Keresés

Részletes keresés

apolló13q Creative Commons License 2005.04.20 0 0 74

ez vagyok.

 

apolló13q Creative Commons License 2005.04.20 0 0 73

sziasztok.

apolló13q vagyok.

47 éves vagyok, fiatalos, nem dohányzó. Én nagyon szeretem viselni a női fehérneműket. Mindig van rajtam, ha a körülmény engedik, harisnya, haritartó, bugyi, melltartó és bébydoll. Szeretném kipróbálni, hogy milyen lehet egy másik ilyen beállítotságu fiuval, férfival egy kis szex. Szeretem a kikötözést is,de mindenben tényleg nagyon kezdő vagyok. Nem volt még kapcsolatom senkivel ezen a téren, de ki szeretném próbálni. 

Levél címem nyilvános, irjatok, s majd meglátjuk.

sziasztok. 

tranny Creative Commons License 2005.04.04 0 0 72
Tegyél fel még több képet! Főleg a női ruhás képeid jók!
Előzmény: Boyboy (71)


Boyboy Creative Commons License 2005.03.15 0 0 71
Sziasztok!


Elkészítettem kis perverz weboldalam a boyboy.play.hu címen. Raktam fel néhány harisnyás, cipős képet is.
Várom a hozzászólásokat, ötleteket! (Ha lehet, akkor a vendégkönyvben, mert az indexhez elég kaotikusan férek csak hozzá.)

Üdv:
Boyboy
szksz Creative Commons License 2005.03.12 0 0 70
Bár néha én is elcsábolok arra, hogy felvegyek egy kis efféle aranyos ruhadarabot, de azért a bugyi a nőkön az igazi és izgató. Férfiakon bugyiból azonnal alsónaci lesz. Az pedig, hogy az illetőnek milyen alsó tetszik, az egyéni izlés. Maximum a párjának lehet köze.
selyembugyi Creative Commons License 2005.03.11 0 0 69

Szia apolló!

 

47 éves nős férfi vagyok és hasonló cipőben járok veled. Engem is a szexi női fehérneműk látványa izgat, de a nejem csak pamutbugyit, és trikót hord nem finom selymes anyagúakat. Így aztán vettem magamnak néhányat, amit titokban szoktam velvenni. levelezhetünk e témában, címem: nylonbugyi@freemail.hu

Előzmény: apolló13q (60)
foliatom Creative Commons License 2004.10.21 0 0 68

Ha vkit az izgat fel, hogy a piszkavasat átszúrja az orrcimpáján; tegye.