Köszi hogy megnézted! De nekem így nem jó ahogy áll mert húz balra fele a gép! Ha jobbra fordítom a kormányt kicsit visszaforgatja balra ha elengedem! Meg a gumi kopás nem lesz jó!
Ideig óráig meg lehet oldani, de ez csak átmeneti tűzoltás...
Van amit szépen meg lehet javítani, de sajnos ez a hídház ügy nem az.
Én is voltam már hasonlóképp mezítlábassal, de hoztak új hídházat és csak a könyöktengelyházat kellett felhegeszteni és lecsiszolni. Az is fellazult és úgy jártak vele...
Valamikor nyáron vagy tavasszal kérdeztem itt, mi a megoldás a görgős TLT csonk kotyogásra, ajánlották páran hegesszem be. Nem hegesztettem, mert nem is akartam és nem is tartottam jó ötletnek. Vettem újat, meg görgőket és zéger gyűrűt, szépen passzosra megállt a helyén, szerencsére a belső fele nem kopott meg.
Ha begesztem és elkopik a borda cserélni kell, belezhetem ki az egész kihajtásból a közepét, hogy cserélni lehessen...
Köszönöm kérdésed, egyre jobban. Javuló tendenciát mutatok eddig. :-)
Ha típus módosítást csinálsz legalábbis sejtem az 550-ből csinálsz 552-őt viszed műszakira nem fogják szerinted megnézni? Gondolkodj!
Sajnos csapdába estél! :(
Az eredeti tulaj kicsit utána számolt: hídközép, függőcsapok külső-belső, tömítések meg a többi többe van annyiba mintha vesz egy egész ujjat. téged meg jól rászedett hogy félig fel van újítva .
Az biztos, hogy el lehet szórakozni ezekkel, de a vége úgyis a csere lesz új alkatrészre, mert sosem lesz jó. A lehegesztés is nagy divat lett mostanában, de egyszercsak véletlenül csapágyat kell cserélni, és most hogy is jön szét..........
Vagy szétszeditek és megméritek mennyi van a házban kopás, mert szerintem van, és felhegesztitek, aztán visszacsiszoljátok, hogy passzosan menjen bele a reduktorházcső.
De ez nem kis munka, el lehet vele pöcsölni pár napot, mire úgy felrakod és kicsiszolod, hogy visszaállítsd a kopást.
Vagy ház csere.. más megoldás nincs erre.
Jól írta lentebb valamelyik kolléga, zavarni fogja örökké a szemed és addig nem nyugodsz míg meg nincs csinálva rendesen.
Nekem azt tanították , hogy : járó,kormány,fék,váz szerkezeteket NEM stupekolunk életveszélyes magadra és másra is.
a régi hídház 197 ezer elég húzós nem véletlenül nem cserélte az előző gazdája .
De ha az új 3 részes hídközepet 74 ezer 3 régi hídházrövid 40ezer össze hozod ha lehet, sajnos én nem tudom mi a különbség a régi és az új között , van nálam okosabb aki tudja ezt és ha működik akkor olcsóbban megúszhatod. ( tudom sajna így se olcsó ) Én komplett 3 részes hídközepet vettem nem olcsón idén szeretném kicserélni mert a királycsap furata ki van kopva és perselyeztem de a persely elkenődik nem tartós.
De te tudod mi kell neked. hegesztheted de ha gond van akkor nem tudod se állítani se szétszedni. Olyan minta a váltókimenőkupfogaskerék lutri.
Szeva ez nekem is eszembe jutott, két megoldás között gondolkodom az egyik sebességváltó olajjal sebességváltóra épített külső szivattyúval , vagy hidraulikáról , de azt úgy hogy vegyes használatú olajat tennék bele sebváltó és hidraulikaolaj egyben /mint a Zetoroknál/ a sebességváltóban növekedő olajszint a nívócsavaron keresztül egy kis tartályba folyna onnan egy szintkapcsolós időszakos működésű szivattyú juttatná vissza a hidraulikatartályba az olajat.
Emeld fel a gép elejét és járasd kicsit, én is küszködtem a balra húzással már kerékcsapágy tól kezdve gömbcsuklókig minden ki volt cserélve mire rájöttem, hogy álló, felemelt helyzetben is "húz" balra. Volt egy kicsi plusz lógása a csiga tengelynek és rávezérelt a kocka.
Próbáltam már az ékcsavart is felhegeszteni de akár hogy hegesztettem kicsit emeltem a lapolás magasságán akkor is elfordította meg felment az ékcsavar teljesen! nem úgy áll mint a jobbos! Már vagy két napja küszködök ezzel az ékcsavarokat hegesztgettem felfele de nem jó! Már nem tudom hogy csináljam?
Na most egy fényképen bejelölöm, mi van kikopva és miért áll szarul az egész.:
A nyílakkal jelzett helyen a hídház belselye van megkopva oválisra és ezért áll szarul a reduktorház. Erről árulkodik a kikopott ékcsavar furat is, hogy fel volt lazulva és úgy mentek vele... sokat.
Mikor behúzod az ékcsavarokat eltolja egy oldalra a reduktorházat és máris rosszul áll.
A szöghajtáson a lapolás nincs megkopva mert az új! A híd házon alul van egy kicsit a lyuk megnyúlva oválisodva! Az ékcsavar szépen belemegy meg is szorul csak ez az oldalt (bal) nem úgy áll a reduktorház mint jobb oldalt ez közel függőleges! Meg húz balra fele a gép elengedett kormánynál!
Hogy érted hogy egy kicsit meghúzta azt az oldalt? Neked is ha benne ülsz a jobb oldali kicsit előrébb van a bal oldali meg majdnem függőleges? A gumi kopásod most már jó?
A gumi kopást befolyásolta, a balra húzást annyira nem vettem észre, én is a két kúpos csavar cseréjével oldottam meg a gondot, azótta jó nem mozdult meg.
Visszább olvastam a fórumot vagy 2-éve foglalkoztál az elsőhajtással te is hogy a bal oldali reduktor ház közel függőlegesen áll a jobb oldali pedig előrébb! Neked sikerült állítani rajta vagy egyformára? A gép nem sétált tőle hogy nem egyformán volt? Érdekelne hogyan állítottad be vagy hogy sikerült! Köszönöm!