Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2015.05.29 0 1 60528

Szia!

 

Érdekes a problémád. :-)

 

Én 175 cm vagyok. Az ülés kb. középmagas pozícióban van. Nekem így jó, ennél magasabb nem.

 

A visszapillantó azért van látóteredben, mert túl magasan ülsz. Legalábbis az autó tervezőinek elképzeléséhez képest. :-) Nincs közel a tető?

Ha magasabban lenne a tükör, akkor nem látnál ki hátra, csak a tetőkárpitot látnád.

Egyébként a tükör magassága bizonyos mértékig állítható, hiszen a tartó kar mozgatható.

 

Kíváncsi vagyok, másoknak mi a véleménye.

Előzmény: Batman72 (60527)
Batman72 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 60527

Az lenne a kérdésem hozzátok,hogy csak én érzem nagyon alacsonynak az üléspozíciót a Xsara II.-ben vagy tényleg nagyon lent ülök?

Persze,hogy fel van emelve max.-ra de valahogy nincs meg az a komfortérzésem mint az eddigi jópár autómban.

Ami még zavaró számomra,hogy a belső visszapillantó tükör is nagyon belelóg a látótérbe.

183 cm magas vagyok,tehát nem gondolom,hogy a magasságommal lenne a probléma,már gondolkoztam,hogy feljebb ragasztom a tükröt.

 

Van másnak is ilyen tapasztalata vagy csak engem zavarnak ezek a dolgok?

Sziasztok

ficus10 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 60526

Szerintem a tied teljesen korrekt ár.

05.14-n volt kuplung cserém Budakalászon.Azért itt,mert aránylag kis forgalom mellett kellett 4-5 Km-t autózni. Igy sem volt egyszerű.Szóval telefonba 30 ezer a munkadíj,45 a Valeo szett.Mert Ő(!) ennyiért szerzi be.Végül a Kuplungmester-től rendeltem a neten ( három óra múlva átvehettem Szentendrén) 32.800-ért.Számlával.Végül volt (ha volt) egy jobb felső motortartó bak,egy toronycsapágy,egy rugó csere(mert törött volt) bontott alkatrészekből 13.000-ért.

Szóval 43 ezret fizettem + vittem a kuplungot. A számlát firtató kérdésemre,akkor +25% áfa volt a válasz.

Nagy zsivány  szerintem. Az autó 1.6 sx 2001.11 havi 152 e kilométerrel.

Előzmény: Adammer (60522)
kajla_ Creative Commons License 2015.05.29 0 0 60525

Sziasztok!

 

Egy olyan problémám lenne, hogy tegnap este leállítottam a motort, de a lámpát égve hagytam, majd kiszálltam és furcsa "morgó" zajra lettem figyelmes, lekapcsoltam a világítást és elhallgatott. Később rájöttem, hogy ez a lámpa magasság beállító motor lehet, most reggel próbáltam "helyre rázni", de sikertelenül. Egyfolytában kerreg és nem szeretném, hogy valami baja legyen, ráadásul eléggé felfelé világít. A vezetőoldali fényszóróról lenne szó.

 

Valakinek esetleg volt már ilyen problémája? Mit kellene csinálnom?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

Szép napot!

wolf_ Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60524

na akkor jól csináltam  :)

kipucoltam mindent amit tudtam. kiszárad, aztán holnap összerakom.

a kocsi alatt a betonon fekete víz volt :)

veszek akkor még egy ilyen gázos cuccot is. ezen nem múljon.

 

 

Előzmény: francecoupe (60523)
francecoupe Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60523

Én ide a hőcserélőre fújtam klímatisztítót - bár az nem hab alapú volt- egy fél flakonnal. Aztán egy olyan tisztítóspray-t indítottam el az autóban, mely belső keringetéssel átjárja a rendszert.

Ajánlott a tisztítóhoz mellékelt cső segítségével a kondenzvíz elvezetőjébe is juttatni tisztító anyagot.

 

Smokin 60521: ezt a bonyolult kérdést jól megválaszoltad :)

Előzmény: wolf_ (60519)
Adammer Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60522

Jól emlékszel, 1.4 benzin.

De félreérthetően írtam.

A munka plusz anyagdíj volt egyben 48000 ezer.

38 a kuplungszett, 10 a munka. (gondolom az alkatrészen is keresett mert, a valeo szett kiskeráron van 38ért...)

De azt mondta h érdekes hogy így eltört.

Előzmény: _Twins_ (60518)
Smokin Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60521

Xsara 1 98"

Előzmény: BallyS16 (60503)
HMEX Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60520

Arra van valakinek ötlete, hogy miért felejtheti el az autó a beállított órát, amint leveszem róla a gyújtást? Az autórádióval együtt.

wolf_ Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60519

sziasztok

 

ki szeretném tisztítani a klímát, mert néha elég büdös tud lenni.

pollen szűrőt kicseréltem, hogyan kellene tovább?

a pollen szűrő ajtaján át látom a klíma belső hőcserélőjét, ezt befújom a klíma tisztító habba és kész?, vagy szét kell még valamit szednem hozzá?

Ha innen befújom habbal, az hogyan tisztítja ki a belső lamellákat? oda nem nagyon megy a hab.

Aki csinált már ilyet, megírhatná hogyan csináljam hogy jó is legyen.

 

 

üdv

volf

_Twins_ Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60518

Nem a futott km számít a kuplungnak, hanem a futott km alatti kuplung használatok száma és módja.

A 48ezres munkadíj nem kevés, tekintettel arra, hogy ha jól emlékszem neked is 1.4 benzin van, de ez nyilván függ a helytől.

 

Előzmény: Adammer (60516)
Batman72 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60517

Sziasztok,bátran ajánlom ezt a TDA adalékot,ez jó télen is és nyáron is.Sokkal finomabban és egyenletesebben jár tőle a motor,télen pedig tényleg jó a dermedés ellen is.

Én évek óta használom az autóimban,most megint vettem,ezért gondoltam megosztom veletek ez az infót. :)

 

Sőt,láttam TBE nevűt ami meg benzinesekbe való,semmit nem tudok róla,de ha a TDA ilyen jó a dieselbe,akkor gondolom ez meg biztos jó lehet a benyásokban.

 

Adammer Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60516
ha már problémák...
mult hét reggel elsö kuplunglenyomáskor hirtelen könnyü lett a kuplung.
egy nagyon kis koppanás hallatszott.
onnantol vége...
a kuplung szerkezet tört el anyagában!!
117ezer km-nél...
48.000ft volt munka + komplett valeo szerkezet
toji76 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60515

Itt több társtól olvastam hogy szétszedik és tisztítják, én nem vagyok a szétszerelés híve. Én amikor jól meg autó pályázom a gépet és jól kiégetem akkor másnap hidegen ráadom a gyújtást 30-40 mp múlva a fojtó szelep automatikusan felveszi újra a végpontokat és újra kalibrálja magát. Ilyenkor nehezebben indul be, mert teljesen lezárva tartja a szelepet és indítózás közben kezdi megkeresni az alapjárati nyitást, ilyenkor 3-4 mp a beindulás. Nem szedem szét amíg így 5,5-6 liter között fogyaszt.

 

De mindenki döntse el maga.

Előzmény: njnl (60514)
njnl Creative Commons License 2015.05.28 0 0 60514

Sziasztok! 

Azt mi okozhatja, hogy míg hideg a motor nem egyenletesen "húz", hanem van egy kicsi rángatása? 

 

Más:

Fojtószelep, szívócsatorna tisztítás véleményetek szerint ajánlott e és ha igen mennyi időnként? 

 

BallyS16 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 60513

Impergom... de most nem a baloldali, hanem a jobbos. De most ~jó :-)

(kimaradt: belső kormányösszekötő + hátsó lengéscsillapítók + annak szilentjei)

Klímát már várom, mikor adja be... mert be fogja, az tuti. És akkor melegem lesz :-D

Kitartást....

Előzmény: BXtwelve (60511)
BXtwelve Creative Commons License 2015.05.27 0 0 60512

Részvétem. :-(

 

Nekem meg szivárog a klíma kompresszorból a kenőolaj. :-(

 

Előzmény: BallyS16 (60510)
BXtwelve Creative Commons License 2015.05.27 0 0 60511

Ez meg hogy-hogy megint?

Előzmény: BallyS16 (60509)
BallyS16 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 60510

Csak most a másik oldalon...

Apróság: szervószivattyúba menõ csõ hollandere kilazult és kb az olaj fele Bicske és Gödöllõ között maradt az M0 aszfaltján....

Előzmény: BallyS16 (60509)
BallyS16 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 60509

Na. Nem kopogok (ez Xsara viszonylatban értendõ). _Megint_ a toronycsapágy és annak szilentje csinálta a fesztivált....

Előzmény: BXtwelve (60492)
paplanszem Creative Commons License 2015.05.27 0 0 60508

Köszönöm!

Kipróbálom.

 

Előzmény: Hf1968 (60507)
Hf1968 Creative Commons License 2015.05.26 0 1 60507

Többször írtak ilyen problémáról a topikban. Az álltalános vélemény az volt, hogy be kell fújni WD-40-el hogy csöpögjön. Ez elméletileg kihozza a reszeléket a karból, és megszűnik a kontakt hiba. Ez csak egy javaslat,egy próbát megér.

Előzmény: paplanszem (60505)
Hf1968 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 60506

Sziasztok.

Következő a gondom. Motorféknél rángat az autó,én tartóbakra gyanakszom. Esetleg más ötlet? Az autó 2003 Xsara 1.4B. Köszönöm.

paplanszem Creative Commons License 2015.05.26 0 0 60505

Üdv néktek!

A segítségeteket szeretném kérni kormánykapcsoló ügyben!

Történt ugyanis,hogy indexelés közben magátol irányt vállt - tehát ha jobbra jelzek,néhány jelzés uzán át vállt ballra,majd vissza - de olyan is megesik,hogy magátol elkezd indexelni.:))

Előre is köszi!!

 

bordoxsara Creative Commons License 2015.05.25 0 0 60504

Szia!
Köszi a választ, jól hangzik, hogy nem kell faragni rajta igazából. Nálam ez fordítva ment, először vettem egy értelmesebb fejegységet és most jönnek a hangszórók :)

Előzmény: Jozso87 (60501)
BallyS16 Creative Commons License 2015.05.24 0 0 60503

Milyen motor? Mert volt 1-2 :-)

Előzmény: Smokin (60498)
József L Creative Commons License 2015.05.24 0 0 60502

Sziasztok! 2000 évjáratú 1 es citroen xsarához keresek motorháztetőt, homlok falat (zárhid), homlokfalra műanyag borítást, díszrács (hűtőrács), első sárvédők jobbos ,balos Budapest vagy környéke

Jozso87 Creative Commons License 2015.05.24 0 0 60501

Hello!

 

   Nem kellett mókolni, bementek a gyári helyre, bár az első ajtókba elég passzentos volt a dolog, de a csavar szépen behúzta a helyére és már több, mint 1 éve semmi gond vele. A gyári csatlakozó viszont sajnos nem jó rá, mert a JBL sarus volt, úgyhogy azt levágtam és direktbe ráforrasztottam, hogy semmiképp se essen le a rázkódástól.

Először csak a hangszórókat cseréltem ki, de már akkor is sokkal szebben szólt még a gyári fejegységgel, erőteljesebb basszus, tiszta magashangok és semmi dobozhang, de azóta már vettem egy Kenwood fejegységet, amin nagyon sok finombeállítási lehetőség van és ezzel még jobb lett a hangzás. Úgyhogy szerintem megérte...

Előzmény: bordoxsara (60500)
bordoxsara Creative Commons License 2015.05.24 0 0 60500

Szia! Kellett valamit mókolni vele, vagy csak összedugtad, becsavaroztad és működik? Mennyivel jobb, mint a gyári cucc? Köszi a segítséget!

Előzmény: Jozso87 (60499)
Jozso87 Creative Commons License 2015.05.24 0 0 60499

 

Szia!

 

  Nekem van, első és hátsó ajtóba való hangsztórópárom is, mert tavaly cseréltem le őket JBL-CS6-ra (első ajtók, 165mm) illetve JBL-CS5-re (hátsó ajtók, 133 mm).

Amennyiben érdekel a dolog vedd fel velem a kapcsolatot: jozsefszakacs87@gmail.com

 

Üdv.: Jozsó

Előzmény: Törölt nick (60471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!