Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

doca Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6704
A 70-es években apám Riga 4 -el járt Szegedre minden héten egyszer oda( hétfőn) és pénteken vissza. Sok baja nem volt neki. Ja! 100 km és annyi vissza. Ma már ez szinte elképzelhetetlen. A haverok pl. Babettával bejárták az oszágot. Hegynek föl, hegyről le. Van olyan cimbora is aki még a mai napig is Simsonon utazza a 35 km-t oda-vissza ha jó az idő. Igy megtakarit napi másfél órát . Elmondása szerint negyedórával tart tovább az út mint autóval, és nem húzza csutkára.
Előzmény: 504LACI (6692)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6703
Remélem nem rám gondoltál Keepit...,bár néha én is az vagyok de így csupa nagybetűvel kikérem magamnak:))))))
Előzmény: keepitretro (6702)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6702
Aki kitalálta azt meg hívjuk egyszerűen IDIOT-nak!
Előzmény: Törölt nick (6700)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6701
Lehet,hogy ezért mentek e Titánra???:-))))
Előzmény: Törölt nick (6700)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6700
Hmmm...akkor keressünk egy viszonylag közeli pár ezer vagy millió fényévre lévő bolygót ahol használhatjuk a veteránjainkat és nevezzük el stílusossan ANTIOT-nak.:)
Előzmény: Sanyi-ka (6699)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6699
Ot rendszámos bringa amivel csak hétvégén tekerhetsz károsanyag kibocsátás (olaj a láncon) nélkül szigorúan ellenörzött keretek között a Városligetben.
Még megérjük.
Előzmény: Törölt nick (6695)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6698
lui-g: akkor az otto-01 rendszám súlyadómentes?
Előzmény: Törölt nick (6695)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6697
504laci: mégegy sztori: a lent említett verhovina vásárló faterom 1000 éves cimoborája volt egyébként. Még valamikor a 60-as években fateromnak volt egy Viktóriája valami 350-es négyutemű kézi előgyújtással.
A fentebb említett verhovinás (Jenő bá') mikor kijöttek a gyárból villogni akart a csajoknak hogy mekkor a májer és elkérte a Viktóriát hogy had rúgja be mikor a gyárkapuban megjelennek a nők!
Faterom persze belement és "kedveskedésből" ráhúzta az előgyútást! A Viktória mikor Jenő bá megpróbálta berugni visszarúgott és két fogát sikeresen kiütötte a térdével. Kb két évig nem szólt hozzá Jenő bá' (mondjuk én biztos megrugdostam volna fateromat) de aztán kibékültek és hatalmas cimborák maradtak míg Jenő bá'-ér el nem jött a kaszás.

uff
Előzmény: 504LACI (6692)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6696

-ottó, etté'?

-nem, ottó két té...

:)))

Előzmény: Törölt nick (6695)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6695
Nos lassan átnyergelek a veterán autókról a veterán biciklikre, ha ezek mind bekövetkeznek aminek a szelei itt lengedeznek ebben a cikkben akkor ez marad az egyetlen súlyadómentes, OTTO-mentes, minősítésmentes jármű.Hoppá lehet hogy most adtam a következő pénzszerzési lehetőséget a minősízőtőbizottságoknak, és az amúgy veteránokkal foglalkozó embereknek...SORRY
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6694
Én így voltam a collos crovával sokáig,aztán a haver szépen elkoptatta(amerikás)
aztán mikor nekem kelett akkor meg nem győztem visszakönyörögni a maradékot.:-((
Ezek után hamarabb kölcsönadnám az asszonyt mint a szerszámaimat.:-))))
Előzmény: Törölt nick (6670)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6693
:-)))
Előzmény: 504LACI (6692)
504LACI Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6692

A negyedik vevő biztos messze lakott és nem akarta annyit tolni :-)

Azon meg ne csodálkozz, hogy 15 évig tartott az út a Páskomliget utcától a Kiskunsági főcsatornához. Egy Verhovinával....

Szegény halak hazafelé meg inkább önként megdöglöttek, csak ne élvezzék tovább az utazást.

Előzmény: keepitretro (6689)
yenoee Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6691
Én még a díszsortűzhöz sem ragaszkodnék, lejjebb kellene célozni, talán úgy gyorsabban szednék a lábukat...
Előzmény: Törölt nick (6690)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6690

Ha egy csöpnyi tisztesség van bennük akkor veszik a zubbonyukat és eltűnnek a szürkületben ...

 

díszsortüzet lőnek-e távozáskor?

frappáns poén lenne...

:)))))))

Előzmény: keepitretro (6686)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6689
504laci: egyszer faterom (egyébként teljesen normális ember) vett egy vadi új verhovinát! (kb 1980 körül lehetett) Tök szép gyönyörű krómok stb (legalább is úgy emlékszem). Az viszont biztos hogy 3 év alatt nem sikerült egyszer sem beiindítani. Egyszer gariba ki is cserélték :-))) Aztán sikerült megszabadulni tőle. Azt hiszem a negyedik vevő nem hozta vissza! Az nem tudom mit ő csinált vele de a páskomliget utcából járt le horgászni vele a kiskunsági öntöző főcsatornára vagy 15 évig :-))))
Előzmény: 504LACI (6687)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6688
nemkéne: az előbb a mamlaszra gondoltam természetesen!!!!!
Előzmény: keepitretro (6686)
504LACI Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6687

"motorozgattam a verhovinával "

hát Te aztán tudod, hogy kell élni... Nekem is volt egy régen 500 Ft-ért vettem, de rá kellett jönnöm, hogy alkalmatlan arra amire kitalálták.

Egyesben már üvölt a motor, kuplung be, csuklótörés, kettes de mintha negyedikbe tettem volna akkora a lépcső a két áttétel között. Motor gyenge kuplung meg-meg csúszik. Csuklótörés, egyes. Motor üvölt...und so weiter.

Emlékeztek még a sok hétvégi verhós papára horgászbottal, szákkal?

A három csavaros megoldás meg tök jó, minek több? Érdekesség: ugyanazt a kerékanyát használta a Peugeot és a Renault is.

Az R15-17-es széria egyébként ritka, itthon sem volt sok belőle. Én egy fehéret ismertem. Most van valaki aki épít egyet, de elég rohadós típus volt, sok a szívás alkatrész ellátással is, és a kész autó sem túl keresett. Ha tényleg Gordini, nem csak egy emblémát szögeltek rá, akkor még az is lehet, hogy értékes.

Előzmény: embecska (6675)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6686
nemkéne: a kétüteműekkel ha ez igaz akkor ez nagyon-nagy kiba..s ha most nem zavarják el ezt a bagázst akkor soha. Ezeken előre kellett volna gondolkozni nem utólag!! Ezeknek hova van kapcsolatrendszerük? Mert a jogalkotókhoz meg az jogalkotást előkészítőkhöz biztos nincs!! Megbuktak!! Ha egy csöpnyi tisztesség van bennük akkor veszik a zubbonyukat és eltűnnek a szürkületben ...
uff
Előzmény: Törölt nick (6684)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6685
Ilyesztő, a púpos Wartburgos topicba elhelyeztem ezt a cikket, és némi véleményt. Az oldalon olvasható többi dolog (OT-s rendszám vs súlyadó, 50%-os emelés) azt súgja, valami nem jó felé halad ez a MAVAMSZos dolog.
Előzmény: Törölt nick (6677)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6684

ez is suxxx

a múltkor a homonna utcában a murányiéknál láttam egy eléggé ötös jaguar mk II-t.

az volt a rendszáma, hogy jagmk-2

súlyadó szevasz.

:(((((

 

de említhetnék egy jag-968 rendszámú e-type kabriót is.

Előzmény: Törölt nick (6683)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6683

Január 1-től megszűnt a súlyadó mentesség azon járművek részére, amelyek ugyan rendelkeznek Muzeális Minősítéssel, de nem váltották ki az OT rendszámot. A változás tobb problémát együttesen vet fel. Az egyedi rendszámos ( ABCDE-1 vagy ABDC-12 vagy ABC-123 formátumú ) múzeális járművek tulajdonosai a több tíz, vagy inkább több százezer forintért váltott táblájukat a továbbiakban csak súlyadó fizetés mellett használhatják? További aggodalomra adhat okot, hogy az OT rendszám kötelezővé tétele esetén már csak egy lépés az OT rendszámos járművek forgalomban résztvételének korlátozása. A MAVAMSZ még nem foglalt állást a rendelettel kapcsolatban. A veteránosok korében csak OTTÓ-nak csúfolt múzeális rendszám valóban elég bizarrul fest a járműveken.

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6682

 

Innen. a felsőt olvasd.
Előzmény: yenoee (6679)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6681
yenoee: szepes.hu
Előzmény: yenoee (6679)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6680
nem kéne: hát az elnevezéssekkel én is bajban vagyok de az átmérő plusz a menetszám per inch a legjobb leírás de akkor még mindig ott van ugye a fog szöge! Vagy a szög foga??? jajaj :-OOO
Előzmény: Törölt nick (6678)
yenoee Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6679

Honnan ez az idézet?

 

Előzmény: Törölt nick (6677)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6678

colos menetek méretjelzése nekem kusza nagyon, inkább bele se vágok.

maradok buta.

:))))))

Előzmény: keepitretro (6676)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6677

nabaze...

nem kapok levegőt.

ilyen nincs.

 

 

A jelenleg a veteránosokat legjobban fenyegető kormányzati törekvésekkel – forgalomból kivonás szigorítása, „bontótörvény”, súlyadó emelés, környezetvédelmi diszkrimináció /MMB minősített kétüteműekre is utólagosan katalizátort kell szerelni/ – a MAVAMSZ többszöri javaslatra sem kívánt foglalkozni

 

az még komoly lenne. mondjuk egy minősített W312 kabrió a minősítés lényegével szöges ellentétben álló katalizátorral. fasza.

Előzmény: keepitretro (6674)
keepitretro Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6676
nem kéne: a jaguározás előtt "marha" büszke voltam hogy menetekből kifolyólag milyen jólképzett vagyok! Azóta rettenetesen visszavettem az arcomból :-))))))
Bele lehet őszülni :-))))))) Nekem sohasem fog ráálni az agyam!
Előzmény: Törölt nick (6672)
embecska Creative Commons License 2005.02.01 0 0 6675

motorozgattam a verhovinával aztán ott volt az út szélén benőve a gazba....megnéztem,nem tudtam milyen kocsi....látom hogy 3 csavar fogja a kereket....mondom ez csak valami francia lehet,meg rajta volt a gordini felirat.

 

majd ha arra járok lefotózom

Előzmény: yenoee (6671)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!