Keresés

Részletes keresés

Mumeen '80 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 39802

Igen, sajnos még nagyon lehet hallani egész Gödöllő szerte, ha átmegy a vonat a 3-as úti útátjárón. Most lesz ebben a hónapban valamelyik hétvégén sincsere. Sajnos nem akarnak profi nyomkarima kenő berendezésre rááldozni, sem a pályába beépítettet sem a vonatokon átalakítottat. Így marad a probléma: nagymértékű sinkopás, idő előtti elhasználódás, lakossági panaszok. "Nagyjaink gondolkoznak a probléma megoldásán " kaptam a választ a PFT-től, kérdésemre mikor lesz valami szembetűnő változás a palotakerti ívben. Bal vágányon 20km/ó a jobb vágányon 10km/ó! a sebesség. Hát egyenlőre ne várjunk nagy csodát, marad a vonatok lassú vánszorgása az átjárón, az autósok nagy örömére. Csak kisebb foltozások lesznek a gödöllői vonalon. :-(

Előzmény: Törölt nick (39800)
Mumeen '80 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 39801

De, ragáltunk rá próbáltuk kitalálni miért "csikorognak" a házad előtt annyira a kerekek/sinek. Az én megállapításom az volt, hogy használt sineket fektettek le az öt évvel ezelőtti felújításkor, már csak azért is mondom mert ha a vágánytengelyben egyvonalban pl.: vezetőállásról rátekintesz a sínszálakra akkor látod igazán mennyire girbe-gurba a sinek belső oldala. Próbáltam nagyon laikusan leírni, de ez összetett dolog, mert a szereléstől is függ, a beépített anyagtól, és a szabályozás szinvonalától is (kézi vagy gépi). Azt a szakaszt Cinkota-Ilonatelep között (főleg a 7-es szelvénykőnél :-) ) olyan külsős kivitelező cég csinálta akivel többet nem is kötöttünk szerződést. De kevés pénzből csak ilyen minőségű pályára tellett! Megjegyzem előtte még siralmasabb (vizzsákos, sáros, kopottsin, nyomtávbővület, irányhiba... teljes bemutató oktató anyagnak is elment volna 500m.-en) volt az a pályaszakasz (még mielőtt oda költöztél), így azt mondom elég istenes lett. :-( A másik nagy gondoddal a Cinkota újtelepi ívvel meg nem nagyon akarnak foglalkozni az se lesz meg csinálva egy darabig.

Előzmény: 1014 (39799)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.13 0 0 39800

A palotakerti nagykanyarnál még megvan a zenebona mikor átmegy a vonat az átjárón?

 

Ott aztán jó hangosan énekelnek a kerekek.

Előzmény: 1014 (39797)
1014 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 39799

Többször felvetettem itt a kerékcsikorgás, sínkopás témát és soha, senki nem reagált rá. :-(

Előzmény: 1014 (39797)
1014 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 39797

Sziasztok,

 

boldogan hallom, hogy a gödöllői vonalon jelentősen csökkent, szinte megszűnt a kereke sírása. (szörnyű volt, hogy még egyenesben is csikorgott, mint a villamos a sarkon). Újraesztergált kerékpárokat kaptak? Egy szerelvényt láttam felemelve Cinkotán.

Hanem némelyik vágány igen el van kopva, szinte csak a fele van meg a sínkoronának.

xxxel. Creative Commons License 2013.10.08 0 0 39796

Nem. Nincs bobo :)

Előzmény: ikarus435 (39795)
ikarus435 Creative Commons License 2013.10.08 0 0 39795

Még mindig Csepelen van,csak nem rájöttek hogy nem túl gazdaságos a szállítás?

Előzmény: xxxel. (39773)
ikarus435 Creative Commons License 2013.10.08 0 0 39794

Még mindig Csepelen van,csak nem rájöttek,hogy nem túl gazdaságos a szállítás?

Előzmény: xxxel. (39773)
Schaku Creative Commons License 2013.10.07 0 0 39793

Ebben igazad van. Én is szaladtam már bájkal mert tele volt az elején a tároló, megvárta a vezető még játraértem.

Előzmény: Ep128 (39791)
Ep128 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39792

Hülye Index... Előbb fel sem fogja, majd 2x kiteszi. :-P Sorry!

Ep128 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39791

"Ha meg nem jó helyen van a biciklitároló, hát istenem így járt. :D"

Ez nagyon nincs így! Láttam anno babakocsival felszállni próbálni egy nőt ott, ahol alapból valóban fel kellett volna tudjon szállni, de a forgatások miatt "ott" nem tudott! Szerencsétlen rohant a másik oldalra, de közben már az indítás jelző szólt, a szerelvény indult volna Ő meg a túloldalra rohanva még éppen hogy csak "feldobta" a babakocsit gyerekestül...
Szóval ez abszolút nem jó móka és igazából (szerintem) nem is volna szabad így szerelvényt közlekedtetni! Fentebbi okokból balesetveszélyes! (Akkor is, ha értem, hogy néha forgatni kell őket pl. egyenletes kopás és egyebek miatt...)

Előzmény: Schaku (39789)
Ep128 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39790

"Ha meg nem jó helyen van a biciklitároló, hát istenem így járt. :D"

Ez nagyon nincs így! Láttam anno babakocsival felszállni próbálni egy nőt ott, ahol alapból valóban fel kellett volna tudjon szállni, de a forgatások miatt "ott" nem tudott! Szerencsétlen rohant a másik oldalra, de közben már az indítás jelző szólt, a szerelvény indult volna Ő meg a túloldalra rohanva még éppen hogy csak "feldobta" a babakocsit gyerekestül...
Szóval ez abszolút nem jó móka és igazából (szerintem) nem is volna szabad így szerelvényt közlekedtetni! Fentebbi okokból balesetveszélyes! (Akkor is, ha értem, hogy néha "forgatni kell őket" az egyenletes kopás és egyebek miatt.)

Előzmény: Schaku (39789)
Schaku Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39789

Mindegyik forgatásnak egyedi oka van. Az egyszerűtől az összetettig. Az utasoknak egy a lényeg: Jöjjön és menetrend szerint közlekedjen. Ha meg nem jó helyen van a biciklitároló, hát istenem így járt. :D

Meglepő, hogy ennyire tudjátok mi van rossz helyen.

Előzmény: dani1988 (39788)
dani1988 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39788

Ez engem is érdekelne, de sajnos nagyon sok egység cserélt helyet, például a 1115-758-1116 is szentendre felé néz, a 1135-768-1136 is (igaz most ő nem közlekedik) és még a 1000-700-999 is :/ Sokáig a 1131 is szentendre felé volt, de az most előre került pár napja. Sajnos a szentendre felé néző egységekben többször feltűnnek a "bátor" művészek, és kiélik művészi vágyaikat, ez leginkább most a 999-700-1000-es egységen látszik, szinte teljesen tiszta volt amikor megcserélték a 1102-vel, erre ma már szörnyű, ahogy kinéz :( de biztos oka van ezeknek a cseréknek!

Előzmény: alexander93 (39786)
Schaku Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39787

Már nagyon régóta fordítva áll. Biztos van aki tudja, de tudom, hogy nem fogja megmondani. :D

Előzmény: alexander93 (39786)
alexander93 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39786

Hello! A 993-697-994 szerelvényből miért a 993-as áll Szentendre felé?

dani1988 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39785

983-692-984 pár napja ismét forgalomban, festékszagúan, tisztán! Nagyon szép lett! ( olyan, mint a 1133-767-1134) 

Schaku Creative Commons License 2013.10.06 0 0 39784

Tegnap láttam a 915-öst. Ez nálam nagy szó! Le volt csúszva az 1000-es bőr. Pedig nem a sor elején álltam. :P Tessék felhúzni neki. :D

_Nyuszi Creative Commons License 2013.10.05 0 0 39783

.

_Nyuszi Creative Commons License 2013.10.05 0 0 39782

Miért igényelne plusz szerelvényt?

Éjjel, vágányzárban átépítik az egész vonalat 70-re, nulla idő alatt módosul az összes vonatkozó szabálypont, és máris megoldható lazán a 3 perces követés.

Ja, meg fordítóember a két végén és középen, mert fussa.

(Sztem ennek is legalább akkora a realitása. :) )

 

Viccet félretéve: reálisan elképzelhető sűrítés, de valszeg nem a reggeli csúcsban, inkább a csúcs két elejének és végének a kitolásával.

Előzmény: Ep128 (39780)
Ep128 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 39781

(Na, vajon miért 2x ment el, 2x ment el...? :-D Lökött Index.... :-P )

Ep128 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 39780

Érdekes hír kering a neten, aminek része az is, hogy:

"... és sűrűbben jár majd a H5 -ös HÉV." (Polgármesteri rendelet egyik apró részlete, amivel a tömegközlekedést javítaná.)
Van erre jármű kapacitás, hogy a csúcsban ennél is sűrűbben járjon? Vagy majd kunyizunk Csepelről, Cinkotáról, akárhonnan, hogy itt, Szentendrén több legyen? :-)

 

Ep128 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 39779

Érdekes hír kering a neten, aminek része az is, hogy:

"... és sűrűbben jár majd a H5 -ös HÉV." (Polgármesteri rendelet egyik apró részlete, amivel a tömegközlekedést javítaná.)
Van erre jármű kapacitás, hogy a csúcsban ennél is sűrűbben járjon? Vagy majd kunyizunk Csepelről, Cinkotáról, akárhonnan, hogy itt, Szentendrén több legyen? :-)

hhbari Creative Commons License 2013.10.03 0 0 39778

Sziasztok!
Van esetleg valakinek a gödöllői HÉVről vonalrajza?

megköszönném, e-mailom: bantapeter@indamail.hu

siófoki35 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 39777

Horgásztanyák rulez :)

Előzmény: Törölt nick (39775)
Rudolf Daumann Creative Commons License 2013.10.01 0 0 39776

Talán ezért szerettem ott a legjobban vezetni :) (bár a pálya állapota tényleg kissé rontotta az életérzést :/ )

Előzmény: siófoki35 (39774)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.01 0 0 39775

Volt is deja vu érzésem mikor arra utaztam, tiszta Orosháza-Szentes feeling.

Előzmény: siófoki35 (39774)
siófoki35 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 39774

Amúgy Tököltől kifelé egész érdekes hangulata van a vonalnak, leginkább az alföldi tanyajáró vonalakra (Kiskunfélegyháza-Orosháza meg ilyenek) emlékeztet... :)

Előzmény: Törölt nick (39770)
xxxel. Creative Commons License 2013.10.01 0 0 39773

Állítólag hétfő !

Előzmény: Bazsi75 (39769)
V43 1279 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 39772

Nem olyan veszélyes az! Ennél sokkal rosszabb állapotú pályákon megy nap mint nap a közlekedés.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem kéne rá költeni meg nem kellene felújítani, de ez az állítás azért eléggé túlzás.

Előzmény: Törölt nick (39770)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!