Ha igen akkor ehhez volt szerencsém még szeptemberben, mentem is vele egy kört de sajnos nagyon odavan a gép, egy ép eleme nincs, padlólemez csak nyomokban, beltér kuka az eleje nagyon összelehetett törve és csak üvegszálas elemekkel pótolták úgy ahogy még talán motorikusan elfogadható volt. Kár érte mert pár éve még talán menthető lett volna de így nemigazán éri meg :(
ez nem az, amihez Hammannak is volt valami köze, és ilyen gázabb klubos arcok vették meg, volt is ezen valami összeveszés, hogy már tréleren volt a kocsi, amikor kiderült, hogy nincs náluk annyi pénz, amennyi ki lett alkudva? :) vagy nemtom, de valami ilyesmi rémlik. lehet én emlékszem rosszul.
Hát, ha nincs nagyon oda a kasztni, akkor akár érheti is.
Talán benne van a hátsó futó és a váltó, talán benne van a 4dugós fék. Talán 136-os. Talán a beltérben is van ez-az, üvegek, ha mást nem. Közel van, meg kell nézni.
Bontira jó....
Főleg ha mégis lenne papírja valahogy, akkor meg főként. Lehet OT-val forgalomba lehetne helyezni. (?)
Egyébként van egy eladó piros rapid a 23. kerületben 1-2 hete látom az utcán a táblával... Szent László utca. Soroksár újtelep felé.
Jaja, én is kiszálltam ebből a Rapid-témából és átálltam olcsó(bb) négyajtósra.
Az áraknak két oldala van, mint az érméknek. :) Egyrészt a 2.5 milliós sárga Garde kapcsán el tudom képzelni, hogy ennyibe kerül, ha valaki tisztességesen felújítja/restaurálja, és nullszaldóval (nem nyereséggel!) szeretne kiszállni belőle. Másrészt az általad linkelt 700ezres Merci megőrzött, nem restaurált, azaz nem összehasonlítható a kettő. Ha egy ilyen Mercit úgy restaurálsz, ahogy a sárga Garde van, szintén alsó hangon 2.5 lesz a vége, szerintem, ha nem több. Ráadásul ilyen Merciből több készült, mint Garde-Rapidból összesen (kb. 30e vs 1.9m), ezért több maradhatott megőrzött, ergo olcsóbb is, ami felbukkan (nagyobb a kínálat, alacsonyabb az ár). Egy patika megőrzött Rapid rohadt drága lenne (ha lenne), de én általában nepperek által kiglancolt megőrzötteknek beállított autókat látok csak hirdetésekben (igaz nem vagyok én Bullcsepel, nem tartom rajta az ujjamat a virt-bazos-face információ-ütőéren, bocs a képzavarért).
Az élmény faktor szerintem az árképzésben nem játszik szerepet, a Velorexért is van aki pénzt ad, a Skodáért is mindig fognak, a Merciért is. Ahogy a McDonald"s is, úgy a fine dining éttermek is megélnek a piacon. Viszont lehet, hogy ahogy öregszünk, és változnak az igényeink, érdemes átállni Skodáról Mercire. :))))
Hát nagyjából ezt mondom én is. Bár azért elengedni nem feltétlen kell, mert azért 2-300e-ért bőven lehet nem lepukkant skodát venni, ami hobbizni hibátlan. Mondjuk nem rapid, de hobbinak, hogy hozza a "skoda érzést" arra hibátlan.
Valamelyik nap találtam ezt a hirdetést, még szerencse, hogy teljesen józan gondolkodású vagyok (és pénzem sincs):
Nézem, és gyönyörködöm ezen az autón. De az óracsoport alatti rész olyan fura, mintha az világításkapcsoló-kormányburkolat-indítókulcs panel sima 105-120-as műszerfalból lenne befaragva. Vagy csak nekem olyan.........
Ha igen, a "110r coupé baráti kör" fórumba is írj, ott kicsivel több infóval (hová valósi volt a kocsi, szín, évjárat, kivitel) lehet, hogy többre mész.
Szerintem kicsi rá az esélyed, hogy régi rendszám alapján megtalálod. A most használt elektronikus adatbázisba nem kerültek fel ezek a rendszámok (saját autón tapasztaltak), így okmányiroda, gépjárműnyilvántartás felejtős...
dedurva, alig több, mint 11 éve volt, és nem emlékszem a részletekre. arra emlékszem, hogy volt telefonszámunk az akkori tulajhoz (ezek szerint akkor tőled? vagy ezt Roly intézte és ő se emlékszik már?), és én lebeszéltem hogy megyünk a kocsiért, megveszem, és így is lett. Mosonszentmiklósra mentünk, ott lakott, talán a Petőfi utcában (mily meglepő, vajon van magyar falu Petőfi utca nélkül?) és olcsón adta, 120e Ft körül. karbis volt már, de meg volt a visszaalakításhoz majdnem minden, Robi pikk-pakk összerakta
Lehet, hogy ő is tudott róla, sőt, tuti hogy neki is mondtam, hogy láttam. Az tuti, hogy utána te hívtál telefonon, hogy mondjam meg pontosan, mit láttam és hol, és hogy azonnal szóljak legközelebb ha GLi-t látok. :)
Itt is megkérdezem, mit veszíthetek...? :-) "Üldözöm" családunk valahai Skodáját, mert (nagyon) kerülő úton az az infó jutott hozzám, hogy még egészben van valahol... Igen ám, de az utolsó infó, amit tudok róla, az még a "régi" rendszáma. (IC 72-81) Mi módon lehetne utánamászni annak, megvan e még és milyen "új" rendszámmal, stb.?