Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ac07 Creative Commons License 2005.11.29 0 0 94

Szia!

 

Igen-igen. Sajna a Skoda orrmotor topicban - amennyire eddig láttam - nem nagyon megy az Octavia (legfeljebb Fabia).

A Skodás klubhonlapon sem sok infó van erről a típusról, inkább csak a régiekről.

Amit én is szívesen látnék, azok olyan dolgok, amit csak hosszabb használat során szerezhet egy tulja és a kereskedők, gépkönyv nem tud elmondani.

 

Üdv:

Balázs

Előzmény: TUZI (93)
TUZI Creative Commons License 2005.11.28 0 0 93
Jujjj. Köszönni meg elfelejtek. Anetkásan ,csókólom.:-)

Örülök hogy "boldog tulajdonosa" vagy. Ha rossz májuskodnék akkor azt mondanám hogy majd elmulik, de én ilyet nem mondok.:-)

Más.
Nem bánnám ha felpörögne kicsit a topik ,de sajnos úgy látom hogy ide mindenki csak benéz.:-( Kár mert itt mégis csak egymás közt vagyunk.:-)
Előzmény: ac07 (90)
TUZI Creative Commons License 2005.11.28 0 0 92
Fotó van ,CSAK haldoklik a gépem és nem tudom átküldeni a PC-re a telcsiről.
Megpróbálom MMS-ban küldeni.
Előzmény: golyo13 (88)
Geminiq Creative Commons License 2005.11.28 0 0 91

Hi,

OII csomagtartó fedél: mivel új az autó, hétvégén az első esőben találkoztam a következő kicsit bosszantó problémával. Ha vizes az autó akkor a csomagtér nyitásnál amikor a teleszkóp lendületből nyomja fel az ajtót akkor a víz egy része nem tud elfolyni és szépen becsordogál a kalaptartó szélső részére+hátsó oszlop belső szürke kárpitjára. Két megoldást találtam: 1. Lassan nyitni esőben a csomagtérajtót 2. Kitörölni nyitás után a befolyt vizet.

Mivel egyik verzió sem tetszik, mi lehet a megoldás? :)

G.
ac07 Creative Commons License 2005.11.28 0 0 90

Üdvözlet Mindenkinek!

 

Szombat óta én is boldog tulajdonosa vagyok egy bazaltszürke 1.6 Gift felszereltségű Octáviának.

Nagyon teccik! :)

TUZI Creative Commons License 2005.11.27 0 0 89
Holnap. Jó?
Előzmény: golyo13 (88)
golyo13 Creative Commons License 2005.11.27 0 0 88
HA VESZEL VALAHA olyan méhsejt lemezt, gondolj rám is...
ha megvan a fotód róla, küld el légyszíves...
Előzmény: TUZI (87)
TUZI Creative Commons License 2005.11.27 0 0 87
Tali lezajlott.:-)
TUZI Creative Commons License 2005.11.25 0 0 86
Hy.

Igértem ,tehát tessék.:-)

"vasárnapi skoda fagyitali XI. Hengermalom ucca Duna felőli zsákutca része, 27-én 10:00-tól"
Előzmény: sophie_1 (70)
vik87sztec Creative Commons License 2005.11.24 0 0 85
alufelni rúúlz plííz
szlacikaa Creative Commons License 2005.11.22 0 0 84
szia Pisti!

Én talán több kérdésedre is tudok válaszolni, talán még nem késő.

Nekem egy OI 1,6i 10x lovas automata váltós autóm van. 1 hónapja múlt 3 éves. Mivel minden eddigi autóm hamar gázosként futott, ez sem kapott benzint sokáig. Kb. 1 hónap volt talán benzinnel. Én ezt a járgányt januárban vettem így a táli városi benzines fogyasztása 12 liter körül volt, ha jól emlékszem. Gázzal most 12,5 - 13 liter, de mi városban csak nagyon extrém körülmények között használjuk. 5-10 perc haladás, majd 3-4 óra parkolás. Mondjuk a hivatalos benzines fogyasztása katalógus szerint az automatával 11,5 liter benzinből.

Hosszú utakon viszont király. Valahol április vagy május környékén írtam a skoda orrmotor fórumban egy 4 vagy öt napos 2000 párszáz km-es németországi utunkról. A gázos fogyasztás 8,3 volt, pedig a német autópályákon jelentősen nyomtam a pedált.
Egyébként a hétvégén mentemm egy 150 km-es részt. Pénteken este át Bp-en (25 km) majd 2 számjegyű főúton még 50 km és ugyanez vissza vasárnap este. Nem nagyon mentem 90-nél többet, de a computer szerint az átlag 7,6 gázból.

Én teljesen meg vagyok vele elégedve. Kényelmes, ha kell gyors, a csomagtartó még a pótkeréktartállyal és a pótkerékkel együtt is király. Eddig egy termosztátot cseréltem benne, de most szüksége lessz két telora is hátra.
A gáz nagyon király, még akkor is ha a az 1. hengernél néha a szegényebb keverék miatt kigyullad a motor sárga jelzője.

Remélem tudtam segíteni.

szlacikaa
Előzmény: K_Pisti (63)
golyo13 Creative Commons License 2005.11.21 0 0 83
pld. ahol vetted a géped...
idegen helyen általában -de főleg a Fővárosban tuti, hogy lenyúlnak 2-3ezerre-, pénzért foglalkoznak veled
Előzmény: Geminiq (80)
Geminiq Creative Commons License 2005.11.21 0 0 82


Hi,

OII-höz keresek gyári 16"-os dísztárcsát. Kb mibe fáj darabja?

G.
vik87sztec Creative Commons License 2005.11.21 0 0 81
hi all!
skoda octaviához keresek 2 db 15ös gyári alufelnit,aki tud az help plííz
e-mail: szalaymiklos@freemail.hu
Geminiq Creative Commons License 2005.11.21 0 0 80
Pont ez az ezer féle dolog érdekelne.
És melyik szerviz az ahol ezt megoldják szívességből? ?)

G.
Előzmény: golyo13 (79)
golyo13 Creative Commons License 2005.11.18 0 0 79
1000félét, csak a kocsi felszereltségétől függ.

Van ahol pénzért, van ahol "szivességből "
Előzmény: Geminiq (77)
S K Y Creative Commons License 2005.11.17 0 0 78

Sziasztok!

Garanciával vállalom Octávia Golf.Bora és Seat 1.6 és 1.4 /75 pacis alapjárati motorjainak felujítását...előzetes megbeszélés esetén (no meg ha a kapacításom is bírja) cseredarabbal is szolgálhatok (kizárólag még nem bontott darabok esetében)

Geminiq Creative Commons License 2005.11.08 0 0 77
Hi,

O II-nél milyen kényelmi funkciókat lehet még a szervizes computerrel beállítani?
Indulásnál automata ajtólezárás meg riasztó késleltetése megvan, többre nem futotta a villanyász idejéből.
Érdekel, hogy miket lehet rajta még módosítani.

G.
TUZI Creative Commons License 2005.11.04 0 0 76
Sajnos elszállt a gépem és nincs meg a cikk ,de azt hiszem az Autó 2-ben volt hogy fékpadon mérték és valami 127Le és 298 Nm hozott.

Mint irtam elszállt a gépem nem tudja valaki a skodások honlap cimét ? Nem a hivatalos Skoda oldalra gondolok hanem a klub féleségre.
Előzmény: Geminiq (74)
TUZI Creative Commons License 2005.11.04 0 0 75
Hy.

Az az igazság hogy nincs kedvem most utána nézni, DE én úgy érzem hogy sokkal jobban megy ha nem padlózom hanem csak majdnem padlóig nyomom. Ekkor is vissza vált (ha kel) de nem annyit . Ja annak nincs kedvem most utána nézni hogy hol is adja le a max. nyomatékot. Szóval nem biztos hogy jobban egy ha vissza dobja és felpörög 3800-ra és innen gyorsit 4300-ig, mint ha nem kapcsol vissza annyit és mondjuk le esik a fod. 2500-re és innen húz 4300-ig.

Az "S"-el pedig az a próblémám hogy nagyon huzatja, lást fent. Én nem szeretem majdnem leszabájozásig forgatni. Érzésre 2000-nél indul a turbó ,és 3000 körül nekem már bőven elég.

Az pedig hogy "D"-ben nem lehet gyoran indulni, kamú. Nemtudom ,de nekem már sikerült úgy indulnom hogy szerintem dolgozot a kipörgésgátló, száraz aszfalt 205-ös 16" kumival.

Továbbra is az a véleményem (ezért is vettem) kényelmes ,szerintem kitalálja a gondolatom és az én vezetési stilusomnak maximálisan megfelel. Pedig nem vagyok egy lassan bénázó vezető. Szeretek ritmusosan haladni. Drága nejem ,na Ő aztán főleg értékeli.
Előzmény: Varshi (73)
Geminiq Creative Commons License 2005.11.04 0 0 74
Apropó: könnyebb az indulás S-ben? Azt olvastam valahol, hogy a DSG-vel néha elég nehézkes "gyorsan elindulni".

Nehézkes elindulni? :) 10 cementeszsákkal a puttonyban elképzelhető :) 2 normál méretű utassal, úgy megy mint a rakéta. Lényegesen jobban gyorsul mint pl. egy 110 Le-s P307HDi. Sima D fokozatban is gyorsul mint a barom, bár még nem taposom neki mert bejáratós a kicsike. Ja és még okosítás sincs a motorban. Apropó, mennyi Le és nyomaték van hivatalosan a 105Le-s PD TDI-ben? Mert állítólag jóval több mint 105Le, közelít a 120-hoz.

G.
Előzmény: Varshi (73)
Varshi Creative Commons License 2005.11.03 0 0 73

> Viszont a padlózás nekem nem jött be. Igaz hogy visszadobja akár 6-ból 3-ba is,

> de ott rögtön leforog, és már kapcsol is feljebb.

 

Mit értesz az alatt, hogy "nem jön be"? Mi más van helyette? :) Nem gyorsabb, ha visszavált? Elvileg villamgyorsan teszi bármelyik irányba, nem?

 


> A „S” sem igazán nyerte el a tetszésem, nagyon forog-morog-hangoskodik a motor.

Nem az a lényege, hogy nem esik turbólyukba a fordulat, és így bármikor kilőhetsz vele, mindig azonnal jelen van az erő?

 

Apropó: könnyebb az indulás S-ben? Azt olvastam valahol, hogy a DSG-vel néha elég nehézkes "gyorsan elindulni".

Előzmény: TUZI (62)
Misó72 Creative Commons License 2005.11.03 0 0 72

Kedves Pisti!

Csupán egy kérdésedre tudok érdemben válaszolni:


1. Az 1.6-os, 103 LE-s motor átlagban, ill. városban milyen fogyasztással bír, mondjuk nem erőltetett menet esetén?

 

Én városban rövideket megyek, 10 literes fogyasztással. De ha meleg a motor és nincs araszolás a dugóban, simán levihető 7-8 l-re. Országúton pianoban 6,0, autópályán 8 liter. Tekintve a méreteket (kombi, 1300 kg), nem tartom rossznak, bár sehol sincs egy dízelhez képest.

 

Amúgy 100 napja tolom neki, úgy elvagyunk egymással, de semmi szerelem. Majd 1x írok egy ítéletet.

Üdv: Misó

Előzmény: K_Pisti (63)
TUZI Creative Commons License 2005.10.30 0 0 71
Feltehetem.

Azért a kérdésed itt is felteheted, hátha erre jár valaki aki tudja a választ.:-)
Előzmény: sophie_1 (70)
sophie_1 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 70
Erről nem tudtam, de nekem is lett volna 1 kérdésem új OCTAVIA-ról. Hátha valaki tudott volna magyarázatot adni, segíteni.
Ha legközelebb lesz ilyen esetleg felteszed ide a topikra az időpontot és a helyszínt? Előre is köszi.
Előzmény: TUZI (69)
TUZI Creative Commons License 2005.10.30 0 0 69
Ott nem ,de csepelen 10-től igen. Jó kis csapat verődőt össze. Nekem Octaviásként ez volt az első (ha a multkori Tesco-s nem számolom) ,de ez tetszet. Nem volt semmi különös ,csak nézegettük egymás gépét és tapasztalatot cseréltünk.
Előzmény: sophie_1 (68)
sophie_1 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 68
Én M5-ös TESCO-nál tudtam ma du.2-től SKODA talit, de vendégeink voltak.
Mert mi volt? Te voltál?
Előzmény: TUZI (67)
TUZI Creative Commons License 2005.10.30 0 0 67
Hy.

A hír igaz én is olvastam, és egy NŐ-től igazán szép.:-)
Csak egy kérdés mért is nem volttál ott a mai Csepeli talin?
Előzmény: sophie_1 (66)
sophie_1 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 66
Apropó PD TDI. Nem tudom hallottátok-e, de várhatóan 2007-től a Volkswagen is megszünteti a PD motorok gyártását, s ez kihat a Skodára is. A műszaki fejlesztések eredményeként a közös nyomócsöves befecskendező rendszer is tud 1600-1800 bar-os nyomást produkálni és gyártása is lényegesen gazdaságosabb, s nem utolsó sorban a rendszer is egyszerűbb. Ezzel viszont a PD (Pumpe-Düse) adagolófúvókás rendszer a háttérbe szorul.
Ja, és még mindig csak a küllemre adó NŐ vagyok. Ahhoz képest jó, nem?
sophie_1 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 65
Kikérem magamnak a nők nevében! Nekem 1.9 PDTDI van, és a nők, mert ugya ha még nem derült volna ki az vagyok, igenis nem csak a kinézetre, küllemre mennek!!!
Előzmény: Fóbia 20V (54)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!