Keresés

Részletes keresés

hosax Creative Commons License 2017.05.17 0 0 2251

Kész van a féklámpa ,vezeték szakadás volt ahogyan gondoltam.Elég szarul van a toldás az üzemagyag tartály fölső részénél ahol följön a kábelkorbács vagy más néven kábelköteg.A toldás egy kis rézhüvellyel van megoldva amit összesajtolnak és szerintem kicsit túlnyomták és maga a rézlemez szétvágta a vezetéket.Majdnem minden vezeték  toldva van ott én mindegyiket szétvágtam és összeforrasztottam és leszigeteltem. Ráadásul élég fukarak voltak a hosszával.Az égőket is megnéztem elől van egy kicsi parklámpának  12V 4W és a fényszóró 12V 35/35w hátul egy sima kétszálas bajonett záras 12V 21/5W az index égőt nem néztem de gondolom egy mezei sárga üvegű egyszálas olyan mint az autó indexé.

Előzmény: imre padar (2238)
hosax Creative Commons License 2017.05.17 0 0 2250

Szépen összeszedted és felsoroltad az előnyöket és a hátrányokat de pár dolgot kicsit másként látok.Írtad,hogy jól gyorsul a másik mondatban pedig,hogy lassú mint a barom. Általánosságokat írtál,hogy cserélni kell és szigetelni de  konkrétumokat nem ha megkérnélek pontosan írd már meg talán van aki hasznát is veszi.Írtad,hogy milyen drága minden hozzá én letöltöttem a hódmezővásárhelyi árlistát abban a legdrágább dolog a komplett motor kb. 120.000 ft és két tétel van utána 25.900ft hátsó felni és a váz a többi alkatrész ami ez alatt van max. 13000 pl. a karburátor és ez alatti árak.Egy aprilia robogó első lámpa majd 60.000 ezer forint.Felétek a rugó mennyit jelent mert nálunk 1000 és kicsit sokallom,hogy te egy pedálért amikor elestél vele 13000 ft fizettél.Amint írtad,hogy vékonyak a kerekek és emiatt vigyázni kell vele vizes sáros úton én szerintem nem vékonyak hanem kicsik és emiatt a kátyúknál kell vigyázni egy babetta kerék sem vastagabb csak nagyobb az átmérője.Említettél valami fröccsöntött dolgot de nem tudom kivenni mi lenne az és konkrétan mi az és hol van ha esetleg képet tudnál feltenni róla talán mindenki megtudhatná miről is van szó.Azt sem pont fedi a valóságot,hogy a kereskedők mellőzik a biztonsági felszerelések használatát és a biztonságos közlekedést hisz a használati utasítás ezeket mind tartalmazza sőt a honlapjukon is kitérnek rá.(bukósisak ,láthatósági mellény ,úton való közlekedés).És végezetül írtad,hogy hamarosan jogsi kell rá  megkérnélek ha esetleg  tudsz időpontot légy szíves és oszd meg velünk,hogy mikortól.Előre is köszönöm a kérdéseimre a válaszod.

Előzmény: Feketelovag82 (2239)
hosax Creative Commons License 2017.05.17 0 0 2249

Tudomásom szerint a széthúzható gyújtás elektronika ugyan azt tudja ha széthúzod mint a fojtás nélküli.A kilóméter órádban valószínűleg kiment az izzó hisz ha 49ccm-s géped van abban szépen látszik este a mutató és a skála is. Azén órám csak 5 km csal ennyivel többet mutat.

Előzmény: rokkantbányász (2248)
rokkantbányász Creative Commons License 2017.05.16 0 0 2248

Köszönet a leírásért!Nekem is hasonló gondokat kellett(kell) megoldani.Fojtással max.28-29 km/óra a tudása.Másik vezérléssel,fojtás nélkül még nem próbáltam.A Bakonyban elég a 49ccm.által rendelkezésre álló nyomaték!A km-óra nem pontos-majdnem 10 km-ert csal-felfelé!A skála kivilágítását hiányolom.Valamiféle kerékpáros mérőt fogok felrakni...

Előzmény: Feketelovag82 (2239)
jaklac Creative Commons License 2017.05.15 0 0 2247

Ez aztán részletes tapasztalat/leírás...

Előzmény: Feketelovag82 (2239)
Martin1988 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 2246

Köszi de kivettem ès vettem is màr

hosax Creative Commons License 2017.05.15 0 0 2245

Vedd ki és azonnal meglátod hisz úgy is ki kell venni a cseréhez de ha tudsz várni a héten én csinálom az enyémet és akkor azt is megnézem hisz nem árt van tartalék az első és a hátsóhoz is.

Előzmény: Martin1988 (2243)
infernus24 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 2244

Tudomásom szerint ba20d a foglalat típusa.

Előzmény: Martin1988 (2243)
Martin1988 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 2243

Sziasztok van nekem 1 zt-35 ès kiègett az első izzòm tudja valaki milyen valò bele? Köszönöm

 

hosax Creative Commons License 2017.05.15 0 0 2242

Így történt elől hátul levéve a lámpaburkolat és kimértem multiméterrel és ellenőrző lámpával is.a kábelkorbácsban a hátsó lámpába futó szál ami a kapcsolón keresztül megy nincs feszkó mikor a kapcsoló kapcsol.A lámpatestben minden rendben van.A héten szándékozom megjavítani majd leírom mi volt a konkrét baj. 

Előzmény: imre padar (2238)
Mnagy Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2241

No ez korrekt írás a személyes tapasztalatról. Amit vitatok a hidegben indítás, mert én beállítottam a karbit és a szivató bowdent és működik. A kínai alkatrészek miatt kerül ennyibe, megjegyzem nem tudok nem kínai benzines bringáról, bár a Z-tech váz cimkén "e9" jelölés Spanyolországot jelöl.

Előzmény: Feketelovag82 (2239)
infernus24 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2240

Eladtam a szuper sztárt :) Most egy újat szeretnék vásárolni és a ztech mellett​ döntöttem

Előzmény: hosax (2235)
Feketelovag82 Creative Commons License 2017.05.14 0 3 2239

Z-tech ZT35

 

Sziasztok, ez az én gépem. :)

Mielőtt azonban illúziókat kergetne valaki, és ilyen jármű vásárlásra mellett döntene, leírom az elmúlt két év tapasztalatait.
Rendszeresen használtam a két év alatt, vidéki és városi utakon, tettem bele több mint 2000 Km-et. Igaz, hogy a rendszeresség azt jelenti, hogy meghatározott úti célokra használtam. Más neccesebb utakhoz, nagyobb távolságokra autót használtam. Alapvetően vegyes élményekkel vagyok a termékkel kapcsolatban, így csoportokba szedem, milyen érvek szólnak mellette és ellene.

Előnyei:
- a kis teljesítményhez képest jól gyorsul (gyári beállítás mellett), max 35 Km/h a sebesség
- fogyasztása kiváló, a súlytól függően átlag 1,5-2 liter 100 Km utazással
- a minimál konstrukció ellenére kényelmesnek, rugalmasnak mondható és könnyű
- mint ahogy a képen is látható, sok módosítást elbír
- könnyű karbantartás és takarítás (a motorblokkot leszámítva), egyszerű mint a százas szög

- vidéki napi 20-30 Km megtételére kiválóan alkalmas, ha nem ész nélkül vezetsz
(ez nagyjából nálam a munkahely- otthon napi utazás)
- jelenleg még, nem kell rá jogsi (de úgy tudom, nem sokáig tart ez a vidámság)
- jelenleg még, nem kötelező rá a bukósisak (de erősen ajánlom a sisakot!)
- biztosítás és rendszám nem kell
- kerékpár sáv jogilag is használható (ha figyelsz a kerékpárosokra)
- tuningolható saját felelősség mellett (nem ajánlom)
- néhány apró babetta alkatrész kompatibilis (csavarok rögzítők és apróságok, pl. üléshuzat is)
- mindenféle marketing duma nélkül, tényleg nagyon aranyos és szerethető társad lehet, ha vigyázol rá

 

Hátrányai:

- nem szereti a hideget indulásnál, lusta minta barom, akár jó szívató, akár nem (egy egész telet végig toltam vele, mert
rá kényszerültem)
- nem szereti a vizet, úgy rohad mint az állat, a festett és krómozott alkatrészek soha nem láttak réteg kezelést, ezeket újra kell fújni vagy cserélni kell (főleg a kipufogó és környéke, lámpakeret is) ha sárhányó toldást és egyebet szerelsz rá, akkor is rohad.
- olcsó szar hulladék kínai alkatrészek, főleg csavarok, amelyek berohadnak és eltörhetnek a rozsdától, ezeket mind rozsdamentes acélra kellett cserélnem
- kínai szar műanyag alkatrészek, hő hatására törik, nyeklik, elporlik és csuklik, ezeket szigetelni kell, cserélni másra (index burák főleg)
- befolyik a víz itt-ott, szigetelés nulla, ezeket is házilag javítani kell
- a hajtókar csak berúgáshoz jó, ha tekerni akarsz, eltörik a lábad vagy elszakad a lánc (főleg ha 100 kiló felett vagy)
- egyedi csavarok, amelyeket vásárolni nem lehet csak esztergálni (pl. teleszkóp csavarok, amelyek szintén rohadnak)

- 10 kereskedőből 7 nem ért hozzá és rosszul rakják össze (csavarok hiányoznak, rossz helyre csavaroznak, vagy elszakítják a menetet vagy nem húznak rá rendesen), ha mégis veszel ilyet... akkor nagyon át kell nézned az első csavartól az utolsóig és addig ne vedd át, amit mindent nem találsz rendben. (különben úgy megszívod mint én, itt esnek le dolgok, ott esnek le dolgok)

- a bontott alkatrész bizonytalan a pótlásra, sokszor küldenek korábbi modellből, amely a képen láthatóval nem kompatibilis, mert ez újabb (már 2x jártam így)
- a z-tech márka képviselet kis vevővel nem áll szóba, egy motor szervizt kellett megkérnem arra, hogy rendeljen tőlük alkatrészt
- nagyon drága alkatrész pótlás (apró műanyag darabok is több ezer forintosak)
- nagyvárosi főleg többsávos közlekedésre csak akkor használd, ha rutinos vagy, különben életveszélyes
(az autósok motornak néznek és túl bátrak veled szemben)
- a kereskedői híresztelés ellenére, karbantartás igényes! (ott hagy az út szélén, ha sokáig nem figyelsz rá)
- a kereskedő híresztelés ellenére, bukósisak és egyéb védelmi eszközök erősen ajánlottak!

- fék utánhúzás félévente, betét csere évente (kopik mint az állat, főleg ha nagy a testsúlyod) 
- lánc utánhúzás félévente
- nincs üzemanyag kijelző, mobiltelefon kalkulátor vagy rutin kell hozzá
- ha nem értesz a motorikus dolgokhoz, akkor nem fogsz találni hozzá szervizt, 10 szervizből kilenc nem vállalja a javítását
(ezt a területet is felderítettem, ha szerencséd van akkor kínai robogós javítja de abból is az, aki 4 üteműekkel foglalkozik).
A Z-tech azt állítja, hogy vannak szervizei. Nem igaz, nincsenek. Kereskedői kapcsolatai vannak, akiknél sanszos, hogy nem vállalják a javítást, azért mert nem éri meg nekik (csak ha náluk vásároltad esetleg).
- a gyárilag adott akksitól egy év után villámgyorsan szabadulj meg, mert szar. Egy jobb és hasonló méretű zselés bannert ajánlok hozzá (otthagy az út szélén a gyári)
- szar és vizes benzint, idegen kannát ne használj, mert köhög tőle és szétmegy a karbi.
Shell euro 95 tökéletes neki.

- első próba esetén mindenképpen át kell nézni az első csavartól az utolsóig, kulcsokkal ellenőrizni, 

ÉS AMI A LEGFONTOSABB: az első teszt útnál nekifutásból menj neki egy nagyobb emelkedőnek, és ha az emelkedő felénél lefullad, akkor már mehet is vissza a kereskedőhöz. Van benne egy fröccs nyomott műanyag az üzemanyagot ereszti át. Ha öntött hibás, akkor nem megy át rajta az üzemanyag. Ha rosszul van öntve ez az üzemanyag áteresztő, akkor nem kap elég benzint 
egy emelkedőnél, köhög és megáll. 10 ilyen modellből 3-nál már előfordult. Nem voltam szívbajos, elvittem a Z-tech-hez és követeltem, hogy cseréljék ki ezt az alkatrészt a gari ügyintézéssel. Kicserélték, azóta jó.

---------------------------------------------------------------------------

 

Egyéb: a papírjai szerint 300W a teljesítménye (ezért nem kell rá jogsi elvileg). De ez nem így van, 1000 W környékén lehet, mert bemérettem. A trükkje az, hogy több sebesség fokozatokat kivettek belőle és fojtás van rajta, ezért lomha és lassú egy kicsit. Érzésem szerint, a szerencsétlenje hármas fokozattal indul. Ezt egyébként lehet buherálni, és képes lenne akár 50-el is menni, de azért nem ajánlom, mert csökkenti a motor élettartamát és a rossz minőségű alkatrészek nem nyújtanak életbiztosítást ilyen sebességnél. Valóban 49 ccm egyébként. A használati utasítást, amiben a műszaki paraméterek vannak, mindig hord magadnál.
A mobilod könyvjelzőjébe tedd be a Z-tech hivatalos adatlapját, mert a rendőrnek fingja sincs mi ez, meg fog állítani, főleg akkor ha nincs rajtad bukó. Ja! És a vékony kerekek miatt, csak óvatosan az esős idők után, mert akkorát esel vele mint a nagykabát, ha nem figyelsz vagy túl bátor vagy. (sajnos estem, eltört egy pedál, 13 rugó volt a pótlása)

------------------------------------

Mind ezek ellenére és mellett nagyon szeretem ezt a járgányt. Ajánlom azoknak, akik főleg vidéken laknak és jogsi nélkül szeretnének kisebb napi távokat megtenni. Ha odafigyelsz rá, akkor meghálálja. Sokat költöttem rá, de többszörösen visszahozta az árát. Tehát alapvetően semmi baj nincs vele. Én azért vettem meg, mert két éve gondjaim adódtak a fakabátokkal és elvették a jogsimat. Azóta visszaszereztem a jogsimat és lehetne komolyabb motorom is, de annyira a szívemhez nőt, hogy nem akarok lemondani róla. Úgy tekintek rá mintha egy chopper összement volna a mosástól, aranyos, sokan néznek utánam az utcán, mert különleges.

Üdv,

imre padar Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2238

Nekem a villogó vezetéke tört le.Vedd le hátul a lámpa burkolatot,ott nézd meg először a vezetékeket ,mert a rázkódástól eltörik,vissza kell forrasztani.

Előzmény: hosax (2235)
rokkantbányász Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2237

Tavaly november óta használom majdnem minden nap-a nagy hidegekben is mentem vele.Indult szépen-pedig az akkut nem vettem ki.Csavarokat-mindet!-érdemes ellenőrizni,mert volt olyan,amit géppel ferdén megszakítottak,volt laza is-meg túlnyúló is(sárvédő rögzítésnél elérték a láncot).Fojtással használom-de bírja a Bakonyt is:önsúlyom 75 kg.körül van.A km-óra nem pontos-többet mér.A spirál keréknél lévő kihajtását bőven be kell zsírozni!Érdemes a láncot is jobb minőségűre cserélni,mert csapkod-különösen akkor,ha a hátsó nagy fogaskerék még excentrikus is egy kicsit!Van aki láncfeszítővel oldotta meg-én is ezen gondolkodok,bár csökkent a csapkodása a kopás miatt!Az első sárvédő rövid-vizes úton az összes kosz-víz a kerékről felszóródik a hengerre,gyertyára,kábelkötegre-érdemes egy toldást rátenni!Ha újként történik a vásárlás-olyan számlát kell kérni,amin rajta vannak a jellemző adatok a motorról!A rendőrök ezt értékelik!A fogyasztás kb.1,5 liter körüli /100km-bár még ilyen hosszú útra nem mentem folyamatosan...

 

Előzmény: infernus24 (2234)
rokkantbányász Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2236

Megtörtént az első szelephézag ellenőrzés,Ztech-35/49 ccm-es gépezetemnél,mintegy 2 ezer km után!A szívó laza 0.06 mm-a kipuff 0.09,majdnem 0.1 mm volt!Fojtás nélkül már probléma lett volna-de fojtással viszont a hangján semmit nem lehetett észrevenni!Ment szépen,indult is...Jelenleg a szívó szoros 0.06-ra,a kipuff laza 0.07-re lett állítva.Megy és megy!Az akkumulátor még hagyományos savas-a cellákban a szintet desztillált vízzel egyformára állítottam.A szerelő gyakori 10/40-es olajcserét ajánlott-szerinte elvileg minden 8 üzemóra után kellene cserélni.Valószínűleg maradok az 1 ezer km utáni cserénél.Ki fogom venni a jelenlegi vezérlést-próbálni fogom a másik vezérléssel is,kíváncsi vagyok a teljesítménynövekedésre!

 

Előzmény: hosax (2235)
hosax Creative Commons License 2017.05.13 0 0 2235

Mi van a szupersztár gépeddel?Szerintem megéri nekem is olyan van de szokott kisebb baja lenni.Most például meghalt a féklámpa de meg van a diagnózis a féklámpába menő szál a kábelkorbácsban vagy szétcsúszott vagy eltört a lényeg nem megy szufla hátra a javítása folyamatban.Szóval egyenlőre orvosolható bajai voltak a benne lévő km 1800 idáig.

Előzmény: infernus24 (2234)
infernus24 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2234

Sziasztok. Szerintetek megéri új z-tech benzines kerékpárt vásárolni? Azért gondolkodom a z-tech mellett mert eddig rosszat még nem nagyon hallottam róluk.

hosax Creative Commons License 2017.05.08 0 0 2233

Az is lehet,hogy nem üzemanyag ellátási problémák vannak gyújtási esetleg érintkezési. Mindenesetre végig kel vizsgálni sorba .Mondtad,hogy kitakarítottad a karburátort és szűrőt cseréltél. Nem tudom milyen alapos tisztítást végeztél kiszedted e a fúvókákat állító csavarokat szelepet vagy csak átmostad.Igen kényes műszer és ha nem elég alapos a tisztítás maradhat benne szennyeződés ami dugulást okozhat.Az üzemanyag csapot is ki kell takarítani az is eldugulhat illetve a benzincsőben is lehetnek lerakódások nem árt ilyenkor abból is új.Szóval ha az üzemanyag rendszer rendben a karbi is beállítva megfelelően jöhet a gyújtás rész és az érintkezések.Ha mindezek után is fönnállnak a problémák akkor még lehetnek szelep esetleg tömítési problémák de akkor inkább szerelőt javasolnék. Ha megoldódott esetleg oszd meg mi volt a baj.

Előzmény: Győri János (2232)
Győri János Creative Commons License 2017.05.05 0 0 2232

Üdvözlök Mindenkit!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tavaly augusztusban vásároltam egy PM-GB 408 WL  motoros kerékpárt. Már az elején ,  időnként jelentkezett olyan probléma, hogy ha menet közben levettem a gázt akkor leállt a motor. Gondoltam hogy  még új és nincs bejáratva ,azért csinálja. De most már 1780 km van benne és még mindig előjött ez a hiba. Most 2 hétig használaton kívül  volt és azóta már mikor beindítom 2 perc után leáll az alapjárat is ,és menet közben is leáll. A karburátort kitakarítottam az üzemanyag szűrőt kicseréltem, de a probléma továbbra is fent áll. Ha valaki tud rá megoldást kérem segítsen. Előre is köszönöm!

rokkantbányász Creative Commons License 2017.05.04 0 0 2231

Amikor a boltban voltam-csak 1drb Polymobil volt a készletben;Ztech egy drb sem!Nézegettem,és kényszerűségből,jobb híján le is foglalóztam-hogy majd egy pár nap múlva lakcímre szállítják...Közben telefonáltak,hogy hirtelen kaptak pár drb Ztech 49 ccm-es vadállatot, és kérek-e ebből,az eredeti árban,amire a foglaló szólt?Eredetileg is a 35 ccm-est kerestem(ismerősömnek van ilyen)tudomásom sem volt az erősebb(inkább nyomatékosabb) blokkal szerelt változatról!Az ajánlatot elfogadtam-kiszállították,kipróbálás,fizetség után a gépet ott marasztaltam.A fojtást ki akarták szerelni-ragaszkodtam,hogy majd én kiveszem bejáratás után!Adták ugyan a másik vezérlést is-de azóta sem raktam be-így szoktam meg.A szelephézag ellenőrzése bejáratás után kötelező-bár semmi gond nincs-de ellenőriztetni akarom,mielőtt hosszabb távra elindulok!Századokról van szó-egy század eltérés is későbbi gondokat okozhat!

Előzmény: hosax (2230)
hosax Creative Commons License 2017.05.03 0 0 2230

Végül is csak nem írtad,hogy a 4 közöl melyik néz úgy ki mint a tiéd.Tulajdonképpen utánam vetted kb. fél évvel csak én a Barta Motortól és ha ott megnézed ezek ugyan azok de 49 köbcentivel.Tulajdonképpen miért is akarod állíttatni a szelephézagot milyen hibát észleltél,hogy már ilyen hamar állítani kell rajta. Egyébként a hódmezővásárhelyi boltban sok régi blokkal szerelt ztech-35 maradt meg anno és nem e azt adták el neked 49 köbcentisként mer nagy volt a kavarodás ugyanis ránézésre hasonlónak tűnnek.Ezért is jó ha látja az ember miről van szó. Na majd hátha sikerül képet föltenned és egyértelmű lesz a dolog.  

Előzmény: rokkantbányász (2229)
rokkantbányász Creative Commons License 2017.05.03 0 0 2229

A robbanókerekpáromat tavaly november közepén vettem-a hódmezővásárhelyiek helybe szállították.Akkor véletlenszerűen kaptak pár drb-ot,és ezt ajánlották fel az akkori választékból már előtte kinézett,és lefoglalózott Polymobil helyett.Eredetileg is Ztech készüléket szerettem volna,de mire személyesen odaértem-már egy sem volt a kínálatban.Ha igaz,akkor az a pár drb.-mind 49 ccm-es volt...Ők elég nagy tételben forgalmazzák ezeket-a típusok-klónok véletlenszerűek,és az áruk erősen árfolyamfüggő.Jobbára alá tudnak így menni a többiek árainak.Én is néztem a jelenlegi kínálatukat:mind ~35 ccm.Lehet,hogy a következő szállítmány megint mind 49 ccm lesz?

Előzmény: hosax (2228)
hosax Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2228

Ok értem.Csak azért szerettem volna látni mert a robbanómotoros kerékpáráruház oldalon ahonnan vetted mind 34,9 köbcentisek és van négy fajta színű az enyém pontosan olyan mint a kék az a legújabb a másik három színű előző kiadás gondolom a tiéd a fekete lenne valószínűleg a motorja mindnek ugyan az de vannak szemmel látható eltérések.

Előzmény: rokkantbányász (2227)
rokkantbányász Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2227

...nem érek én rá-nyugdíjas vagyok!A képfelrakásban sem vagyok napra kész.A telefonomat-amivel "képezek"-még szinkronba kellene hozni a nettel is...Jövő héten állítják be a szelepeket-akkor talán majd valamit tudok alkotni.Szerintem-a két gépezet egyforma-amennyiben a tiéd is 49 ccm-es.

Előzmény: hosax (2225)
kovari1966 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 2226

Majd kiderűl a vallatásnál.Az 50 es olaj jobb mint a 40 es?

Előzmény: hosax (2224)
hosax Creative Commons License 2017.05.01 0 0 2225

Nem kaptam meg a képet a gépedről.

Előzmény: rokkantbányász (2220)
hosax Creative Commons License 2017.05.01 0 0 2224

Én csak vártam volna vele de te tudod így olyat szagolsz amilyet szakítottál lehet ez is beválik nem lehet tudni előre.

Előzmény: kovari1966 (2222)
Szatek1990 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 2223

Sziasztok.

Adott egy ztech 35 tipusú motorkerékpár,és észrevettem,ha elengedem a gázt egy bizonyos fordulaton hallom hogy valahol a blokban ütemesen súrlódik valami. Először a gyújtás alaplap és a lendkerékre gondoltam hogy valahol összeér, de nem! Mi adhatja ezt a hangot?

Válaszotokat köszönöm.

kovari1966 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 2222

Próbáltam minden kereskedőnél informálódni mikor lesz az újjabb fajta de mind azt mondta bizonytalan vagy lesz vagy nem, így azt vettem ami volt...a 402 est. Olaj kb 3 dl volt benne kűrt nem volt rajta tanksapkát meg kellet erőszakolni hogy megmozdúljon,első benzin feltőltésnél egyből felakadt az úszó,pedálok cserélve tank karburátor kitakarítva beállítva oszt ennyi,ja a papíron ajánlott 10w 40 es olaj helyett 10w 50 est kapott még egy km órát kell beszerezzek hozzá

Előzmény: hosax (2219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!