Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

felsőoktáv Creative Commons License 2006.03.05 0 0 248

Jaja.. én 75 vagyok :)

Nade gondold el, például ha tök idegesen vezetsz, mert "már megint összekszolódott a szép vajszin"....

:)))

Előzmény: TUZI (247)
TUZI Creative Commons License 2006.03.05 0 0 247
Szerintem inkább egy kis súly különbség (nem csak a kárpit:-)), nameg a lábunk.:-)
Előzmény: felsőoktáv (246)
felsőoktáv Creative Commons License 2006.03.05 0 0 246

Mér' a belső kárpitszinek miatt nem lehet különbség?

:))

 

TDi

Előzmény: TUZI (245)
TUZI Creative Commons License 2006.03.04 0 0 245
1.9 PD TDi DSG ,Eegance, fehér szinű, Eminent belső.
Az eddigi átlag fogyimat nem tudom, nem nagyon figyelem.:-( Mivel nagyon ,de tényleg, olyan 500-2000m-es távok főleg amire többségben használjuk, igy csak azt szoktam nézni hogy 8 alatt legyen. Ha kimozdulunk valamerre álltalában rögtön 5,5-7 közé esik vissza.:-) Ja és én is 8 ezernél tartok.

Igazából az összehasonlitásnak egy síma váltossal lenne értelme, szvsz. Legalább is engem ez érdekelne inkább.:-)
Előzmény: felsőoktáv (244)
felsőoktáv Creative Commons License 2006.03.04 0 0 244

1.9 PD TDI DSG Ambiente, fehér szinű, Graham belső.

Eddigi átlagfogyim kb. 6.5 l a megtett 8000 km alatt. Nem a fedcomp. alapján, hanem irtam a tankolásokat.

Tied?

Előzmény: TUZI (243)
TUZI Creative Commons License 2006.03.03 0 0 243
Hy.

A talira nagyon el akarok menni ,de még nem 100% hogy összejön.:-(

"Mivel aznap ugyanazt a távot, ugyanazon körülmények között tennénk meg, kiváncsi lennék rá, hogy két azonos paraméterű autó milyen eltérést mutat majd a fogyiban."

Mért Te is Dabason laksz?:-)

Csak vicceltem.:-) Természetesen (gondolom Pesttől gondoltad) próbálkozhatunk majd itatunk együtt aztán ha visszaértünk akkor ismét.

Bocs ,de neked milyen a géped?
Előzmény: felsőoktáv (242)
felsőoktáv Creative Commons License 2006.03.03 0 0 242

TUZI, Összenézhetnénk a gépeink fogyasztását, ha jössz a talira.

Mivel aznap ugyanazt a távot, ugyanazon körülmények között tennénk meg, kiváncsi lennék rá, hogy két azonos paraméterű autó milyen eltérést mutat majd a fogyiban.

 

TUZI Creative Commons License 2006.03.03 0 0 241
Hy.

Bocsika nem oktatni akartam:-)
Alapjárat ingadozás ,sajnos tuti. Nem dicsekedni akarok ,de közvetlenül is és közvetve is nagyon sok Megánost ismerek, (Megán klub 600 egynéhány tag ,én mint alapitó) eddig mindenkinél igy volt.
Előzmény: AtSi (240)
AtSi Creative Commons License 2006.03.02 0 0 240
Ismerem a "válasz" gombot, és ha visszanézel akkor láthatod, hogy használtam már;) Csak azért nem volt válasz, mivel többen is reagáltak erre a "remegésre". Akkor kinek írjak vissza?:) No de mindegy. Bátyám Megane-jában nem tapasztaltam ezt az alapjárat ingadozást, bár hozzáteszem, olyan sokat nem vezettem. Majd rákérdezek.
Előzmény: TUZI (239)
TUZI Creative Commons License 2006.02.28 0 0 239
Hy.

Azért ha alul a "válasz" gombra kattintasz, akkor rögtön tudja az ember, hogy kinek (mire) is válaszolsz.:-)

Nekem most is van Megánom, igaz nem remeg, viszont ingadozik az alapjárat. Nem egyedileg az összesnél. Állítólag a magyarázat hogy az elektronika elveszi az üzemanyagot, majd amikor érzi, hogy nagyon leeset a fordulat, akkor visszapakol egy kicsit. Aztán ismét indul a folyamat.

Škodánál még nem tapasztaltam hasonlott, igaz hogy az dízel.
Előzmény: AtSi (238)
AtSi Creative Commons License 2006.02.28 0 0 238

Bátyámnak Renault Megane-ja van, ott nem érezni ezt. Ő szólt emiatt, mikor egyszer kölcsönadtam neki. Igaz, én is éreztem, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget (hozzáteszem hogy a chevy lacettiben sem érezni), ő mondta hogy vigyem be szervízbe. Nem tudom mi tévő legyek...Viszont, ahogy elnézem akkor nem egyedi eset, bár ennek nem tudom, örüljek vagy ne :) Azt hiszem gumicsere (téli->nyári)környékén beviszem azért a szervízbe is, azt hátha tudnak valami okosat mondani...

 

Fogyasztás 3800km-errel a háta mögött:

90-en mellett 5,5

innét kb. fél literrel ugrik meg 10km/h-ás pluszért

(100-on 6;110-en 6,5;120-on 7;130-on 7,5;150-en 8,5)

Városban, folyamatos vezetés mellett, főleg, ha nincs 300m-erenként kereszteződés, akkor úgy 8,5 körül. Ha soxor van lassítás, gyorsítás, akkor úgy 10 körül, dugóban 11-12 között. Ezek mind januári, illetve februári mérések. Jó időben még nem tudom hogy fog fogyasztani, de úgy vettem észre azon az 1-1 napon mikor jobb idő volt, mintha azért kb. egy fél literrel mintha visszaesett volna fogyasztás.

Acsaa Creative Commons License 2006.02.27 0 0 237

Sziasztok,

1.6 MPI Octavia II szeptemberi gyártás, és a remegés, rezonancia alapjáraton megvan nekem is. Először megrémültem, hogy elfogyott az olaj a motorból, de a szintje tökéletes, viszont a remegés magvan. Sokkal kisebb, mint a Fabia 1.4 MPI rángatása volt alapjáraton, de érezhető. Ez van, lehet, hogy egy jobb motortartó felfüggesztés segítene a konstrukción...

ac07 Creative Commons License 2006.02.27 0 0 236

Szia!

 

Nekem is OII, 1.6 MPI van, néha én is érzékelem, hogy meg-megrázkódik az autó alapjáraton. Lehet, hogy a kiegyensúlyozása nem a legjobb a motornak? A fordulatszám nálam sem ingadozik.

 

A fogyasztás nálunk 7,5-8l között van, sok autópályával, kevesebb várossal, autópályán 120-nál ritkán kevesebbel.

Kíváncsi leszek, ha jobb az idő, alacsonyabb lesz-e a fogyasztás?

Az autó nov. végi, kb. 6000 km van benne.

Előzmény: AtSi (235)
AtSi Creative Commons License 2006.02.27 0 0 235

Üdv közöttünk :)

 

Szerintem a fogyasztása nem rossz, bár 1-es Octavia-val nem volt dolgom. Én már megbarátkoztam az enyémnek a fogyasztásával :) Csak dugó ne legyen:D

 

DSG-s váltót még kocsi vásárlás előtt volt szerencsém kipróbálni. Nagyon jó, bár én is kerestem a lábammal a kuplungot..:) Mondjuk én a normális váltó híve vagyok. Én kezemben van a kocsi...:P Szerintem lehet érezni benne a váltást. Igaz, alig, de azért érezhető volt, főleg annak aki vezetett (így is, úgy is kipróbáltam). Ez amúgy egy Edition 100 verzió volt. Szinte az összes Skoda kereskedőnek ilyen volt. Hozzáteszem, ezt nem sok helyen láttam, hogy a kereskedőknek olyan típusú autójuk lenne, mint amit megpróbálnak eladni :)

Lehet csak jól megy a dolguk, viszont az biztató, hogy ezekután ők is hisznek a kocsiban.

Mennyire lehet normális az hogy 1.6-os autó (O2 MPI), nem egyenletes az alapjárata? 700-on pörög, de lehet érezni hogy "rázza, hol erősebben, hol kevesbé" az autót. Visszavigyem-e emiatt szervízbe avagy sem? Egyelőre más hibát nem tapasztaltam a 2 hónap alatt. 3700km van benne jelenleg.

 

Üdv,

AtSi

Előzmény: pacs_425 (234)
pacs_425 Creative Commons License 2006.02.26 0 0 234
Koszi a szivelyes fogadtatast! :)


TUZI,
"Mennyi van a gépben? Hibák? Már ha voltak.:-)"

124ekm volt benne ora szerint amikor vettem.
Azota a hatso fekbeteteket kellett cserelni, mert az elozo tulaj valamit csinalt vele, meg voltak egve :(


szlacikaa,
"Gratulálok a géphez. Milyen évjáratú, mennyiért sikerült hozzájutnod?"

Koszi!
2001 majusi az auto.
1.99 mill volt. Elegance, bor-szovet belso (beige vagy vaj? szinu), Climatronic.
Vezetett szervizkonyv, 1. tulajtol, egy ev Weltauto garival.
A szereloim szerint a futott km az auto allapota alapjan realis.


golyo13,
"1 kollégám akar venni automataváltós gépet.
Mennyivel kér többet, mint a " hagyományos", vagyis ezzel a váltóval mit porlaszt 100-on ?"

Nekem is a 4gangos hagyomanyos aut. valtom van.
Most mentem egy Bp.-Kaposvar-Bp. kort, odafele 7.3l/100km, visszafele 8.1l/100km MFA szerint. Visszafele egy kicsit gyorsabban jottem ;)
Budapesten 9.6 az atlag, kulvaros + belvaros dugokkal, kb fele-fele aranyban.
Kezivaltos Octim meg nem volt, nem tudom mi a kulonbseg.


--
pacs_425
szlacikaa Creative Commons License 2006.02.26 0 0 233
Az enyémben Zavoli szekvencionális rendszer van egy pótkeréktartállyal.
Előzmény: TUZI (232)
TUZI Creative Commons License 2006.02.26 0 0 232
Ja és a gázredszert is szivesen meg skubiznám:-)
Milyen befecskendezős ,vagy a régi keverőszelepes?
Előzmény: szlacikaa (230)
TUZI Creative Commons License 2006.02.26 0 0 231
Hy.

Jólenne összefutni egy találkozon ,szivesen kiprobálnám a géped.:-)
Persze nem szivességet kérek ,cserébe oda adnám az enyimet egy fordulora. 1,9 PD TDi ,DSG.:-)

Igaz golyo gépét is kiszeretném probálni , csak a kézi váltó miatt, de eddig ez sem jött össze. Pedig vele viszonylag rendszeresen találkozom.:-)
Érdekes ez a automata dolog ,ép golyo az élőpélda , ment az én DSG-s autommal és nem láttam rajta az elragadtatást. Igaz ,ő is azt mondta, hogy megkel szokni. Először nagyon furcsa, de ugye az ember a jóhoz hamar hozzászokik.:-)

Velem nem egyszer előfordult ,hogy a Škodri után átülök az off autóba és lámpánál nyomom a a féket böszen ,és csodálkozom hogy mért fullad le a motor.:-)
Előzmény: szlacikaa (230)
szlacikaa Creative Commons License 2006.02.26 0 0 230
Szia!

Szerintem nagyon jó az automata váltó. Remélem nem lesz vele ezután sem gond. Az enyém még a 4 sebességes, hagyományos O1 1,6. 102 Le. A fogyasztásban biztosan megfizeted a kényelmet ez kétségtelen, de a "feeling"... Egyébként már a gyári adat is 11,4 liter benzin 100 km-re. Szerintem kb. ennyit is fogyaszthat, mert én gázzal használom és tisztán városban 12-13 liter gázból. Hosszú úton is sok függ a cipő méretétől. Gázból normál használatnál 8-9 liter. Ez kb. egy dizel fogyasztás, de kicsit olcsóbb autóval. Egyébként nagyon figyeljetek oda a vásárlásnál, mert ha 3 év körülit szeretnél, azoknál sok volt a kölcsönzős autó.
Sok szerencsét az esetleges új géphez.
szlacikaa
Előzmény: golyo13 (228)
fepeti001 Creative Commons License 2006.02.25 0 0 229
Helló!
Nekem nagyon bevált a DSG váltó! Amikor elhoztam a szalonból azt hittem nem fogok épségben hazajutni, folyton "nyomtam a kuplungot". Aztán pár nap alatt megszoktam és most már azt mondom, hogy soha többé nem kell manuálváltós kocsi. Azóta alkalmam volt egy sima automatát is vezetni, hát a DSG sokkal jobb, hihetetlen szépen, rezzenéstelenül vált.
Nem érzékelek nagyobb fogyasztást, meglepően gyorsan felkapcsolgatja a fokozatokat, pillanatok alatt hatodikban van. Pontosan tudja mikor hanyadikba kell tennie, nagyon elvagyunk együtt...
Szóval csak ajánlani tudom!
golyo13 Creative Commons License 2006.02.25 0 0 228

1 kollégám akar venni automataváltós gépet.

 

Mennyivel kér többet, mint a " hagyományos", vagyis ezzel a váltóval mit porlaszt 100-on ?

 

üdv

golyo

Előzmény: szlacikaa (227)
szlacikaa Creative Commons License 2006.02.25 0 0 227
Gratulálok a géphez.
Milyen évjáratú, mennyiért sikerült hozzájutnod? Persze csak ha nem titkos. Az enyém is O1 1,6 automata csak BFQ kódos.

szlacikaa
Előzmény: pacs_425 (223)
TUZI Creative Commons License 2006.02.24 0 0 226
Üdv.

Mennyi van a gépben? Hibák? Már ha voltak.:-)
Nekem ez az első Škodám ezért érdeklődöm intenzíven ,hogy tudjam mire számitsak.:-)
Előzmény: pacs_425 (223)
TUZI Creative Commons License 2006.02.24 0 0 225
Hy.


"De azért elmegyek Audizni, hogy gyártják a PD TDI-t."


Az a gond hogy itt csak én tudom miről beszélsz.:-)
Szóval golyo kartárs egy off autós klubbal elmegy Győrbe megnézni az Audi motorgyárósorát.:-)

Mennék én is ,de nem merek feliratkozni mert szinte 100% hogy nem tudok időt szakítani.:-(
Előzmény: golyo13 (222)
ac07 Creative Commons License 2006.02.24 0 0 224

pacs_425!

 

Üdv az Octavia tulajok között!

Előzmény: pacs_425 (223)
pacs_425 Creative Commons License 2006.02.24 0 0 223
Sziasztok!

En is bejelentkeznek ide...
O1 1.6 (AEH) Elegance Aut.

Neha-neha irtam a zorrmotor forumra is, igaz akkor meg Fabia 1.2 HTP tulaj voltam ;)


--
pacs_425
golyo13 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 222

Alszik a Fórum??

 

Sebaj, ez azt -is- jelenti, mindenkinek jó a kocsija, élvezi, hajszolja és nincs ideje fórumozni.

De azért elmegyek Audizni, hogy gyártják a PD TDI-t.

Előzmény: ac07 (221)
ac07 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 221
Én meg most érek rá :)
Olvastam az "Ezeregyéjszakás" Octavia mesét a Népítéletben.
Azt hittem, engem is elért a párásodó lámpabúra valamelyik nap.
Szerencsére csak kívülről volt párás...
Előzmény: TUZI (220)
TUZI Creative Commons License 2006.02.19 0 0 220
Hy.

Most éppen nagyon ráérek míg elnem alszom.:-) Gondoltam közlöm ,csak hogy ide is írjak valamit.:-)
AtSi Creative Commons License 2006.02.16 0 0 219

Szia,

 

Azt nem tapasztaltam, hogy összefüggés lenne közötte, néha előfordult,  hogy nem veszi be az egyest, vagy a tolatást, a többivel nincs gondom. Ilyenkor kuplung (tengelykapcsoló pedál:) ) ki, majd újra be, és másodszorra működni szokott. Amúgy az is előfordult már, hogy tolatás helyett 1-esbe tettem, pedig szerintem lenyomtam a váltót.

Viszont tolatásban, egyszer előjött az EPC felirat (motorelektronika), ASR-t kikapcsolta, és kb. úgy ment mintha legalább 1 hengerét kilőtték volna. Könyve szerint ilyenkor írnia kellett volna hogy vigyem szervízbe, de ezt nekem nem írta. Kocsi leállít, újraindít, és minden rendben van, azóta nem jött elő. Remélem ha megyek vele szervízbe, ezt log-olta a rendszer...

Előzmény: forumatb (214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!