Akkor azt mond meg nekem,hogy miért hozzák errefelé az autókat javíttatni aki csak megteheti. Amit csak a saját szememmel láttam Debrecenből,Pestről ,Győrből,Nyíregyházáról, is ide jöttek.
A 400000ft-ért én az alját is kilakatoltam volna meg más is errefelé ezt biztosra veheted. A fényező műhelyek árajánlata előtt vegyél be" nyugtatót", vagy legyen "szék" melletted. Ráadásul ők is át fognak vágni,esetleg ha érdekel,hogy miként privátban megírom neked, az email címem publikus.De már ha megkérdezed az árakat kiváncsian várjuk. Itt is vannak kikiáltott mesterek akik dupla árért dolgoznak, és a munka minőségén ez nem jelentkezik. Ahogy szokták mondani ,"nagyobb a füstje mint a lángja".
Szerintem is 20 reális elemenként pl mobihel anyaggal. Én 14 elemet számolok fel. Az 280e Ft. Mivel, hogy lakatolt autó plus 30e-t a javítások eldolgozásáért. Szétszerelés meg fűgg, hogy milyen autó. Valahol 60e-t számolnak fel szerelésért de még a motort is kiveszik meg az ablakokat, 30e egy normál szét öszeszerelés.
Szóval,ha 400e-t fizetsz akkor az valami R-M, Glasurit minőségű..... anyaggal legyen fényezve. És teljes mértékben kifogásolhatatlan munka legyen. Itt enyhe narancsosság,porszemek stb.stb. nem fér bele.
Ha szétvan szedve, nincs mit leszedni meg tökölni vele,csak kisebb gittelések,meg kis csiszolás akkor igen. Az hogy 2k akril vagy metál általában lényegtelen,persze vannak olyan helyek ahol van xy Ft eltérés a kettő között , de az pár száz forint.
Egy fényező műhelyben általában 25.000 Ft-tól kezdődik egy elem fújása. Ez egy átlagás autónál 325.000 Ft, plusz ha sokat kell gittelni csiszolni egy elemet akkor lehet 30-35 .000 Ft . Ez persze eddig csak külső rész,a belső nincs beleszámolva. Szétszerelés.stb.. Egy maszeknál kb. 20/elem. Tudok 10+ anyag árért is,de azt nem ajánlom senkinek. 20 környéke már elfogadható.
Én nem tudom,nem értek hozzá,ezért irtam le mi történt,bánatomban :-( Hallottam millios fényezésekröl,de szerintem ez az auto nem az a kategoria.Mindent megprobalok megtenni azért,hogy a lehetö legjobb legyen az autom.Ezek fusi árak voltak,holnap benézek egy-két fényezömühelybe és beszámolok mit mondtak:-)
Szerinted mi lehet a reális ár,ha nem luxus,de minöségi munkát szeretnék???
Fémtiszta felületről egy tökéletesnek mondható munka,mínőségi anyagokból,ami eredményezheti a tartósságot is,egy ekkora autónál nem jön ki még a ráfordított anyagköltség sem,és ez mindegy,hogy Bp vagy vidék...
Kiméletesebb,de nem eléggé,meghullámosodik a felület,pláne ha ajtó,tető,stb.-ről van szó... Maratás,csiszolás,vagy az üveg és szóda szórás a megfelelő...
Én ezekkel a lemarókkal mindig megjártam amik festékboltokban vannak. Eltudom képzelni,hogy van olyan ipari kiszerelés amit cégeknek árusítanak csak, hogy az jó de ahhoz nem tudok hozzáférni meg nagyon drága.
Most utánna néztem és több helyen is olvastam, hogy a négerkorongot tartják leghasználhatóbbnak a csiszoló eszközök közül. Én ezt használnám, csak azért mertem ajánlani.
Hát akkor mivel? a homokszórástól is hullámos. Különben olyat is halottam,hogy valaki a veteránt direkt nem vitte el homokszóratni hanem le négerkorongozta ne legyen hullámos. Én saját autón a négerkorongos megoldást választanám. Ha meg hullámos akkor kigittelem,szórógittelem,füllerezem stb.
Én biztos nem állnék neki se drótkorongal ,se tárcsával, az előbb említett hullámok miatt. A füller meg nem viszi el a hullámokat , esetleg a szórható poliészter,de ha jól csinálja valakai akkor csak a gitt.
Avval is vigyázz, hogy mondjuk Standox festék árat számolnak fel neked, közben meg vateráról veszik a festéket. Mivel, úgyis maszek munkáról beszélünk vihetnéd a festéket.
Ha csak vissza akarsz csiszolni belölle, akkor excenteres csiszológép és csiszoló papír. Ha fémig leakarod pucolni az egész autót, akkor flex re négertárcsa.
Van egy makita polirgépem,azzal lelehetne csiszolni?? Vagy olyan rezgö festo vagy mi kellene hozzá?? Mert lehet az marad,hogy lecsiszolom valahol,egyrészt azért nehogy csak rámondják,hogy lecsiszolták és mégsem. Ettöl fosok,hogy átvágnak. Már nem bizom senkiben.
Hát akkor itt az emberrel van a gond. Nem szeret csiszolni. 3 ember gyorsan lecsiszolná, egyedül sok idő csak. Meg ebbe az összegbe már azis beleférhetne, hogy ő oldja meg.
Felajánlottam neki,hogy a barátommal lecsiszoljuk,segitünk neki ha kell,azt mondta csiszolni is tudni kell.Panel lako vagyok:-( ami még zavar,hogy ha egy félig lecsiszolt autoval állitok be egy fényezöhöz,már csunyán néznek majd rám,hogy vajon miért hoztam el.
A fényezésért nem kevés egyáltalán ez az összeg. Az, hogy le kell fémig csiszolni az autót az nem éri meg mer az idő alatt átfúj másik két autót. Szerintem ha van udvarod akkor csiszold le te fémig és úgy vidd e fényezőhőz. Mondhatni csak flex kell hozzá meg korong meg sok idő.