Hmmm. Lehet, hogy valakik kezdenek észhez térni? Kijött egy piackutató, nyilván a Pug Mo. megbízásából, mert tudták, hogy 307-em van, aki a Peugeot megbízhatóságáról, a márkaszervizek és kereskedések jóságáról érdeklődött. Másnál nem járt?
Az ócskáspiacra gondolsz a Dózsa Gy. úton? Ott tényleg jó áron van, csak nekem kicsit gyanús, hogy legközelebb a sajátomat vásárolhatom vissza. Egyszer kerestem Opelra ott, azt mondta a figura, hogy momentán nincs, de ha visszajövök 20 perc múlva, addigra lesz. Hmmm. :-)
A Frédi árlistán van kétfajta is háromezer valamennyiért. Majd felhívom őket hétfőn.
Én 5000 Ft-ért vettem a Dózsa Gy. úton tavaly 4 db-ot. Ott is próbálkozz szerintem. Ja és a gyorsszárat csak ajánlani tudom a dísztárcsákhoz ezeken az utakon. Ja és xenon ötösre vizsgázott ködben :)
Ha már itt a tél (?). Ma felpattintotam a téli gumikat és felettébb rondának találom a fekete acél felniket. Eddigi teleken ódzkodtam a dísztárcsától, mert lelopják, de mostanra meggyőztem magam, hogy annyira csúnya így, hogy mégis kell. Majd rádrótozom :-)
Nem tudjátok mibe kerül mostanság egy készlet 15"-ös eredeti dísztárcsa?
Nekem a kerékkulcs tökéletesen leereszti a pótkereket, és le is veszi a könnyűfém felniket fogó csavarokat. (sőt, még a kerékőr adaptere is passzol bele).
Én valmi barklács, vagy autós boltban vettem olyan kerékkulcsot, ami a feje megfordításával 17 vagy 19, a nyele meg teleszkópos. Ez elfér mindenhol, bár minőségével kapcsolatban vannak fenntartásaim, de útszéli szereléshez jó.
Jó hozzá az alufelni csavarja, annak van egy kúpos része, meg egy lapos része (alátéttel). Ha acélfelnire teszed, akkor a kúpos rész fog felfeküdni, az alátét meg lötyögni. De ez így jó. De nyilván nem hosszútávú használatra, mert csúnya.
Az alu csavar olyan, hogy jo az acel felnihez is. Acelhoz kupos felfekvofelulet van, az aluhoz meg sik, alatet, de a kupos resz az alufelni furataba bemegy, es csak az alatates resz fogja a felnit, mig acelon az alatetes resz kicsit kilog, olyan mintha hosszu lenne a csavar feje. Igazabol csak nem szep. En ezert vettem uj csavarokat az acelfelnihez.
Nekem Break van, es a keresztkulcs pont nem fer be az ulesek mogotti sulyesztett taroloba. (Amugy mit lehet oda betenni a haromszogon kuvul? A elsosegelycsomag nekem tul magas (nem lehet lecsukni a tetejet), a potizzokeszlet szinten, apro szirszarok meg zorognenek...)
Nekem is a keresztkulcs szolgáltatta megoldást, mert eltérőek voltak a méretek. Remekül befér a csomagtartóba a hátsó ülés mögötti mélyedésbe félig az ülés alatt. (SW)
Elgondolkodtatott egy a kulcsméret. Egy kicsit más irányban gondolkodom: nekem alufelnin van a nyári gumi, és a pótkerék ugya acélfelni. Ha jül tudom nem ugyanolyan csavar kell hozzá...
Volt olyan köztetek aki rákényszerült a pótkerék használatára (16")? Ha igen jó az alu csavarja hozzá vagy érdemes pócsavarokat is beszerezni?
Köszönöm a válaszokat és a fotót, az ülésfűtés kapcsolójával kapcsolatosan. Utólag szeretnék ülésfűtést betetetni a Pug-ba, és a gyári kapcsolót szerettem volna :( beteteni, de sajna nem kompatibilisek egymással.
B-road
A felnikulcsra a megoldás: 17-es és 19-es cserélhető crovás felnikulcs! Nekem ilyen van a kis Peugeotos táskában;)
Az ülésfűtés automatikus, ha bemelegszik visszakapcsol és tartja a meleget, nem égeti el a hátsódat! (jó esetben) Össze van kötve egy belső termosztáttal. Üdv
Ha már kérted, és ha már a reggeli dugóban volt időm. Elég vacak a minősége, telefonnal készült, de talán a lényeg látszik. Az ülés sarkán van a kapcsoló, rajta egy kivilágított ülésfűtés piktorgram és egy led, ami a bekapcsolt állapotot jelzi. Egyszer megnyomod bekapcsol, mégegyszer kikapcsol, ahogy már lent megírták.
Minden évben újra és újra meglepődöm, milyen puhán is át tud menni az utak buckáin a 307-es a 15"-ös gumikkal szemben a 16"-os, peresebbekkel.
Persze a még meleg nappalokon olyan érzésem is van sokszor, mintha kocsonya lenne a kocsi alatt kerekek helyett - bár kanyarban a gumi nem csúszik meg az útfelületen.