Kb annyi mint a többiben,és a szórófej olyan mint mondjuk a Bady360 füller spray-nek.Én a sokküllös felniknél szoktam használni,a bázisbol töltök a nehezen hozzáférhető helyekhez.
Hali. Az ilyen autófestékkel töltöt spayben nagyobb a nyomás mint egy átlagos bármilyen keréktárcsa festék és stb-ben? Mert azokkal valahogy a szórópisztoly után nem igazán tudok fújni,nem ál rá a kezem.
Airbrush-nál egy Blendyng Agent nevü szigetelő és tap.köz. anyagot szoktunk a grafikára fujni mikor kész ha nem lehet mindjárt lakkozni.A 2k sprayk álltalában 24h birnak,hidegben többet,a rengeteg higító miatt ami a dobozban van gyárilag.
Nekem mindig jó volt akkor is ha másnap lakkoztam. Meg hát az airbrush-nál is felfújják a bázist, airbrusholják, és akár csak 1 hét múlva kerül rá lakk.
Én két dobozra gondoltam,1k bázis és 2k lakk spray-re. Ha müanyagra fujod jó a tap.köz. ha festett felületre akkor nem kell.Egy kicsi lágyító a lakkba a rugalmasság miatt kellene,mert a müanyagok hőre eléggé mozognak.Még fontos hogy a lakkot ne másnap fujd rá,mert lepöröghet ahogy Mafia05 is irta.A bázis gyorsan szárad,pár perc és lakkozhatod.
Köszi, már én is gondoltam erre a megoldásra, bár a lágyítóról még nem hallottam. De végülis az se gond, ha nem fénylik annyira (tehát ha csak bázis+edző kerük a spraybe), csak legyen tartós. Műanyag alapozót kell használni, vagy elég a csiszolás+zsírtalanítás?
A spray lakkok zöme nem UV álló kültéren nem jók,ezért sárgul.Amelyik mégis az elég drága.Ha nincs felszerelésed töltes spray-be bázist és 2k lakkot.Én szoktam kicsi lágyitót tenni hozzá,ha betlöltjük spray-ba akkor is,jóval tovább birja és nem kerül többe.
Berepedezett és a repedésekben kilátszott az alatta lévő réteg, amire ráfújtam. Meg be is sárgult. Szerintetek mivel fessem le szépen a lököst, meg a dísztárcsákat hogy valamennyire fényes is legyen?
Sziasztok. Tavaly nyáron lefestettem a műanyag dísztárcsáimat keréktárcsa festékkel (rally) ezüstre, majd lelakkoztam szintén rally márkájú lakkal. Ezeken fel volt tüntetve, hogy mehetnek műanyagra is. Szép fényes volt egy ideig, de a melegtől sajna teljesen berepedezett az egész. Ugyan így járt az első lökösöm felső része, ami ugyan gyárilag színre fújt (tehát lakkozott is) de 1-2 apró festékhiba miatt ezt a részt az előbb leírt módon lefújtam ezüsttel+lakkal. Természetesen előtte át csiszoltam, zsírtalanítottam. Ja, a lakkot kb másnap fújtam rá. Úgy nézett ki 1-2 hónap után, mint a kígyóbőr. Most kezdhetem előről. Mit csináltam rosszul? Előre is köszi.
Üdv! Igaz én még nem használtam a G3-as pasztát, de a haverom azt mondta,hogy jó csak mivel vizesen kell vele dolgozni nagyon összecsápolja az autót, és nehéz letakarítani róla.
Mikor azt látod h jó,már nem lesz fényesebb letörlöd a pasztaport,kivereted a gépet a nagyjából (főleg a szivacs szélén lesznek durvább szemcsék) akár egy keverőpálcával.
Majd vizet priccolsz bőven a felületre,és a szivacsra is.Nagyobb fordulaton gyengébben átgépeled ,de nem kell leszedni az összes anyagot róla.Ha megszáradt könyen le lehet törölni. Utánna egy ablaktisztító és kész. Feketénél is kiválóan működik.
Minél jobban hígítod annál jobban elaprózza magát ,így nincs szükség finomabb anyagra,másfajta szivacsra.
Üdv! Van egy pár tekercselős haverom és kérdeztem,hogy melyik technikát látják jobbnak a Német, vagy a Japán gépeket. A Német mellett tették le a voksukat. Nekem csak Német gépeim vannak (kivétel egy Makita polírozógép), köztük egy Originál flex(180-as )szinte egy életre szól. Én is vettem annak idején (no name) gépeket, és amikor egy óra hosszát sem működött, akkor betelt a pohár. Nézted a vaterán a Festool polírozógépet? Ezek jobbak használtan mint a gagyik újonan.
Üdv! Természetesen mindenki olyan márkát vásárol amilyet akar ,meg amennyire pénze van,ez saját döntése. Nekem elég sokfajta gyártmány megfordult már a kezemben, és nyugodtan állítom,hogy a régi bevált márkák fényévnyi távolságra vannak ezekhez a sokfajta (no name) márkákhoz képest.
Szerintem tök mindegy,hogy egy olcsó gépet hogy hívnak,hol gyártják.Kár az olcsót leszolni és butaság a drágát fikázni,okossabb a munka mennyiségéhez választani szerszámot,így kevesebb probléma lessz.Egyőnk se várja el egy Trabitol,hogy azt tudja mint egy A6-tos és ez a szrszámokra is igaz.
Nem szeretném túlértékelni a Lidl-es gépeket,de Jason88 pontosan fogalmazott ár/érték arányuk tökéletes és a garancia is nagyon fontos az olcsó szerszámoknál.Ellentétben a piacos cucokkal ahol zömében kapugarancia van.A sok gép közül egy feküdt ki az is az öcsém miatt,mégis szó nélkül kicserélték.Nagyon korektek voltak.
Azért mert mindenre un "sajátmárkás" terméket forgalmaznak ami ugyanaz mint valami egyéb gyártó csak átcimkézve. Pl a lidl-es műszaki cuccokat úgy tudod megtelálni hogy "Parkside" de a nagy részük valójában "Kompernass"