Keresés

Részletes keresés

89Ádám Creative Commons License 2016.10.28 0 0 19809

Most akartam beírni magam is. :-)

Előzmény: D 20 (19808)
D 20 Creative Commons License 2016.10.28 0 1 19808

Fehervár egyetlen hejjközis 415-öse is kk mintás.

A feher tyúkitatók nélkül motskos felnikkel ojjan ergyául néz ki...

 

(Bocs, ha már volt közölve...)

D 20 Creative Commons License 2016.10.28 0 1 19807

Gondolom felújítva sem lesznek, egy esetleges lakat plusz fény ugye nem az.

Majd meglátjuk, mi a történés lesz.

A HYK-343 is évek óta megérdemelné az esztétikai rendbetételt.

 

A Volvo gépek is érdemelnének egy felújítási hullámot, mint ami volt 16-18 éve...

Előzmény: lobbanórotor (19805)
gertam Creative Commons License 2016.10.27 -5 0 19806

PANTOGRÁFOSAT!

 

Egy heti arab nyelvlecke és a braille írás tanulmányozása után hétfőn (24-én) létra, autó emberek, és szorgos javítás :-(((((

 

MINŐSÉGI MUNKA!

 

 

Dújv, Béke tér, 2016 október 26. 13:53 óra

No comment!

 

Üdv

 

- gertam -

Előzmény: gertam (19791)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.10.26 0 0 19805

Biztosan nem. 

Előzmény: D 20 (19804)
D 20 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 19804

A beígért 30 Credo-val az IBC, IES kék Volvo járműveknek vajon "sasmadár" lesz?...

13 évesek, s még egy fényezést sem kaptak. Gondolom az ülésekben is 13 év gedvája van...

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.26 0 0 19803

Az ősszel keletkezett egy 8080/263-as járat, ami 14 napokon közlekedik Székesfehérvár es Várpalota között. Az ENYKK-s értesítő tartalmazta, de a KNYKK-s menetrendi mezőben nem szerepel megjegyzésként, hogy a járatot az ENYKK közlekedteti.

 

Kié lehet ez a járat?

 

 

 

 

DUD-554 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 19802
Előzmény: Törölt nick (19801)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 0 0 19801
fekete és fehér Creative Commons License 2016.10.25 -2 0 19800

Az az egészben a röhej, hogy nem egyedi és nem egyszeri esetről van szó, még sem történik ezen a vonalon semmi előrelépés! Ha egy adminisztrátor sem tudja már elvégezni a munkáját megfelelően - a legegyszerűbb: a klaviatúra ismerete és használata -, akkor mi a helyzet a felsőbb vezetésnél?

Valószínű, hogy én sem fogok a panaszra érdemben választ kapni - amúgy meg már nem is segítene semmit -, de mi van akkor, ha mondjuk ez az eset decemberben vagy januárban történik -20 fokban iskolásokkal tele busszal, és a gyerekek 60 percen keresztül álldogálnak a fagyban, és mondjuk az egyik szülő, akinek a gyereke még meg is fázott, agilisebb mint én, és drasztikusabb megoldást választ?!

Egyszóval: ez a magyar tömegközlekedés! Örüljünk, hogy még ilyen is van! Felsőbb szinten a jó munka gyümölcse a + a havi béren kívüli több havi bérfizetés, jutalom és egyéb címszó alatt + egyéb pénzbeli juttatás és ki tudja mi még, a járművek meg használhatatlanok, de használjuk, arról nem is beszélve, hogy a külföldön kiselejtezett buszokat mi megvásároljuk - kint már nem merik használni, mert lestrapáltak, de a magyaroknak még megteszi - és pl. nálunk van olyan autóbusz, amelynek az utasterében elhelyezett és számítógépről üzemeltetett információs ablak szövegezése még mindig cseh vagy szlovák nyelven jelzi, hogy éppen hányadika van, milyen névnap és hogy az a járat hova megy. 

 

 

 

Előzmény: Balázs1a (19799)
Balázs1a Creative Commons License 2016.10.24 0 0 19799

Egyszer, lassan 10 éve tettem én is panaszt Fehérváron (egész eddigi életemben egyetlen egyszer), hasonló "ügykezelés" miatt. Aki felvette a jegyzőkönyvet, azonnal azonosította az elmondottak alapján a "kolléganőt", és közölte, hogy "ja, ő ilyen". Az ügy ennyiben is maradt. Ami nagyon emlékezetes volt még, hogy aki begépelte az elhangzottakat (egy ujjal, rémesen lassan), a kérdőmondatnál megakadt, és hiába forgatta a billentyűzetet, nem jött rá, hogyan tud kérdőjelet csinálni. :) Végül feladta, és vesszőt tett a kérdőmondat végére. :)

 

Zárógondolat, az aktualitás jegyében: autóbusz alkatrészre volt szükségünk, helyi közelségből fakadóan a KNYKK fehérvári telephelyét hívtam. Mint általában, nem sikerült emberrel beszélnem (senki nem vette fel a telefont), Tatabányán azonnal, így végül onnan is vásároltunk. (Hasonló volt bármelyik buszteszt, ami nálunk volt: Fehérváron gőzük nem volt, miről beszélek, Tatabánya pontosan tudta.)

 

Tudom, hogy ez sem Rajtad, sem a Gyermekeden nem segít, csak "nosztalgiáztam", és látom, hogy "(közép)nyugaton a helyzet változatlan". :)

Előzmény: fekete és fehér (19795)
fekete és fehér Creative Commons License 2016.10.24 -2 1 19798

Folytatva: Az a busz, amire a lányomék fel tudtak szállni Szfváron 17 órakor, és feltehetőleg lassan meg is érkeznek T.bányára, nem működik a hátsó ajtaja, a leszálló utasok az első ajtón tudnak közlekedni.

A fűtés viszont nagyon jól működik, azt meg nem lehet szabályozni, azt mondja a buszsofőr, Ő fel sem kapcsolta, még is önti magából a busz a meleget!

Hát, ez tényleg egy ilyen nap!

De akkor hol vannak az új buszok? Illetve nem feltétlen kellenek az újak, elég lenne, ha megbízhatóan üzemelnének a régiek!

 

 

Előzmény: fekete és fehér (19797)
fekete és fehér Creative Commons License 2016.10.24 -2 0 19797

Hát igen, ez is iszonyatosan bosszantó tud lenni, mikor még a telefont sem veszik fel!

A buszjegy ára pedig nem éppen az olcsó kategóriába tartozik! 

Előzmény: HumbiZozo (19796)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.10.24 0 0 19796

Úgy látszik, ez egy ilyen nap. Én a Balatonfüred-Kecskemét járatot vadászom, ami 30 perc késéssel sem ért be Fehérvárra. Telefonon próbáltam elérni Fehérvárt és Kecskemétet, de csak hosszú csöngés volt mindkét helyen, senki nem vette fel. A járatról azóta sincs infó.

Előzmény: fekete és fehér (19795)
fekete és fehér Creative Commons License 2016.10.24 -2 1 19795

Ma délután 14.35-kor Dunaújvárosból - Tatabányára induló autóbusz Szfváron (a pu.-t már elkerülte) defektet kapott - miután felvette azokat az utasokat, akiknek az autóbusza szintén defektet kapott -, pár 100 m megtétele után ez az autóbusz sem tudott tovább közlekedni.

A buszsofőr az utasokat leszállította azzal, hogy pár percen belül jön a helyettesítő járat, és azzal utaznak tovább. Miután 30 perc elteltével sem történt semmi, felhívott a gyerekem, hogy még mindig várakoznak, a helybeliek elmentek amivel tudtak - helyi busszal, gyalog, autóval jöttek értük -, míg a Szfvár és T.bánya közöttre utazók hősiesen vártak tovább!

Felhívtam Szfvár autóbusz információt, ahol egy flegma hölgy közölte, nem tudnak róla, amúgy meg nem is az ő buszuk. Kértem, hogy a 16.50-kor Szfvárról - T.bányára induló járat vegye majd fel a lerobbant autóbusz utasait, amikor is megint közölte, hogy nem az ő járatuk, nem foglalkoznak a dologgal! (Nagy szerencse, hogy telefonon beszéltünk és nem  személyesen!)

Ezután felhívtam a T.bányai autóbusz információt, ahol már segítőkészebbek voltak, ugyan Ők sem tudtak a lerobbant buszról semmit, de legalább azonnal intézkedtek, kiderítették ki a buszsofőr, és miután kértem, hogy a 16.50-es járat vegye fel - valahol Szfvár belterületén egy lerobbant busz mellet várakozó utasokat, neki álltak telefonálni, és 17.00-kor az utasok fel tudtak szállni a másik járatra!

A lerobbant busz sofőrje nyugodtan dohányzott a busza mellett, a Szfvár autóbusz állomás információjában ülők "malmoztak"! 

1 órát vártak az utasok, és nem történt semmi, holott, nem külterületen voltak, hogy lehet, hogy a sofőr sem-, és a helyi központos hölgy sem tett semmit a várakozó utasokért?!!

Kértem az információs hölgy nevét, persze nem árulta el, ettől függetlenül panaszt teszek, és kérem, hogy vizsgálják ki az ügyet!

Ez ma a magyar tömegközlekedés! 

D 20 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 19794

Tippelhető a 'X-720.

Előzmény: HumbiZozo (19792)
D 20 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 19793

Ugye elvileg már csak fehérrel lehetne javítani a helyközis kasztnikat...

Tegnap vagy haluztam, vagy a 'D-203 körbe lett pancsolva egy széles sötét sávval a dörzsléc felett.

 

A 452 pótkocsiján is érdekes az a fekete lemez a tetőszellőző helyén(?)...

HumbiZozo Creative Commons License 2016.10.24 0 0 19792

Ma reggel az egyik athéni Volvo sárga kijelzővel keresztezte utamat a megszokott zöld helyett. Sajnos sötét volt és messze is volt, így rendszámot nem láttam, talán a feketével leragasztott kijelző helyére tettek másikat? A szélvédő mögötti méret is mintha sokkal kisebb lett volna a genfi példányokéban láthatónál, így az is felmerül, esetleg a helyközikre telepített "új" kijelzőtípus került ide is beépítésre?

Az egyik ide csoportosított Ik-280 oldalsó kijelzője is mintha sárga lenne zöld helyett. Sajna rendszámot itt sem láttam, csak a kijelzőszín tűnt fel, és persze azt, hogy messzebbről is sokkal jobban kivehető, mint a zöldek.

gertam Creative Commons License 2016.10.23 -2 0 19791

PANTOGFÁFOSAT!

 

NO COMMENT....

 

  

 

  

 

 

Az első kettő fotón a béke téri kijelző  "csak" egy hete, a másik kijelző még a mai napig egy másodpercet nem ment!!!!

 

HAJRÁ KNYKK, csak így tovább!!

 

Üdv

 

- gertam -

Tomika... Creative Commons License 2016.10.23 0 0 19790

Credo Econell

--------------------------------------------

FKS-236 és HHR-811 mostanában hova tűnt?

Előzmény: Bobeno23 (19789)
Bobeno23 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 19789

Ez pontosan milyen típust jelent?

Előzmény: Snake-Mojzi (19788)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.10.20 0 2 19788

Ide elfelejtettem délután betenni:

30 vadonatúj buszt helyez forgalomba a KNYKK

htibor Creative Commons License 2016.10.16 0 1 19787

A Bakonycsernye-Kisbér vonalon közlekedő C56-ost láthattad.

http://knykk.hu/images/m_fm_2016/m8384_151213.pdf

Előzmény: Tomika... (19785)
trizs77 Creative Commons License 2016.10.11 0 1 19786

Fejér megye autóbuszközlekedési társaságának  helye (teljesítménye) az elmúlt 8 év, új autóbusz beszerzéseiben:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141314891&t=9007244

Tomika... Creative Commons License 2016.10.10 0 0 19785

Tegnap láttam Kisbéren a sírkövesnél egy exalbás ferde sraffos C56-ot és Bakonyszombathely felé ment. Lehet hogy áthelyezik Oroszlányba?

D 20 Creative Commons License 2016.10.07 -1 4 19784

Elég csúf, főleg a vastag fekete szegőlécek a kasztnielemek között...

Az meg, hogy a felnifény ne járjon egy átfényezéshez...

Paródia...

Előzmény: Törölt nick (19783)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.05 0 0 19783

külsővel rendelkező JKM-683

lobbanórotor Creative Commons License 2016.10.03 0 1 19782

Ami nem is volt annyira régi, mert csak 5 éve lett ferde csíkos. Az első 13 évében pedig vízszintes csíkos volt. 

Előzmény: DUD-554 (19781)
DUD-554 Creative Commons License 2016.10.03 0 0 19781

Az immáron "nagykorúvá" vált GSR-171 is elhagyta a régi fényezését.

Előzmény: DUD-554 (19778)
CLY-802 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 19780

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!