Köszi a segítséget. Megcsináltam,bár volt egy kis kabaré is. Kicseréltem a kiégett izzót,visszapattintom a helyére,erre kiég a másik. Vissza,kicserél,visszapattint,kiég a harmadik. így mind a három új,de legalább műkszik. :-)
mennyivel tudnak ezek menni, ha úgy tényleg megküldöd?... :D
amúgy gratula az új hárgányhoz, és hát ennyi km még gombócból is sok, és írhatnál pár sort pl arról, h a nyolcszázezer km alatt mit kellett javítani rajta, milyen csereperiódusok voltak, stb. sokunknak lövése nincs, milyen egy ilyen 90-nel cammogó, de 40 tonnát hegynek felfelé is elhúzó szörnyet vezetni, használni, vele (benne) élni. :)
Fölfelé kihúzod,csak ki ne üsd a szélvédőt.:D:D A csatit lehúzod róla(biztosítása van,pici kar) Három rizsszem izzó van benne.Elfordítod a foglalatot és kiemeled és kicseréled belőle az izzót.... :) Ha a helyén van akkor beállítod időt,dátumot.
óhh te... a pedál box egy "humbug", Ebenezer Scrooge-ot idézve.. csak egy formája a csalásnak, semmi más. az meg nem életszerű, hogy az obd-dre állandóan rá van dugva valami. és ha van egy vasúti átjáró? és a csatlakozás leugrik egy pillanatra? jön a tömérdek hibaüzenet, Can-Bus hiba, szálszakadás, meg minden egyéb, és ott leszel az út szélén a bajban...
fura, hogy azt írod, nincs lehetőséged egy 15 perces szeánszra az Alföld közepén/Fővárosban/Fehérváron. Ennek mi az oka?
Köszi a kimerítő választ. Fogalmam sincs, miként lehet a diag csatin kívül a motor vezérlésén változtatni ...
Az egyéni paraméterezés pedig egyértelműen jobb még csak nem is kérdés. Sajnos erre nekem most nincs lehetőségem, de box-ot nem veszek, mert szinte mindenhol olvasom, amiket mondtál, főleg arra amit a motortérben kell telepíteni.
A belső diagcsatis megoldás lehet, hogy tényleg egy fokkal jobb, bár nem értem ott mi történik.
Van még a "pedal box" az nem módosít ilyen értékeket, az sem rossz..
majd ha megnézed tüzetesen az új 308 ast -ami nekem is teszik jelzwm- és kiderül hogy a hátsó ülésen ülőnek le kell hajolni azért hogy kilásson az ablakon akkor rájössz :P
2006-os évjáratú 1.6 literes benzines SW-vel kapcsolatban kérdeznék:
Egy ideje, a gyári cd-s audióberendezés összes kezelőszerve közül csak a potméter működik. Ki- és bekapcsolás, ill. hangerő, ezeken kívül semmi. A kormány mogötti füleket nem érinti a hiba. Az órát például tipikusan nem tudom beállítani. Van ötletetek, hogy merrefelé keresgéljek?
Végül a generátor felújítása kicsit több lett, mint egy néhány forintos alkatrész. Tegnap hívott a szerelő, hogy hétfőn mehetek érte és 28e lesz az alkatrész és a munkadíj. A részleteket majd hétfőn mondja meg.
Addig viszont kaptam egy 308 1,6hdi-t. Azt hiszem inkább az enyém adom majd vissza a testvéremnek. Oda vagyok érte...
Cép vót fijúúú! (Mindkettővel - hsz - egyetértek.) Jedi Jena mester meg egyre spillerebb tuningmágus, nyilván rá érdemes bízni a vasat, mint ilyen-olyan szarral drága pénzért elbarmolni a motort, hibaüzeneteket produkáltatni és az egész vezérlést Lqrni. Ráadásul tényleg felelősségteljes a hozzáállása is. Ehhez az igaz történet: Amikor ráállt erre a dologra, kérdezgettem, hogy az én vasamból mit lehetne kihozni. Kb. másfél évig az volt a válasz, hogy nem ért hozzá, 136 lovast még nem csinált, Siemens rendszert még annyira nem ismeri - felejtős. Mondjuk nem is volt gond a kocsimmal, makulátlan módon ment gyári állapotban is. Aztán egyszer szólt az eltelt idő után, hogy csinált jó néhányat az én HRH motortípusomból is, most már nem lesz gond. Amikor meg a nyári topiktalin mondta, hogy rákukkanna a mocira, majd rádugta a laptopot, még mindig csak azt hittem, hogy egy diag lesz belőle. Amikor meg elküldött egy próba útra... szóval azóta csak a hülye vigyor van a képemen, ahányszor előzésbe kezdek. Pedig csak egy "lájtos" optimalizálást csinált saját bevallása szerint. Nem is olyan állat a gép, mint az Ő brömije, de ez családi egyterű/kombi vagy mi. Az biztos, hogy az autóm sokkal jobban érzi magát, megváltozott a menettulajdonsága, szó szerint siklik az úton és gyorsításkor 180-ig mint ha kötélen húznák. Gyorsabban még nem mentem vele azóta. A fogyasztásom pedig a 10 ezres átlagot mindig jegyezve közel fél literrel lett kevesebb. Mondjuk ez különösebben nem érdekel, csak azt akartam jelezni, hogy tényleg mindenre figyel egy optimalizálásnál, több paramétert vesz figyelembe és nem csak arról van szó, hogy több nafta, nagyobb teljesítmény, oszt jól van.
Nyilván más tuning művész is meg tudja jól csinálni, jobban, mint amit egy box tud. Nekem Jena szava mégis amiatt van kőbe vésve, mert a HDi a kisujjában van, szereti is ezeket a motorokat (pedig áááárulóóóó) más szerelők meg csak fikázzák a "fos franciát".
Bakker Ádi lassan túlteszünk reggeli olvasmányként a TC-n:)) De gondolom azoknak megéri az info, akik vagy vásárláson, vagy azon már túl, élvezetesebb és biztonságosabb vezetési élményre vágynak.