Pár év időszakos működés után úgy tűnik, elromlott. Időnként dugtam csak rá, ha már nagyon untam a kijelzőn a navit. Nézegettem újat Aliexpressen, de érdekes módon szinte kivétel nélkül egyiket sem ajánlják dízel autóhoz (és teherautóhoz).
Szóval nem tudom, hogy érdemes-e ismét berendelni, vagy valóban, ezek a kütyük benzineshez vannak kitalálva? Mondjuk a programon belül be kell állítani, hogy benzines/dízel, szóval szerintem hülyeség lehet az eszközökhöz írt megjegyzés. Vagy mégsem?
újban a PUGban? aztaa nem gondoltam volna. előző is bontós volt nem emlékszem mennyiért vettem de ennyit bírt. amúgy is égett-gyenge volt az érintkezője. most meg ahogy állítgattam sokadszorra le is törött..
:)) Nem poénkodok, mert még kedves tagtársunk megorrint rám... de én is 2x nekifutottam, hogy mi a probléma. Az ezzel eltöltött idő miatt próbálkoztam egy gyenge poennal:)
Van egy peugeot 307Sw-m. A belső ventilátor megállt.:( A jelenség az volt, hogy először ki-be kapcsolt és ha megálltam az autóval rövidebb ideig, utána újra tudtam használni. Sajnos most már el sem indul. Ismerős esetleg valakinek a hiba? Tudnátok segíteni? Gondolom nem maga a ventilátor motor ment tönkre mert az nem produkálta volna a visszahűlést. Itt inkább valami gyengeáramú alkatrészre gondolnék... Köszi a segítséget előre is!
Lehet, hogy tönkrement a sima mosó funkció a kar húzásakor, és mikor megtudta mennyi a kar cseréje, vagy javítása, az olcsóbb utat választotta, és átkötötte az ablakmosó szivattyún a kimenetelét. Vagy a kar jó, és a mosó motoron ment el az első funkció, és azért kötötte át, mert azt nem akart cserélni.
Elnézést, el felejtettem megemlíteni, hogy ha a bajúsz kapcsolót használom, nem csinál semmit. Ezen felül, a kapcsoló hosszan tartásával sem mossa a fényszórókat. :(
Csak is a bajúsz kapcsolón, a hátsó ablak mosásra kap elöl a szélvédő folyadékot. Persze a többi funkció arról a karról tökéletes. :)
Sziasztok! Most csatlakoztam a fórumhoz, viszont nekem is van már egy szeretett 307-es csodám. :) Olvasgattam a fórumot, de nem tudtam át olvasni az egészet. Amiről eddig olvastam, az nem oldotta meg a gondomat. :( Szóval, volna egy dízel, 2L-es 107lovas motorral szerelt kedvencem, ami 2001/9-havi. Úgy vettem meg, hogy ha a bajúsz kapcsolón a hátsó szélvédőt mosatom, akkor az elsőre fújja a folyadékot. Az előző tulaj, mint utólag kiderült, egy nagyon kókler peugeot utáló ember lehetett, mert az utastér biztosíték tábla felett, utólagos relék és kókány vezetékek leselkednek. Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy hogyan lehet mondjuk egy szélvédő mosó bajúsz kapcsoló hibát úgy megoldani, hogy a hátsó szélvédő mosató kapcsolóval van mosatva az első szélvédő? A szélvédő mosó pumpa, totál be volt szorulva, ma takarítottam ki totális szétszedéssel, abban biztam ettől majd jó lesz minden funkció, de ugyan úgy, csak a szélvédőre tudok spriccelni, ahogyan eddig is. Mellesleg fényszóró mosós változatú a kicsike. Remélem van valami ötletetek, mert nekem már nincs. :(
Egyszerűen hozzáfértem, mivel levolt véve a lökhárító. Szerintem hozzáférsz úgy is, hogy csak a dobbetét van kiszerelve. Szivattyúból utángyártottat nemtaláltam, gyáriban meg húzós. Rendeltem a szivattyúhoz tömítést is, mert szivárgott. A gyári új rosszabb volt, mint amit kivettem...
Ha nemjó a szivattyú, akkor nem is emelkedik ki. Én már bánom hogy megcsináltam a sajátomat, tisztább nemlesz a lámpa a mosófolyadékot meg elpazarolja.
mennyi az annyi, nekem is repedt. Másodjára mióta nálam van. A Nordglass elég hamar karcolódik, de ez elfogadható ár. Pilkingtonéktól kértem árajánlatot 2x is de a mai napig nem válaszoltak....
Van egy 2003-as peugeot 307SW típusú autóm, és nem működik a fényszórómosó, nem emelkedik ki a lökhárítóból és nem spricceli a vizet
A motortérben lévő biztosíték táblában a 7-es 20 A biztosíték hibátlan.
Ugy gondolom hogy a víztartályon egy másik szivattyú nyomná a vizet, de ha ez esetleg rossz attól még ki kellene emelkedni a lökhárítóból, vagy rosszul gondolom?
Tegnap lett cserélve az egyikbe és lassan kell a másik oroszlánba is. Nem lacáztunk,h laposabb meg kissé kúposabb volt benne. Túrtunk két azonos méretű 0 gyűrűt,rá lett tolva a csövek végére,össze lett húzatva 3 db 5-ös csavarral és csőőő. Jó lett nem szivárog :)