Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60200

Én viszont azon gondolkodom, hogy a leírásban megadott max. 12 m hossz mennyire van komolyan véve. Értsd: belefér-e, hogy mondjuk nem 12000 mm, hanem 12140 vagy 12250 mm hosszú az adott jármű. Ha nem, a Lion's Regio, Intouro stb. féle vasak nagy része - köztük az említett típusokkal - felejtősek.

Előzmény: Dante001 (60199)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60199

Átnyálaztam a használtbuszos oldalakat, de én nem találtam ilyen kocsikat. Pedig elég konkrét a műszaki leírás.

Előzmény: Törölt nick (60198)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60198

Úgy-úgy.

Előzmény: Dante001 (60197)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60197

Ja, csak azt elfelejtették megnézni hogy a kiírásban a kerékméret 22.5 coll :)

Előzmény: Törölt nick (60196)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60196

Ehhez képest kaposos topikban 100 %-ig biztosak a Credokban az ár miatt.

Előzmény: Dante001 (60195)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60195

Hiába hogy az a minimum, ha Credot akarnak EEV-re írják ki, mert a Kravtex már régóta csak olyannal adja a kocsikat. Ez a tender E4-es kocsikra lett kiírva.

Előzmény: kristoof (60192)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60194

Sajnos nagyon terjed.

Olcsó.

 

Előzmény: Trinitatis (60193)
Trinitatis Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60193

Szín: fehér színű külső fényezés.

Telibe öntött fehér? Miért jó ez az igénytelenség? :(

Előzmény: htibor (60188)
kristoof Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60192

Az a minimum. 

Előzmény: Dante001 (60191)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60191

Euro 4es? :D 

Előzmény: kristoof (60190)
kristoof Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60190

Ilyen sok Credo van még az udvaron?

Előzmény: htibor (60188)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60189

12 méter hosszban 55 ülés.....................:-((

 

Egy újabb Di-Cam stílusú beszékezés jön, mint a Kaposnál futó zöld Irizárok esetében?

 

Ott se tudják évek óta megszüntetni az utas szívató túlszékezettséget.

 

....................:-(((

 

 

 

 

Előzmény: htibor (60188)
htibor Creative Commons License 2014.07.15 0 0 60188

Beszköz:

 

Magyarország-Pécs: Buszok és távolsági buszok
2014/S 133-239458
Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban

Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Pannon Volán Autóbuszközlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: igen
Gemenc Volán Zrt.
Kapos Volán Zrt.

Teljes mennyiség:
20 db azonos gyártmányú és típusú, közforgalmú közlekedésre alkalmas helyközi szóló autóbusz beszerzése
Általános adatok
teljes hosszúság: max. 12 méter;
életkor: 1.1.2009. napját követő gyártású lehet;
futásteljesítmény: max. 300 000 km;
Szín: fehér színű külső fényezés.
ülőhelyek száma: min. 55 db;
ajtóképlet: 1–2–0.

Bírálati szempontok

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Egyösszegű nettó ajánlati ár (HUF). Súlyszám 80
2. 10 db autóbusz előszállítását a szerződéskötéstől számított 30 napon belül vállalja-e (igen/nem). Súlyszám 10

Ajánlattételi vagy részvételi határidő
28.8.2014 - 10:00

TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:239458-2014:TEXT:HU:HTML

RIKA424 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 60187

2013 évi személyszállítási teljesítmények:

 

http://mlbkt.hu/2014/06/ksh-tavaly-nott-a-szallitasi-teljesitmeny/

 

 

jún. 20.

KSH: tavaly nőtt a szállítási teljesítmény

 

 

 


1./ A helyközi személyszállítás utaskilométerben számított teljesítménye 2013-ban 5,9 százalékkal bővült és 24,6 milliárdot tett ki. A növekedés az alacsony bázishoz képest következett be, mivel 2012-ben a teljesítmény 10 százalékkal visszaesett, összefüggésben a Malév 2012. februári megszűnésével.


Az összteljesítményből (utaskm-ben mérve) 2013-ban is az autóbuszos utazás részesedett a legnagyobb arányban, 55 százalékkal, és 8,2 százalékkal növekedett egy év alatt.

Így a tavalyi teljesítménye – a négy közlekedési mód közül egyedüliként – meghaladta a 2005. évit.


A közel egyharmados aránnyal részesedő vasút teljesítménye fél százalékkal bővült 2013-ban. Miután 2006 és 2010 között számottevően csökkent a teljesítménye, 2013-ban mintegy ötödével maradt el a 2005. évitől.


A legnagyobb arányban – 11 százalékkal – a repülőgépes utazások teljesítménye nőtt, ezzel együtt is alig több mint felét tette ki a két évvel korábbinak, a 3,2 milliárd utaskilométerrel.

 

--------------------------------------------------


2./ A távolsági közlekedés keretében szállított utasok száma 2013-ban 685 millió volt, 2,3 százalékkal több, mint 2012-ben. A tavalyi volt a negyedik olyan év, amikor nőtt az utasok száma, ennek ellenére a 2005. évi szinttől még mindig 4,9 százalékkal elmaradt.

Utasszámban mérve :

 - Az utazások 78 százaléka autóbuszon,

 - 22 százaléka vonaton történt,

 - a repülőgépek és hajók részesedése együttesen sem érte el a fél százalékot.


Autóbuszokon, nemzetközi viszonylatban 2013-ban negyedével többen utaztak, mint 2012-ben.


Az átlagos utazási távolság 2013- ban:

 - 36 kilométert tett ki,

 - az autóbuszos utazásoké ennél rövidebb (25 kilométer),

 - a vonatosoké viszont hosszabb (53 kilométer) volt.

 

-----------------------------------------


3./ Személygépkocsi.

Tavaly 127 ezer személygépkocsit – az egy évvel korábbihoz viszonyítva 19 százalékkal többet – helyeztek első alkalommal forgalomba Magyarországon.

 Ez a szám a válságot megelőző három év – a 2005 és 2007 közötti időszak – átlagának alig hattizede.

A személygépkocsi-állomány 2013-ban 55 ezerrel nőtt, az év végén 3 millió 41 ezer darabot tett ki.

Dante001 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60186

Elég homályos még hogy az összeolvadás mivel jár, de annyi előnye csak lesz hogy jobban beindulnak a beszerzések. 

Előzmény: Racilaci (60185)
Racilaci Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60185

Tekintve, hogy egy cég lesz a négy volán, mégis csak releváns. Akár az is megtörténhet, hogy nem területileg arányosan osztják el az új kocsikat.

Előzmény: Dante001 (60184)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60184

Tekintve hogy ez 4 volán között lesz szétszórva, kevésbé releváns.

Előzmény: RIKA424 (60183)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60183

Igazság szerint ha 52 db azonos típusú, akkor az sokkal nagyobb ajándék a jövő üzemeltetőjére nézve, mitha az 52-ből 10 db valami pluszt tudna.

 

 

Dante001 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60182

Nem nagyon titkolják....akkor jó, a maradék 20 is 8900-as. Titkon reméltem.

Előzmény: Törölt nick (60181)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60181

http://www.ceginfo.hu/ceg/bb-travel-szemelyszallito-kft-69151.html#cegkivonat

 

A cég telephelye "véletlenül" ugyanott van, mint a cinkotai Volvo-bázis.

Előzmény: Dante001 (60180)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60180

Krisi félre beszél megint, 32 db-os tendert nyerte a Rába, a másik 20 bérlésesen valami számomra sosem hallott cég nyert.

 

"B&B Travel Személyszállító Kft. "

Előzmény: Törölt nick (60179)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60179

Ja, már meg is történt:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:237517-2014:TEXT:HU:HTML&src=0

 

Akkor 52 db Volvo érkezik év végéig a Tisza-Körös-Kunság-Bács kvartetthez, immár hivatalosan is.

Előzmény: Törölt nick (60178)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60178

Várjuk a 8900-asokat. Remélem a tartós bérlet lejártával megvételre kerülnek majd (ha minden igaz, 4 évre szól a bérleti szerződés).

Hamarosan a másik tender eredményhirdetésének is meg kell történnie, mivel év végéig meg kell érkeznie mind az 52 db busznak.

Előzmény: kristoof (60177)
kristoof Creative Commons License 2014.07.12 0 0 60177

A Rába nyerte a DAKK 20 darabos tenderét. 

kbn Creative Commons License 2014.07.11 0 0 60176

Százmilliós buszokkal Nyíregyháza és Budapest között

Összesen négyszázmillióba került az a négy Setra S 517 HD, amit a Trans-Tour Kft. ezekben a napokban állít forgalomba. [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

RIKA424 Creative Commons License 2014.07.05 0 0 60172

Alig vesznek teljesárú jegyet a tömegközlekedésben

 

 2014. 7. 4. 19:45|

 

Vállalatok » Közlekedés

 

Továbbra is csak az utasok töredéke vásárol teljes árú menetjegyet.

 

A korábbi kormányok próbáltak ezen változtatni, de nem sok sikerrel. A jelenlegi kabinet nem tervezi a kedvezményrendszer átalakítását - írja a Napi Gazdaság.

 

A közösségi közlekedés átalakítása során a kormányzat mindvégig megóvta a szociálisan rászoruló csoportok utazási kedvezményeit. A szakminisztérium a továbbiakban is a költséghatékonyság növelésével és versenyképes tarifarendszer kialakításával kívánja biztosítani az utazási kedvezmények fedezetét - közölte a Napi Gazdasággal a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.

 

Jelenleg 44 szociálpolitikai kedvezmény van érvényben, amelyek belföldi forgalomban, helyközi autóbuszon, HÉV-en, elővárosi autóbuszon, kompon és réven, vasúton a második kocsiosztályon vehetők igénybe - közölte a minisztérium.

 

A közforgalmú személyszállításban nyolc kedvezményezetti kör különböztethető meg, például az életkor (6 év alattiak, 65 év felettiek), illetve a jogviszony alapján (óvodás, tanuló, hallgató), de a fogyatékkal élőket is megilleti az utazási kedvezmény, ahogy az utazási utalvánnyal rendelkezőket és a csoportosan utazókat is. A menekültkénti vagy oltalmazottkénti elismerést kérők is kedvezményesen utazhatnak a vasúton és a távolsági autóbuszokon.

 

A tavalyi vasúti adatok szerint az összes belföldi utas mintegy hetven százaléka valamilyen (szociálpolitikai, üzletpolitikai) kedvezménnyel vagy díjmentesen utazott.

 

A kedvezménnyel utazóktól beszedett menetdíj az összes belföldi menetdíj mintegy negyven százalékát teszi ki - közölte a minisztérium.

 

Szerző: MTI Eco

MCA-001 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 60171

Már hetek óta ő jár:)

Előzmény: setra415HD (60170)
setra415HD Creative Commons License 2014.07.03 0 0 60170

19 órás Bp-Bécs:

 

setra415HD Creative Commons License 2014.07.03 0 0 60169

"Igaz, ennek van egy alapvető feltétele: egyetlen cent államo támogatás sem igényelhető ilyen forgalomra. Áttételesen sem (diákjegy támogatása, ilyesmi sincsen)."

 

Ugyanakkor a "teljesárú" tarifájuk - ha nem az utolsó pillanatban a buszon kerül megváltásra - olcsóbban is hozzáférhető mint a hazai, sőt bizonyos viszonylatokban még az itthoni 50%-os menetjegy plusz kiegészítő jegynél olcsóbban is lehet utazni "teljesáron".

 

És mindemellett vannak még egyéb, különleges ajánlatok is, mint pl. most ez:

 

Előzmény: Fradista Utazó (60117)
BSF-127 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 60167

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!