Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Grandeferi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12697
Magyarvándor? "Hol lehet itt szaulni?" :)

Addig kötözködnek a Fiaték, míg be be nem megyek 1 szalonba... :)

Előzmény: rígel (12696)
rígel Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12696
szaolnok=szalonok :)
Előzmény: rígel (12695)
rígel Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12695
Kizártnak tartom ezt az árat! Ilyen árképzéssel, a FIAT saját magát verné agyon! A külföldi árak is azt mutatják, hogy itt valami oltári nagy félreértés lehet. Vagy beetetés! A célját elérte, mindenki erről beszél. A szaolonok forgalma megnő, kiderül, hogy mégsem úgy van a dolog , de ha a megnövekedett forgalom miatt pár %-kal nő az eladás, már jól jártak...
Előzmény: Grandeferi (12692)
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12694
Még mindig nincs fent.... majd megint vmikor fél év múlva... :/

De ha abból indulunk ki h dynamic, amiben (szinten) minden lényeges benne van, kivéve a lufik, a légkondi meg még mindig ajándék... akkor meg merem kockáztatni h 3,3 ba beleférne....
de nagyon gyanús a 3 misi.... lopni kéne árlistát Mgyar vlahonnan, mert az kizárt h majd 1 misi olcsobb nálunk mint a németeknél... radásul 120 ló!
Előzmény: farriss (12693)
farriss Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12693
A fiat.hu-n fent van az árlista?

Még mindig megy az agyalás a családban, mikor cseréljük le a Punto II ELX 1.2 16V-nket (amit imádunk) egy Grande-re. (Gyerekprojekt rulez)

Beneveznék egy 1.4 Tjet 120 lovas verzióra, 5 ajtós legyen, 6 légzsák, ABS, manuális légkondi elég. Ez így mennyibe kerülhet?

köszi, köszi
Előzmény: Grandeferi (12692)
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12692
Igen, meg a "hill holder" is széria... amatör vezetőknek h ne guruljanak hátra induláskor emelkedőn... azért hihetetlen a 3 guriga!

Külföldön 15 200 euro a 3 ajtós dynamic.... lehet h nagyon sok mindent kilopnak belőle mire a kereskedőhöz ér.... :)
Előzmény: farriss (12691)
farriss Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12691
Ez az ESP a menetstabilizátor?
Előzmény: zotty1 (12683)
alázógyík Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12690
Az azért egész jó, ha ilyen alacsonyan adja le azt a 200Nm nyomatékot.
Előzmény: Grandeferi (12689)
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12689
Nem tudok olaszul! de az én értelmezésem szerint 1750-nél 200 nm ad le, 5000 nél még rábifláz 6 nm-ert...

http://www.omniauto.it/magazine/3078/fiat-grande-punto-14-t-jet
alázógyík Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12688
Az az érdekes, hogy nem az Active lesz az alap, hanem a Dynamic a turbós mociknál.
Az ESP tényleg széria.
Előzmény: Grandeferi (12685)
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12687
punto.hu

Fogyasztás városban: 8,7
kivül: 5,4
155 g/km co2

Szóval igy jön ki a 6,6. :) kár h nincs még teljesítmény grafikon
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12686
Punto.hu -n már fent van a teljesítmény grafikon....
Előzmény: Grandeferi (12685)
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 12685
Jó regglet!

Hát most már mások is mondták h 3 misitől kezdődik, ha ez igaz lesz, akkor nagyon magamba esek..... mert hát 7 hónapot vártam volna vele, akkor ugyanannyiért ~50 lóval több van alattam, mondjuk akkor meg nem lenne fekete/nari, ami azért nálam döntő volt! :) De télleg rosszul esne, viszont igy olyan szinten leviszi a többi kereskedő az árakat h félelmetes lavina lesz... elmehet majd a yaris, meg corsa a 3,5 millós árával búsba.... ui: Grande alap 1,2 mennyi lesz? 2 misi?

De 3 millióért mit tehetnek bele? Esp elvileg széria lesz, az ok, na de mi lehet még az active-ban? Mért nincs még hungari lista?!
VChris Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12684

Az FSI technológia a VW  csoportnál ua., mint az Alfánál a JTS teshnológia, ha jól tudom. És Winkler is ódákat zengett a benzines JTS Alfákról :)

 

Az 1.4 T-Jet ára tényleg nem tűnik rossznak. Sőt... :)

Előzmény: Varshi (12677)
zotty1 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12683
A Fiat.hu szerint az ESP is széria, ha ez igaz, akkor tényleg nagyon kedvező az ára.
zotty1 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12682
na ez mégjobb, itt meg a nyomatékmaximumot 4500-ra irják:
http://www.punto.hu/Cataloghi/tech.pdf
alázógyík Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12681
Anyunak játszó otónak? :D
Előzmény: Varshi (12679)
alázógyík Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12680
Szerintem sokat eszik, és drága. Ha a TDI-k nem halnak ki, akkor esélye sincs.
Előzmény: Varshi (12677)
Varshi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12679
De tényleg kurva jó ár.
Előzmény: alázógyík (12676)
Varshi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12678
Mármint szériában turbósan. Sőt, 265 ló az Audi S3.
Előzmény: Varshi (12677)
Varshi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12677

Az FSI mint technológia? 200-240 lóig húzzák turbósan. Nem olyan rossz az.

A sima 2 literes szívó meg nem megy rosszul a többi konkurenshez képest. Sőt...

http://www.mazda-auto.hu/mazda+teszt/187/5/?sid=

 

 

Előzmény: alázógyík (12676)
alázógyík Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12676
Az FSI is zsákutca. ;)

Most láttam az 1.4 T-Jet reklámot, és tényleg 2.99 misi. Szvsz jó árat találtak ki neki.
Előzmény: Varshi (12675)
Varshi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12675

9 liter sok????????

A Leon 2.0 FSI-nek (150 ló) 11,3 asszem a városija. El teccel lenni tévedve. :)

 

Igaz, az 1.8-as Civicnek (140 ló) meg 8,4 -- de az egy nyomatéktalan rizsrakéta. :o)

Előzmény: zotty1 (12674)
zotty1 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12674
Ami érdekes kavarás, hogy a Grande 120LE-s T-jetének a műszaki adatai között az szerepel, hogy a 206Nm-t 2000-től adja le, mig a Bravóba szerelt ugyanezen motor 1750-től. A Bravó 150LE-s változata viszont 2000-től adja le a szintén 206Nm nyomatékot.

Viszont a forum-auto.com Bravo topicjában országúti fogyasztásra a 150LE-s T-Jetre 7,7l-t irtak (az autópályás az 8,1l volt a város az 9 valamennyi), ami azért kicsit durva, igy nemigazán látom, az 1.4-es fogyasztási előnyét. Igaz a Bravo dögnehéz is.
Előzmény: cicabácsi (12654)
alázógyík Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12673
:-))

Különben jön a Bravoba az általad hiányol 1.8-as turbó, közel 200 pacival, szoval nem kell búslakodni. :P
Előzmény: Grandeferi (12672)
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12672
Tudom, már szomszédnak is van Tornádó márkájú villany paripája. Í:-)
Előzmény: alázógyík (12671)
alázógyík Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12671
Mindegy, hogy mivel védekezel, be kell ismerni, hogy sajna lejárt az 1.4-es 77le-s mocik ideje. ;)
Amúgy csak nézz át a Rönyóhoz, ott is 1.2-es 100lovas turbós mocikat kezdik betenni az összes kisebb típusba./Twingo, Clio, Modus,../
Előzmény: Grandeferi (12670)
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12670
g/km adnak meg...
na de ne mondjátok már h környezetkímélöbb, ha pl 130g/km a kibocsátása az automnak de megeszi a 8 l 100-on... mintha lenne 140 g/km és csak 6,5 vagy 7 l eszik, mert az nem valós.

Előzmény: Varshi (12668)
Grandeferi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12669
Egy kis olvasni való.... 2009 től fordul kocka...
http://www.vezess.hu/magazin/dragabb_lesz_dizellel_jarni/10598/
Varshi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 12668

> Most attól h rádobnak 1 turbót, attól a lovakat még itatni kell.

 

Nem. Csak ha taposod.


 

> Tök jó amúgy ez turbó, adja a löketet és még gazdásogasabb is. :)

 

Lényegében igen.

> de te nem gondoltad végig azt amit én írtam..

 

Persze. Te az alulmotorizáltsáról írtál. De az 1.4TB vs 1.8B kérdés kapcsán ez totálisan indifferens.

Ráadásul fogyikat összehasonlítani 10 év fejlesztési késéssel értelmetlen. Meg mint írtam, vannak más szempontok is.

 

 

> hiába kisebb ccm és ezzel együtt a co kibocsátás, ha többet fogyaszt,

> mert ha többet fogyaszt, többet köp ki!

 

Lapozd fel kérlek a kocsid kézikönyvét, és nézd meg, hogy milyen mértékegységet adnak meg CO2-kibocsátására. Nem "per liter"-t...

Előzmény: Grandeferi (12666)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!