Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Benne van, de csak a már xado-val kezelt motorba elég. Első xado motorolaj feltöltés esetén kell bele adalék is, de elég az előírt mennyiség fele. Ezt mondták nekem, és én is így használom.
Valószínű a keveredés miatt, hogy jó sok cucc ráfolyjon és már akkor keveredik. De szerintem ha nincs tele a tartály és úgy megy bele, egy budapesti séta az utakon és habzik az üzemanyag a tankban olyan turmixot csinál:-)
Üdv ! Vettem Xado adalékot üzemanyagrendszerhez, az a kérdésem lenne hogy ajánlatos tényleg kevés üzemagyagra tölteni a szert és aztán teletankolni vagy lehet 3/4 tankra is tölteni, ugyanaz marad a hatás?
Lehet de kicsit érdekesnek találom. Ha így lenne akkor a spuri leold mindent ami fém és kerámia meg ami még útjába kerülhet. Viszont utánnanéztem a spuri cuccnak az is tartalmaz fémkeményítő valamilyen nanométeres szilicium-szén vegyületet ami beépűl. szóval lehet, hogy ütik egymást. Vagy az egyik vagy a másik de ezek szerint együtt nem.
Nem érzéki csalódás volt a tapasztalatom. Ugyanis mikor együtt dolgozott a két anyag 50 km/h-nál 5. sebességben kis gázzal is erőteljesen kezdett el húzni a gép, utána legalább 70-ig kellett kihúzatni, hogy egyáltalán fel lehessen kapcsolni. Érintkezni pedig a henger falán mindenképpen tudnak. Szóval az elmélet miszerint nem lehetnek egymásra hatással alapvetően téves. Csak az a kérdés milyen módon?
Szerintem a napi használatban hozzászokik az ember. Amikor hirtelen javúl az szembeötlik de utánna sokáig nem történik semmi egyszerüen hozzászokunk a tartós állapothoz és unalmassá válik. Azt nem lehet elvárni, hogy minden nap meglepetést okoz és minden nap egy kicsivel jobban megy a verda. A spurinak meg a Xadonak szerintem semmi köze egymáshoz, hogy bántanák egymást. A Spuri égésjavító a Xadó fémkerámia naoszemcsés cucc ami a nyomás és hő hatására bedifundál /felszívódik/ a fém külső felületére.
Most fogom kipróbálni a xadót. Ezelőtt a ristore-t tettem bele a gépbe, ami jónak is tűnt. Aztán kb. 3000 km megtétele utám elkezdtem a spurit használni . Az első pár száz km-ig mintha megtáltosodott volna aztán hirtelen elmúlt a hatás. Szerintem a spuri lepucolta a ristore-t. Hasonló megtörténhet a xadónál is? Van valakinek tapasztalata a xadó és a spuri egyidejű használatával?
Én ezt mondtam mindekinek .énis minden autómba mindenbe használom még a kapagépekben és a motorfürészbe is használom . A XADÓ OLAJROL én másodszorra inkább magasabb minőséget választottam mert a xadó vagy ásványi vagy csak fél szintetikus és ezét az árért jobb minőségü szintetikus is kapható,az 5 literben meg csak 1 tubusnyi 9 ml adalák van .
Az autó lada samara 1.5-s karburátoros a mágnes egyszerü hangszoróból lett kiszedve átmérője pont befér a légszürő fém csövébe .ha kiveszem ,mert egyszer ez történt a gyerek kiszedte mert szerinte minek ,aztán rögtön rájött .hogy minek nemvolt olyan gyors a dinamikája az autónak én jó szivvel ajánlom mindenkinek kipróbálni. Még a mercimbe is szeretnék beletenni de erősebb neodim mágnest gondoltam minél közelebb a szivó torkokhoz.
Üdvözlöm! Érdeklődni szeretnék a karburátoros gázos autóján a légáramba használt gyűrű mágnesről. Ferrit gyűrű mágnest használ? Milyen típusú az autó? Mekkora belső átmérőjű a légszűrőbe vezető friss levegő cső, és mekkora átmérőjű ( külső-belső illetve a vastagsága-hossza ) volt a használt mágnes? Nagyon érdekes, amit írt, eddig csak a Messerschmidt repülőgépek víz-metanol befecskendezéséről hallottam, mint rövid idejű drasztikus teljesítményfokozóról
Én is használok xadót,de nem igy, axadó 5 literes olajban csak egy tubusnak megfelelő 9 ml adalék kerámia van ,költséghatékonyabb az alábbi használat xadó motormosó, ujj olaj,és az olajba a 3-4 db 9ml-es adalék. a Stag 1 27ml -est én is próbáltam és kompressziómérővel után vizsgálva szart sem ért ellemben a 9ml -es kis tubusokkal ami 1-3 bárt is hozott Ezekek öreg dieselen és benzines autóban is kipróbáltuk még kissé kopott difinél és váltónál autómatánál és mechanikusnál is müködik, javulás érhető el vele . Nekem bejött még a szervópumpát is felhuzza egy kicsit. Ez az én tapasztalatom.
egy benzines astrába próbálnám ki a xado gélt, benzines motorhoz van a piros géljük, ami 3 külön tubus lenne és 100km-enként kell betőlteni, a 1stage gél 3x akkora és egyben betőlthető - erre van valakinek tapasztalata, hogy hatásában van-e valami különbség?
Xado olajjal járok revitalizálóval (kerámia cucc). Semmi változást nem tapasztaltam én sem. Kicsit én is hangosabbank érzem a motor hangját. Sem fogyasztáscsökkenés sem más eredmény... Most van egy hiper erős mágnespárom, még azokat akarom ráakasztani a gázolajcsőre.
hát kipróbáltam a XADO Maximum 1 Stage-et. hát nem dobtam tőle szaltót, az biztos, gyakorlatilag semmi nem történt, (már 2000km-ert használtam a kocsit ) talán annyi, hogy mintha hangosabb lenne a motor.
biztos jó dolog, de csak annak aki eladja/ elkészíti. nekem 1,8-as citroen xara picasso-m van 166000 kilóméterrel. olajcsere majd 8000km után lesz. hozzáteszem, total quarc fullszintetikus olajat használtam mindig.