Szia, és egyben üdv a topikban a többiek nevében is! :) Legközelebb akár nagyobb méretű képeket is csatolhatnál... :))
Más téma. Urak! Szerintetek érdemes egy-két dolgot lecserélnem a Steyr-en, így pl. az állítható kormányt sima régi típusúra (esetleg hozzá egy régebbi fék is, ugye), illetve a jelenlegi közepes méretű lámpát egy nagy méretűre, pl. egy Bosch-ra? Plusz a fa kormánymarkolat is érdekes lehetne. Hirtelen ezek jutottak eszembe amivel lehetne még régiesíteni.
Egyébként pedig Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindenkinek! :)
Régóta olvasom a fórumot, gondoltam megosztok én is egy-két képet a bringámról.
Csepel Túra 1976?-os. A váz és villa eredeti, a csomagtartót meghagytam. Elsőnek rúdféket szereltem, de az új patkófékkel biztonságosabb a városi közlekedés. A többit láthatjátok a képeken. Nem eredeti alkatrészekkel felszerelt, de ez a közel 40 éves váz sok emléket hoz elő az emberekből.
hmmm.....van másik oldal is.....válaszolunk valamire----felértékelődik, hiszen felkeltette egy pár ember érdeklődését, s azonnal a kis bigyóból ritka kincs válik.....pl...
Amit említesz az is, plusz jozanparaszjobboldali képen látható bringa hátsó lámpája is csak abban erősít meg, hogy a Steyr alkatrészei kb. mind 50-es, 60-as évekbeliek. Érdekes lenne egy történetet hallani az egész bicikliről, biztos hogy furcsa, érdekfeszítő, és hosszú történeteket tudna zengeni, már csak alapjában véve azért is, mert szerintem nem lehetett olcsó mulatság az akkori árakhoz képest egy ilyen német kerékpár, így már az országba kerülése is jó kis történet lehet. :) Sajnos ez is olyan dolog mint sok más esetben is: soha nem fog már kiderülni... :(
Kb olyan korúak, mint az 57488-as hozzászólásomban a két Tura. Ott a piros mintásnak (F-es) 1960-as, a kéknek (D-s) 1964-es bélyeg van a gumijában, 100% hogy eredeti gumik. Magyarul a forrasztott kormányról ebben az időszakban tértek át az állíthatóra. Az első villafejek egyezőek a Mátrákon?