Hello!Nekem is a kis suberes karbi van fent,sokan nem szeretik ezt a fajtát,pedig nekem bevált.Ha nem lesz jó a másik karbi,írd meg,leveszem és megnézem milyen fúvóka van benne,pár perc alatt megvan.Sajnos a láncvédő gumiban nem tudok segíteni.Üdv
Ha nincs túl nagy kerted inkább a szevafém gxv motorral. A szevafém alsó a fórumtársak szerint stabilabb a kf-nél, szerintem a kf is stabil nekem van 2db, az egyik dragon 7éves a másik tizenvalahány.A fogyasztás szempontjából is jobban jársz a gxv140-el a gcv190-et lehet nem tudod kihasználni. Erősen kötött talajnál már kérdéses lehet a 140cm3 motor 6 kapával.
üdv. azt tudom hogy ez egy normális simo motor amire bármelyik simo karbit rá lehet rakni. én arra lettem volna kíváncs hogy neked milyen fúvókák vannak benne amivel tudsz dolgozni vele. azz enyémen az 51 es kis suberes karbi van és a fúvókákon semmiféle szám nincs de én kicsinyelem a furatokat rajta volt simóm nem is egy és rengeteget javítottam tunningoltam őket na mindegy ma kapok kölcsön egy 50es karbit azzal kipróbálom. de viszont az a láncvédő gumi nagyon kellene mert teljesen szétvan menve és megy be a por ezerrel a házba! köszi mégegyszer
Hobbykerthez keresek elektromos rota kapát. Tudom, hogy komoly kertészek csak benzinessel foglalkoznak itt, de nekem nincs szükségem, csak ilyen komolyságúra. Van olyan elektromos, amivel jók a tapsztalatok, és érdemes beleinvesztálni, vagy inkább ásózzak? köszi!
Hello!A karbiba való fúvóka attól függ,milyen karbi van a gépen.A felfogatása megegyezik az összes simson típusnak,a fúvóka méret az változik.Lehet kapni fúvókákat minden méretben,csak arra kell vigyázni,hogy a fúvókán található szám a "kisipari" alkatrészeknél nem mindig valós. Itt egy kis segítség,de van róla bőven leírás a neten. Az összekötő csatlakozó gumi beszerzése már nehezebb,esetleg használtan lehet próbálkozni,vagy a német e-bay ről keresni. Matricát esetleg csináltatni valamilyen dekor cégnél.Üdv. https://sites.google.com/site/simsonner/karburator-tudnivalok
MPM 10-essel kapcsolatosan lenne szükségem segítségre.
Az utóbbi időben eszi a gyertyákat a gép. Kb. egy óra munka után elkezd egyenetlenül járni le akar fulladni hiába húzom rá a gázt, aztán meg úgy felpörög, hogy majd felszáll, majd egy idő után le is fullad. A gyertyát kitekerem tiszta korom. Megpucolom, gyertya vissza, aztán kínkeservesen hajlandó 10 percet menni aztán ugyanez. Új gyertyával újabb egy órát hajlandó menni.
Nem túl rentábilis.
Mi lehet probléma, illetve lehet hogy rossz gyertyát használok? L86C Champion mondtak hozzá. A keverék szempontjából betartom a régi 1:25-ös dúsabb keveréket, amit az eredeti leírás ír.
Sziasztok! Az időjárást elnézve tessék óvatosan bánni a mély robizással! Inkább csak közvetlen veteményezés előtt legyen alapos kultivátorozás, mert esőnek igán csínján leszünk az elkövetkező hetekben!
Én aszt javaslom ! Egy szervizbe elviszed és ráteszik neked 10 perc alatt ! De ha műértő vagy akkor rá tudod tenni magad is és a neten tudsz hozzá rendelni egy halom motort ! A hondák kinai megfelelőjét ajánlom ,akkor a honda márka kereskedésekben tudsz venni alkatrészeket hozzá Pl Agro Oroszi Karcagon netes oldala is van !
A gxv az "ipari" kivitel a gcv az "hobbi", a külömbség a gxv az acélperselyes, golyós csapágyazott főtengely. Sajnos teljesítményben ha jól emlékszem 2le a külömbség a régi mérési szabvány szerint.Alsórészről nem tudok írni a szevást nem ismerem csak a kf-et.
LR 56 láncos felezőt használtam ( nyomaték sokszorozó ) a "2.7"LE-s forgós 2T 49cm3 motor mellé.
26db borona fog, 12cm hosszú, 10-es betonacélból.
A motor gyújtása nem az eredeti, a gyári CDI-nél sokkal erősebb a gyújtószikra, így a 2T motor is erősebb, és nyomatékosabb és nagyon könnyen indul. Jövő hétre várom az esőt, akkor újra rámegyek, most már túl száraz volt az agyagos talaj, de a borona rögtörő munkája tetszik.
Szia Viktor! A képek, amit kértél, mint írtam: Nálam a ROBI 55 vonórésznél a csoroszlyatartó helyén egy vízszintes 60cm-es, fém zártszelvény gerenda van, a két végén egy egy ROBI 55 szállító kerék, állítható magassággal, sokkal kezesebb a gép rotálásnál, kb. mintha "babakocsit" vezetnél, annyira lett stabil rotálás közben a két db mélységállító kerékkel. Idén már nem használtam, az elkészült borona lépett a talajmaró helyébe.
Sziasztok! Ma indítottam be a gépemet szokásos módon rántottam be azonban a gép nem engedelmesekedett megszorult a berántó nagy nehezen fordítottam rajta akkor átfordult a berántó utána be tudtam indítani a motor dolgozott körülbelül 1-2 órát hibátlanul szóval szinte biztos hogy berántó a baja, mondjuk ez várható volt néha adott ki dörzsölés szerű hangokat a berántó felül egészen felülről szóval lényeg a lényeg ilyen Briggs And Stratton 600-as szériájú motorra rámegy a régebbi Quantum berántó vagy valaki tud ilyenhez berántó részt azt tudom hogy ennek a berántója egyben van azzal a fém lemezzel amit takarja a gyujtást meg ilyeneket
Köszönöm! Hajtókar eltörés mitől lehet amúgy? Kapált vele és egyszer csak nagy csatt és vége. Olyan helyet kell keresni ahol ilyen gépeket javítanak és alut is tudnak hegeszteni? Gondolom nem lesz egyszerű dolog itt vidéken... :S