Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sanyi-ka Creative Commons License 2013.03.10 0 1 10120

Azt nem tudom ki mit és miért tesz,de azt igen,hogy hozzám járnak Szegedről,Győrből,Frankfurtból,és még sorolhatnám,ja és pesti vagyok:)

Előzmény: Steven 68 (10107)
mykeman72 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10119

Nincs gond, mert nem csak engem-minket- érint ez a probléma.Persze nem azt mondom,hogy csak tisztességes javítók vannak de szeretném azt hinni,hogy amit megrendelneka pénzükért azt jó minőségű munka által kapják meg.Hibák ettől függetlenül vannak lesznek ezt nem lehet  elkerülni de törekedni kell a lehető legjobbra.Nem mindenkinek lehet megfelelni,valakinek a legjobb sem elég.

Előzmény: ksyy (10116)
painter70 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10118

Köszi.

Előzmény: mykeman72 (10117)
mykeman72 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10117

MS lakk: kevés szárazanyag tartalmú akril lakk,sok szerves illékony oldószer tartalommal. Higítást igényel!

HS lakk: Magas szárazanyag tartalomú,ezáltal kevés illékony oldószert tartalmazó, nagyobb a száradás utáni tényleges rétegvastagságú lakkok. Higítást nem igényel.

Előzmény: painter70 (10114)
ksyy Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10116

Bocs,hogy beleszólok,de sajnos sokszor azt látni,hogy átverik az embert vagy így vagy úgy. A lakatosok munkája meg egy másik történet és még pénzt is kérnek érte. Anno én is megkérdeztem párat,mit hogyan és mennyiért,de inkább hanyagoltam a felületes munka miatt.

Előzmény: mykeman72 (10115)
mykeman72 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10115

"Ráadásul ők is át fognak vágni".Na ez így kezdésnek egy kicsit erős!!! Az miért lenne átvágás,ha megpróbálják a vállalt munkájukért kialkudott összeget elkérni.Azért azt figyelembe kellene venni ,hogy a fényezés nem csak az élőmunkából áll,hanem rengeteg járulékos költség is rakódik egy kocsi ,vagy karosszéria elem fényezéséhez. Ezt talán nem kell részletezni,hogy miből áll.

A másik része az a fajta hozzáállás,hogy mindenki átver mindenkit.Miért kell egyből előítéleteket megfogalmazni? Szerintem a mostani kiélezett és beszűkült piaci viszonyok között a legfontosabb -legalább is nálunk- az ügyfélkör megtartása!!!!

Ez csak becsületes és jó minőségű munkákkal érhető el.Természetesen nem azt mondom,hogy nincsenek kütyaütők,és gerinctelen javítók a piacon,de hozzájuk nem is lehet reklamációval visszamenni.Ezt pedig az ügyfelek jelentős része már az első találkozás után észreveszi és nem is javíttatja ott az autót.

Most kezdjem én is a lakatosokat szapulni,mert jelentős részben az ő munkájuk után kell dolgoznunk hol többet,hol kevesebbet,de a sor végén mégis az van,hogy a fényező a hibás,mert a bevonat alatt a lakatos munka már kevésbé látszik,vagy kevésbé lehet láthatatlanná tenni,sokszor dupla anyag,idő és rezsiköltség felhasználásával.Úgy érzem,hogy inkább összefogni kellene ebben a két szakmának,mint így széthúzni!!!

Bocs a hosszú reflektálásért,de sokszor nem érzem jogosnak a kritikát mégha nem is személyem volt érintve.

 

Előzmény: Steven 68 (10106)
painter70 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10114

Fényezőktől kérdezem. HS és MS lakk között mi különbséget észleltek?

pizo Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10113

Hol az az itt?

 

Zoli

Előzmény: Steven 68 (10110)
Zola_001 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10112

Kérdezném a hozzáértőktől, ki milyen rozsdaátalakítót használ? Autó karosszériáról van szó. Korant jó?

ksyy Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10111

Az tuti :)

Előzmény: Steven 68 (10110)
Steven 68 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10110

Ennyiért itt már a házadat is kifestették volna.

Előzmény: Hadada155 (10109)
Hadada155 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10109

Holnap beszámolok milyen árakat mondanak. Vérnyomáscsökkentöt szedek:-))

Előzmény: Steven 68 (10106)
Hadada155 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10108

A lakatolás külön 15 deák! Szétszereléssel összerakással.+20 deák csak a fényezés.

 

Előzmény: Steven 68 (10106)
Steven 68 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10107

Akkor azt mond meg nekem,hogy miért hozzák errefelé az autókat javíttatni aki csak megteheti. Amit csak a saját szememmel láttam Debrecenből,Pestről ,Győrből,Nyíregyházáról, is ide jöttek.

Előzmény: Sanyi-ka (10100)
Steven 68 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10106

A 400000ft-ért én az alját is kilakatoltam volna meg más is errefelé ezt biztosra veheted. A fényező műhelyek árajánlata előtt vegyél be" nyugtatót", vagy legyen "szék" melletted. Ráadásul ők is át fognak vágni,esetleg ha érdekel,hogy miként privátban megírom neked, az email címem publikus.De már ha megkérdezed az árakat kiváncsian várjuk. Itt is vannak kikiáltott mesterek akik dupla árért dolgoznak, és a munka minőségén ez nem jelentkezik. Ahogy szokták mondani ,"nagyobb a füstje mint a lángja".

Előzmény: Hadada155 (10101)
Jet 4000 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10105

Szerintem is 20 reális elemenként pl mobihel anyaggal. Én 14 elemet számolok fel. Az 280e Ft. Mivel, hogy lakatolt autó plus 30e-t a javítások eldolgozásáért. Szétszerelés meg fűgg, hogy milyen autó. Valahol 60e-t számolnak fel szerelésért de még a motort is kiveszik meg az ablakokat, 30e egy normál szét öszeszerelés.

 

Szóval,ha 400e-t fizetsz akkor az valami R-M, Glasurit minőségű..... anyaggal legyen fényezve. És teljes mértékben kifogásolhatatlan munka legyen. Itt enyhe narancsosság,porszemek stb.stb. nem fér bele.

Jason88 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10104

Ha szétvan szedve, nincs mit leszedni meg tökölni vele,csak kisebb gittelések,meg kis csiszolás akkor igen. Az hogy 2k akril vagy metál általában lényegtelen,persze vannak olyan helyek ahol van xy  Ft eltérés a kettő között , de az pár száz forint.

Előzmény: Hadada155 (10103)
Hadada155 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10103

Akkor full szétszedett állapotban a 20deák reális? Még egy kérdés,ez akril vagy lakkos??

Előzmény: Jason88 (10102)
Jason88 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10102

Egy fényező műhelyben általában 25.000 Ft-tól kezdődik egy elem fújása. Ez egy átlagás autónál 325.000 Ft, plusz ha sokat kell gittelni csiszolni egy elemet akkor lehet 30-35 .000 Ft . Ez persze eddig csak külső rész,a belső nincs beleszámolva. Szétszerelés.stb..
Egy maszeknál kb. 20/elem. Tudok 10+ anyag árért is,de azt nem ajánlom senkinek. 20 környéke már elfogadható.

Előzmény: Hadada155 (10101)
Hadada155 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10101

Még az anyag sem jönne ki??

Én nem tudom,nem értek hozzá,ezért irtam le mi történt,bánatomban :-( Hallottam millios fényezésekröl,de szerintem ez az auto nem az a kategoria.Mindent megprobalok megtenni azért,hogy a lehetö legjobb legyen az autom.Ezek fusi árak voltak,holnap benézek egy-két fényezömühelybe és beszámolok mit mondtak:-)

 

Szerinted mi lehet a reális ár,ha nem luxus,de minöségi munkát szeretnék???

 

Köszi,hogy segitetek:-)

Előzmény: Sanyi-ka (10100)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10100

Fémtiszta felületről egy tökéletesnek mondható munka,mínőségi anyagokból,ami eredményezheti a tartósságot is,egy ekkora autónál nem jön ki még a ráfordított anyagköltség sem,és ez mindegy,hogy Bp vagy vidék...

Előzmény: Steven 68 (10093)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10099

Kiméletesebb,de nem eléggé,meghullámosodik a felület,pláne ha ajtó,tető,stb.-ről van szó... Maratás,csiszolás,vagy az üveg és szóda szórás a megfelelő...

Előzmény: Jet 4000 (10089)
Jet 4000 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10098

Az éleknél, hajlatoknál meg ilyet

Előzmény: Jet 4000 (10097)
Jet 4000 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10097

Én ezekkel a lemarókkal mindig megjártam amik festékboltokban vannak. Eltudom képzelni,hogy van olyan ipari kiszerelés amit cégeknek árusítanak csak, hogy az jó de ahhoz nem tudok hozzáférni meg nagyon drága.

 

Most utánna néztem és több helyen is olvastam, hogy a négerkorongot tartják leghasználhatóbbnak a csiszoló eszközök közül. Én ezt használnám, csak azért mertem ajánlani.

 

 

 

Előzmény: Jason88 (10095)
Jet 4000 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10096

Még megy az einhell polírgépem, csak nagyon ronda a hangja. Majd ha megáll akkor veszek.

Előzmény: Steven 68 (10092)
Jason88 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10095

Vagy még a festéket lemaratni vegyszerrel. Szerintem ez a két megoldás amivel az élek is megmaradnak szépen.

Előzmény: Jet 4000 (10091)
Jason88 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10094

Én szódaszórást választanám,az nem roncsolja a felületet. 

Előzmény: Jet 4000 (10091)
Steven 68 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10093

Üdv!  400000 ft-ért nem csinalta meg ,én 300000 ft-ért megcsinálnám! Most már értem,hogy miért hozzák errefelé a kocsikat javíttatni.

Előzmény: Hadada155 (10085)
Steven 68 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10092

Üdv! Polírozó gépet akarsz venni,újonnan vagy használtat? A vaterán láttam jó márkás használt gépeket.

Előzmény: Jet 4000 (10091)
Jet 4000 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 10091

Hát akkor mivel? a homokszórástól is hullámos. Különben olyat is halottam,hogy valaki a veteránt direkt nem vitte el homokszóratni hanem le négerkorongozta ne legyen hullámos. Én saját autón a négerkorongos megoldást választanám. Ha meg hullámos akkor kigittelem,szórógittelem,füllerezem stb.

Előzmény: Jason88 (10090)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!