Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mérnökferi Creative Commons License 2009.04.30 0 0 6519
Lehet, hogy félreérthető voltam én ezt gondoltam "narancsosnak". Az enyémben ez van. A metszeti rajzot köszönöm, lementettem, ne legyen rá szükség!
Előzmény: dutrancs (6515)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.30 0 0 6518
Még arra tudok gondolni,hogy" PAL"-ék csináltak volna A Németeknek RS-re adagolót és annak az volt a tipusa.???
Előzmény: dutrancs (6517)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.30 0 0 6517
Beteszek róla egy metszeti képet,hogy még jobban azonosítható legyen!
dutrancs Creative Commons License 2009.04.30 0 0 6516
Mégrégebbi motorokon pedig HG 36. tipusú volt.( De arra már ki emlékszik)?
Előzmény: dutrancs (6515)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.30 0 0 6515
Úgy tudom,hogy a kéthengeres RS -eké  PO 2 A 2,1 és PO 2 A 4 tipusú."L.Orange Dresden" Gyártmányú.
Előzmény: mérnökferi (6514)
mérnökferi Creative Commons License 2009.04.30 0 0 6514
Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy, de már nálam a könyv!
Az a "narancsos" adagoló tényleg a kéthengeres RS-é.
Előzmény: dutrancs (6488)
Zemiator Creative Commons License 2009.04.30 0 0 6513

 

  Majd megkérdezek valaki szakit ! :-)))

Előzmény: dutrancs (6512)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.30 0 0 6512
Én is tisztelettel megköszönöm a listát ,csak még mindig nem tudjuk mire való ill. milyen motor adagolója az említett -kérdéses tipus?Lehet,hogy nem is hazai gépre készítették?Valahogy jó lenne utánnajárni.De hol-kinél??,
Előzmény: Zemiator (6511)
Zemiator Creative Commons License 2009.04.29 0 0 6511

 

 Köszönöm a segítségedet, sokat segítettél, a listáról nem is beszélve !!!

 Természetesen én is letőltöttem !

Előzmény: vmickey75 (6489)
vmickey75 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 6510
Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de munkahelyi a gép. Nincs ilyen adagolóm, de ellenben van egy féltve őrzött kincsem. Ez: www.marting.sk/trysky_zetor.htm . Ha valaki tudja mentse el, erre a gépre én nem akarom. Ki kinyomtattam, csak a jobb széle nem igazán fért rá egy A4-es re. 
Előzmény: dutrancs (6497)
endrebá Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6509
Maga mindent tud....csak alig irigykedek ám, mert így nekem is van kitől kérdezzek.
Előzmény: dutrancs (6507)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6507
Kalmár Zsigmond gyártotta Hódmezővásárhelyen.
Előzmény: endrebá (6505)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6506
Vagy a gyártójának a neve?
Előzmény: endrebá (6505)
endrebá Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6505
Köszönöm...
Előzmény: Szicso1 (6504)
Szicso1 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6504

Talán mert a kalmárok használták? Nem tudom!!!

Érdekes egy masina az biztos.

Előzmény: endrebá (6503)
endrebá Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6503
Most már nagyon jól látom... :-)))

Gabonarosta biztos, de miért "kalmár"? Csak kérdezem, nehogy megharagudj ha nem veszem meg...
Előzmény: Szicso1 (6502)
Szicso1 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6502
Előzmény: endrebá (6501)
endrebá Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6501
Az mi? Nem veterántraktor, de talán munkagép...
Előzmény: Szicso1 (6500)
Szicso1 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6500

Üdv mindenkinek!

 

Lehet, hogy nem ide kellene írnom, de egyik ismerősöm most örökölt egy kalmárrostát, és nem tud vele mit kezdeni.

Eladható-e, és ha igen mennyiért, vagy már senkiek sem kell, vagy adjatok tanácsot!

Előre is köszi!

endrebá Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6499
Na várj csak... a traktoromon a kettes fogaskerekén van eggyel kevesebb fog, az árokásón meg a hátramenet zuhog.
A kettes nélkül még elvagyok, de a hátramenet igencsak tud hiányozni.
Előzmény: Zotyik (6498)
Zotyik Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6498
Nem én voltam! :-)

Én a hidraulikával szívok! :-)
Előzmény: dutrancs (6496)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6497
Honnan sikerült a Skoda adagoló számát ilyen precízen beazonosítanod?Csak nincs neked is egy?
Előzmény: vmickey75 (6489)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6496
Valaki kuplungot és váltót is javított ,csak már nem emlékszem ki.
Előzmény: Zotyik (6495)
Zotyik Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6495
Oké igyekszem! :-)

Sajnos már küzdünk vele egy ideje.
Hívtunk hozzá szerelőt aki megnézte majd sok más mellett felújítottuk a munkahengert, azt hittük jó lesz. Hidegen vágta magát a hidraulika mint tízparancsolat, de melegen még mindig nem jó. Egyszerűen nem emel. Elmegy belőle az erő. Így vettünk egy vezértlőtömb felújító készletet, és egy új hidraulika szivattyút, tömítésekkel együtt.
Először a hidraulika szivattyúval kezdtük,mert mégiscsak ez volt a könnyebb, mint szétbombázni a vezérlőtömböt. Ha még most sem lesz jó akkor jön a vezérlőtömb.
Közben még sok apróságot is barkácsolgatok. Futómű állítás, bekötöm a fordulatszámmérő/üzemóraszámlálót a műszerfalon, vettem hozzá spirált, meg szöghajtást, tömítést cseréltünk a kormány rásegítőn, stb....
Előzmény: endrebá (6494)
endrebá Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6494
Törd az utat, szerezd a tapasztalatot, mert előttem is hidromeló áll! Köszönöm, figyellek!
Előzmény: Zotyik (6493)
Zotyik Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6493
Üdvözletem mindenkinek!

Jumzon kicseréltem a hidraulika szivatyút, csak sajnos a nyomást nem tudom pontosan beállítani a vezérlőtömbnél. addig meg nem merem használni mert nem akarjuk, hogy szét vigye az új szivattyút, ha esetleg rosszul lenne beállítva. (mondjuk a régit sem vitte szét csak az már sajnos kopott volt) Nyomásmérőnk meg sajnos nincs, de ha lenne is nem tudnám mekkora érték lenne a megfelelő. Esetleg nincs valami szabvány mértéke, hogy hány fordulatnyit kell a nyomás állító csavart kitekerni?

Előre is köszönöm a segítséget!
dutrancs Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6492
Ott van a cím alul.Közelebbit én sem tudok.Majd a térképen megnézem.
Előzmény: rali (6491)
rali Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6491
Csoszogi: hol lesz ez a rendezvény?
Előzmény: dutrancs (6487)
dutrancs Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6490
Sándorunknál szunyókál az udvaron a Zetorok őse.Lehet,hogy annak az adagolója lehetett.(de erre már először is utaltam).
Előzmény: vmickey75 (6489)
vmickey75 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 6489

Addig passzol a SKODA hogy PC2B, de onnét semmi. A SKODA adagolója: PC2B6L210e-186 vagy PC2B6L210e-187. és egyáltalán nem hasonlít a Tiédre. Igaz volt ZETOR 25-nek (nem a K és nem is az A változat csak simán ZETOR 25) 7L160-as végű adagolója is. Lehet hogy egy korai változatú 25-ösé a Tiéd, de ez már csak feltételezés.

Bocs, de ebben nem tudtam segíteni többet.

A végére a SKODA-ról 1 kép:

Előzmény: Zemiator (6484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!