Komoly segítséget szeretnék tőletek kérni. Egy jövő évben megrendezésre kerülő alkalomhoz szeretnék keresni VW Karmann ghia tulajokat. Lehetőleg cabriok jelentkezését várom. Aki ismer olyan embereket akiknek ilyen auója van kérem tolmácsolja kérésemet feléjük. Jelentkezéseket a sintesi@tvnetwork.hu címre várok. Vagy a Volkswagen Baráti Kör - Szolnok Irc-n. ircchat #volkswagen.hu szoba
Sikerült. Az autó egyelőre nem eladó, a mostani gazda hisz benne és még nincs tele eléggé a hócipője.
Várni kell még rá, míg besokall. Ő "restaurálta". Ha mindenképpen ez a típus érdekel, javaslom, hogy Nézelődővel konzultálj, mint a típus nagy ismerőjével.
Simca 1000 1961 - 1978 ( ! ) , Hillman Imp 1963 ( egy évvel a Skoda előtt ) - 1976 .
A gépek gépe pedig valamennyiötők figyelmét elkerülte : ZAPOROZSEC :)
Szép szerkezet. A Porsche is csinalt valami hasonlot. A far-kozepmotor elonye a rendkivul alacsony orr, es ezert az igazi sportautok mind kozep/farmotorosok.
Mielott valaki beszona :-) nalam az aigazi sportauto a Porsche-Ferrari-Lamborghini trio. A tobbi tomegcikk.
Igen, a kép jó ár érték-arányt sejtet, még akkor is, ha a 2,5-ös motor bizonyosan nem eredeti, ahogy a hűtőmaszk sem, és a festés is gyanús egy kicsit. Ca. 250 körül aligha lehetne hasonló Varsót kapni manapság idehaza.
A Ferrari ugye kozepmotoros, meg a Lamborghini is.
A kozepmotor a Porschenel egy megforditott farmotor, a valtot varialtak meg, es a kipufogot, meg a gazbowdent, meg a kupplungbowdent. A motor 914-esben egy modositott Typ4-es volt, a 914/6-ban meg 911-es motor.
A 914-es az VOPO, azaz Volkswagen Porsche.
En felkent hive vagyok a farmotornak. Olyan jolesik, hogy mogottem duruzsol :-) Egyebkent is jobb tolni valamit, mint huzni :-) Es ami nincs benne a bogarban, az nem fog elromolni :-)
A gyors elfogyás sajnos nem jellemző. Ez nem bulvármocsok... A benzinkutak egy problémás ügy. Sok helyen van, de nem a legláthatóbban, keresni kell... De a legjobb előfizetni....
porsche 356 teljesen olyan mint a bogár csak nem alulról van a váltó megtámasztva hanem egy bölcsőben lóg! Abból az időszakból az porsche 550 a középmotoros!!!
914 középmotoros a type4 viszont rendes farmotoros bogár utód. A maiak közül pedig a Porshce Boxter a középmotoros. Nagyon-nagyon jó vele menni de sokan lenézik pedig talán sohasem ültek ilyenben!!!
Szép autó de nem. NINCS
tudomásom középmotoros
négyajtósról. Szvsz a VW
blokk nem is lett volna
alkalmas ilyesmire.
Máskülönben talán már a 356 is
középmotoros lett volna.
Hátrafelé nézne a váltó ha
180 fokkal elfordítanánk
az erőátvitelt. Ahhoz meg
szerkesszen rudazatot
akinek két anyja van! :-)))
Lényeg hogy a középmotor
nem egy megfordított
farmotor. A 613-nak is előre
néz a váltója. A VW/Porsche 914
viszont szerintem közepes,
nem? De nem 4 ajtós. Mit
hallok? Átépítetted az Alfa
elejét???