Sajnos az állító motor hüvelye elvan repedve és a tengely csak elforog benne. Egy jó két órás szívással meg 18.000Ft os alaktrésszel meg lehet oldani. Ha jól emlékszem a gyári cikkszám ami alapján Bárdiba vagy Unixba, akár a Citroennél meg tudod rendelni 6447TK és kb 18.000Ft ez egy motorka amin az eredetihez képest egy jóval hosszbb tengely van és ez gyönyörűen mozgatja a hideg meleg állást. A szerelése kissé körülményes, de megoldgató.
Sziasztok! Úgy látszik a baj nem jár egyedül. Ma reggeli tankoláskor a tanksapka széthullott, és a betét beleesett a csőbe. 20liter akadálymentesen lement, viszont a következő 20 liter 2 óra leforgása alatt. Természetesen azt már nem kúton. Valakinek esetleg ötlete? Vagy irány a szervíz és le kell venni a tankot? Köszi mindenkinek!
Sziasztok.Újabb kérdés ... Miért lehet az,hogy a bal oldalon gyengébben fújja a levegőt a szellőző?Igaz a motor már szétcseszte a perselyt,ki is vettem és meleg állásba tekertem kézzel.... A ventillátor motor meg néha megáll..De ritka.Aztán kapcsolgatom és megy újra.Köszi.
a googli mi mindent kidob :) szombaton megyek megnézni és remélem megvenni is. ezen az egy kocsin kívül nem is találtam más utalást 6 fokozatú váltóra.
Betg,
ez hogyan lehet? és miket kell megnézni mindenképpen...mármint mi az amiért ott kell egyből hagyni?
Nekem is van egy 2.0 Hdi -m 2002 és kiadás ráadásul jobb kormányos ..
A kérdésen az lenne, hogy a fűtésem hisztizik,mégpedig olyan formában, hogy az utas oldalon tökéletes, a vezetői oldalon , meg ha 28 fokra állítom baromi forró, viszont ha lentebb hajtom akár egy -két fokkal , hideget fúj.. Kb 10 fok különbség van a 2 oldal között ..
Valakinek valami ötlete..???előre is köszönöm..:)))
Szólhatnál ha lesz gyári, mert utángyártottat már vettem, de az a kukában végezte. Valamiért nem szerette az idei kánikulát és egyszerűen elvesztette az alakját és kibújt a helyéről. :D
Sokat gondolkodtam a Citroen C8/Peugeot 807/Lancia Phedra/Fiat Ulissy négyesfogaton, de végül a Renault grand Espace mellet tettem le a voksom a méretei miatt!