Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

IMITRIKES Creative Commons License 2017.03.28 0 0 22450

Az rengeteg!

Nem hiszem, hogy vállalnám egy olyan autó fenntartását.

Alapból kicsit kellemetlen szaga van a kipufogónak nálam, meg még akkor az olaj is mellé!?

Előzmény: mufater (22449)
mufater Creative Commons License 2017.03.28 0 0 22449

Szia! Nekem a Mazdánál azt mondták,hogy 1000 KM / 7 dcl-ig nem kell megbontani a motort,ez a gyár által megadott érték.

Előzmény: obga (22447)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2017.03.27 0 0 22448

Nem tudom, az literben mennyi, de kb 7-8 dl-re saccolom, ami 2-3 dl/ 1000 km-et jelent. Személy szerint sokallom, de biztosan sokan kiegyeznének ezzel a mennyiséggel.

 

Ha 10.000 km-ként olajat cserélsz, és úgy elég mondjuk 5,5-6 liter (csere + utántöltés), akkor az egy vállalható állapot, de a kopást, gyűrűleragadást Vagy a forgattyúsház szellőztetéséért felelős szelep hibáját nem szünteti meg...

Előzmény: obga (22447)
obga Creative Commons License 2017.03.27 0 0 22447

Az enyém is eszi az olajat. 3000km alatt a nívópálca közel max-ról, az épphogy beleér az olajba szintig. Ez még elfogadható? 

2l-es benzines.

 

mufater Creative Commons License 2017.03.21 0 0 22446

Esetleg ha megvan még a kontaktod a szerelővel, meg tudnád kérdezni, hogy mit csinált? Úgy látom többeket érint a probléma,imádom a kocsit,de ez idegesít. Köszi!

Előzmény: mongolmarha (22444)
mufater Creative Commons License 2017.03.21 0 0 22445

Szia! Tök jó ,hogy válaszoltál! A hidegben gázpedál akadás nálam is szokott játszani. Akkor az alapjárati motor -és a fojtószelepház tisztítása lenne a megoldás? Máshoz nem kellett nyúlni?Ha ennyivel orvosolhatóa probléma az király lenne!

Előzmény: mongolmarha (22444)
mongolmarha Creative Commons License 2017.03.20 0 0 22444

Senki ne mondja nekem, hogy ez normális jelenség! Egy autótípusnál sem, nemhogy egy Mazdánál! Nálam is fent állt (10évesen vásárolva 1.8-as), azért nem írtam, mert pontosan nem tudom mi oldotta meg a problémát (mára már 12 éves), de valószínűleg a valamilyen (pillangó, tű???) szelepház és alapjárati motor tisztítás. Nem vagyok autószerelő, ez külön szakma, de mára 100 indításból 100szor elsőre, azonnal beindul, míg amikor megvettem az általatok írt jelenség ennél is megvolt. Nálam más hibajelenség is volt (gázpedál akadás hidegen), amit a szerelőm a fentebb leírt módszerrel orvosolt, azóta az indítással sincs probléma.

Előzmény: mufater (22443)
mufater Creative Commons License 2017.03.20 0 0 22443

Köszönöm a válaszokat! Akkor nem egyedi a "problémám". Nem rugózok rajta többet :)

GEBRIEL323 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 22442

NGK ILTR5A-13G kell bele.

Előzmény: balika1978 (22441)
balika1978 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 22441

Sziasztok!

Gyújtógyertya ügyben tudná nekem valaki segíteni?

2.0 benzines 2009-es M5. Csereperiódus 105.000km. Szervíz szerint iridium elektródás kell, bele.

Több autósbltban jàrtam, 1500-6000ft/db ár között van gyertya a típushoz de egyèrtelműen sehol sem tudták megmondani melyik kell bele.

mrkenworth Creative Commons License 2017.03.16 0 0 22440

Üdv!

 

Szalonból kihozva ilyen 2005 (1.8)!  Többször megnéztük,se hibakód---jeladók rendben működnek!

 

Már nem foglalkozom vele!  Ilyen.

 

Előzmény: mufater (22438)
konszt Creative Commons License 2017.03.16 0 0 22439

Nekem ugyanez.

Megtanultam együtt élni a problémával. De nem gondoltam, hogy ez hiba.

Előzmény: mufater (22438)
mufater Creative Commons License 2017.03.16 0 0 22438

 

Kedves fórumózók!

2005-ös 2000-es benzines Mazda 5 tulaj vagyok.A problémám a következő: hideg -és meleg indításnál is előfordul,hogy 3-5 másodpercig is indítóznom kell mire beindul a motor,de van amikor egyből (bár ez rikább).Ha megálláskor 2000-2500-as fordulaton állítom le az autót(finoman nyomom a gázt),utána a következő indulásnál “pöc-röff”.Gyanítom ,hogy nem megfelelő az indításkor az üzemanyagkeverék aránya.Esetleg hibás hűtővízjeladó vagy felső holtponti jeladó lehet a hiba?Tudna tanácsot adni?Az autó rendben üzemel,nem rángat,egyéb hibajeleket nem produkál.Volt szerelőnél, ő sem talált semmit.Ha valakinek volt ilyen tapasztalata,és tudja a megoldást kérem ne tartsa magában :)

 

Üdv

Isti

IMITRIKES Creative Commons License 2017.03.15 0 0 22437

Azért az a + magasság jó lenne nekem is bár most, hogy levágtam onnan a csatlakozót már nem ér le semmit.

Gömb teteje 40 centi nálam.

Előzmény: Huszigabo (22436)
Huszigabo Creative Commons License 2017.03.15 0 0 22436

A gömb 49cm magasan van, a lagalacsonyabbat elfejtettem megmérem. Majd holnap megmérem. Nagyjából most egy síkban van a ködlámpával. Valamelyik nap láttam egy tesót az MO-n neki is ugyanígy volt megcsinálva mint nekem. 

Előzmény: IMITRIKES (22433)
konszt Creative Commons License 2017.03.14 0 0 22435

Megkaptam, köszönöm. Gondolkodám rajta.

Előzmény: Tibola (22428)
IMITRIKES Creative Commons License 2017.03.14 0 0 22434

5w40 Castrol Magnarec olajból 3000km alatt max-ról min-re fogyasztotta a kocsi 7,5deci kb.

10w40-ből nem fogyott, bár akkor még járattam, most viszont már próbálom

kiégetni a kipufogórendszerből a lerakódott olajat.

Fogyasztás is megugrott 9 liter környékére.

Holnapután lesz egy oda-vissza 500-as túrám, meglátom mit mutat hosszútávra.

IMITRIKES Creative Commons License 2017.03.13 0 0 22433

Nálad mekkora a legalacsonyabb pontja és a gömb magassága?

Előzmény: Huszigabo (22431)
IMITRIKES Creative Commons License 2017.03.12 0 0 22432

Ha megadták rá a műbizonylatot 1300 kilóhoz akkor bírnia kell!

60x9 mliméteres laposvas ami ott van mindkét oldalon, csatlakozópontokon erősítésekkel.

Hamarosan úgyis húzni fogom futón a trike-ot,  ott majd kiderül.

De a másik megoldásnál is 2 laposvas jön le a kereszttartó csőről.

 

 

 

http://vonohorog.info.hu/hu/katalogus.html/p2/termek/id/1890

 

Előzmény: Huszigabo (22431)
Huszigabo Creative Commons License 2017.03.12 0 0 22431

nekem érdekesnek tűnik ez a megoldás, nekem pl. arrébb rakták a ködlámpát és annak a helyén jön ki a vonóhorog.

kibírhatja így mondjuk a kerékpárszállítót 4 bicóval? elég gyengének látom azt a 2 laposvasat ami tartja  vonóhorgot.

Előzmény: IMITRIKES (22421)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2017.03.11 0 0 22430

Első blikkre azt mondanám EGR...

 

De ezt rendes diagnosztika nélkül nem lehet megmondani. Az is igaz, hogy Az rf-7 -es motor eléggé hadilábon áll a reális diagnosztizálhatósággal, de mégiscsak ott kellene kezdeni...

 

 

Előzmény: rdusanx (22425)
eqvus Creative Commons License 2017.03.11 0 0 22429

Üdv!Mit kérsz a Hondáért?

Előzmény: Tibola (22418)
Tibola Creative Commons License 2017.03.11 0 0 22428

Persze. De legkorábban talán vasárnap este vagy hétfőn. Addig nem leszek gép közelben.

Előzmény: konszt (22427)
konszt Creative Commons License 2017.03.10 0 0 22427

Húha..

Most keresem a VFR utódját.

Elküldenél róla minden adatot, képet az emilemre? Köszönöm?

Előzmény: Tibola (22418)
konszt Creative Commons License 2017.03.10 0 0 22426

Keress szerelőt. Aki két hete gyakorol az autódon és még mindig csak találgat az nem szerelő.

Előzmény: rdusanx (22425)
rdusanx Creative Commons License 2017.03.10 0 0 22425

Sziasztok !

 

2008-as Mazda 5 2.0 dizel,az lenne a problémám,hogy pöcre indul, utána mintha nem lenne erő,nagyon lassan megy,úgy 2500-as fordulatnál beindul.A részecskeszűrő ki lett takarítva,valami turbó előtti szelepeket is megnéztek,két hete van a szervizbe,de a szerelő nem találja a hibát,most azt mondta, lehet hogy a porlasztó csúcs.

Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával?

Köszönöm !

IMITRIKES Creative Commons License 2017.03.08 0 0 22424

http://vonohorog.info.hu/hu/katalogus.html/p2/termek/id/1891

Ez így néz ki, majd meglátjuk mennyire bírja a terhelést.

Szerintem nincs kihagyva semmi, csak megkerüli a konzol a lámpát.

Előzmény: kiggyo (22423)
kiggyo Creative Commons License 2017.03.08 0 0 22423

Hogy lehetett felszerelni, ki kellett hagyni belőle a lökhárító mögötti merevítő vas cuccot?

 

Előzmény: IMITRIKES (22421)
IMITRIKES Creative Commons License 2017.03.07 0 0 22422

Kösz, neked meg sok sikert egy korrekt vevőhöz.

23 éves az enyém,102000km-rel de para nélkül indulok vele nyáron a transzfogarashoz egy hétre haverokkal, asszonnyal.

Előzmény: Tibola (22420)
IMITRIKES Creative Commons License 2017.03.07 0 0 22421

Felkerült a vonóhorog. Elektromost feljebb kell raknom, mert leér garázsból kijáráskor.

Forgalmiba bekerült a mazda-5 típ. helyére a CR1. D.2

 Mazda-5 meg egy sorral lejjebb került.  D.3

Eddig csak a Mazda-5 volt a D.2 sorban.

Környezetvédelmivel sem volt gond, kicsit tartottam tőle az olajfogyasztás miatt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!