Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bogyi601 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 60560

Szia!Szerintem az ablakodra a megoldàs kàbel problèma lesz ami ott talàlható ahhol kijön a kaszniból a kàbelköteg az ajtóhoz, lesz egy csatlakozó ès abba lehet a problèma vagyis nekem ott volt ilyen gondom.A màsik a kapcsolód az akàr lehet èrintkezèsi hiba.

Üdv

Előzmény: Léhi Ádám (60559)
Léhi Ádám Creative Commons License 2015.06.02 0 0 60559

Sziasztok!

Két problémával fordulnék felétek. Első a bal oldali elektromos ablak problémája. Indítás után le lehet húzni, de utána felfelé csak szakasosan vagy egyáltalán nem megy. Gyakran előfordul, hogy se le se fel nem mozog. A megoldás eddig az volt, hogy kinyitom az ajtót és bezárom ismét és ekkor egy pár centit halad felfelé az ablak, ezután újra ajtónyitás, zárás pár centi. Másik probléma. A szellőző csak akkor indul, ha a motor beindításánál a maximális fokozatra van állítva. Viszont ha innen elmozdítom akkor teljesen elhallgat és nem lehet újra működésre bírni. Elég meleg van már ahhoz, hogy a klíma és az elektromos ablak használatát mellőzhető legyen.

Bogyi601 Creative Commons License 2015.06.02 0 0 60558

Sziasztok!Valakitöl segitsèget szeretnèk kèrni egy Citroën Xsara Break 1.4sx 1999 èvjàrattal kapcsolatban.

Benzin szag keveredik be ha bekapcsolom a ventillàtort klimànàl is ès klima nèlkül is legjobban kanyarokban balra is jobbra is fèkezèsnèl gyorsítàsnàl,egyedül egyenesben nem ha tartok egy tempót pl. pàlyàn.Tanknàl nem szivàrog semmi benzin csövek rendben motortèrnél semmi folyàs szivàrgàs!Ha valaki esetleg így jàrt ès sikerült megoldani a problèmàt akkor segítsen nekem lètszives nagyon jó lenne ès elöre is köszönöm!

Üdv mindenkinek!

ficus10 Creative Commons License 2015.06.01 0 1 60557
BallyS16 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 60556

Kés, blankoló, páka :-D

Előzmény: zimurgy (60553)
ficus10 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 60555

Nem tudom,letöltési linket lehet ide beilleszteni?

 

Szeretném megosztani veletek:

Moteur Essence 1600
Saxo-Xsara-Berlingo
Manual Xsara'01
Citroen XsaraII Manual 2000-2005
Citroen Xsara 2000-04 wiring diagrams

 

Sajnos angol,spanyol,francia nyelvűek,de sok-sok kép,ábra,kapcsolási rajz segít eligazodni.

 

ficus10 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 60554

Köszi!

Lehet megpróbálom majd.A sárga piros vezeték keresztbe kötése (mint a képen) megoldotta a memória problémát.Az érintkező átrakása a gyújtás nélküli rádiózáshoz kell,de ez nekem nem olyan fontos.

Előzmény: zimurgy (60553)
zimurgy Creative Commons License 2015.06.01 0 0 60553

"Egyébként a csatlakozókon hogy lehet a nyelveket kihúzni,áttenni?"

Általában elegendő egy picire köszörült kiscsavarhúzó.

Bonyolultabb csatlakozóházakhoz már szokott kelleni a spéci kireteszelő.

(De az ülések alatti légzsák-csatikat sem lehet a speciális hengeres kireteszelő nélkül szerelni.)

Előzmény: ficus10 (60537)
nikkel82 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 60552

Köszönöm a segítséget délután megy hibakód kiolvasásra! :)

 

Hf1968 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 60551

A lambda szonda csatlakozóját nézd meg először. Többször írtak róla itt,a topikban.

Előzmény: nikkel82 (60541)
sokab Creative Commons License 2015.05.31 0 0 60550

Köszönöm a segítséget,majd történik valami vele.Hátha lesz még hozzászóló.

Előzmény: toji76 (60549)
toji76 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 60549

Nem hiszem hogy sorban vannak, inkább a tévedés miatt leáll az egész. Méri a szenzorok áramkörét és ha valamelyik kívül esik a megadott paraméteren akkor az egész rendszer leáll.

Előzmény: sokab (60547)
BallyS16 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 60548

Mivel van CEL ezért egy hibakód kiolvasás javallott.

Amúgy jó eséllyel trafósor.

Előzmény: nikkel82 (60541)
sokab Creative Commons License 2015.05.31 0 0 60547

Ezekszerint a szenzorok sorba vannak kötve.Ha egy meghal,akkor nem mikszi.Hiba olvasással nem lehet megállapítani melyik a ludas?

Előzmény: toji76 (60546)
toji76 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 60546

Most az anyegin miatt háttérbe szorult a kérdés de valószínű valamelyik szenzor bedobta a törölközőt. Köv. hónapban megpróbálok venni szenzorokat és kicserélem őket. Ha megszűnik a gond jelzek.

 

Az enyém egy erős sárfelverődés folyamán elkezdett hol működni hol nem, aztán végleg nem....ezért gondolom a szenzor gondot, nagy sárcsomóból szedtem ki a szenzorokat.

Előzmény: sokab (60545)
sokab Creative Commons License 2015.05.31 0 0 60545

Szia toji76,mi lett a tolatóradar hiba.Én is ezt vettem észre két napja.Eddig müködött rendesen.

Előzmény: toji76 (60354)
toji76 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 60544

Nekem 176  cm vagyok úgy tökéletes az ülés ahogy van, pedig ebben nincs állítható deréktámasz. Az előző autóban Fiat Tempra volt ilyen jó az ülés csak az kicsit szélesebb volt.

Előzmény: Adammer (60543)
Adammer Creative Commons License 2015.05.31 0 0 60543
nekem ez a legkényelmesebb auto amiben ültem, komolyan, pedig sok más autoban ültem sokat.
olaszbol hazafele 500km után álltunk meg elöször, akkor is csak lányok miatt pisire..
nissan note-unkba egy ora után már fészkelödök, fáj a derekam.
egy hasonloan joban ültem, az uj bmw 5. de az ugye más tészta.
ezért is szeretem annyira, mert nekem baromi kényelmes.
183cm, 77kilo vagyok.
Batman72 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 60542

Oké srácok,akkor ezek szerint másnak is van egy kis rumli az üléspozícióval. :)

nikkel82 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 60541

Helló! Van egy 2003-as xsarám 1.6 16v!

Ma reggel indulás után gáz adásra rángat mint a barom, minden sebesség fokozatban! motorlámpa ki gyulladt antipulotin fault-ot írja. Vettem 4 gyertyát,nem segített! 

Ötlet valakinek?

Köszi

njnl Creative Commons License 2015.05.30 0 0 60540

Én is azt gondolom, hogy ember függő. Az ülés nálam is teljesen hátul van a lábam miatt, viszont a kormányon is kicsit kell kihúznom mert a kezem meg majdnem "rövid" hozzá. 

 

ficus10

 

Nekem is van otthon elfekvőben egy autórádióm amit eddig ez miatt a memória felejtés miatt nem használtam. Holnap a cikkek alapján bekötöm. Köszi ;) 

 

Előzmény: Törölt nick (60539)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.30 0 0 60539

Én is olyan magas vagyok mint te, de teljesen másképp ülünk szerintem :) Az autó ültetve van, az ülés a lehető legalacsonyabban és még mindig szédülök...magasan ülök ennek ellenére :) Amúgy teljesen kényelmes, elérek mindent, szeretem! Szerintem ez ember függő :)

Előzmény: Batman72 (60527)
ficus10 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 60538

Köszönöm a válaszod.Közben találtam két jó leírást,belinkelem hátha másnak is segítségére lesz.

 

http://www.autohifi-city.hu/?oldal=1&cikk=448

 

http://www.cxoc.net/index.php?topic=20854.0   képekkel.

 

 

A második linken található képen,amin a tenyerében tart vezetékeket,olyan nekem is van Azt egyszerű megcserélni. Ott próbáltam a piros mellé bedugni azt a szóló pirosat,amiről írtam.De persze nem jó és azt sem néztem,van e benne kakaó (első link).

Egyébként a csatlakozókon hogy lehet a nyelveket kihúzni,áttenni?

 

 

 

Előzmény: francecoupe (60535)
ficus10 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 60537

Kösz!Erre nem gondoltam.A mikrofont oda tettem a rács mögé úgy,hogy az érzékelőfejet kihúztam a foglalatából.Az most "csak úgy" van valahol a műszerfal mögött.

Lesz ebből gond fűtésileg?

Előzmény: njnl (60534)
francecoupe Creative Commons License 2015.05.30 0 0 60536

Nekem inkább az a gondom, hogy messze van a kormány. Hiába húzom csutra magamra. Ha közelebb húzom az ülést, a nyakamban lesz a térdem a pedálok kezelésekor. 

Úgy hallotam xantiában egy hatványozottan igaz, mivel ott még kevesebbet mozog a kormány vízszintesen.

Ja 185cm vagyok.

Előzmény: Batman72 (60533)
francecoupe Creative Commons License 2015.05.30 0 0 60535

Cseréld fel az állandó pozitív és a gyújtás utáni pozitívokat (piros-sárga) és nem fog felejteni.

Előzmény: ficus10 (60531)
njnl Creative Commons License 2015.05.30 0 1 60534

192 centiméteremmel a legalacsonyabb pozícióban tökéletesen érzem magam :) 

 

ficus10

 

A +/- kérdéshez nem tudok hozzászólni, ellenben szerintem amit te mikrofonnak gondolsz, az az automata fűtés hőfokérzékelője. (a rádió fölötti kis rács) 

Előzmény: Batman72 (60527)
Batman72 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 60533

Szerintem félreértettél. :)

Nem akartalak megbántani vagy ilyesmi,egyszerűen csak leírtam,hogy nem kezdő jogsis vagyok,nem azért nem tudom komfortosan érezni magam az autóban.

Szóval még egyszer sorry.. :) 

Előzmény: BXtwelve (60532)
BXtwelve Creative Commons License 2015.05.29 0 0 60532

 

Bocsánat, hogy válaszoltam.

 

 

Előzmény: Batman72 (60530)
ficus10 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 60531

Sziasztok! Rádió beépítés közben vagyok és lenne egy-két kérdésem.A csatikat feldugva ok minden.Működik,de a gyújtást levéve mindent elfelejt.Olvastam valahol,hogy külön + -t kell rákötni.Van is a fészekben egy piros (gondolom +) szóló vezeték leszigetelve.Rádughatom? Ha igen, hogy kell megoldani.

A másik kérdésem,hogy bluetooth-s a készülék.Párosítva volt de a hozzá kapott mikrofon még nem volt bedugva.Volt egy hívásom,a hívó hangja szépen szólt a hangszórókon de engem nem hallott.Persze nem volt bedugva,de láttam,hogy van gyári is beépítve a műszerfalba.Az nem azon a csatin keresztül működik,mint amit a rádióba dugtam? A rádión van külön mikrofon bemenet a gyárinak.Egy jack.Köszi a segítséget!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!