Hááááát, először arra tippeltünk, hogy szorul a hátsó difi, illetve UAZ-os haver mondta nézzem meg....aztán megemeltünk a bal hátulját, nehezen forgott...levettem a kereket, a dob meg se mozdult.... Kalapács, dirr-durr és forgott egyből :) Meg kijött egy félmarék ferrodol-rozsda por a dobból. Csak ennyi :) szerencsére. Ma mentünk vele a patak-parton kicsit. Egész jól kavar, viszi az összkereket, felezőt is szépen, hátsó kerékbe is megy. Egész jó, még kicsit nehézkesen veszi a gázt, a karbin kell hangolni.... Akkor még a kuplungot kell helyre rakni (a lábpedál kinyomó tengelyénél egy csavar betört, azt kellene helyettesíteni...) szóval még szöszmöt munkák vannak :) Egyenlőre járatáshoz jó. Majd ha meglesz a 4 gangos váltó, meg le lesz pingálva akkor véglegesítjük.
Kisvasúti Nap a Kemencei Erdei Múzeumvasúton 2011. július 23-án! Szeretettel várunk mindenkit a veterán járművével vagy anélkül! Gyertek el! Hirdessétek az eseményt más veterán fórumon is!
Valaki aki konyít oldaltszelepelt motoros originálte gaz-váltós géphez, olyan bajom van, hogy kicseréltük a blokkot, beizzítottuk, az hagyján hogy nincs kenés, azt megfaragjuk, még sikerült megbuzerálni a gyújtást is, ketyeg a blokk, van rajta K129-es karbi, tényleg indul ahogy kell. Viszont, 1-esbe hátsó-kerék hajtásba, sima összkerékbe egyszerűen nem megy, alig mozdul a kasztni, rükvercbe meg mint az állat úgy megy, felezőbe megint megy. Tipp valakinek? Váltó? Osztómű? Difi? Mi a jóistentől lehet ez???
No ahogy ígértem 1-2 kép a blokkcseréről....ma már sergette az önindító....fenn van a hengerfej meg 1-2 dolog, be köll állítani és rotyoghat! Na meg persze 1-2 dolgot még lefesteni, dinamót kitakarítani.... Zsuk karbit ráfaragni.... egyenlőre a gyári cuccaival meg akarjuk járatni, aztán lehet faragni bele a dolgokat :)
A warszava kuplungszerkezettel megszívtuk, mert nem ment fel a gaznak a nyelestengelye rá, a gyári gaz szerkezetemnek az egyik csápja görbe....no de a lényeg, találtam "véletlenül" egy újabb fajta Zsuk szerkezetet (a laprugósat) és lám-lám álomszépen belemet....úgyis Warszava blokk van benne, hát jó lesz bele az új Zsuk tárcsa új szerkezettel... a többi az ruszki :)
Csak azért mert én is közétek tartozom,már el sem merem mondfani hány éve.Régóta!!Zalában lakom és itt nagy kultusza van ennek a tipusnak.Baráti körben is van több darab.Van eredeti is de többnyire átalakítottak.
Az enyém 2,4D MB motoros váltóval.Hivatalosan lepepirozva,engedéllyel.Több mint 10évig napi használatban volt.Jelenleg ideiglenesen van kivonva a forgalomból.A kasznin látható az átalakítás, bal oldalra is nagy ajtót tettem.A pótkerék így hátra került,Uaz tartóra.
Imádom és ezt szó szerint vegyétek.Meg szoktam simogatni./nem röhögni!!/Gondolkodom az ismételt forgalomba helyezésről de nem tudom lesz-é rá keret.Azért is mert motort kellene benne cserélni és a fékeket is át kellene alakítani.Na meg a kasznin és az alvázon is van munka.
A haverokén-többön is-mechanikus csörlő is van.Van Patrol hidas, VW TDi motoros stb.
egyenlöre ennyi a többi majd folyamatában.Üdv.Tibi
Ne add fel,megéri küzdeni a rendszámért.A vadászaton kívül azért másra is használjuk/7év alatt több mint 35000km/ járjuk az országot,a fiaim csak ezzel mennének kirándulni,meg geoládát keresni.Lehet,hogy ősszel megszállunk Nálatok, ha lesz hely,tetszik a szállásotok. Lehet,hogy jönne másik család is akkor tudnál a közelben szállást nekik?
Jaja ráadásul nekem megvan az eredeti BM adattábla is, de rendszám beütve sehol nincs. A kérdésedre válaszolva: JA.... :D Lehet hogyha kidobták civilekhez akkor átcsapták az azonosítókat.
Úgy látszik mindegy milyen szervnél szolgáltak a "gazik"leírták őket.A héten kaptam választ a MH-tól/megunták a párom telefonhívásait/.Megtalálták a rendszámot csak éppen más alvázszámmal.Ez érdekes mert egymás alá vannak beütve egy és ugyanazon alvázon.A tippem/amit a hivatalos szervtől kaptam/át kell ütni!??????Na ehhez nem tudok mit hozzáfűzni.Üdv:amitie
Indító-pedál, kézigáz kapcsoló esetleg? Üres műszerfal jó a sérült is, csak a műszerfal-megvilágítás egyik ellenzője hiányzik nekem...szóval akármilyen jó. :)
Na jó, de ezzel hogy csapatok az autópályán? Az nem vagány ha egy Gaz-al mész terepen azt minden Gaz 69-es tud, na de autópályán süvíteni :DDDDDD najó kiegyezhetünk autóútban is :D