Magyarországon azért tilos mindenféle vasúti műhelyben ( Ezek szerint HÉV is, Szolnok JJÜ, stb... ) készült képeket felrakni, hogy a rothadó kapitalista nyugat meg ne tudja, hogy milyen ótvaros, kókány, kritikán aluli módszerekkel tudnak itthon még egy úgyahogy használható vasútüzemet műküdtetni?
Végül csak sikerült elvinni Csepelről a 975-688-976 kocsit. Állítolag éjszaka valamikor, és közúton ha minden igaz. Viszont túlfutotta már magát, úgyhogy gondolom Szentendrén is csak a főmühelybe vitték.
60km/ó pályát képtelenek fenntartani önmaguktól.. Vszeg feltárták azokat a helyeket, ahol még lehet csökkenteni a sebességet, hogy fenntartható legyen a biztonságos közlekedés :-)
Na, Te aztán most sokat mondtál... :-) Szerintem jelentkezz valami szóvivőnek, (tudod, ők azok, kik képesek 10 percen át úgy beszélni, hogy 1 mondat nem derül ki abból, amit mondtak :-D ) remekül megélnél belőle! :-D
"Több mint fél éve csinálják."
Itt, Kalászon, az állomáson biztos, hogy nem, eddig 1 deka ember nem volt itt ez előtt a munkafolyamat előtt!
"Nem láttál be a kulisszák mögé! A zöme nem ott készült."
Na, látod, ez valóban így van! :-)
"Igen!"
Hát... :-P Ha 3 heti melóra érdemes egy kb. 3x8 méteres területet lebetonozni és arra egy konténert odaemelni... Lelked rajta! :-) (Szerintem az a helyes kis faház is bőven elég lett volna, amit ezzel szemben tettek oda.)
"A hangszóróra ne tarts igényt, nem nyertél!"
Most hogy "munkásoknak", vagy "dolgozóknak", vagy "forgalmistáknak", (stb.) már teljesen mindegy... :-) Szóval nem is pályáztam a hangszóróra! :-D (Arról nem beszélve, hogy a faházat el is vitték. :-P A konténer egyelőre maradt... Kíváncsi leszek, meddig. ... meg aztán mi lesz a beton "placcal". Gondolom "semmi". :-D De azért megérte, most már tudom... ;-) )
(Ha a munkaórák számát sokallod, akkor ha leírod, hogy pontosan milyen tevékenységről van szó, megmondom, hogy mennyi a normaideje. Viszont semmire nem mész vele (nem ismerjük a szerződésben foglaltakat). :) )
Figyelembe véve, hogy nem vágányzár mellett dolgoznak, hanem forgalom alatt, így a biztonságra is oda kell figyelni, ami időt is igényel. Amúgy egy új biztosítóberendezést telepítés után tesztelni is kell, ami megint csak időigényes. (pl. a sorompóérzékelő nem tévedhet, stb.) Plussz még ott van a hatósági szemle is, ami szintén idő, stb. Lásd M2.