A ventilátor több fokozatú és szerintem neked csak az egyik fokozat nem működik. Mikor a STOP-os műhibát csinálod akkor azt hiszi a rendszer hogy túlmelegedés van és max. fordulaton kezdi pörgetni a ventit. Szemből nézve a ventitől balra vannak egy dobozban a különböző fokozatokhoz tartozó előtétellenállások. Ezeket kellene megvizsgálni. Plusz minden fokozathoz van egy relé, ezekkel is lehet probléma.
Egyébként én is egyetértek az előttem szólóhoz, hogy én se vágnám el a vezetéket. Nekem van is egy tarcsiba, de nem adom, mert balesetben is járt és fene tudja meddig lesz jó. Amúgy 2-3000Ft egy ajtó zár és ha már lent van az ajtókárpit akkor már nem nagy só kicserélni.
A klímás sztorihoz annyit, hogy nekem a ventim is be volt dögölve. Mégpedig az ellenállás és az istenért sem ment az egye fokozat. Valahogy megmahinálta a szerelő és működik. Ha kell megadom a számát, bár Mezőtúri a srác, szóval nincs közel.
Ablakemelő kábellel kapcsolatban senki nem tud valami okosat?
A vízhűtő hűtőventilátort mi kapcsolja? Mert,ha elhagyja a mutató a 90 fokot,akkor eddig bekapcsolt és most nem. A motortérben a biztik jók, a ventilátor jó, lehúztam a termosztát utáni jeladóról a csatit és akkor beindult,igaz kiírta a stop-ot,de még nem volt üzemmeleg sem a motor,csak alapjáraton ketyegett.
ha ki van kapcsolva a ventillátor, akkor a klíma induláskor indítja az 1-es vagy annak megfelelő fokozatot. ha nem látja vagy nem tudja indítani a ventillátort akkor letiltja magát. Igen a vezérlője a ventillátornak szar lehet vagy a bsi nem látja a helyzetét.
még valami a működésbe beleszól a végállás érzékelők helyzete is mivel kereszt reteszben vannak. Ha elvágod a vezetéket nem biztos hogy akkor működni fog, mert megszakítod pluszban még egy helyen.
ha bekapcsolod a klímát az bekapcsolja a ventillátor legkisebb fokozatát. Ha nem tudja bekapcsolni a ventilátort akkor letiltja a klímát, minek hűtsön ha nem tudja befújni.
Bocs nem akarlak megbántani de egy pár ezer forintos alkatrészt nem akarsz cserélni és minden fasza lesz, hanem inkább szétbaszod az egész rendszert, komolyan nem értelek?
Lexiaval ránéztem mégegyszer, és a légkondi résznél ezek vannak, hiába törlöm mindig vissza jönnek. Mik ezek pontosan? Az előtétellenállás cserélve lett nekem tavaly, lehet tönkrement megint?
Megpróbálom kimatekozni, hogy melyik kábel megy oda. Az enyémen az egész bal oldala le van bontva. És hol akarod elvágni? Az ajtóba vagy még a kaszniba? Bár nekem 5ajtós van de gondolom ugyanaz a vezeték.
Igen a balos ajtóval van gond az biztos és tényleg zárhiba. Sajnos nem lehet külön mikrokapcsolót csrélni benn, csak komplett zárat, azt meg nem akarok. 5 vezeték megy a zárra, ebből kellene annak a kettőnek a színe amelyik a mikrokapcsolóra megy (amelyik a nyitott-zárt állást figyeli), mert ha ezeket elvágom akkor elvileg jó lesz, csak nem jelzi vissza a műszerfalon a balos ajtó nyitott helyzetét. De legalább működne.
Biztos, hogy bal ajtó csinálja? Nekem is volt ilyen gondom, az szerencsére amikor kiszedtem a csatit a két ajtó közötti gumiharangból és leerőszakoltam róla egy kicsit a vezetéket akkor egy jó vastag zöd kábl látványosan el volt nyíródva. Most sajnos nincs ilyen szerencsém az ablakemelővel. :(
Viszont lehet ez a hiba maga a zárszerkezet hibája is. Mert nekem a bal hátsó ajtóm ezzel tréfált meg. Az pedig úgy derítettem ki, hogy finoman odaütöttem a kaszninak a zár környékére. és abban a pillanatba kinyílt.
Meg tudná mondani véletlen valaki, hogy melyik 4 kábel megy a bal ajtóba az elektromos ablakoknak? A kapcsoló tuti jó és az ablakom meg se moccan. Azt hittem kábelszakadás, de nem látom melyik, mert mintha egyiknek se volna baja viszont nem nagyon akarom az összes kábelt szétforrasztgatni. És az a bajom, hogy se le se fel. Meg se mukkan. Lehet csak a test adta meg magát, de az ajtóba minden más elektromos kütyü működik.
Fájó szívvel, de eladósorba került szeretett Xsaránk. 2004 óta van a családban, valós 158e km-rel, szép állapotban. Az autó előélete nyomon követhető itt a fórumon.
Nekem Szatuna van fent. Már jól zár, elektromos ablakot sem zavarja. Az elején volt vele gondom, el is voltam keseredve, hogy kidobott pénz, mert nem akart az istenért sem felmenni az ablak. Mindig megakadt és lejjebb ment az automata.
Megoldást egy itt kapott tipp hozta el. Fel kellett segíteni az ablaküveget kézzel végállásig és úgy hagyni pár napot. Ez idő alatt beállt a tömítés és könnyebben fel tudott menni az ablak. Én még megsegítettem a végén szilikon sörétes, ahol érintkezik az üveg a műanyaggal. Azóta hibátlanul teszi a dolgát a terelő is és az ablakemelő is.