Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5132
"Apróbb javítási munkák után mindennapi használatra alkalmas"
Előzmény: Törölt nick (5127)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5131

A V4-es csoda! Vazz, tényleg!

Előzmény: Nézelödő (5121)
vw1966 Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5130
carstyling.hu tegnap került egy fel
Előzmény: sintesi (5129)
sintesi Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5129

Üdv!

 

Komoly segítséget szeretnék tőletek kérni. Egy jövő évben megrendezésre kerülő alkalomhoz szeretnék keresni VW Karmann ghia tulajokat. Lehetőleg cabriok jelentkezését várom. Aki ismer olyan embereket akiknek ilyen auója van kérem tolmácsolja kérésemet feléjük. Jelentkezéseket a sintesi@tvnetwork.hu címre várok. Vagy a Volkswagen Baráti Kör - Szolnok Irc-n. ircchat  #volkswagen.hu szoba

Segítségeket előre is köszönöm!

BAJAI 'SAJÁTNEVES' Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5128

 

Köszönet! Nekem is van két Octaviám ..., hát igen .., rengeteg macera kéne ahhoz, hogy szalonképessé tegyem őket.

A típus viszont izgató :).

 

 

Előzmény: 504LACI (5123)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5127

vegyünk De Tomaso Panterát, gyári nullkilométerest, apróbb esztétikai jellegű hibával 1000 euróért.

marha állatjai.

Törölt nick Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5126

Törp33!

 

Mail ment!

Előzmény: törp33 (5125)
törp33 Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5125
Ikarus hívőknek. Ez egy képeslap Krakkóból. Ma vettem a PeCsa-ban, 4 db-ot felajánlok rajongóknak. Nem kérnék érte semmit.
RG500 Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5124

 

 Üdv mindenkinek.

 

 Simipé

nem tudom ki vagy de ha megpróbálok válaszolni az emailedre azonal lefagy a gépem.

 

 Bocs a "szolgálati közleményért"

 

 Tamás

Előzmény: RG500 (5087)
504LACI Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5123

Sikerült. Az autó egyelőre nem eladó, a mostani gazda hisz benne és még nincs tele eléggé a hócipője.

Várni kell még rá, míg besokall. Ő "restaurálta". Ha mindenképpen ez a típus érdekel, javaslom, hogy Nézelődővel konzultálj, mint a típus nagy ismerőjével.

 

Előzmény: BAJAI 'SAJÁTNEVES' (5113)
504LACI Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5122

Alpine Renault A110, 310, 610

1971-1995!!!

Azért ez nem semmi gyártási ciklus!

Előzmény: Nézelödő (5121)
Nézelödő Creative Commons License 2004.10.31 0 0 5121
Simca 1000 1961 - 1978 ( ! ) , Hillman Imp 1963 ( egy évvel a Skoda előtt ) - 1976 . A gépek gépe pedig valamennyiötők figyelmét elkerülte : ZAPOROZSEC :)
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (5101)
Wickey Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5120

És a góf gétéi? :-PPPPP

 

(amúgy részemről Lambi Espada S1 játszik :-P~~~ )

Előzmény: NGA (5119)
NGA Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5119

Szép szerkezet. A Porsche is csinalt valami hasonlot. A far-kozepmotor elonye a rendkivul alacsony orr, es ezert az igazi sportautok mind kozep/farmotorosok.

Mielott valaki beszona :-) nalam az aigazi sportauto a Porsche-Ferrari-Lamborghini trio. A tobbi tomegcikk.

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (5118)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5118

Most utánanéztem a Marzalnak: Tényleg "mid.eng."

Előzmény: NGA (5114)
poén Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5117

Igen, a kép jó ár érték-arányt sejtet, még akkor is, ha a 2,5-ös motor bizonyosan nem eredeti, ahogy a hűtőmaszk sem, és a festés is gyanús egy kicsit. Ca. 250 körül aligha lehetne hasonló Varsót kapni manapság idehaza.

poén

 

 

 

Előzmény: BAJAI 'SAJÁTNEVES' (5112)
NGA Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5116
A 356 prototipusa kozepmotoros volt, forditott valtoval
Előzmény: tatrafan (5105)
NGA Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5115
Pedig a 356 prototipusa kozepmotoros volt, forditott latoval. Sot, egy csomo versenyautojuk is.
Előzmény: tatrafan (5105)
NGA Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5114

Farmotor téma:

---------------------------------------------

VW nem hagyta abba a farmotort.

- délafrika T3-as transporter

- délamerika T2-es transporter

---------------------------------------------

A Porsche máig sem, és nem is fogja szvsz

---------------------------------------------

A Ferrari ugye kozepmotoros, meg a Lamborghini is.

 

A kozepmotor a Porschenel egy megforditott farmotor, a valtot varialtak meg, es a kipufogot, meg a gazbowdent, meg a kupplungbowdent. A motor 914-esben egy modositott Typ4-es volt, a 914/6-ban meg 911-es motor.

 

A 914-es az VOPO, azaz Volkswagen Porsche.

 

En felkent hive vagyok a farmotornak. Olyan jolesik, hogy mogottem duruzsol :-) Egyebkent is jobb tolni valamit, mint huzni :-) Es ami nincs benne a bogarban, az nem fog elromolni :-)

BAJAI 'SAJÁTNEVES' Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5113

 

Szia! Sikerült infót szerezned?

 

 

Előzmény: 504LACI (5060)
BAJAI 'SAJÁTNEVES' Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5112

 

Khmm, ez valóban meglepő ár ....., pedig a gép kép alapján úgy tűnik egyben van.

 

 

Előzmény: gy69 (5082)
derekbell Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5111

A gyors elfogyás sajnos nem jellemző. Ez nem bulvármocsok... A benzinkutak egy problémás ügy. Sok helyen van, de nem a legláthatóbban, keresni kell... De a legjobb előfizetni....

 

Előzmény: keepitretro (5109)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5110
AGIP-nál van. Legalábbis a csepelin ott a gumisnál szokott.
Előzmény: keepitretro (5109)
keepitretro Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5109

Nekem is úgy tűnt, pl benzinkutaknál mintha sok helyen nem lenne a kirakva, vagy csak gyorsan elfogy?

 

Előzmény: derekbell (5106)
keepitretro Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5108

porsche 356 teljesen olyan mint a bogár csak nem alulról van a váltó megtámasztva hanem egy bölcsőben lóg! Abból az időszakból az porsche 550  a középmotoros!!!

 

 

Előzmény: tatrafan (5105)
keepitretro Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5107

914 középmotoros a type4 viszont rendes farmotoros bogár utód. A maiak közül pedig a Porshce Boxter a középmotoros. Nagyon-nagyon jó vele menni de sokan lenézik pedig talán sohasem ültek ilyenben!!!

 

 

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (5104)
derekbell Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5106
Elő kell fizetni! És akkor nem kell újságoshoz futkosni, keresgélni, vadászni. Házhoz hozza a posta... És még jóval olcsóbb is!
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (5099)
tatrafan Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5105
Szép autó de nem. NINCS tudomásom középmotoros négyajtósról. Szvsz a VW blokk nem is lett volna alkalmas ilyesmire. Máskülönben talán már a 356 is középmotoros lett volna. Hátrafelé nézne a váltó ha 180 fokkal elfordítanánk az erőátvitelt. Ahhoz meg szerkesszen rudazatot akinek két anyja van! :-))) Lényeg hogy a középmotor nem egy megfordított farmotor. A 613-nak is előre néz a váltója. A VW/Porsche 914 viszont szerintem közepes, nem? De nem 4 ajtós. Mit hallok? Átépítetted az Alfa elejét???
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (5104)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5104
Előzmény: tatrafan (5102)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.10.30 0 0 5103
VW 412? Sztem annak is a hátsó tengelye fölött vartyogott a léghűtéses boxer. (Bár ezt csak a gép elég komolynak tűnő tengelytávjából következtetem)
Előzmény: tatrafan (5102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!