Keresés

Részletes keresés

CLY-802 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19629
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 4 19628

 

VIN: WMAA23006-7B-017894

Előzmény: kch560 (19619)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19627

Semmiség, szívesen. :)

Előzmény: kch560 (19625)
kch560 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19626

Igen,újabb. Igaz légkondi nincs rajta, de a sárgákon sem szuperált túl jól ,aztán már nem is használják.

Előzmény: imikee1 (19622)
kch560 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19625

Jogos, felcseréltem a két betüt. Köszi,hogy szóltál

Előzmény: Balázs1a (19624)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.02 0 1 19624

NSF-345 az, nem NFS.

Előzmény: kch560 (19619)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.08.02 0 0 19623

De. 

Előzmény: imikee1 (19622)
imikee1 Creative Commons License 2016.08.02 0 1 19622

Nekem ez ujjabbnak tűnik a sárga MAN nok nál vagy nem?

Előzmény: kch560 (19621)
kch560 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 19621

Előzmény: kch560 (19619)
kch560 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 19620

.

Előzmény: kch560 (19619)
kch560 Creative Commons License 2016.08.02 0 1 19619

NFS-345 fehér csuklós MAN már forgalomban a 26A-n ma délutántól. Nem is lesz egyéb szín rajtuk a hófehéren kívül. A sárga MAN-okon kint van,hogy a KNYKK alvállalkozója, az első ajtó mellett egy kis táblácskán. A matrica ugyan rajt van de úgy is cserélve lesznek már. (kép illusztráció)

Balázs1a Creative Commons License 2016.08.02 0 1 19618

Miért? Mitől lenne könnyebb? A telepük a város másik végén van, ha a buszokkal út közben történik valami, akkor meg szinte mindegy, melyik decentrumhoz tartozik a viszonylat.

 

Inkább az az érdekes, hogy most, amikor nagy mennyiségű szóló Citaro érkezett, és elkezdtek szóló buszokkal kiszolgálni egykori csuklós vonalakat, akkor léptetik be a VT-t, szintén szóló fordákra.

A KNYKK két Citaro-beszerzésénél mindkét flottát helyi fényezéssel állították csak forgalomba, a VT-től pedig természetes, hogy fehér/narancs (amik miután a Volánbusz alvállalkozásába kerültek, azonnal kifehéredtek), citromsárga, sötétkék (amiket BKK-alvállalkozásban kivétel nélkül világoskékre fényeztek / matricáztak) és fehér buszokkal kezdi meg a szolgáltatást. (Ez nyilván a megrendelő igényeitől függ.)

 

Cégjelzés sincs, ahogy látom, bár fene tudja, melyik a jobb, az MAN-csuklósok még a mai napig "VT-Transman - az Alba Volán alvállalkozója" matricákkal járnak, noha egyik cégnév sem aktuális már. (Esetleg ez egy olyan hirtelen döntés volt, hogy még nem volt idő az átfényezésre / felmatricázásra, és ez még a közeljövőben várható.)

Előzmény: Terramoto (19616)
AlbaCivitas Creative Commons License 2016.08.01 0 0 19617

Múlt hét pénteken a Prohászka templom előtt láttam egy Arrivás Localot elakadás jelzővel és szerelőre vár felirattal.

Előzmény: Törölt nick (19615)
Terramoto Creative Commons License 2016.08.01 0 0 19616

Logikus lépésnek tűnik, hogy további, Jancsár utcai decentrumhoz tartozó járatokat vegyen át az ARRIVA. Így gondolom könnyebb eljárni, ha bármilyen üzemzavar van. 

Előzmény: AlbaCivitas (19613)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.01 -1 0 19615

Ma délelőtt láttam, hogy a KNYKK-s Rába húzta a fehér színű Localot a Palotai úton!

Előzmény: htibor (19614)
htibor Creative Commons License 2016.08.01 0 4 19614

Hárommal találkoztam is :)

Előzmény: htibor (19611)
AlbaCivitas Creative Commons License 2016.08.01 0 0 19613

Pont ma utaztam a 035-tel. Nekem személy szerint nincs problémám ezekkel a buszokkal és a belső kijelző is működött, így utastájékoztatás tekintetében máris megelőzte a KNYKK-t.

 

Egyébként tudja valaki, hogy milyen tematika szerint döntik el, hogy melyik járatra kerüljenek az alvállalkozós buszok?

Előzmény: htibor (19611)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.08.01 0 0 19612
htibor Creative Commons License 2016.08.01 0 2 19611

Senki se lepődjön meg túlságosan, ha KXM-022, 031, 035 és 043 rendszámú Alfa Localokkal találkozik Fehérvár helyiben, a 20 és 23-as vonalakon. Közülük is kilóg a 031, mivel teljesen fehérre lett fényezve. :)

 

(Arriva alvállakozói bővülés, mielőtt születnének a teóriák)

htibor Creative Commons License 2016.07.31 0 1 19610

6-14-22 jellemzően.

Egyes helyeken 6-18 is. (pl. Bericap)

Előzmény: Döbrögi! (19609)
Döbrögi! Creative Commons License 2016.07.31 0 0 19609

Aki tudja, kérem, írja meg, hogy Székesfehérváron az ipari parkban, illetve a különböző üzemekben, amikhez buszjárat tartozik, mikor van műszakváltás? Köszönöm!

D 20 Creative Commons License 2016.07.30 0 0 19608

AOA-334 máris leállítva, hogy pár napja nem látom?

KNJ-598 sincs kint egy ideje...

 

Valaki valami tájékoztatást eszközölhetne fotelmartalóciába... :)

Balázs1a Creative Commons License 2016.07.30 0 0 19607

Sajnos a városvezetés minden rendezvénynél így gondolkodik a lakókkal kapcsolatban... (OFF Tavaly vagy tavalyelőtt kaptunk a várostól olyan levelet, hogy ők örülnek a sok programnak, és ha nem tetszik, el lehet költözni... ON)

 

Van egy érdekes megjegyzés, a tegnap megjelent tájékoztatóban: "A Székesfehérváron történt fejlesztéseknek köszönhetően lehetővé válik ennek az útvonalnak (a Palotai út korábban jelölt szakasza - szerk.) a lezárása, és a más útvonalra történő akadálymentes terelése."

 

Lassan három évtizede vagyok fehérvári, de nehezemre esik felidézni, milyen hatalmas fejlesztések érintették az elmúlt években a Palotai út környékét, ami most ekkora lehetőség. :) (Utoljára talán a buszpályaudvar átépítése, de az se változtatott az érintett szakaszon.)

Előzmény: bolhalovas (19606)
bolhalovas Creative Commons License 2016.07.26 0 1 19606

Ezt az egy hétvégét valahogy csak kibírják...

Előzmény: htibor (19605)
htibor Creative Commons License 2016.07.26 0 0 19605

A város kezdi nagyon eltolni a biciklit a helyi rendezvények okán...

http://www.knykk.hu/index.php/aktualis-hirek/259-rallye-verseny-szekesfehervaron-2

 

A 8-as főút irányába közlekedő buszok (Kincses/Iszka, Várpalota-Veszprém-Ajka-Tapolca-Sümeg) szombat délután megcsodálhatják Palotaváros lakótelep panelszépségeit, miközben 4-5 fekvőrendőrön csusszanhatnak át legnagyobb örömükre és a lakók kedvére.

HumbiZozo Creative Commons License 2016.07.20 0 0 19604

A kép helyszíne az M1-M7 bevezető, ezen belül is a Budaörsi út - Bozókvár utca kereszteződése (balra piros Dacia), amely ma így néz ki:

https://www.google.hu/maps/@47.4674325,19.0172114,3a,66.8y,25h,80.74t/data=!3m4!1e1!3m2!1sm0foAB6SIDrpnLI9FQ-pOg!2e0?hl=hu

 

Az időponthoz, mint eredeti kérdéshez visszatérve, a képen kizárólag csak szocialista gyártmányú autók láthatók, még egy Suzuki sincs, amely az akkortájt induló esztergomi gyárból igen szép számmal és hamar került a hazai utakra. A sorok sem tömöttek, így sokkal valószínűbb a '90-es évek eleje, mint közepe, és bár rendszámcsere ügyében tényleg volt hosszabb kivárási idő, a jelek továbbra is 1991-92 környékét mutatják, ebből is inkább 1991-re hajlok a látható típusok miatt.

Előzmény: P.stephenson (19588)
bi-02 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 19603

Pedig a megoldás a 365-ösök között lesz, ez tuti.

A visszapillantó tükörből ítélve ez egy korai, nullszériás 300-as 1987/88-ból. Olyanok meg csak a 365-ösök voltak Fehérváron, meg a 325-ös, de ahhoz ez túl hosszú. Viszont, eredeti Alba Volános gyári szállítás ezek közül csak az AOA-206 volt. Tehát jó a megérzésed, ez kizárásos alapon az AOA-206, aminek valószínűleg ilyen volt a gyári festése. :) 

Előzmény: htibor (19598)
htibor Creative Commons License 2016.07.20 0 0 19602

Hopp azt pont kifelejtettem a sorból köszönöm, de a kiállítási fotó alapján ennek sem volt negyedes ablaka :)

http://busztipusok.hu/kep/kul3/325-02.jpg

Előzmény: ossa (19600)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.07.20 0 0 19601

1996-ban került Volán állományba, a fotó minden valószínűség szerint ennél korábbi.

Előzmény: ossa (19600)
ossa Creative Commons License 2016.07.20 0 0 19600

 BPG-140 (BY 52-39) Ikarus 325 nem lehetséges? Mert neki volt ilyen vízszintes csíkos festése és a visszapillantó tükör felfogatása is hasonló volt.

Előzmény: htibor (19598)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!