Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bordóc5 Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7061

Sziasztok

 

C5 elsőfék csere REMSA féket épített valaki C5 be kérem írjon??

angel1230 Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7060

Egy próbát megér. A tapasztalat az az ilyen vagy hasonló alkatrészekkel, hogy csak egy filléres alkatrész miatt kell cserélni... A sikert vagy a bukást úgy is közzéteszem.

Előzmény: betg (7059)
betg Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7059

No ti két elektronbuvár igazán megoldhatnátok ezt a ventilátor problémát mert erre lenne igény.........!!!

Előzmény: reseller (7058)
reseller Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7058

:-)

 

Előzmény: Zolysys (7056)
Zolysys Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7057

OFF

Jut eszembe.. esetleg TSOP 56 os átalakítód Willemhez ?:D:D:D:D

ON

Előzmény: reseller (7055)
Zolysys Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7056

AZ nem kellene hogy nagy kihívás legyen :)

Előzmény: reseller (7055)
reseller Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7055

Szia!

 

Hála istennek itt nincs kiöntve műgyantával, csak a mikrogép teteje van

gumi pasztával rögzítve. Ha ezen az "akadályon" túl vagy találkozol a panellal.

 

 

Előzmény: Zolysys (7054)
Zolysys Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7054

Ha jól tudom itt is íagy van...

Előzmény: angel1230 (7052)
angel1230 Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7053

Hali.

 

Nagy az esélye, hogy a lengőkarnál lévő tűgörgők adták fel... Ez kélféle módon lehet orvosolni:

oldalanként csere durván 20 e ft vagy komplett hátsó híd csere persze felújjított. Ez 60-70 e ft lehet számolni. Itt viszont a hibás hidat ott kell hagyni. Ebben az esetben legalább 1 év gari van.

Mindenképpen meg kell nézetned egy szerinted megbízható szerelővel!! A javítás nagymértékben függ a hiba nagyságától. Ne járj sokáig így mert annyira tönkre mehet, hogy csak a csere segít.

Ezeket tapasztalatból mondom, nekem is pont ilyen problémám volt. Nekem 2006 C5 2hdi kombim van.

Előzmény: Jhon Rambo (7019)
angel1230 Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7052

Hali.

 

Amit írtál az valóban igaz, a remény ha az egyszerű elemek mennek tönkre (kondi, dióda stb). Amennyiben tényleg a chip feküdt meg akkor az esetek döntő többségében nem is működik a ventillátor. Van esetély kiolvasni a mikroprogramot is, de ehhez fel kell áldozni egy teljesen működőképes egyeséget.... A forrasztás nem gond mert van "jóbarát" akivel régóta csinálunk ilyeneket, így az ilyen fajta beültetés/kiforrasztás nem gond.

Egy másik probléma ha műgyantával van kiöntve, de már erre is van megoldás. Ezt azért írom mert korábban SAAB-om volt ahol így tették kötelezővé a cseréket....

Előzmény: reseller (7049)
405SRi-505GRD Creative Commons License 2012.10.20 0 0 7051

hali,

 

nekem is az a szimpi,

 

te merre helyezkedsz el, hova kellene elvinni?

 

köszi

Előzmény: betg (7050)
betg Creative Commons License 2012.10.19 0 0 7050

A  2.2hdi egész jól néz ki én azt venném ...

A gyerekbetegségeit megcsináljuk utána hosszú távon elég megbízható lesz.

Előzmény: 405SRi-505GRD (7047)
reseller Creative Commons License 2012.10.19 0 0 7049

 Köszönöm a választ!

de

a mérnök nálam is stimmel, és én is elektronikával, valamint számítógépekkel foglalkozom

e mellett picikét a motorokhoz is hozzá tudok szagolni ( PPL vizsgához motortant- is-oktatok) 

Valóban a C5 II 1.6 HDI FAP- nál elég problémás a ventillátor, illetve az ezt vezérlő elektronika, ami egy 1 chipes mikroszámítógép.  A végfok , és a nagyáramú diódák egyszerűen cserélhetők, de ha a chip feküdt meg az macerás ( mikrochip beszerzés, felprogramozás -gyár nem adja ki a mikrokódot, - valamint a tübb száz lábú IC-t be is kell forrasztani...stb)

Érdekelne, hogy ezeket a ti hogyan csináljátok?

 

Mivel több beírásodban is egy Francia autókat szervízelő cégre hivatkozol reklámozod, ezért a szabályzat 5.pontjára hívom fel a figyelmed:

 

Nem használhatod Fórumainkat reklámtevékenység folytatására, kivéve, ha erre írásos engedéllyel rendelkezel a Szolgáltatótól.

Előzmény: Törölt nick (7031)
csigabiga007 Creative Commons License 2012.10.19 0 0 7048

Sziasztok !

 

Tegnap fájó szívvel búcsút intettem szeretett C5 ömnek, immár mással járja az utakat, remélem sokáig!

Nekem pedig remélhetőleg pár napon belül rendszám lesz a következő vason.

 

Üdv.: Csiga

405SRi-505GRD Creative Commons License 2012.10.19 0 0 7047

sziasztok,

 

találtam még kettő,talán szóba jöhető példányt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_kombi_2.2_hdi_sx-6274359

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_kombi_2.0_hdi_sx_szep_allapot_1._mo.-i_tulaj-6161201

 

várom a véleményeket, mert már igazán elmennék egyet megnézni :)

 

köszi

betg Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7046

Gyerekek nem tudom ,hogy ki ez a peuhelp de életveszélyes baromságokat hord itt össze.

betg Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7045

Az fasza mert ha svájci akkor vámot és áfát is kell rá fizetni. A beltere képen valóban szép.

Előzmény: 405SRi-505GRD (7041)
betg Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7044

Szia te peuhelp ilyen baromságokat ne írj ide légyszíves .

Előzmény: Törölt nick (7032)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7043

Sok faszságot hallottam már, de ez viszi prímet! Ez úgy meg is alapozza a rólatok alkotott véleményemet.

Előzmény: Törölt nick (7032)
Erikaviking Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7042

De mi köze a motorolajnak a váltóhoz?

Előzmény: Törölt nick (7030)
405SRi-505GRD Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7041

bemásolom az eladó válaszát arra a kérdésre, hogy volt-e törve, meg a villanyülés fűtéssel működik-e:

"... Az auto nagyon egyben van,svájci, az elemek sértetlenek,lecsavarozttak csak át kell fényezni minden műkődik,még az űlésfűttés is,szervizbe is lehet vinni,csak iparkodnod kell,hogy nehogy az őreg előtted magához vegye."

a beltere egyébként ilyen:

Előzmény: betg (7022)
405SRi-505GRD Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7040

nem én voltam :) nekem leginkább 2 vagy 2,2 hdi kellene

Előzmény: Törölt nick (7039)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7039

Na jó, melyik vette meg az orrom elől a V6-ot?:))

raider Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7038

Egy okkal több arra, hogy felétek se nézzek.

Előzmény: Törölt nick (7032)
forgopeti Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7037

Mi köze a Shell-nek a vízhez?

Előzmény: Törölt nick (7036)
kari56 Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7028

hali Urak!

normális az, hogy kilec fokban, aegy kis fűtés melett 4-5 km kel, hogy a motor hőmérséklete beálljon? 1,8 16 szelepes 2002.

405SRi-505GRD Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7027

szia,

 

az egymilliós kategóriában tudsz egy említésre méltót találni? láttam egyet, de abban kiaplikálták a gyári magnót, de egyébként szemre egyben van. Mennyi egy gyári magnó mostanában?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_kombi_2.2_hdi_exclusive-6124274

 

ennél meg a navis megoldás,meg a friss műszaki+névreírás nem kell, mert azt fizetik biztosra

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_kombi_2.0_hdi_sx_nevre_irva.friss_muszakival.hi-6238280

 

köszi a segítséget

 

Előzmény: betg (7022)
John Zero Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7026

Na, nekem is megvolt a csapágy csere (bal hátsó), 160 ezer km körül vagyok. Az ablakmosó irányváltó is most lett javítva.

 

Most amit keresek: hátsó ajtó teleszkóp (C5 II kombi) -- ezt a fórumon ígérte valaki 20 ezer körül, de nem jelentkezett, hogy újra lenne készleten. A gyári sajnos jóval drágább. +hátsó ablaktörlő motor is kellene, meg dísztárcsa acélfelnire, talán R15, még megnézem.

 

Zolysys Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7025

légterelés: sajnos igaz viszont másik lapát berakésa után többet nem is lesz vele baj.

Előzmény: Törölt nick (7024)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.18 0 0 7024

Üdv Urak!

 

V6 C5 automata vásárlásán gondolkozom. Mit érdemes tudni, mik a buktatók, típushibák? Alkatrészárakat néztem, elég horror árban van hozzá minden. Vezérlésszett valami 100 rugó vízpumpa nélkül pl.! Érdemes rajta gondolkozni, vagy inkább felejtős? HydrActive-val sok a baj, vagy bírja a gyűrődést? Azt hallottam, hogy a légterelő zsanér szabályzása szokot gajra menni és akkor az egyik oldalra csak meleget fúj és persze szét kell hozzá szedni a műszerfalat...:) Illetve, hogy eszi a trafókat. Ez igaz?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!