"Ha meg nem jó helyen van a biciklitároló, hát istenem így járt. :D"
Ez nagyon nincs így! Láttam anno babakocsival felszállni próbálni egy nőt ott, ahol alapból valóban fel kellett volna tudjon szállni, de a forgatások miatt "ott" nem tudott! Szerencsétlen rohant a másik oldalra, de közben már az indítás jelző szólt, a szerelvény indult volna Ő meg a túloldalra rohanva még éppen hogy csak "feldobta" a babakocsit gyerekestül... Szóval ez abszolút nem jó móka és igazából (szerintem) nem is volna szabad így szerelvényt közlekedtetni! Fentebbi okokból balesetveszélyes! (Akkor is, ha értem, hogy néha "forgatni kell őket" az egyenletes kopás és egyebek miatt.)
Mindegyik forgatásnak egyedi oka van. Az egyszerűtől az összetettig. Az utasoknak egy a lényeg: Jöjjön és menetrend szerint közlekedjen. Ha meg nem jó helyen van a biciklitároló, hát istenem így járt. :D
Meglepő, hogy ennyire tudjátok mi van rossz helyen.
Ez engem is érdekelne, de sajnos nagyon sok egység cserélt helyet, például a 1115-758-1116 is szentendre felé néz, a 1135-768-1136 is (igaz most ő nem közlekedik) és még a 1000-700-999 is :/ Sokáig a 1131 is szentendre felé volt, de az most előre került pár napja. Sajnos a szentendre felé néző egységekben többször feltűnnek a "bátor" művészek, és kiélik művészi vágyaikat, ez leginkább most a 999-700-1000-es egységen látszik, szinte teljesen tiszta volt amikor megcserélték a 1102-vel, erre ma már szörnyű, ahogy kinéz :( de biztos oka van ezeknek a cseréknek!
Éjjel, vágányzárban átépítik az egész vonalat 70-re, nulla idő alatt módosul az összes vonatkozó szabálypont, és máris megoldható lazán a 3 perces követés.
Ja, meg fordítóember a két végén és középen, mert fussa.
(Sztem ennek is legalább akkora a realitása. :) )
Viccet félretéve: reálisan elképzelhető sűrítés, de valszeg nem a reggeli csúcsban, inkább a csúcs két elejének és végének a kitolásával.
Érdekes hír kering a neten, aminek része az is, hogy:
"... és sűrűbben jár majd a H5 -ös HÉV." (Polgármesteri rendelet egyik apró részlete, amivel a tömegközlekedést javítaná.) Van erre jármű kapacitás, hogy a csúcsban ennél is sűrűbben járjon? Vagy majd kunyizunk Csepelről, Cinkotáról, akárhonnan, hogy itt, Szentendrén több legyen? :-)
Érdekes hír kering a neten, aminek része az is, hogy:
"... és sűrűbben jár majd a H5 -ös HÉV." (Polgármesteri rendelet egyik apró részlete, amivel a tömegközlekedést javítaná.) Van erre jármű kapacitás, hogy a csúcsban ennél is sűrűbben járjon? Vagy majd kunyizunk Csepelről, Cinkotáról, akárhonnan, hogy itt, Szentendrén több legyen? :-)
Amúgy Tököltől kifelé egész érdekes hangulata van a vonalnak, leginkább az alföldi tanyajáró vonalakra (Kiskunfélegyháza-Orosháza meg ilyenek) emlékeztet... :)
És igaz, amit valaki írt a pályáról is ,hogy Szigatújfaluig kb. nyomokban pályát is tartalmaz a felépítmény errefelé. Ehhez képest a gödöllői tényleg maga a tökély.
Szigetújfalun látni a képeken teljes sorompó nyomait is a Szigetcsép felőli átjárónál. A vonóvezetéktartók is ottvannak. Mikor szűnt meg a tekerős sorompó?
Végülis minden munka előbb utóbb unalmassá válik, van aki egy irodában jobban bírja, van aki megőrül a négy fal között egész nap, ez attól függ kinek milyen a vérmérséklete.