C5 1.8 benzin-gáz / 2007 évjárat / nem akar fűteni a digitklíma. Emelem a hőfokot, a kijelzőn emelkedik a temp, de csak a kinti levegőt fújja. A motor meleg, a hűtő végig meleg. Hűteni hűt.
A tőke áramlása avagy semmi nem tart örkké így lett a C5 is aztán majd veszünk másikat valhogy a többi kocsi is egy idő után kakukk !! Még a jól bevákt szoviett autók is azokat meg a rozsda ette meg .
A fék kopásjelző kábel 10ből 8ban el van szakadva általában be sem kötjük , vizuálisan látja azt az ember, megtoldod egy kis forrasztás zsugorcső és kész .
Résolajcsővem van , teleszkóp kombi vagy limusine?
A bosch lapát most néztem 11eft a kisker ára a párnak, 7,8eft tudom adni a párat de ez tényleg jó.
Az első fékbetét kopásjelző kábelja,a felső mindkét oldalon kitörött,az évjárat 2001 illetve résolaj visszavezető az első teleszkópból is elöregedett,hátsó teleszkóp is kellene az ajtóra
e-mailom publikus az árat küld meg légyszíves előre is köszönöm
Az alábbi hibajelenséggel fordulok hozzátok. 2002. 2,2 hdi, automata c5-ről van szó. Hidegen mikor elindulok vele, elég fura morgó hangot hallok a váltóból, mintha nem lenne benne olaj. Ezt inkább a 2-3-as fokozatban hallani, és csak ha nagyon lassan megyek, vagy ha vissza engedem a gázpedált. Gyakorlatilag 5 perc után megszűnik, addig is vált rendesen. Olaj most volt benne cserélve. Volt már valakinek ilyen hibajelenség? Előre is köszönöm mindenkinek!
hát, van benne mondjuk 10% tudomány, amit közúton sose fogsz kihasználni, meg egy adag parasztvakítás, amivel valamit beléd akarnak dumálni. Névvel rendelkező terméknél szinte "mindegy", hogy ATE, LuK, Lucas, Brembo, a gyárival megegyező formájú és méretű tárcsa, a betéten sokkal több múlik, abból érdemes a jót megvenni, ha drágább is.
Az én autómba eddig mindig gyári került (hátsó 2x, első 1x), majd betg megmondja, utángyártottban melyik márkától nem kell félni.
Az mitől lehet, hogy az autó a kormány elfordítására, mély morgó hangokat ad? Olyan mintha erőlködne a cucc, nehezebb is kormányozni. Nagyobb temponál nem érzékelhető.
mert ha a vasat szénnel ötvözik, azt ACÉLnak hívja a szakma (és a köznyelv is). ha nem lenne benne széntartalom, akkor olyan öntöttvas lenne, mint anyád húsdarálója, az első ütésre törne. Ergo parasztvakítás. Ugyanolyan, mintha azzal menőznél, hogy a kerekeidbe 80%os tisztaságú nitrogént töltöttél.
Újabban olyat művel az autó,hogy felkapcsolja a fényszórót akkor is ha még a helyzetjelzőm se kapcsolom be.Picit hozzáértek a bajuszkapcsolóhoz és elalszik..Helyzetjelző állásban ugyanez... :/
Elég idegesítő mert ha kell, ha nem ,világít a lámpa és folyton oda kell nyúlnom,hogy elaludjon.Valami tipp mitől lehet?Remélem nem kell COM2000-et cseréljek..... Köszi!Automata fényszóró persze ki van kapcsolva,akkor is csinálja.