Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sanya38ford Creative Commons License 2010.02.10 0 0 4170
Egyenlőre jó lett, de asszem a kereszteket cserélni kell.
A forgácsoló barátomnak hála, lett perselyem!
Kb. 3 órát dolgozott vele.
Ja és pár kép:
Előzmény: trafo2000 (4158)
nagykunsági Creative Commons License 2010.02.08 0 0 4169

Hál istennek a fordot még nem ismerem ennyire:))

De HDI-vel voltak tapasztalatok. Szerencsére nem nekem, hanem ismerősnek.

Ugyanez a probléma, egyértelműen nagynyomású szivattyút akartak cserélni.

Persze azután miután már vagy 100K értékű egyéb alkatrészt kicseréltek, és a hiba nem szűnt.

Aztán egy normális szervízben / Bosch/ kiderítették a hiba valódi okát.

Igaz munkávan 92K-ba került de jó lett.

 

Előzmény: kreutzb1 (4168)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.02.08 0 0 4168
Hát azt nem tudom de magát a szelepet lehet cserélni a nyomócsövön,csak kapni nem lehet külön ,itthon!!!!!Vedd meg egybe 80ezer pénzért!!!na én mondtam hogy ugyan nem aztán ha ez se jön be akkor megint bukta!!!Igaz én gyanakodtam erre de a szerelő nem halgatott rám,végül nagy duzzogva kicserélte mikor odavittem egy bontottat:-D na azóta sunnyognak,már a csúcsokat akarta majdnem cseréltetni!!!Mondom persze!!!!Mondtam is hogy szégyelhetik magukat 2 hónapig találgattak meg szedték le a pénzemet,ráadásul minden fuvarra rettegve mentem hogy ezmiatt végleg megáll németo. közepén.de nem nagyon eröltették meg magukat.
Lehet keresek mást aki azért jobban törődik velünk és nem csak a pénzem!!Aki tudomásul veszi hogy az autóim a megélhetésem és nem hobbiból hordom oda!!!
Előzmény: nagykunsági (4165)
Transit91 Creative Commons License 2010.02.08 0 0 4167
Helló. Szintén ezt akartam én is venni és ilyen ár kategóriában . De a mondeo forumon olvasgattam róluk, és elég vegyes volt a tapasztalat. Sokan panaszkodtak a hidegindtási nehézségekre. ( 1.8 TD 96-97 körüli modellek) Én főleg ezeket néztem. Márpedig nekem az fontos szempont volt hogy jól induljon reggelente, mivel itt pesten nicns garázsom. Ezért néztem audi 80 1.9 TDI-t. Erre csak jót tudok mondani. -18 ban is idnult egy izztás után. Nem volt vele soha probléma még. Szerelést is néztem hogy melyik a jobb választás. Kikértem pár szaki véleményét alkatrész utánpótlás terén is .. stb... itt a fórumon meg más körökben is. Audira szavaztak. Alkatrész beszerzés ügyileg olcsóbb az audi. Valamint pl vezérlést cserélni is egyszerübb mint a fordon. Bár még modeon nem cseréltem csak az audin. De nem bántam hogy ezt vettem. Váltója is jó. Autopályán 130 nál forog 2800 1/min-t. Eszik max 6 litert.
pajaci Creative Commons License 2010.02.08 0 0 4166
Venni szeretnék egy nagy dízel kombit max 500e Ft-ig. 96-os mondeokat látok ilyen árban, a mostani transitom is ennyi idős. Vajon olyan hálás, megbízható, olcsó az is? Tapasztalata van róla valakinek?
nagykunsági Creative Commons License 2010.02.08 0 0 4165

Elég sok ilyen "megtorpanásos" hibánál a nyomásszabályzó szelep a hibás. Legalábis azok közül amit én hallok.

Mégis a legtöbb esetben tortúrát kell bejárni mire rájönnek a "szakemberek".

 

Egyébként ha jól tudom ezzel a szeleppel egybe van építve egy mikronos szűrő amit nem lehet külön cserélni.

Előzmény: kreutzb1 (4161)
prepa Creative Commons License 2010.02.08 0 0 4164
Szia Trafo!

Tudnál küldeni akkor egy ilyen kis műanyag csövet az üzemanyagszűrőhöz? Felrakatnám és kipróbálnánk, utána pedig szeretném feléd is rendezni a szerelési- és postaköltséget.

Köszi
Előzmény: prepa (4130)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.02.07 0 0 4163
Jaja csak kicsit tompa voltam me most jöttem haza egy fuvarból!:-D
Előzmény: nagykunsági (4162)
nagykunsági Creative Commons License 2010.02.07 0 0 4162
Nyomásszabályszó szelep???
Előzmény: kreutzb1 (4161)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.02.07 0 0 4161
Jó hírrel szolgálhatok,2 hónap pénzkidobás után megjavult a tranzit torpanása!!!!
A közös nyomócsövön lévő "szabályzó"valami:-D adta meg magát.Poén hogy itthon külön nem lehet kapnyi csak a csővel!!!80ezer pénzért!!!Na én fogtam egy komplett bontottat felraktam úgy ahogy levettem a másik motorról és megszünt minden bosszantó hibálya!!Nem ingadozik az alapjárat,nem kell attól rettegnem hogy előznék vagy jön a domb és egy padlógázra letorpan az autó!!!!
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.07 0 0 4160
Oké de 11 szám valahogy nem szerepel sehol!
Előzmény: trafo2000 (4158)
trafo2000 Creative Commons License 2010.02.07 0 0 4159
Á csak egy.De abban volt minden.
Előzmény: nagykunsági (4157)
trafo2000 Creative Commons License 2010.02.07 0 0 4158
Mindkettő,hívj fel.
Előzmény: sanya38ford (4156)
nagykunsági Creative Commons License 2010.02.06 0 0 4157

Most őszintén.

Neked mi nincs?? Hány transitod van otthon szétszedve alkatrészre??:))))

Előzmény: trafo2000 (4155)
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.06 0 0 4156
Melytk fajta és mennyibe fájna?
Előzmény: trafo2000 (4155)
trafo2000 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 4155
Ehhe,nekem van és az tuti jó.
Előzmény: sanya38ford (4154)
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.06 0 0 4154
60 rugőért szervós is van és az se biztos hogy jó!
Előzmény: sanya38ford (4153)
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.06 0 0 4153
A nagy anyába nem hatszőgletű a profl, 8 szögletű közepében egy kerek kiálló résszel.
Előzmény: trafo2000 (4152)
trafo2000 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 4152
Na ebből semmit sem értek.Van az a nagy műanyag anya,abba egy 24 es imbusz kellene de ugye jó egy anya is ami széles,arra egy 24 es crova és úgy lehet kitekerni.De ami lényeges,a gyárban pontozóval biztosították elfordulás ellen,azt vissza kell ütögetni egy pici vágóval,különben kitekeréskor szétmegy az anya.Az alatt van egy rugó meg a félkör profil,ez szorítja rá a kisfogaskereket a fogaslécre.
Az alsó anyát egy dornival lehet kiütögetni a miután a gyári pontozást itt is visszaütöm.Ez alatt van a kormánytengely csapágya,azt hiszem 6203 as.Ezt egy bizonyos állásban lefelé ki lehet ütni,mármint az egész tengelyt kompletten.Ekkor a fogasléc simán kijön.
Eléggé babra munka,nyakig zsír minden és vigyázni kell,mégis csak kormány.
Ha nincs megfelelő szaktudásod meg szerszámod,inkább hagyd a brébe,vegyél egy kormányművet,már 15 körül van bontott.
Előzmény: sanya38ford (4150)
trafo2000 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 4151
igen
Előzmény: sanya38ford (4147)
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.05 0 0 4150
Ma levettem kormányművet, az egyik vége kerek, a másik három szögletű.
Na ottvan egy kis lógása. Odáig oké ,ha leveszem a tolórudakat hogyan jön szét?
van az a nagy lapos izé benne 8 szögletű lyukkal, meg a csukló felől aza sok karikás műanyag a porvédő alatt. spec szerszám kell?
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.04 0 0 4149
A rúd végére gondoltam
Előzmény: sanya38ford (4148)
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.04 0 0 4148
Nekem úgy űnik , hogy négyszög alakú a vége!
Előzmény: sanya38ford (4147)
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.04 0 0 4147
Nagyon köszi!Ő lenne az?
Előzmény: trafo2000 (4146)
trafo2000 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 4146
Műanyag persely.Szét kell szedni,állapotfelméréskor kiderül hogy javítható vagy nem.
Előzmény: sanya38ford (4145)
sanya38ford Creative Commons License 2010.02.04 0 0 4145
Sziasztok!
Egy 1992-es félmagas 6 szem. van.
Olyan problémám adódott, hogy futóműellenőrzés során megrángattuk a gépet,
és kormánymű fogasléce a házban keresztirányban mozog. (Sima fogasléces, nem szervós)
Mi vezeti, javítható-e?
trafo2000 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 4144
Ha jól csináltátok akkor sokat.Volt olyan transitunk ami gyűrűzés után ment még kétszázat aztán el lett adva.Igazándiból nincs erre pontos adat,de eddig mind bevált ami gyűrűzve lett,jó anyagból van az a blokk.
Előzmény: ft150 (4143)
ft150 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 4143
azt tudtam,hogy az "L" a hosszú tengelytáv,látszik is az előző duplakerekesemhez képest,de én igazából nem látok sok különbséget a hídak között...annyit természetesen,h ez szimpla.

Ősszel átesett egy kisebb felújításon, a karosszériát is javítottuk,de főleg a motor kapott több új cuccot,kezdte már nyomni az olajat a kartercsövön,így szétszedtem,meggyűrűztem.
1992-es a vas,de úgy láttam a motor még nem volt szétszedve,dugattyú is alapméretű,kapott egy Goetze gyűrűsort.
Azóta mentem vele vagy 10 ezer km-t,az elején ette az olajat,most már elhanyagolható.
-8 fokban pöccre indult,-10-ben kicsit többet fordított,de úgy is beindult,holott a torokizzítás nem működik.
Szerintem szuper lett.
Szerinted mennyit megy el ezzel a gyűrűvel?
Előzmény: trafo2000 (4142)
trafo2000 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 4142
s-short,rövid tengelytáv
L-long hosszú tengelytáv
az ez után lévő szám a hasznos terhelés
A futóműnél van varia,rugó vastagság,laprugók száma,fékrendszer,hidak kivitele és bizonyos helyeken erősített kasztni.
Előzmény: ft150 (4140)
nagykunsági Creative Commons License 2010.02.03 0 0 4141
4121
Előzmény: trafo2000 (4139)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!