Szia!Szerintem az ablakodra a megoldàs kàbel problèma lesz ami ott talàlható ahhol kijön a kaszniból a kàbelköteg az ajtóhoz, lesz egy csatlakozó ès abba lehet a problèma vagyis nekem ott volt ilyen gondom.A màsik a kapcsolód az akàr lehet èrintkezèsi hiba.
Két problémával fordulnék felétek. Első a bal oldali elektromos ablak problémája. Indítás után le lehet húzni, de utána felfelé csak szakasosan vagy egyáltalán nem megy. Gyakran előfordul, hogy se le se fel nem mozog. A megoldás eddig az volt, hogy kinyitom az ajtót és bezárom ismét és ekkor egy pár centit halad felfelé az ablak, ezután újra ajtónyitás, zárás pár centi. Másik probléma. A szellőző csak akkor indul, ha a motor beindításánál a maximális fokozatra van állítva. Viszont ha innen elmozdítom akkor teljesen elhallgat és nem lehet újra működésre bírni. Elég meleg van már ahhoz, hogy a klíma és az elektromos ablak használatát mellőzhető legyen.
Benzin szag keveredik be ha bekapcsolom a ventillàtort klimànàl is ès klima nèlkül is legjobban kanyarokban balra is jobbra is fèkezèsnèl gyorsítàsnàl,egyedül egyenesben nem ha tartok egy tempót pl. pàlyàn.Tanknàl nem szivàrog semmi benzin csövek rendben motortèrnél semmi folyàs szivàrgàs!Ha valaki esetleg így jàrt ès sikerült megoldani a problèmàt akkor segítsen nekem lètszives nagyon jó lenne ès elöre is köszönöm!
Lehet megpróbálom majd.A sárga piros vezeték keresztbe kötése (mint a képen) megoldotta a memória problémát.Az érintkező átrakása a gyújtás nélküli rádiózáshoz kell,de ez nekem nem olyan fontos.
Nem hiszem hogy sorban vannak, inkább a tévedés miatt leáll az egész. Méri a szenzorok áramkörét és ha valamelyik kívül esik a megadott paraméteren akkor az egész rendszer leáll.
Most az anyegin miatt háttérbe szorult a kérdés de valószínű valamelyik szenzor bedobta a törölközőt. Köv. hónapban megpróbálok venni szenzorokat és kicserélem őket. Ha megszűnik a gond jelzek.
Az enyém egy erős sárfelverődés folyamán elkezdett hol működni hol nem, aztán végleg nem....ezért gondolom a szenzor gondot, nagy sárcsomóból szedtem ki a szenzorokat.
Nekem 176 cm vagyok úgy tökéletes az ülés ahogy van, pedig ebben nincs állítható deréktámasz. Az előző autóban Fiat Tempra volt ilyen jó az ülés csak az kicsit szélesebb volt.
nekem ez a legkényelmesebb auto amiben ültem, komolyan, pedig sok más autoban ültem sokat.
olaszbol hazafele 500km után álltunk meg elöször, akkor is csak lányok miatt pisire..
nissan note-unkba egy ora után már fészkelödök, fáj a derekam.
egy hasonloan joban ültem, az uj bmw 5. de az ugye más tészta.
ezért is szeretem annyira, mert nekem baromi kényelmes.
183cm, 77kilo vagyok.
Ma reggel indulás után gáz adásra rángat mint a barom, minden sebesség fokozatban! motorlámpa ki gyulladt antipulotin fault-ot írja. Vettem 4 gyertyát,nem segített!
Én is azt gondolom, hogy ember függő. Az ülés nálam is teljesen hátul van a lábam miatt, viszont a kormányon is kicsit kell kihúznom mert a kezem meg majdnem "rövid" hozzá.
ficus10
Nekem is van otthon elfekvőben egy autórádióm amit eddig ez miatt a memória felejtés miatt nem használtam. Holnap a cikkek alapján bekötöm. Köszi ;)
Én is olyan magas vagyok mint te, de teljesen másképp ülünk szerintem :) Az autó ültetve van, az ülés a lehető legalacsonyabban és még mindig szédülök...magasan ülök ennek ellenére :) Amúgy teljesen kényelmes, elérek mindent, szeretem! Szerintem ez ember függő :)
A második linken található képen,amin a tenyerében tart vezetékeket,olyan nekem is van Azt egyszerű megcserélni. Ott próbáltam a piros mellé bedugni azt a szóló pirosat,amiről írtam.De persze nem jó és azt sem néztem,van e benne kakaó (első link).
Egyébként a csatlakozókon hogy lehet a nyelveket kihúzni,áttenni?
Kösz!Erre nem gondoltam.A mikrofont oda tettem a rács mögé úgy,hogy az érzékelőfejet kihúztam a foglalatából.Az most "csak úgy" van valahol a műszerfal mögött.
Nekem inkább az a gondom, hogy messze van a kormány. Hiába húzom csutra magamra. Ha közelebb húzom az ülést, a nyakamban lesz a térdem a pedálok kezelésekor.
Úgy hallotam xantiában egy hatványozottan igaz, mivel ott még kevesebbet mozog a kormány vízszintesen.
192 centiméteremmel a legalacsonyabb pozícióban tökéletesen érzem magam :)
ficus10
A +/- kérdéshez nem tudok hozzászólni, ellenben szerintem amit te mikrofonnak gondolsz, az az automata fűtés hőfokérzékelője. (a rádió fölötti kis rács)
Sziasztok! Rádió beépítés közben vagyok és lenne egy-két kérdésem.A csatikat feldugva ok minden.Működik,de a gyújtást levéve mindent elfelejt.Olvastam valahol,hogy külön + -t kell rákötni.Van is a fészekben egy piros (gondolom +) szóló vezeték leszigetelve.Rádughatom? Ha igen, hogy kell megoldani.
A másik kérdésem,hogy bluetooth-s a készülék.Párosítva volt de a hozzá kapott mikrofon még nem volt bedugva.Volt egy hívásom,a hívó hangja szépen szólt a hangszórókon de engem nem hallott.Persze nem volt bedugva,de láttam,hogy van gyári is beépítve a műszerfalba.Az nem azon a csatin keresztül működik,mint amit a rádióba dugtam? A rádión van külön mikrofon bemenet a gyárinak.Egy jack.Köszi a segítséget!