Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ateszx20xev Creative Commons License 2006.01.21 0 0 17808
Az tényleg akciós volt,mert most majd 13e!-))))))))
Előzmény: tommy34 (17807)
tommy34 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 17807
tavaj oktoberbe akartam veni a fábiánál szfehérváron,azt monták most akcios csak 12000ft a pár!!!!!!
Előzmény: Smíró (17805)
tommy34 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 17806
sziasztok, nyugotan vegyetek 65cm lapátot mert tökéletesen müküdik vele és még az esöérzékelöt is el éri,nem kell variálni 70cm-seh.bárdiba vetem 5000ft és valeo márkáju
ilyen a peu gyária is,és légterelö is van rajta
Smíró Creative Commons License 2006.01.21 0 0 17805
Szasztok és 18 201!

Mivel nekem is car a lapátom, megrendeltem. Van Valeoban, Championban is 70 cm-es, de nincs rajtuk légterelő. Emiatt Boscht hoznak, párban (70/65-ös) 8700 HUF-20%!!! kereskedői kedvezmény, amit a szűrőkre is kapok. Másik boltban csak a 70 cm-es Championt 58oo-ért kínálták. Erre/ezekre írtam én korábban a "tankolásnyi" különbséget, bár a lapátot bele sem vettem, mert az nem tartozik a 60 ezres szervízhez, de kíváncsi lennék, a PUG mennyiért adja...
Előzmény: 18 201 (17803)
ateszx20xev Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17804
Nem tudom,mennyire tört a géped,de bizony találkoztam már olyannal,hogy valamelyik fém lemez úgy gyűrődött,hogy elvágta a főkábelt. Kívánom hogy ne legyen ilyen gondod,mert az pénzben és időben is rohadt sok. Majd mondd el,hogy mennyi idő alatt lett kész az autó.
Előzmény: Laca0 (17802)
18 201 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17803
Én most vettem de nem az újat, hanem amilyen rajta volt. bosch lapát szett a homasitánál 9ezer altt volt. És nagyon jól töröl. ami meglepett hogy ez az egyedüli cég amelyik tudja hogy a vezető oldali 70 centis "picike" lapát!!
Előzmény: Törölt nick (17786)
Laca0 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17802

Hello Smíró! Hello Mindenki!

Köszönöm az érdeklődést. Sajnos még csak szét szedik az autómat, össze még nem...

Akinek már volt hasonló problémája, biztos tudja, milyen hosszadalmas ez a mikrofilmes alkatrészvadászat!

Kb. 1MF lesz a javítás, de még sok múlik az elektronikán. Külsőleg nincs baja, csak egy kis karcolás, de nem lehet tudni, hogy elektromosan nem érte-e valami kár.

Ha minden jól megy, a jövő héten összerakják.

De ilyet még nem láttam! Sima műanyag alkatrészek 40-50e forintokba kerülnek! :-O

...és erre azt mondják a szerelők, hogy más márkákhoz képes olcsók...

Már nagyon hiányzik a drágaságom... rossz érzés, hogy nincs itt a garázsban...

Előzmény: Smíró (17791)
sandore Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17801
Hali , Sziasztok
Sala_mon
Nem is képzelem miért is kínzod, gyötröd magad eme topic olvasásával . . . .. Talán még valami számodra hasznosat is ki találnál venni belőle . . . . .
Egyébként a szíved joga leírni amit. . . . . . . .
ódv: sandore
Előzmény: sala_mon (17794)
btibi25 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17800
saru le-fel:-)talán segít
janco Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17799

Hát sajnos ez rajtam nem segít... (1.6B)

 

Végigkocogtam a kocsival a 19-es úton, majd csaptam egy kört az autópályán, de nem tűnt el a jelzés, és azóta is minden indításkor jelentkezik. Mondjuk más baj nem volt (kopp-kopp), se rángatás, se túlfogyasztás, semmi.

Előzmény: TiTi1 (17797)
zsótika30 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17798

Hát akkor javaslom, hogy menj át a saab fórumra, vagy tudod mit? Menj a Rover fórumra és ott is nézd meg a méregdrága 10 millás auótkat milyen primitív hibák okoznak hatalmas károkat az autókon olyannyira, hogy már menni nem tudnak vele, majd utána szépen lassan dőlj a kardodba, hogy vajon miért is voltam olyan ..., hogy eladtam az autómat!

Vannak hibái a 307-esnek , de az egyik jó barátom 17 millióért vette meg három évvel ezelött az auitómata mercédeszét, és láss csodát 3 millióba került az a röpke játék, hogy az autómata sebváltó 4000 km után szétesett szó szerint, majd a turbó robbant fel az autópályán. majd a lengéscsillapítók adták meg magukat. Hát vegyél ezek közűl csak egyet és utána írj vissza milyen gyönyörű jó autód van! Sok szerencsét ex 307-es!!!

Előzmény: sala_mon (17794)
TiTi1 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17797
a 136 LE HDI-nél előfordulo hiba, valos kod szerint elégtelen gázolajnyomás miatt következik be. A javítása gázolajszűrőház cserével történik. A 307 és 407 nél is előfordulhat.
Előzmény: B-road (17793)
btibi25 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17796
Ha tele van vele akkor ezt inkább a peug hungáriának fejtsd ki ne nekünk.Bocs!
B-road Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17795

Jajj, de sajnalom. Szegeny...

Hianyozni fogsz, de most komolyan....

:-)

Előzmény: sala_mon (17794)
sala_mon Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17794

Sziasztok!

 

Ne szenvedjetek a kocsival! Szabaduljatok meg tőle. Jó magam is ezt tettem :)

 

Rettenetes ez a hiba topic...

 

Bocsi, de már tele van a hócipőm a PUG- al.

 

Üdv.: sala

 

B-road Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17793

mit lehet csinalni ilyen sarga diag lampa + APF-fel?

Miert tartod magadban az okossagot? :-)

 

(Amugy ez a viztelenites funkcio korabban valami olyasmi szinten mozgott, mint pl hetente ellenorizzuk a kereknyomast, csak ezekhez az uj flancos autokhoz nem lehet hozzanyulni, lassan mar ha kifogy az ablakmoso ahoz is treler kell...)

Előzmény: TiTi1 (17790)
janco Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17792
Nem lopták el a németek az APF-ot. Ma dél körül speciel hozzám ugrott be. Azóta még nem néztem, de őszintén remélem, hogy nem lesz így minden télen. :((
Smíró Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17791
Szasztok!

Egy "csak úgy" hozzászólás:
hivatali VW Borában folyamatosan ég a motordiagnosztikai sárga lámpa, ami nálunk az APF hibával "szok" jelentkezni. (De rég láttam hála Istennek!) Korábban a sofjőr cikizett is emiatt. Szervízben neki is katalizátor-lambdaszonda hibára gyanakszanak, de nem tudták kiütni sem. Hehe. Meghajtották városon kívül, eltűnt a hiba, de ahogy a sofjőr ismét megtett néhány kilométert a városban, megint előjött. Ha abban a carban lenne kompu, gondolom kiírná az APF vagy CF hibát, de gagyi német carba ilyet nem tesznek. No nem kárörvendező vagyok, csak ugyebár irígységből - hiszen ez a hiba a PUG privilégiuma volt eddig - ezek a "piszkos labancok" ellophatták a "piszkos csigazabálóktól" az APF hibát - gondolom megtetszett nekik - és beépítették az drága autójukba. Ne csodálkozzunk tehát, ha majd jönnek-jövögetnek tanácsért a büszke "népautósok" :-DD

Laca! Hogy áll a javíttatásod?
TiTi1 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17790

 

A gázolajszűrő a generátor felett található fekete henger vezetékekkel és csövekkel.

Ha szemben állsz a motorral akkor a fekete hengerből alul előre felé egy műanyag cső lóg ki és eltűnik lefelé. Annek a tövénél kell kifelé csavarni és a víz (mivel nehezebb a gázolajnál) kifolyik a szűrőházból. Utána a tank felől érkező kis pumpával fel kell tölteni a szűrőházak és kész. Az utat lehet folytatni. ( A vizet tényleg komolyan kell venni mert tönkreteszi a befecskendező szelepeket, a fagyveszélyről nem is szólva.)

Az Assistance-nak meg a fejébe húzni az egészet, hogy ennyit nem tudtak elmagyarázni.

 

Ha korábban motordiagnosztikai lámpa kigyulladása volt APF hibával akkor lehet, hogy erre is tudok okosságot.

Előzmény: nonnó (17788)
Sas-307 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17789

Egy lehetséges megoldás - persze már megint Üllő, a Frédi-Béni.

 

Az Ő tanácsukra minden olajcserénél gázolajszűrőt is cserélünk. Nyilván van valami oka az aggódásuknak, én meg hallgatok rá. Egyébként itt bejön az a 2-3 ezer forint, amit Smíró megspórol az olajcserénél. Itt elsősorban arra a szaktudásra gondolok, ami olajcsere közben felmerül mint probléma, akár elméleti szinten is.

 

Nekem is SW-m van de csak 110Le-s, szívesen cserélném a 136-ra. Mennyiért cserélünk ?:-))

 

Azontúl meg a sima üzemanyagot tessék beletankolni. Volt már egy-két pancser teszt erről az A2-ben.

 

Remélem gyorsan helyrejön a kocsid - Üdv!

 

Előzmény: nonnó (17788)
nonnó Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17788

Szevasztok!

Öt hónapja vagyok nem egészen boldog, de még "szerelmes" tulajdonosa egy 1,5 éves 307 sw 2.0hdi, 136LE-ős ( 21.000 km ) járgánynak. Már kétszer voltam kénytelen tréleren beszállíttatni a drágát márkaszervízbe és most következik a harmadik, de most nem tudom az autó rossz vagy a gázolaj?

Teletankoltam Shell V-power gázolajjal , 600 km megtétele után tegnap reggel indulni szerettem volna. Üzenet: víz jelenléte a gázolajszűrőben, STOP!

Telefon a szervízbe: ez gáz, vitessem be az assisttel. Telefon az assistnek: nem garanciális probléma, ki fog fizetni a szállításért ? Menjek el a benzinkútra mert a gázolaj volt rossz!  Shell-kút: méghogy víz az ő gázolajukban, kizárva!( mellesleg nagyon udvariasan )

Akkor most mi van, és mit kell tennem ? Segítsetek egy zölfülűnek! Kössz

hanat Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17787

Hello,

 

SEGÍTSÉG!!! Lenne egy égetően fontos kérdésem!

 

Második alkalommal fordul elő, hogy nem indul az autó. Abszolút semmit nem reagál a kulcs elfordítására. Első alkalommal a szervíz megjavította szoftver-frissítés címszó alatt és jól is működött egészen a mai napig. A különbség annyi, hogy első alkalommal nem volt semmi előjele ennek a hibának. A mostani előtt viszont sejthettem volna a menet közbeni leállás (még szerencse, hogy vagy 20-al döcögtem mindkét alkalommal) + ABS nem működik jel pár napig tartó folyamatos világításából, hogy valami ismét nem stimmel.

 

Ha valakinek volt hasonló problémája, vagy csak egyszerűen tudja mi a probléma, esetleg van valami tippje, kérem válaszoljon.

 

Egyébként 2001-es, 1.6-os, benzines. Ha ez egyáltlán számít valamit.

Törölt nick Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17786

Lassan aktuális lesz az ablaktörlőlapát csere 2,5 év után.

 

Tett már fel valaki olyan "lapos" (Bosch aerotwin, vagy mi a neve) ablaktörlőlapátokat régi 307-re? Az újakon már az van gyárilag, de ott más alakú a kar, nincs benne az S görbület. Lehet, hogy karcserével át lehet térni? Vagy megy sima adapterrel is?

Smíró Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17785
Szasztok és külön is Tisvol!

Nagytesvér figyelő szemei... Tehát csak az olaj árán kijön egy tankolás. Azt hiszem erre mondják, no comment. Egyáltalán írjam le ezek után a szűrők és a gyertya árát? Elképesztő különbség.
Előzmény: tisvol (17784)
tisvol Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17784

...lásd a 14807 hozzászólásomat. 1 liter omv 5w40 olaj 5000 ft/liter...szerviz"áron"

T.

Előzmény: Smíró (17780)
ateszx20xev Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17783
Természetesen azért van eltérés,de nem durva. Az NGK izzítók tökéletesek,és tényleg olcsóbb mint a gyári,de pl.a sima benzines gyertya nagyjából ugyanannyi,mint utángyártva. A szűrőknél alig van eltérés! Az olajat k...a drágán adják az tény. Persze hogy kell akasztani az alkatrészen,hiszen az alkatrészeladó ezután kapja a pénzét. És az is igaz,hogy a normaidő legtöbb esetben több,mint amennyi ideig a valóságban tart a munka,de előfordul az ellenkezője is. A munkaidőből kapja ugyanis a pénzét a szerelő,a lakatos és a munkafelvevő. De ezt mind vállalja az,aki új autót vesz és nem akarja elveszteni a garanciát.
Előzmény: HDIowner (17777)
ateszx20xev Creative Commons License 2006.01.20 0 0 17782
Izzítógyertyánál nincs igazán előírva a cseréhez szükséges km. Lehet 50e,de lehet 250e is. Ha kezd szarabbul izzítani,akkor lassan nem árt cserélni. De ez lehet akár relé vagy egyéb elektromos probléma is.
Előzmény: sandore (17779)
HDIowner Creative Commons License 2006.01.19 0 0 17781

Izzítógyertyák sokáig bírják, az én autóm 4 éves múlt 200k km-rel.

Most vettem észre, hogy szarabbul indul hidegben.

 

HDIowner

Előzmény: sandore (17779)
Smíró Creative Commons License 2006.01.19 0 0 17780
Szasztok és Kék Égnek külön.

60 ezres szervízhez, ami biztosan kell: Olaj, 3 fajta szűrő, gyertya. Ezeknek az árát ismered, ha a szervíz adja? Aztán ha vannak kapcsolataid, próbáld meg ezeket beszerezni kiskereskedőtől. Total Quartz 9000-et 10.000-ért ajánlottak, /Castrol GTX -et 9.500-ért/ 5W-40-ben. Ha leosztom, cirka 2000 Ft/liter. Szervízben mennyi is? A szűrők árát most pontosan nem tudom, az irodámban hagytam a cetlit, de a kedvedért - ha megválaszolod a PUG-os árakat - leírom. Azután szorzunk, osztunk. Nagyjából 13 ezer körül kellene kijönni a különbségnek ugyebár. Bár a tankolásnyiban nincs benne, hogy hány liternél megyek tankolni:-)))

Én nem "összehasonlítani" akarom a PUG-os olaj árát egy "normál kereskedéssel", hanem ha én szerzem be a cuccot - és nyilván próbálok a "normál kereskedési" árból is alkudni -, na ez az én/mi tiszta hasznom/unk ahhoz képest, ha csak a kocsit adnám le szervízelésre. Korábban olvastam 4 ezer körüli szervíz olajárat, már csak az 10 darab ezres. Holnap pontos összegeket írok, tényleg jó, ha figyelsz:-)
Előzmény: Kék Ég (17774)
sandore Creative Commons License 2006.01.19 0 0 17779
Sziasztok !
Hali HDIowner
Kérdés , mi a tapasztalás az izzítógyertyák kb. mennyi km-ig bírják, mármint a gyári?
1,6 Hdi Riv, 2005. okt. 7800km. Azt tapasztalom reggel mínusz 6 fok és a gyujtást ráadom, tényleg két másobperc után az izzítás visszajelző elalszik majd további kb. 3 sec. és a szürő és a "vízjelenlét" is kialszik és utána pöccre indul. A múltkor mínusz 13-nál is így volt. Hálisten, maradjon is. Még lesznek hidegebbek is.
Olvastam a topicon, hogy nagy hidegben esetleg kétszer is "ráizzítani" , van ennek értelme?
Köszi,
Üdv: sandore

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!