Xsara II-ben a gyári hangszórószett lecserélése valami márkásabb, új szettre hoz jelentős minőségbeli javulást? Vagy a gyári "erősítő" lecserélése nélkül nem lehet elérni javulást?
Nem kell, de akna az kell hozzá. Alámész lehúzod a csatlakozót kúrva kicsi helyed lesz de alul és fölül pöckök tartják azt kell kipiszkálni és hátrafelé kijön. Visszafelé pedig a pöckök beugranak és kész.
Kulcsok nincsenek meg de szeretném indítani a motort próbára van erre bármi esélyem ?? Bontásra érkezik autó csak nehéz lenne eladni a motort úgy hogy nem tudom kipróbálni!
sziasztok xsara 2 esem van és kanyarodáskor és elinduláskor valamint lasításkor valami katogást hallok az elsö kerekektöll valaki tudná mi a baja. köszönöm
Szia!Szerintem az ablakodra a megoldàs kàbel problèma lesz ami ott talàlható ahhol kijön a kaszniból a kàbelköteg az ajtóhoz, lesz egy csatlakozó ès abba lehet a problèma vagyis nekem ott volt ilyen gondom.A màsik a kapcsolód az akàr lehet èrintkezèsi hiba.
Két problémával fordulnék felétek. Első a bal oldali elektromos ablak problémája. Indítás után le lehet húzni, de utána felfelé csak szakasosan vagy egyáltalán nem megy. Gyakran előfordul, hogy se le se fel nem mozog. A megoldás eddig az volt, hogy kinyitom az ajtót és bezárom ismét és ekkor egy pár centit halad felfelé az ablak, ezután újra ajtónyitás, zárás pár centi. Másik probléma. A szellőző csak akkor indul, ha a motor beindításánál a maximális fokozatra van állítva. Viszont ha innen elmozdítom akkor teljesen elhallgat és nem lehet újra működésre bírni. Elég meleg van már ahhoz, hogy a klíma és az elektromos ablak használatát mellőzhető legyen.
Benzin szag keveredik be ha bekapcsolom a ventillàtort klimànàl is ès klima nèlkül is legjobban kanyarokban balra is jobbra is fèkezèsnèl gyorsítàsnàl,egyedül egyenesben nem ha tartok egy tempót pl. pàlyàn.Tanknàl nem szivàrog semmi benzin csövek rendben motortèrnél semmi folyàs szivàrgàs!Ha valaki esetleg így jàrt ès sikerült megoldani a problèmàt akkor segítsen nekem lètszives nagyon jó lenne ès elöre is köszönöm!
Lehet megpróbálom majd.A sárga piros vezeték keresztbe kötése (mint a képen) megoldotta a memória problémát.Az érintkező átrakása a gyújtás nélküli rádiózáshoz kell,de ez nekem nem olyan fontos.
Nem hiszem hogy sorban vannak, inkább a tévedés miatt leáll az egész. Méri a szenzorok áramkörét és ha valamelyik kívül esik a megadott paraméteren akkor az egész rendszer leáll.
Most az anyegin miatt háttérbe szorult a kérdés de valószínű valamelyik szenzor bedobta a törölközőt. Köv. hónapban megpróbálok venni szenzorokat és kicserélem őket. Ha megszűnik a gond jelzek.
Az enyém egy erős sárfelverődés folyamán elkezdett hol működni hol nem, aztán végleg nem....ezért gondolom a szenzor gondot, nagy sárcsomóból szedtem ki a szenzorokat.