Szemtanú mesélte, hogy a legnagyobb dugó idején jött egy "bömös" gyerek, hogy ő átmegy a kereszteződésen, ha törik, ha szakad. Úgyhogy bedúrta magát az éppen dolgozó tűzoltók közé, egy-két embert majdnem elütve. De sajnos mielőtt valamelyik jókötésű tűzoltónk ki tudta volna szedni a volán mögül, sikerült elmenekülnie, repültek a szitkok utána.
Tudtommal 6 körül volt a csatt, 3 vagy 4 tűzoltószer volt kint, és a Jánosba vitték a sérülteket. Ezekben a percekben áll helyre a forgalom, legalábbis ilyesmit mondtak a tűzoltók az imént.
Ismét baleset a temetőnél. Egy "még éppen beférek" típusú autós konfliktusa a főútvonalon haladók egyikével. Ha igaz, két sérültet vágtak ki a tűzoltók... :-(
"solymáron még az is kiderülhet, hogy nem is érdemes aszfaltutat építeni, mert csak megnövekszik a forgalom és aszfaltozás után lehet mindent telerakni virágládával..."
solymáron még az is kiderülhet, hogy nem is érdemes aszfaltutat építeni, mert csak megnövekszik a forgalom és aszfaltozás után lehet mindent telerakni virágládával... mi lehetnénk az ország csendes, földutas, evős-ivós-alvós nagyközsége.
csak az a bajom, hogy én igazából inkább egy sosem- alvós- város-ban szeretnék élni, úgyhogy van egy jó hírem: költözöm...
A képgalériát meg küld be a mélyép. tanszékre, hogy tanítsák, hova vezet, ha nem legalább hét év garanciára kötelezik a kivitelezőket, mint pl. Németországban. Persze, lehet, hogy akkor valahova nem jut zsé...
A földutak mentén ráért volna a csatornaépítés, de kellett az érdekeltségi egység, mert így volt "gazdaságos"... A keletkező károkat meg majd magyarázza az utókor, erre bőven van szellemi kapacitás kis hazánkban!
Tényleg! Nincs bűz, kit-kat. Van levegő és madárcsicsergés!
Kár, hogy egyenlőre csak 10 napos beutalóm van!
Ha tudod nézd a Plilis TV -n az április 25.-i közvetítését (4. és 5. rész) és csodálkozz!
Aki nekem megszavazta a forgalmat az a Sport u. érdekében (rokonság, sógorság, komaság és még + képviselők is vannak) tiltakozik! "Ez az út "nem erre a FORGALOMRA VAN KITALÁLVA, ÉPÍTVE"! Ezt a mondatot tőlem lopta, Igaz mi azóta is szívjuk!!!
Ami nagyon bánt, hogy az SKE sem jött még rá, hogy az emelkedőn egyes fokozatban bömbölő ótó több káros anyagot bocsát ki mint a vizszintes úton haladó. Igaz a polgi a balkezében tollal szavazott ö is mindennel egyetért.
Másik aranyos kezével megmutatt, hogy az útak keresztezik egymást. Az utak már mióta világ a világ keresztezik egymást, csak úgy mint itt is évtizedek óta!
(megpróbáltam elképzelni Solymárt útkereszteződések nélkül, - hát nekem nem megy)
Pl. mos ez bánt!
Ja minek autópályát építeni (Turista u., a járda egy villanyoszloppal lezárva és már nincsenek is veszélyben a gyalogosok, túristák. A csresznye u. széles és kifelyezetten biztonságos) ha a forgalmat kicsi utcácskákra tereljük?
(ha kicsit gyengébb, még egy-két utca kijött vólna a pénzből, - rablás)
Ki az a marha aki - cél a Templom tér ujságos - aki a Kossuth u.-n megy 8 kanyarral, amikor bömbőlhet az Árok utcán 3 kanyarral!
Már leakartam írni! Nincs kit-kat, 1-es sebességben folyamatosan bömbölő ótók, minden olyan szép mint kb. 1 évvel régebben (ahova építettem és éltem)!
GYÖNYÖRŰŰŰŰŰ! Már gondolkodom a munkások megvesztegetésén hátha
tudják egy kicsit ....., ne kapkodjanak!
A faláda hivatalos és valaki keresett is rajta! (gondolom én, - pályázatot sem olvastam) Te szerintem azért rakták a Kossuth u. -ba is , hogy ne világítson a Sport u. -ban. Egyébként a Turista utcával az a baj, hogy leszűkűl a Kosuthtal és a Sporttal az, hogy nem szűkűl (ezért láda kő!).
Szerintem az a két faláda semmiféle forgalomlassító hatással nem bír, ha két autó épp ott találkozik szembe, akkor akadályozza a forgalmat és veszélyforrást is jelent. Aki odarakatta az ostoba, és ha pénzbe is került, akkor pazarló is. Fizesse ki a saját zsebéből, aztán vigye anyukája kertjébe, és ott tegye ahová jónak látja.
Persze ez csak a saját véleményem, de ugyebár ez a fórum azért van, hogy itt elmondhassam :-)
Ezért lennétek ti ott a hivatalban, hogy tereljétek a vállalkozókat a korrekt megoldások irányába. Szerintem a számlákon és a szerződésekben korrekt megoldásokról van szó,csak a kivitelezés sántít.
Idekattints kedves bp0414, válasz nyelvet és nyomd meg a Download Acrobat reader gombot. Csodálatos módon meg fognak nyílni a PDF file-ok, ha telepítetted.
Persze lehet, hogy szükséged lesz egy kis segítségre, de innen bármelyik 6-20 éves gyerek megoldja neked a kérdést.
Tisztelt Solymáron működő Vállalkozások/Vállalkozók!
Solymár Nagyközség Önkormányzat Adóhatósága felhívta szíves figyelmüket arra, hogy 2008-06-02-ig teljesíthetik a 2007. évi helyi iparűzési adó (HIPA) bevallását.
A HIPA bevallás nyomtatvány az alábbi elérhetőségi helyről letölthető:
Tudod egy nyugdíjasnak már szinte minden "ürtechnika" pláne ha neki nem volt lehetősége azt tanúlnia, azért még lehet ember!
Igazán kedves vagy!
Azt még tudom, hogy hól lakom (csak azt nem, hogy mit felejtettem el)! Ja miért is zárjátok le az utcát? Másik kaki rács épűl, vagy betemetitek? (pdf)
Na azért megyek hetfűn a gépeshez, hogy a nehogymá átszerkesszek egy csomó fontos dolgot! (Pályázati kiirást esetleg!) Utcalezárást az a sok gonosz átszerkesztené, én még kódolnám is!
Bővebben. Ezek a KG-PVC elemekből álló grav. aknák kő alappal és szilárd aszfalt burkolottal rendelkező utakhoz lettek kitalálva, vagyis, kivitelezésükkel egyidejűleg az utakat is meg kell csinálni, különben az történik, ami ott látható... Ha hosszútávon is földutakban gondolkoznak, a kényszeráramoltatású rendszerek a megoldás. Persze, hosszútávon mindenki aszfaltútban gondolkozik, de azt a csat.-al együtt kell kivitelezni...
A kötésgyorsító egy folyadék adalék,amit a vízhez keversz.
A szilárdulási idő simán 30-40 perc, még talicskában is, bár nem tudom mit keres a talicskában az anyag ennyi ideig. A helyben öntésben az lenne a szép, hogy annyit keversz,amennyire szükséged van.
Szerintem simán megoldható az adagolása, csak a jóvágásúak földnedves előre kevert betonnal dolgoznak,hogy ne kelljen sokat szarozni. Helyben öntést nem igazán látni mostanában...