A travel systemekkel kapcsolatban nekem vannak fenntartásaim. Ugyanis a babakocsi rész ezeknél általában nem teljesen vízszintesre dönthető, tehát újszülöttet (úgy 5-6 hónapig) nem lehet benne sétáltatni. Az autós ülés része sem megoldás erre, mivel abban sem fekszik vízszintesen, elvileg az autósülésben tartás felső határa 2,5 óra, de én ennyi ideig nem tartanék benne újszülöttet, ráadásul láttam olyat, aki eleve nagyon utálja, úgyhogy csak az autóban teszik bele a szülei, mert ugyi ott nincs más választás. Na igen, ráadásul a babakocsi+autósülés már nem lesz 10 kg alatt sem, elég nehéz lesz emelgetni is.
Van egy elég jó megoldása a Pegperegonak: a pramette. Ez tkp. a pliko továbbfejlesztett változata (ami amúgy az egyik legjobb esernyőkocsi a piacon). Kb. 8 kiló, igen kicsire összecsukhatot (van rajta fogantyú, így egy kézzel, mint egy csomagot meg tudod fogni). És van benne egy áthajtható betét, amivel vízszintessé tehető az első hónapokra. Nem mellesleg ehhez is csatlakoztatható autósülés, szóval travel systemként is működik.
De a legjobb kétfunkciós a piacon szvsz a pp venezia.
Köszi a tanácsokat, azt hiszem travel system lesz belőle, ismerősöktől is erre jött a legtöbb voks. Tegnap láttam egy Recaro babkocsit, travel system, kipróbáltuk a boltban, nagyon könnyen lehet irányítani, a kereke közepes méretű, strapabírónak néz ki.
nekünk chicco van, amelyek van egy 6,5 kilós váza (ami egyben a sportkocsi is, vízszintesig dönthető üléssel), a vázra csatlakoztatható mózeskosár és autósülés is. igaz, az elején elég nagy beruházás, de nekünk e mellé nem kellett másik kocsit venni és most már a harmadik gyereket szolgálja ki.
egyetlen gondom volt vele: néha jól jött volna, ha változtatható a tolásirány.
Szia, mi is a 2. emeleten lekunk lift nélküli házban. Én az üres vázat lent hagytam a földszinten, a mózest pedig felcipeletem. A váznak semmi baja nem lett, annak nem kell patyolattisztának lennie. Mózes után viszont venni kellett egy könnyű sportkocsit.
mi is masodik emeleten lakunk, lift nelkul, tarolohelyiseg sincs igy naponta minimum egyszer fel-le cipelem a babakocsit. Nekem a pegperego p3 jott be nagyon (ez mar a msodik kocsink, az elso tul neheznek bizonyult). A kocsi esernyore csukhato, 7,5 kg korulli es kaphato hozza tobbfajta mozes is (puha vagy kemeny), amivel az elso naptol kezdve hasznalhatod. A pp autosulesevel pedig kompatibilis a vaz.
bocs, nem tekertem eléggé vissza, most látom, hogy novemberi lesz a baba. ez esetben viszont lehet, hogy mégis jobb megoldás a két babakocsi, az én gyerekem nyári volt és az azért másik megoldás.
azt nem tudod megtenni, hogy veszel mondjuk használtan, kicsi pénzért egy olyan babakocsit, ami elég meleg a téli hónapokra és vízszintesre dönthető, etc. és aztán ahogy kitavaszodik és a gyereknek már nem kell vízszintesen feküdnie, akkor jöhet a PP Aria és társai, és akkor az lesz a végleg-kocsi?
ugyanakkor meg semmi baja nem lesz annak a nagyobb gyermeknek, ha nem jól párnázott babakocsiban fekszik. :-)) nálunk nagyon-nagyon hosszú babakocsizás volt, de nem nagyon törődtem faxnikkal, olcsó, könnyű, kicsi helyen elférő babakocsikat választottam és kiválóan szuperáltak. én azt gondolom, hogy a babakocsikat a mamák maguknak veszik elsősorban, amivel nincsen is semmi gond a világon, csak éppen ez a harci helyzet. :-)
summárum, én is ajánlom a PP Ariát vagy a Chicco Ponny-t vagy Graco Citysportot, az első időkre mózessel vagy párnákkal bélelten. mikor születik a kicsid?
tény...emiatt mondtam, hogy kompromisszum. :( Sajna olyan kocsi nincs ami puha is meg jól is rugózik (nagy a kereke) de nem dög nehéz gyerekkel egyutt cipelni :( Mondjuk takarókat tudsz a baba alá tenni kipárnázás gyanánt :) de tudom, ez sem az ideális megoldás, sajna.
Igen, ezt a típust már többen ajánlották, de azt említették hátránynak, hogy később, amikor már nem rakod bele a mózest/kocsiülést, akkor nem valami jól párnázott.
uhh figyi, én akkor a helyedben mindenképp egy könnyu, de vízszintesre döntheto kocsit vennék, ami lehetoleg esernyore csukódik..én cipeltem a lapra csukós 8-9 kilós 2 funkcióst metróba, meg emeletre, hát mikor egy 7-8 kilós bébi is van hozzá, elég bicepsznövelo gyakorlat. Az, hogy ki tudj mozdulni, sétálni, nagyon fontos az elejétol, mert egyébként megmakkan az ember a 4 fal között. Úgy emlékszem volt olyan itt, aki pl az elejétol használt PP Ariat, ami egy extra könnyu babakocsi, az elso hónapokban beletett egy puhafalú mózest és kész. Muködött. Ez 5-6 kilo, simán a hátára csapja az ember :)
:)))Hát nem sokkal jutottam előrrébb a kérdésben:)
Úgy látszik nem fogom megúszni egy kocsival. Mondjuk az igaz, hogy az elején még kenguruban, hordozóban is tudok villamosozni vele, nem feltétlen kell babakocsit cipelnem. Később meg akkor lehet venni egy könnyebb, kisebb kocsit.
Na a tárolással is lesznek gondjaim. A lakásban nem-igen tudok neki semmi helyet, még egy kieső ficak sincs sehol, ahol tarthatnám.
A házban nincs tárolóhelyiség, viszont a 2. emeleten lakunk, régi bérházban, lift nélkül, úgyhogy a cipelés sem lesz egyszerű...
Az egyik szomszédomnál láttam, hogy ő lent hagyja a földszinten a folyosón a kocsit és egy ilyen kis lánncal, amivel a biciklit is szokták, odaköti, de én idegenkedem ettől a megoldástól. Kóbor macska, kutya, nem beszélve más rondább állatokról, egér, csótány, stb bejuthat a lépcsőházba, esetleg belemászik a kocsiba, én meg aztán belerakom a gyereket...
Úgyhogy ez a kérdés is még egy előttünk álló kihívás:)
az a baj a babakocsi dologgal hogy vagy nagyon kompromisszumos megoldás kell vagy 2 kocsi... A kompromisszum nálad valamilyen lapra csukhatós téma kell legyen szerintem, közepes kerekekkel, többfunkciós, DE ez nem ringatja a gyereket tolás közben, mint a nagy kocsik, és a villamosra sem egyszeru felrakni, metroba lecipelni. A többfunkciósokkal nekem személy szerint az a tapasztalatom, hogy nincsenek kihasználva. Mert mire nagyobb, 1+ éves lesz a gyerek, egyre fontosabb az, hogy könnyen lehessen futkosni, ugyintézni, eljárni, márpedig ezek nem a leglightosabbak általában. Én a helyedben két babakocsit vennék (nem röhög senki :)), egy olcsóbb, nagyobb kocsit az elso télre, és aztán a továbbiakra egy nagyon könnyut, amivel tudsz villamosozni. (ha ez rendszeres)
Ha kitalálod, hogy kb milyen típusu legyen a kocsi, mennyire könnyu, kis/nagykereku, mire fogod a legtöbbet használni, hogyan tudod tárolni, mi a max pénz amit szánsz rá, stb akkor konkrétabb márkákkal is tudunk sztem többen is segíteni.
Szia, mi Quinny Freestyle-t vettünk, háromkerekűt, mózessel. Mint egy novemberi gyerek anyukája, aki hegyen sétáltat, áldom érte a tervezőt:) A vázhoz kompatibilis a Maxi-Cosi Cabrio. Egy hátránya van, hogy bazi nagy a váz, teljes csomagtartót kitöltő, tehát idővel kell mellé egy kisebb kocsi :)
Novemberre várjuk az első bébit, szóval semmi tapasztalatom nincs babakocsi téren (sem). eléggé el vagyok veszve, a kínálat hatalmas, és sokszor nem látok igazi különbségeket, csak az árban, ott viszont nagyokat.
Olyat szeretnék, ami több funkciós, később is használható, nem csak újszülött korban és csatlakoztatható rá autósülés.
Nem ártana, ha a kereke nem törne ki a Városligetben és nem kellene hozzá díjbírkózó, hogy felrakja mondjuk a villamosra.
nekem bbconfort van, igaz, trophy mózessel és creatissal, de maximálisan meg vagyok vele elégedve. az autósülés kifejezetten jó döntésű, szűk fejtartásos, a windoo tágas, én nagyon szeretem.
semmi hátránya nem volt. nekünk iker fiaink vannak, és gyógytornára jártunk ezzel, egyik a kocsiban, másik kenguruban (így fértünk csak be a liftbe)... tényleg nagyon szerettem.
én csak hordozóval használtam, mózesünk nem volt, mert a twinclub vázra az nem fér fel. nagyon picire csukható, és masszív (ezért nem is annyira pille könnyű).
Engem is a lábrész-háttámla egyben dönthetősége torpantott meg. Többen mondták az nem túl ortodox, ha fekve égnek áll a gyerek lába ...:)
Mennyire előny a nagy hátsó nagy kerék? Még a Bebe Confort Lolaval szemezek, nagyon flexibilis, de annak picinek tűnnek a kerekei bár van belőle hat is...Nem rallyzni akarunk viszont a Zuglói járdák elég murvásak...
Nekunk is teli a baboc. Mozest en nem vettem hozza(lehet kovezni:)). Januarban nem nagyon vittuk ki 5 hetig , mert bazi hideg volt. Aztan alt. autosulesben voltunk kint, de csak max 1 orakra.
Igen vettunk hozza maxi cosi hordozot. Tenyleg tok egyszeru. Itthon be a gyerek. Letolom a kocsiig, ott pikk-pakk lekapom a vazrol es be a kocsiba. Babakocsi osszecsuk es mar indulunk is.
Neha csuszos kovon(bevasarlokp) az elso kerek keresztbeall es ugy csuszik. Az istennek nem akar visszafordulni. Ezt csak mostanaban csinalja. Erre egy bnom is panaszkodott. De lehet hogy ez mas kocsinal is problema. Mi most kezdtuk hasznalni a sportreszt.
Szoval en szeretem ezt a kocsit, de lehet hogy ha ujra vennek, nem ilyet vennek.
En sokat gondolkodtam a Mutsy-n is. Odaig voltam a 3 kerekuekert, de sztem jobb a 4.
Mi is Quinny Buzz-ban gondolkozunk. Elvileg ha a mozest is megveszed hozza, akkor azt lehet hasznalni az elso idokben mig teljesen vizszintesen jo a babanak, nem? En teli gyereknek mindenkeppen megveszem a mozest is, de a labzsakot valszeg nem.
Maxi Cosi ulest vettetek hozza? Tenyleg nagyon jol mukodik a ketto egyutt ahogy reklamozzak?
En is szivesen veszek minden tapasztalatot, jo reszletesen, akar mailben is. Koszi.
Nekunk Buzzunk van. Kerdezz nyugodtan mit szeretnel rola tudni.
Szeretem, mert: konnyen nyithato, csukhato. 1mp alatt levehetok es visszatehetok a kerekek, a hordozo, sportresz is konnyen leveheto.
Nem szeretem, mert: nem dontheto a sportresz csak labtartoval egyutt( tehat ulo testtartasban van a baba), pici a bevasarlokosara, nehez pumpalni a kerekeket.
Megosztaná valaki tapasztalatát a Quinny Buzz-al? Relatív új model és nem nagyon van akitől érdeklődjünk a használat során jelentkező hátrányairól előnyeiről...
Szóval érdemes Buzz-ban gondolkodni mint egyedüli kocsiban, mózessel majd sporttal?...nem egy olcsó darab...
Help! Nincs valakinek Peg Perego Milano babakocsija? Mi kaptunk egyet es meg nem tudtunk rajonni, hogy hogyan lehet vizszintesbe donteni. Ha valakinek van egy hasznalati utasitasa, azt szivesen lefenymasolnank. Kosz, Cxa
Igen, német ebay. Német posta hozza. Eddig még mindig mindent pontosan megkaptam, semmi gubanc nem volt (kopkopkop:=) Fizetés csak PayPalon keresztül és soha nem vásárolok magánszemélytől.
4 hete a Brendonban vásárolt PP VENEZIA eladó. 2006-os kollekció TOFFEE szín!
Peg Perego Venezia MT babakocsi - könnyű, ellenálló lakkozott alumíniumváz - 3 fokozatba, vízszintes pozícióig dönthető háttámla - 2 pozícióba állítható lábtartó - kerekei bolygósíthatóak, illetve egyenként is fékezhetők - állítható magasságú tolókar - lapra csukható össze - súlya 10,3 kg A tolási irány a tolókar átfordításával menet közben is változtatható. Felszereltsége: - télitető és lábzsák (cipzár segítségével igény szerint alakítható) - ötpontos biztonsági öv - cumisüvegtartó - meghoszszabbítható vagy levehető karfa - tágas, leereszthető vagy felemelhető alsó kosár - oldalsó fogantyúk a könnyebb szállításhoz - a Peg Perego biztonsági autósülés és hordozó a babakocsiban biztonságosan helyezhető el (ganciomatic system)
ÁRA: 63.000 Ft (73.990 Ft a Brendonban) számlával, garanciával
Eladó egy egy éves Peg- Perego Duette ikerbabakocsi,lábzsákokkal és a vázra rögzíthető és a huzatával megegyező színű Peg-Perego Primo Viaggio bébihordókkal együtt.