Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Soma.01 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30956

226.x vagy 227.x és 228.x  minősítés van még érvényben? Mert én mindenhol 229.x-et látok a tájékoztatókban. 

Szerintem is visszafelé (lefelé) kompatibilisek. A 228 elég régi szabvány már. Szerintem 5W-40-et rakjon bele. Vagy 10W-40-et. Tehát a lényeg a 40-es és a MB minősítés. 

fetitaco Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30955

Az ukrán 124 es is elmegy 1 milliót.

Előzmény: Törölt nick (30953)
fetitaco Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30954

Jó kérdés!!!

Előzmény: mantec (30952)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30953

T Mantec!Nálad hatalmas hiányosságok vannak!A 228,3 teherautós norma,személygépkocsiknál már 229,1-től vannak a jóváhagyások!A jelenlegi felsőkategóriás norma a 229,5,229,51.Természetesen használható a 228,3,228,31,228,5,228,51 is.A Mercedes a jóváhagyásait visszafele megfelelőséggel hagyja jóvá,de ez nem jelenti azt,hogy a vevőknek a legjobb olajat kell megvenniük.Tehát jobbat használhatunk,de rosszabbat nem!Ha tőled függne,még ukrajnába is elküldenéd tankolni?

Előzmény: mantec (30952)
mantec Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30952

T GG590227!

 

"... MB normák visszafele kompatibilisek ..."

Ha ez igaz lenne, a MB-nek elég lenne csak a MB 231.51-t közzé tenni.

De nem így teszi.

Miért?

Előzmény: Törölt nick (30951)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30951

Ne örüljél!Az MB normák visszafele kompatibilisek!0W30,0W40,5W40-es olaj használata az indokolt.229,3(31),229,5(51).Az ARAL márkát érdemes használni.

Előzmény: fetitaco (30950)
fetitaco Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30950

Juhhej :)

Előzmény: BMW-GMBH (30949)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30949

Látod?:-)

Előzmény: fetitaco (30948)
fetitaco Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30948

Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: mantec (30947)
mantec Creative Commons License 2014.04.11 0 0 30947
Előzmény: fetitaco (30944)
fetitaco Creative Commons License 2014.04.10 0 0 30946

Ha itt nem tudják akkor sehol :)

Előzmény: BMW-GMBH (30945)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.04.10 0 0 30945

- :-)

Előzmény: fetitaco (30944)
fetitaco Creative Commons License 2014.04.10 0 0 30944

Sziasztok! Szakértők segítségére lenne szükségem. Van egy Mercedes Benz W124 2.5D turbó típusú gépjárművem. 1993.07 gyártás. 126 ló. Valós km óra állás 190.000. Tudtok valamilyen olajat ajánlani bele? Lefotóztam a könyv idevonatkozó részét. Téli nyári vegyes használatra gondoltam mert lehet belecsúszok hidegbe-melegbe 10.000 km alatt. Nem tudom kell-e még valamilyen információ. Segítségeteket előre is köszönöm!!!

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.09 0 0 30943

T oLayos!Ezért javítottam!Átirányítottak a tavalyi motorhoz.Már nem érdekel az F1.

Előzmény: oLayos (30940)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.09 0 0 30942

Az üzemanyagban van nagy lehetőség.Az olajipar ismeri az újdonságokat,szabadalom védi őket.Természetesen hazudik mindenki a F1-ben.

Előzmény: Motoroil (30941)
Motoroil Creative Commons License 2014.04.09 0 0 30941

Maga a Mclaren fejtette ki, hogy kimondottan az olajok miatt vannak hátrányban. Az üzemanyag oktánszáma 102 ben van maximalizálva, szóval itt sem lehetnek nagy kibúvások. Állítólag a Petronas baromi nagy erőkkel fejleszt csak a gyári Mercedes csapatnak.

Persze ez mind nem meglepő és nem lehetetlen, csak olyan furcsa, hogy ilyen erőkülönbséget okozhatnak a folyadékok ugyanazon motornál. (Már ha nem arról van szó, hogy a Meki ezzel is takarózna a lemaradása miatt.) A fordulat amúgy tényleg 15 000 ben van maximalizálva, mint ahogy azt előttem említették, de ebből még csak 12000 ig pörgetik, mert állítólag felesleges tovább, mert nem ad le a motor további plusz teljesítményt a magasabb tartományokban és ezáltal inkább óvják őket.

Előzmény: Törölt nick (30939)
oLayos Creative Commons License 2014.04.09 0 0 30940

Jelenleg a megengedett maximális fordulat 15000 rpm.

Előzmény: Törölt nick (30939)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.09 0 0 30939

Bocs!A merci motor adatai nem frissültek a honlapjukon,még a régi motor adatai vannak fenn.

Előzmény: Motoroil (30937)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.09 0 0 30938

A Merci motorja 18000f/p,a McLaren motorja 15000f/p max.

Előzmény: Motoroil (30937)
Motoroil Creative Commons License 2014.04.09 0 0 30937

Kis javítás, mert a számok valamiért nem kerültek oda. :D

 

Szóval a gyári merci motorja 30-40 lóval tud többet a Mclarenben használttól. (A Mclaren szerint az olajak miatt teljesít náluk kevesebbet a motor).

Amúgy igen, tudom, hogy teljesen más tészta a közúthoz képest, de azért elképesztő, hogy ennyit számíthat.. Nehezemre esik elhinni.

Előzmény: Motoroil (30925)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30936

Ezért ajánlottam az OMV-t.Tudtommal kevesen gyártanak 2T olajat,inkább az át(bér)csomagolás működik.

Előzmény: Törölt nick (30935)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30935

A kérdés nagyon jó, tettem már fel magamnak is, de mégis csak a benzinből kicsapódott olaj végzi a kenést. A kimondottan versenyolajoknak igen magas a viszkozitásuk. A TBN szintén jó kérdés, mit számít, amikor úgyis elég az olaj, és mindig frisset kap? Prémium benzint ritkán tankolok, akkor is Shellest, téli elrakás előtt, pont a berohadás miatt, de sajnos ezekben is ott van az 5%-nyi etanol, ami szerintem a romlásért felelős.

Előzmény: Törölt nick (30934)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30934

Bekeverve mit számít a viszkozítás??Fontosabb a jó alapolaj.A TBN számok eltérőek,főleg a vízi járműveknek.+az OMV prémium benzin használata ajánlott,hogy ne rohadjon meg a tankban a benzin.

Előzmény: Törölt nick (30933)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30933

Vegyes a géppark, van modern erős vízhűtéses 125-ös, tuningolt veterán léghűtéses 125-ös, és szintén léghűtéses szoci is. Nem is igazán konkrét márkára vagyok kíváncsi, hanem, hogy a léghűtésesekben is használható-e biztonságosan az alacsony viszkozitású olaj, és egyáltalán mi az oka, hogy ekkora a szórás?

Előzmény: Törölt nick (30930)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30932
Előzmény: Törölt nick (30928)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30931
Előzmény: Törölt nick (30928)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30930

Elsődleges a minősítés.Mihez kell?

 

Előzmény: Törölt nick (30928)
johannes. Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30929

5w40 el nekem a lánc hangja mellett volt egy kis halvány kopogó zaj , a lánc felöl szintén. 10w40 el ez teljesen megszűnt .

 

Előzmény: stevie-13 (30893)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30928

Van-e itt olajszaki, aki otthon van a kétütemű olajakban?

Milyen szempontok alapján érdemes 2T olajat választani? Gondolok itt arra, hogy pl. azonos specifikációkat tudó olajok közt is van 7 és 10 körüli viszkozitású 100°C-on, számít-e ez, vagy csak a minősítés a lényeg?

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 30927
Előzmény: Motoroil (30925)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!