Kiskőrösön van egy cég, amelyik lácok és lánckerekek forgalmazásával foglalkozik. Náluk lehet kapni agyas (nyers) láckerekeket, amit lehet, hogy meg tudsz csináltani olyanra, amilyen neked kell.
A cég nevét sajnos nem tudom, de szerintem a gugliba beírod a hajtáslánc, lánckerék keresőszavakat, nagy valószínűséggel megtalálod a céget. Én is így bukkantam rájuk.
El voltak mentve a favoritok közé, de sajnos azóta kicseréltem az ámítógépem, és a régi ilyen adatokat elvesztettem.
Bár pillanatnyilag nem tudok a kereséssel foglalkozni, de ma még késő este megpróbálok rájuk bukkanni.
Mivel a robix csőd-felszámolás alatt van nehéz lesz, tudom kevés embernek van lehetősége de lánckerekeket (mikor még melóztam takarmányüzemben) "javítottuk" leszúrtuk a koszorút és új koszorú fel igy negyed harmad árban volt.
Robi 202 L gyártmányú rotációs kapámban letörtek a hajtáslánckerék fogai a középső közlő keréken(a másik kettő is leharcolt,megérett a cserére a csapággyal és a lánccal együtt).Láncot csapágyat tudok szerezni , de a lánckerekekkel bajban vagyok ,ezért kérném a segítségeteket.Hol lehet beszerezni,és kb. mennyi lenne az ára???Előre is köszönöm szépen és várom a válaszotokat.Tisztelettel:László
Felújított 4ütemű kis motorok (4-6.5) felejtősek, nem éri meg felújítani, felületkezelt alu hengert perselyezni kell és a többi dologról még nem volt szó, max ha még időben gyűrűzés.Nagyobb motoroknál 8 felett már lehet gazdaságos illetve eleve acélperselyes mociknál de azok már "ipari" kivitelek.
köszönöm a választ! Használtban nem szívesen gondolkodnék, még ha felújítottnak is írták (találtam pár ilyet), ki tudja milyen szakértő kezek vizsgálták át. Fő a bizalom :)
köszönöm szépen,kaptam unokaöcsémtől egy gépet és hiányzik még rúla a gázszabályzó rugó és egy pár dolog.beindult,csak addig nem akartam piszkálni míg nem látok bele.
Sajnos értem és nem kétkedek, bár ezt a selejtes bronzkerék gyártás (beszállítók) után legalább az összeszereléskor észlelni kellett volna. Közeledünk, kínai piaci kategória.
Üdv.Ezt az anyagot nincs az a rota ami elhajlítja,Élezni pedig nem olyan nagyon fontos,mert a kapa a talajt már fel lazította előtte így annak nincs nagy közeg ellenállása.A kapát pedig vághatod olyan méretűre amilyen neked megfelel.Három darabnál már akkorát fog a gépen,hogy emelgetni lökdösni kell,hogy egyáltalán haladjon.Esetleg lesúlyozni.
Szia. A KF-eknél valószínűleg a csigahajtásnál volt probléma, mert felforrt az egész. Ha jól mondom akkor bronz keréknek az anyagminőségét tippelték gyengének. A második gépet a bolt kihozta, hogy együtt próbáljuk ki. Ők már bent a boltnál beüzemelték, kipróbálták, de biztos ami tuti. Kb. 30m után mintha melegedne, de az eladó szerint csak kipufogó. Sor vége (kb. 50m) megálltunk a hajtóművet nem lehetett megérinteni (eladó megnyálazta az ujját és sercegett a hajtóművön). Ekkor telefonálás, majd pénzvisszaadás. Mielőtt valaki kétkedne valóban kicserélték a hajtóművet (a régi olajszagos is fenn volt az autón). Az elsőnél volt kuplung hiba is, de azt helyrehoztam (igaz néha így is megnyikkant), szerintem az is fellfort és kinyomta a szimeringet. A második tökéletes volt, frankón lehetett használni, csak rövid távon. Eladó szerint lehet csak egy rossz széria, de már nincs kedvem kisérletezni.
Valami hasonlóra, de inkább a képen a baloldali, mert amint írtad, hogy nagyon kemény a talaj. És a jobboldali a középső része, nagyon fogná a gépet. A szár pedig jobb lenne erős laposvasból, mert ez a négyszögvas nem bírja annyira a terhelést. És a laposvas elejét ékesre köszörülni. A kapa pedig elég lenne a 10 cm széles. 3 darabot egymás mellé tenni 5-5 cm-t elhagyni köztük és akkor egyszerre eltudnál fogni 40 cm szélességet.
Csak azt mérd le, milyen hosszú s főtengely alsó része és úgy rendeld meg. Bármelyik fajtát nézed ki, a felfogatásuk "egyetemleges". Használtban is gondolkodhatsz, azonban nem biztos, hogy nem kell- e ráköltened az árkülönbözetet és ez legalább azonnal hadra fogható. Persze más forgalmazók is vannak. Keresgélj.
Érdemes beszerezni sebesség felezőket, nekem ugyan az a kombó megvan, mint Dutrás-pistinek. KF04 ékszíjas felező ROBI 55-re illesztve, a röpsúlyos kuplung nálam a főtengelyen van, még a felező előtt, így a magas 5500ford/min miatt a kuplung nem csúszik meg terhelésen. A második felezőm LR-56 láncos, + MPM 10 körmös vas kerék pár 53cm átmérővel LR-56-hoz illesztett hatszög tengellyel, + ólom orr súly. A gép így már nem pille könnyű, s nem lehetetlen az ásást helyettesítő eke vontatás a kis 2T géppel.
Nem tűnik rossznak. De amint a fórumtárs írja, hogy nagyon kemény a talaj. Nem biztos, hogy az Ő masinája elbírná ezt a szerkezetet. Pláne ennyi foggal.
Én próbaképpen csinálnák valami talajlazítót. Olyanra gondolok, mint a rotakapához a csoroszlya a kis háromszög kapával. 2-3 darabot egymás mellett 5-6 centi távolságra. A szárat is leköszörülném ékesre, hogy könnyebben menjen a talajba. Ezzel szerintem fel lehetne lazítani a felső néhány centit. Utána pedig már a rota is könnyebben megbirkózna vele.