaztam kétszer Egyiptomba, teljesen korrekt társaság. Egyedüli negatívum talán az, hogy az akciós utakra való kedvezmények csak akkor érvényesek, ha a vízumot is náluk fizeted be.
Pedig komolyan gondolom, de kb. 40-50 métert kellett gyalogolni az Aeolusig. A szlovák busz -ami Pozsonyból hozott bennünket- ugyanis pont az utazási iroda előtt nem tudott megállni, és kb. 10 percet vártunk - tekintve, hogy a buszról kb. 17,45 és17,50-között száltunk le- majd 18,00-kor érkezett az Aeolus elé egy kisebb transzferbusz, ami házig vitt bennünket. (kizárólag 1 családot a nyírségbe). Tény hogy nem volt kellemes 10 percet sem várakozni a járdán csomagokkal, gyerekekkel, de a szervezésre különöseb panasz nem lehetett. OFF-sága ellenére ezek tények, amúgy pedig köszönöm megbocsátó szavaidat (hozzászólásodat csak ma vettem észre, ezért nem reagáltam rá tegnapi beírásomban), amúgy pedig sajnálom akit esetleg megkárosítottak, örülök, hogy nevükben is megbocsátasz.
Biztos vagyok benne, hogy vannak, akiknek bejött az Aeolus. Mindenesetre én egyszer megjártam velük, az életben soha többet ezekkel. Más fórumon is olvastam róluk negatív dolgokat, de sajna már akkor, amikor én is leírtam a tapasztalataimat.
Bobolya leírásán a Neckermann irodával kapcsolatban nem lepődtem meg, mert róluk már nagyon sok negatív értékelést olvastam, velük azért is nem foglalkoztunk, amikor eszünkbe jutott, hogy Görögországba is el kéne mennünk idén is.
Azért szerintem a leírtak alapján nem árt a jövőben meggondolni, ki megy az Aeolussal, máshol sikerült egy pár embert eltántorítanom tőlük, főleg, hogy nem én voltam az egyetlen, aki lehúztam őket.
Slota még nem keresett meg, bár az utazásommal kapcsolatban nincs is miért bocsánatot kérnie, az úgy volt jó, ahogy volt. Én először utaztam az Aeolussal, és kizárólag saját tapasztalataimat osztottam meg. Sajnos manapság szinte az abszurd kategóriába tartozik a korrekt szolgáltatás, ezért is tünik hihetetlennek esetleg a sztorim. Kellemetlenségem nekem is volt, pl. utólag közölt Pozsonyi érkezés, de az iroda megfelelelő gesztust tett ennek elfogadtatására is. A politikát pedig kár lenne belekeverni, mi a fene értelme lenne, hiszen elég sok oda nem illő helyzetbe belekeveredik az enélkül is. Persze itt OFF a pozitiv hozzászólás, nem is kívánom karddal, pallossal védeni az említett utazási irodát, mivel alighanem se jobb, se rosszabb a többinél -valszeg kedvezményt sem kapok a beírásomért - de a tények ezek voltak, s igaz voltát sem kívánom ismételgetni a történteknek, én így jártam, sajnálom ha másnak kevésbé kellemes élményei voltak.
Mi idén a Neckermann által meghirdetett helyre Nea Potideában a Hotel Golden Beach-be foglaltunk le egy hetet még februárban, a lefoglalt idő előtt 4 nappal előbb elutaztunk hogy megtodjuk a nyaralást, e 4 nap alatt vettük észre hogy a voucher nem a mi általunk lefoglalt időre hanem egy héttel későbbre szólt,kezdődött a telefonálgatás, jó sok magyar forintért. A 4 fős apartman helyett 2 db 2 ágyas konyha nélkülit akartak adni, 4 nap kellett mire sikerült a szerintük ugyanolyan szállást megígérniük mint amit foglaltunk. A beköltözés után "belakva a helyet" derült ki hogy a problémák miatt már ki sem adott épületükben kaptunk helyet. Sajnos baleset érte az autónkat, a kihelyezett idegenvezetővel egyszer sem sikerült személyesen beszélni, csak telefonon, mert soha nem volt ott a fogadóóráján, ha telefonon kértünk segítséget tőle / pl. rendőrségi jegyzőkönyv készítésénél tolmácsolásra/ mindenre azt mondta hogy az nem az ő feladata.A prospektusban szereplő fénykép nem a
szállodához tartozó medencéről készült kép volt,hanem 5 házzal arrébb egy másik házé volt a medence, azt írták hogy gyermekmedencével van a medence, de a 116 cm magas gyerek lába nem ért le a vízben, a mennyezeti ventillátort érdekes módon szobáról-szobára tudtuk vinni, a teraszról a kilátás egy nagy halom építkezési törmelékkupac volt. ....stb.stb. A panaszlevelemre válaszukban mindent tagadnak, teljesen valótlan dolgokat írtak vissza, pl. azt is hogy a kinti idegenvezető azt mondta hogy soha nem kerestük őt sem személyesen, sem telefonon. /Úgy látszik nem tudják mi az a telefonszámla részletes lekérdezés. / A szomszéd apartmanban szintén egy magyar család lakott, ők mondták, hogy olyan apartmant akartak adni nekik először, amit el sem fogadtak, utána kapták a mellettünk levőt, igaz hogy nekik az épület másik oldalára.
Olyan választ írtak, hogy teljesen hülyének néztek minket. Szóval Neckermannal soha többet, ez biztos.
Nem rossz számdékkal szólok bele a beszélgetésbe,de Én már kétszer utaztam az emlitett irodával de semmi probléma nem volt velük,sőt Mi is csak jókat tudunk róluk mondani mit ahogy negativ véleményt nem találtál Te sem.Valszeg a mostani politikai állapotok is befolyásolják a müködésüket tény,hogy ezek után jobban körül kell nézni,de lassan már nem lesz kivel utazni.Van akinek a szupi Neckermann,van akinek
a TUI és még sorolhatnám a problémás irodákat.Aminek nincs neve azzal meg nem mer utazni az ember. Én még a békebeli Jorgos Travelt és az Eurotourst is csak dicsérni tudnám - pedig elég sok embernek okoztak nem egy álmatlan éjszakát -.
Nem vagyok egyik utazási iroda alkalmazottja, vagy megbízottja sem, egy viszont tény, leírásomat ellenreklámnak is szántam. Úgy gondolom, hogy ilyen színvonalon szolgáltasson az Aeolus Szlovákiában, ahol már 10 éve működik, lehet, hogy nekik megfelel ez a szint. Én mindeddig utazási irodákon keresztül szerveztem a nyaralásomat, viszont ennyi rosszat még egyik magyar társasággal sem tapasztaltam. Ezen a héten indulunk Spanyolországba, először magán úton foglalva a szállást, ha bejön, legközelebb megint egyénileg próbálkozunk.
Kedves Anyuci! A csótány - igen fontos szó (!) - angolul kokrócs, spanyolul la kukaraccsa, de reklamálni sehol sem érdemes, mert a mediterrán népek békében élnek velük és 10 helyből 10 helyen azt mondják, hogy miért hagytad nyitva az ajtót?
Ami pedig az általam eddig soha nem hallott irodát említi, itt most olvastam róla két sztorit. Annak biztos tudatában, hogy az internetre írhat az iroda önreklámot, meg a konkurencia lejáratást - a Te sztorid tűnik életszerűbbnek.
A másik történet végére még odaillene, hogy néhány nappal az utazás után felkereste az utasokat Ján Slota, vitt nekik ajándékba két pud érett brindzát és sírva kért bocsánatot a magyarellenes atrocitások miatt, beleértve a nyitrai lány ellenit is.
Persze, megkárosított utastársaink nevében is megbocsátok a hozzászólásodért, feltéve, hogy nem az aeolus iroda megbízásából látogattad meg a fórumot. Csak egy megjegyzés, azt te se gondolod komolyan, hogy szombaton 18:00-kor a Rákóczi út kellős közepén az Astoriától pár méterre megáll egy nagy busz, és több ember csomagokkal átszáll egy másik ott várakozó buszba.
Úgyhogy egy ilyen hsz után nyugodtan OFF-j innen az aeolusba:)))))