Bócsán a mezőgazdasági gépalkatrész boltban mindent meg tudnak hozni hozzá,nem csak ehhez hanem a porsche traktortól kezdve holderig mindenhez még kaszni elemeket is
FL612/ Fl712 Szerelési könyvem van ha érdekel, nekem a hülye sváb kettő egyforma könyvet küldött. az egyiket a motorról a másikat a váltóról rendeltem erre küldött két egyformát a motorról, úgyhogy az egyiket átadom neked annyiért amennyiért én vettem. 31,50 euró volt daradja. Ha érdekel akkor írj itt vagy email-t. tl75kukucinterwareponthu
Jó ez a fórum,ahogy olvasgatom elég profi gépészek vannak itt! Segítséget szeretnék kérni,45-ős mtz felújítás kapcsán. A műszerfalról kellene infó,3-órást ismerem de az enyémen 4-órás van. Esetleg ha tudnátok képeket az eredetiség végett az egész traktorról. Amúgy a gép 1963-as évjárat.
Deutz F L612/4-et 1953-1958 ig gyártották11 lova 8.1KW,lőktérfogata 763, 1952 ben a Deutz vállalat egy új gyártási sorozata érett meg a szériagyártásra. Az F1L612/4 az első olyan traktor,amelyik a következő évben egy FL612 es motorral jelent meg. A vállalat ezzel az új 11 le. kistraktorral tudatosan kapcsolódott a már legendás traktorok hagyományaihoz,és az újabb traktorokat e hagyományörököseiként mutatta be.Ez a traktor villás rakodó változatát a divatos darázsderék építési mód szerint tervezték ily módon megnyílt a lehetősége egy közbenső tengely beiktatásának a traktor emellett 6 sebességes deutz váltóval rendelkezett,amelyet a hátsó tengely mögé helyeztek.ennyit tudtam segíteni.
A Steyr- t merem ajánlani, megbízható gépei vannak. ( Na.... jó... nekem csak 2 Steyr bicajom van, abból csak az egyiket használom évek óta, defektnél nagyobb gondom nem volt vele. :-))
Esztergálok egyébként itthol is, meg vállalkozónál is, de ide azért kellene már egy köszörű is, meg legalább CMo anyag! Már rákérdeztem ismerősömnél akik szerszámgyártással foglalkoznak, és úgy dötntöttem, inkább keresgélek kicsit!
Igen, bármilyen hihetetlen, a porlasztóbeállítót csehországban vettem veteránbörzén Caslavban 150 Koronáért! Monduk azzal kicsit többet dolgoztam mint a köszörűvel, mert a tisztítás meg a horganyzás mellett festettem is.
Közben aztán szereztem egy Mirköz md1-es adagolópadot, igaz az még sajnos nincs itthon.
na azt hiszem sikerült beazonosítani a típusát: deutz F1L612 műszakilag teljesen hibátlan állapotban van,eddig mindennapi használatban volt,viszont felújításhoz kellene róla anyag,infó vagy csak pár érdekesség,esetleg ha van valakinek tapasztalata ezzel a típussal kapcsolatban akkor az is érdekelne.
Tudtam én... ez igeeen! Ezt hívják felénk a bőség zavarának. Van itt egy- két virsligumis is - pont olyan, mint amilyenen elgondolkoztam. De egy egyszerű felnicserével olyan lesz, mintha állandóan hegynek menne...
De jó rég írtam már ide! Azért ettől függetlenül, rendszeresen olvasom ám a topicot! Csabi, gratula a géphez, nagyon szép lett!
Képzeljétek, csereberéltem kettő villanymotorra egy pár alkalommal használt szelepköszörűt. Igaz szét volt szedve, meg kicsit ki kellett tisztítani, újravezetékelni, meg csinosítani, de mára már tökéletesen működik! Csak az a bibi, hogy egy darab patronom van hozzá, 7-es. Azt szeretném kérni, hogy ha valaki találkozik ilyen patronnal, vagy netán van is éppen otthol belőle, vagy tudja hol lehet hozzájutni zavarjon meg egy e.mail-al! Nagyon köszönöm előre is!
Amúgy így néz ki a gép amihez kellene, a patron meg ilyen:
Kedves haflinger úr, van- e a ménkű sok képe között egyhengeres Steyer traktorkáról? Azt mondta az eladója, hogy van kiskerekű, és nagykerekű változat is ebből. Amin agyalok most, az egy nagykerekű (8x36-os) változat, de amikor beindult, egyből elbúcsúzkodtam az árokásómtól...
Hát igen csak a Sanyibá egy cséplőgépet akar hajtatni vele,másrészt csúszó kuplunggal alig bírtunk az udvarban menni egy keveset,fél centivel hosszabb lett az egyik tangenciális ék és kitartotta lendkereket.
Kicsit fájt a szívem mert csak sokat bűvészkedtem vele,és a végére egész pofás kis szerkezet lett,de egyben meg is utáltam egy kicsit mert volt szívatás azért rendesen,de ez elmúlik és a végén csak a jó érzés marad,hogy valamit mégiscsak alkottam
A szürke volt és zöld lett,gyárilag is zöld volt talán egy kicsit almazöldebb,megvannak a körmös kerekek is de most gumikerékkel lesz víve bokorba,lehetett volna szebb is,ha a sárvédőket és az üzemanyagtankot gitteltem volna,de akkor bután mutatott volna a revés motoröntvények mellett,mellesleg gyárilag se gittelték,legalábbis a 2 traktor ami itt volt egyik sem volt gittelve az egyiken még az eredeti festés megvolt a szürke alatt Van még vele munka mert csúszik a kuplung és zörög két fogaskerék mert nagyon kopott nem lett helyette új csinálva