s-short,rövid tengelytáv L-long hosszú tengelytáv az ez után lévő szám a hasznos terhelés A futóműnél van varia,rugó vastagság,laprugók száma,fékrendszer,hidak kivitele és bizonyos helyeken erősített kasztni.
Az enyém sosem volt luxus,újkorában sem.Sőt egy olcsó low cost tömeg autó volt. Fenntartása eddig fillérekben volt mivel kivonattam mindig a forgalomból és csak nyáron ment egy két hónapot. De most fizessek luxus adót egy nem luxus immár értéktelen autóra ezeknek akik 10-15 millás audikat vesznek furikázni az adófizetők pénzéből.
Nem szerencsém van. Átlagos autóim vannak. Mindennapos használatra, nem száguldozásra.
Sajnálom azokat akiket érint ez az adó, mert van egy öreg luxusautójuk, aminek minimális az értéke, de azt azért valljuk be egy ilyen autót fenntartani sem 2 fillér. Fogyasztás, kötelező, lóerő adó, javítás.
Dehogynem.Van egy húsz éves autóm ami most gyakorlatilag eladhatatlanná vált.Értéke kb egy milla volt.Most kb 0 Biztos megtéríti az állam. A másik az elnevezés: Nagy értékű LUXUS autó adó Érdekes mert ez nekem inkább Öregautót tartó embert szivató de az újautólobbinak kedves adó
Sziasztok! Benneteket ez a köcsög adó nem idegesít? Már megint a szegényeket szívatják? Nem azért vettem nagymotoros autót, mert annyira ez kellett nekem, de ez olcsóbb volt! Most meg fizethetek! Csesszék meg magukat!!!!! http://www.autoado.sokoldal.hu/helyzet
Nekem is transitom van (2007) ..... menni megy, mert padlógázon 160..... állandó szerszám tömeg 850 kg + 2 fő + csomagtartó és egy 3 részed alu létra ...... fogyasztás 100-110 nél (pályán) kb 11-12 liter.....folymatos 150-nél 13 -14 liter......
Az egr szelepet vagy 3 at cseréltek a 2 év alatt....az utolsót a gari lejárata előtt 2 héttel ....természetesen rá 1 hónapra elkezdett megint baszakodni, visszavittem, de azt mondták, hogy lejárt az autó garija, így kicseréltethetem 60e -ért.....most megy a "pereskedés", hogy a beépített alkatrész az nem az alapgari végéig érvényes, hanem a beépítéstől 1 évig....
hülyén fogalmaztam, fáradt vagyok, de reméle érthető
Helló Hölgyek-Urak! Téli álmot nyomtok? Csak apró szösszenet,tegnap 30cm hóban közlekedtem a budai hegyekben. Szegény Tranyo kapart-csuszkált,de haladt. Na mondjuk fronthajtásu,de sok esetben már kételkedtem a sikerben aztán mégis haladtam. Honda CR Barbi tereplátót simán körbe autóztam. Ennél rosszabb autóm ne legyen soha. Volt hátsókerekes Mitsubishi L300-am 2db is. Na az ha meglátta a havat,már ki sem jött a műhelyből. Szép napot Mindenkinek.
van kettő darab új (kb 1000km-ert ment) fehér szinjelzésű porlasztó. ha esetleg valakit érdekel, itt érdeklődjön: harminc-háromötvenhat-huszonhét-hatvannyolc az ár szerintem megegyezés kérdése (nem az enyémek, a tel.számon érdeklődj)
Az elnevezés ami legjobban idegesít.Mert ez NAGYÉRTÉKŰ luxus autó adó. Tehát egy öreg párszázezres autó az NAGYÉRTÉKŰ lusus. Egy 15 millás 150 le audi az nem. Hívják akkor inkább "nagyteljesítményű öreg autóval kibaszó de az újautólobbinak kedves" adónak.
Ugyanolyan felháborító, mint az eredetiségvizsgálat. Amit most műszakival csinálnak.
Üres az államkassza kell a bevétel.
Valódi luxusautókat nem lehet megadóztatni, mert azzal azok járnak akik hozzák a jogszabályokat.
Marad megint a pórnép.
Bár szerintem nem korrekt adózott jövedelmeből vásárolt ingó és ingatlan vagyont adóztatni, de sokkal korrektebb lett volna eurotax árakat alapul venni, és az alapján kiszabni az adót. Mondjuk 10 milla felett.
Szabad de felesleges.Egy teli tankhoz három négy litert nyugodtan önthetsz,de a mai gázolajakhoz nem kell.Én pl tankolok omv nél meg a mobil petrolnál,semmi gondom,azonnal indul az autó. Tegnap néztem egy transitot mert nem indul.Vagyis elindul,jár két három másodpercet de leáll azonnal és utána semmi.Kiderült hogy nyári anyag van benne.Na mondom fasza,gázolajszűrő csere,tank leszív,téli gázolajat kannáz.(betankolt drágulás előtt)
Lenne egy kérdésem. A mostani extrém mínuszokban a gázolaj dermedés csökkentésére lehet-e/szabad-e/érdemes-e benzint keverni a tankba, és biztonságosan max. milyen arányban?