Hát azt nem tudom de magát a szelepet lehet cserélni a nyomócsövön,csak kapni nem lehet külön ,itthon!!!!!Vedd meg egybe 80ezer pénzért!!!na én mondtam hogy ugyan nem aztán ha ez se jön be akkor megint bukta!!!Igaz én gyanakodtam erre de a szerelő nem halgatott rám,végül nagy duzzogva kicserélte mikor odavittem egy bontottat:-D na azóta sunnyognak,már a csúcsokat akarta majdnem cseréltetni!!!Mondom persze!!!!Mondtam is hogy szégyelhetik magukat 2 hónapig találgattak meg szedték le a pénzemet,ráadásul minden fuvarra rettegve mentem hogy ezmiatt végleg megáll németo. közepén.de nem nagyon eröltették meg magukat. Lehet keresek mást aki azért jobban törődik velünk és nem csak a pénzem!!Aki tudomásul veszi hogy az autóim a megélhetésem és nem hobbiból hordom oda!!!
Helló. Szintén ezt akartam én is venni és ilyen ár kategóriában . De a mondeo forumon olvasgattam róluk, és elég vegyes volt a tapasztalat. Sokan panaszkodtak a hidegindtási nehézségekre. ( 1.8 TD 96-97 körüli modellek) Én főleg ezeket néztem. Márpedig nekem az fontos szempont volt hogy jól induljon reggelente, mivel itt pesten nicns garázsom. Ezért néztem audi 80 1.9 TDI-t. Erre csak jót tudok mondani. -18 ban is idnult egy izztás után. Nem volt vele soha probléma még. Szerelést is néztem hogy melyik a jobb választás. Kikértem pár szaki véleményét alkatrész utánpótlás terén is .. stb... itt a fórumon meg más körökben is. Audira szavaztak. Alkatrész beszerzés ügyileg olcsóbb az audi. Valamint pl vezérlést cserélni is egyszerübb mint a fordon. Bár még modeon nem cseréltem csak az audin. De nem bántam hogy ezt vettem. Váltója is jó. Autopályán 130 nál forog 2800 1/min-t. Eszik max 6 litert.
Venni szeretnék egy nagy dízel kombit max 500e Ft-ig. 96-os mondeokat látok ilyen árban, a mostani transitom is ennyi idős. Vajon olyan hálás, megbízható, olcsó az is? Tapasztalata van róla valakinek?
Tudnál küldeni akkor egy ilyen kis műanyag csövet az üzemanyagszűrőhöz? Felrakatnám és kipróbálnánk, utána pedig szeretném feléd is rendezni a szerelési- és postaköltséget.
Jó hírrel szolgálhatok,2 hónap pénzkidobás után megjavult a tranzit torpanása!!!! A közös nyomócsövön lévő "szabályzó"valami:-D adta meg magát.Poén hogy itthon külön nem lehet kapnyi csak a csővel!!!80ezer pénzért!!!Na én fogtam egy komplett bontottat felraktam úgy ahogy levettem a másik motorról és megszünt minden bosszantó hibálya!!Nem ingadozik az alapjárat,nem kell attól rettegnem hogy előznék vagy jön a domb és egy padlógázra letorpan az autó!!!!
Na ebből semmit sem értek.Van az a nagy műanyag anya,abba egy 24 es imbusz kellene de ugye jó egy anya is ami széles,arra egy 24 es crova és úgy lehet kitekerni.De ami lényeges,a gyárban pontozóval biztosították elfordulás ellen,azt vissza kell ütögetni egy pici vágóval,különben kitekeréskor szétmegy az anya.Az alatt van egy rugó meg a félkör profil,ez szorítja rá a kisfogaskereket a fogaslécre. Az alsó anyát egy dornival lehet kiütögetni a miután a gyári pontozást itt is visszaütöm.Ez alatt van a kormánytengely csapágya,azt hiszem 6203 as.Ezt egy bizonyos állásban lefelé ki lehet ütni,mármint az egész tengelyt kompletten.Ekkor a fogasléc simán kijön. Eléggé babra munka,nyakig zsír minden és vigyázni kell,mégis csak kormány. Ha nincs megfelelő szaktudásod meg szerszámod,inkább hagyd a brébe,vegyél egy kormányművet,már 15 körül van bontott.
Ma levettem kormányművet, az egyik vége kerek, a másik három szögletű. Na ottvan egy kis lógása. Odáig oké ,ha leveszem a tolórudakat hogyan jön szét? van az a nagy lapos izé benne 8 szögletű lyukkal, meg a csukló felől aza sok karikás műanyag a porvédő alatt. spec szerszám kell?
Sziasztok! Egy 1992-es félmagas 6 szem. van. Olyan problémám adódott, hogy futóműellenőrzés során megrángattuk a gépet, és kormánymű fogasléce a házban keresztirányban mozog. (Sima fogasléces, nem szervós) Mi vezeti, javítható-e?
Ha jól csináltátok akkor sokat.Volt olyan transitunk ami gyűrűzés után ment még kétszázat aztán el lett adva.Igazándiból nincs erre pontos adat,de eddig mind bevált ami gyűrűzve lett,jó anyagból van az a blokk.
azt tudtam,hogy az "L" a hosszú tengelytáv,látszik is az előző duplakerekesemhez képest,de én igazából nem látok sok különbséget a hídak között...annyit természetesen,h ez szimpla.
Ősszel átesett egy kisebb felújításon, a karosszériát is javítottuk,de főleg a motor kapott több új cuccot,kezdte már nyomni az olajat a kartercsövön,így szétszedtem,meggyűrűztem. 1992-es a vas,de úgy láttam a motor még nem volt szétszedve,dugattyú is alapméretű,kapott egy Goetze gyűrűsort. Azóta mentem vele vagy 10 ezer km-t,az elején ette az olajat,most már elhanyagolható. -8 fokban pöccre indult,-10-ben kicsit többet fordított,de úgy is beindult,holott a torokizzítás nem működik. Szerintem szuper lett. Szerinted mennyit megy el ezzel a gyűrűvel?
s-short,rövid tengelytáv L-long hosszú tengelytáv az ez után lévő szám a hasznos terhelés A futóműnél van varia,rugó vastagság,laprugók száma,fékrendszer,hidak kivitele és bizonyos helyeken erősített kasztni.